1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    @ Foxy heerlijk zeg dat je zoon ff uit logeren is! :)

@ Sjenny blegh zieke mannen zijn altijd zoooo zielig

@ kleertjes hier enorm veel gekregen en den een kwart zelf nieuw gekocht.
    Nu wacht ik tot ik weet of t roze of blauw is haha

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ow een kraamsuite Sjenny! Die hebben ze in geldrop ook. Ik ga hier in tilburg gewoon poliklinisch bevallen. Dus ook met eigen vk.
    maar wel op de verloskamers met de gyn op de gang in geval van nood.

Pfff moet niet gekker worden... Om 05.00 de krant in de brievenbus....hebben helemaal geen krant....en om 06.45 de post....of ja een van de 3 die tegenwoordig de post rondbrengen.....

3. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    jeeetje stelletje nachtbrakers hahaha!

hier een rotochtend gehad, kids zijn ziekies en de jongste had dr genoeg van om 05.20 uur! dus die heeft bijna 2 uur gehuild en is toen nog ff in slaap gevallen, oudste kwam om 8 uur naar me toe omdat dan zn wekker afgaat dus niet echt super veel slaap gehad, gelukkig net nog ff kunnnen doezelen op de bank.

hebben jullie trouwens soms ook zo een pijn in 1 kant van jullie bil?

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Zo goeieavond ;):D

Ik was om half vijf wakker, maar ben blijven liggen, benauwd, misselijk neus verstopt.
    Ga zo ff neusspray halen... bah wordt er gek van.

Ik slaap ook met oordopjes mw, maar gok dat ik de baby naast het bed wel hoor huilen straks.
    Ik heb jarenlang paniekaanvallen gehad, kan nu niet meer slapen zonder oordoppies...

Pamp, onze dagindeling lijkt wel een beetje; gisteren is alles gestreken, vandaag alles opruimen en lijst compleet maken wat ik nog moet hebben. Daarna ff naar het dorp om eea te halen.

Gisteren naar fysio geweest, was wel erg prettig maar nu voelt mn rug dus echt beurs! AUUUW.

Nou dames ga me maar s aankleden, over een uurtje moet ik weg en ik ben al zo sloom :p

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    AnneT houdt je er rekening mee dat je alleen maar een zoutoplossing mag gebruiken? Anders alleen op doktersvoorschrift.

Hier hoorde ik net dat mijn smoeder ons 6 weken gratis de krant heeft gegeven...dus elke ochtend om vijf uur de brievenbus....

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen!!

Haha.. LieveK. Ik was inderdaad offline. Werd even streng toegesproken in bed door man. Hij zegt leg dat ''ding'' in de oplader (tefeloon) en ga slapen!! En het is nog gelukt ook...

Heerlijk geslapen tot de wekker ging om 8uur. Was net optijd bij de verloskundige vanmorgen. Bloeddruk was mooi laag. Baby ligt helemaal ingedaald maar nog niet vast. Ze schat hem tussen de 7 en 8 pond bij de geboorte. Vanmiddag om 17.20uur hebben we de echo dus dan kan ik opnieuw vragen hoe groot hij is en hoe zwaar ze hem schatten..

Vandaag ga ik de enveloppen schrijven en boodschappen doen. Geen drukke dag voor mij...

Over de datum gesproken, ik heb een tijd geleden gedroomd dat ik ga bevallen op 14 januari... de tijd zal het uitwijzen ;)
    Iedereen die me ziet zegt dat ik de uitgerekende datum niet ga halen maar helaas zegt dat niks!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij mij zit al weken 23 januari in mijn hoofd....slaat nergens op.
    Of 14 feb dat is de sterfdag van mijn opa maar hoop eerlijk gezegd dat ik zoals het nu met me gaat ik niet overtijd ga lopen....

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ja wilde de babyvariant halen, maar thanks!

Hahahaha wij hebben een brievenbus in de tuin, dat scheelt, ook maar oordopjes aanschaffen :D

Zo na al die buiken even mijne spammen, moet zeggen dat ik me wel een hangbuikzwijntje voel vergeleken met jullie ronde buikjes. :)

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen nachtbrakers. Hier best aardig geslapen. Maar wist mijn bed niet uit te komen. Ouders komen zo en ben er pas een uurtje uit. (beest hebben nog niet eens allemaal eten gehad) Ben ook erg traag en al harde buiken gehad dus ben bang dat ik gisteren echt te veel gedaan heb. (grrr, frustratie)

Vuurwerk: ga wel buiten kijken maar blijf wel op afstand. Maar dat doe ik altijd, vind het een beetje eng.

Ouders zijn ondertussen aangekomen dus kom later terug.

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    AnneThamar. Mooi buikie! Ook al een aardige groeispurt doorgemaakt t.o. de vorige foto!

Vaddie. Rustig aan! .. snap dat je gefrustreerd raakt...

Ik maak straks ook ff een buikfoto, 36 weken alweer Joepie!

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Even heel snel een bemoeienis van mij!!!

Annethamar PAS OP MET NEUSSPRAY!!!!!!!

Mijn VK en huisarts vonden t beide absoluut GEEN goed idee ondanks dat er varianten zijn die volgens de verpakking wel mogen..

Dus misschien eerst even de mening van je VK vragen voor je t gebruiken gaat?? :)

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja zelfs die babyneusspray van Zwitsal mag je niet hebben als zwangere. Alleen de zoutoplossing. Vriendinnetje van mij heeft nu na een aantal dagen zoutoplossing zonder resultaat van de ha een neusspray gekregen.

13. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Annethamar:

Probeer te stomen met kamille.
    Bij de Tuinen hebben ze een goedje (ook kamille druppels dacht ik) dat ik mocht gebruiken van de VK en dat hielp echt super.

14. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Ik heb vind ik een heel vervelend kwaaltje... Ik kan geen bh hemd of iets dergelijks meer verdragen... Doet zooooo zeeeer :( zodra ik thuis ben gaat het gene wat ik aan heb dan ook gelijk uit... Herkennen jullie dit? Of hebben jullie tips?

15. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Misschien een grotere BH kopen?
    Ik ben pas naar een lingerie zaakje gegaan en zij heeft de perfecte bh aangemeten. Heb nu nergens pijn meer van en dat ding zit heerlijk

16. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden

Hier heerlijk geslapen.
    Auto wilde vanochtend niet starten dus vriend gebeld startkabels er op en verplicht ene half uur rijden om de accu te laden. daarna bij het bedrijf de auto uit gedaan en weer gestart. Deed het gelukkig weer. Kleine meid is even met haar pappa op de vrachtauto weg geweest. ik heb met schoonpa koffie gedronken.

Meiden even over die neusspray. Bij mijn vorige zwangerschap was ik chronisch verkouden en de hele dag ene verstopte neus. op advies van de KNO arts heb ik wel neusspray gebruikt waarin xylomethonazolnaziline in zat. had dan de kruidvat variant de lichtste die er was. Volgens de K.N.O. kon het geen kwaad. Kleine meid heeft er niets aan over gehouden;)

Wat ik nu nog dagelijks doe is mijn neus spoelen met zoutoplossing.
    150ml warm water met half theelepeltje zout mengen. Dit afkoelen tot lichaams temperatuur en dan dit opsnuiven in neus gieten.

Mooie buikjes allemaal...ga zo snel mogelijk even een foto maken maar ga nu even op de bank hangen.

17. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja heb gevoelige tepels, ik koel ze af en toe even met een maandverbandje uit de vriezer in hydrofielwashandje en dan in de BH.
    Die pijn schijnt ook te maken te hebben met een toeschietreflex.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja klopt Inkerbell maar dit heb je wel in overleg gedaan. Ik zou niet zomaar zelf iets gaan proberen.

Heb op Facebook een foto van Jurre gezien! Mooi klein compleet manneke!

19. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ben benieuwd naar Jurre.....

20. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    owww, kun je niet ff aan tj vragen of ze m ook ff hier kan plaatsen? ben ook zooooo benieuwd!

Deel Deze Pagina