Bh groter zal niet helpen... Heb er net een gekocht en die zit echt wel ruim maar zodra er een band onderlangs mijn borsten gaat... Auw auw... Maar ja ben nu toch veel thuis dus gaat ie lekker uit! We zijn goed geslaagd! Pfff iets te goed misschien gelukkig samen gesjopt dus dan valt het niet zo op!
Ik moet 10 dagen blijven ivm herstel en daarna mag ik ook nog blijven als Jurre nog niet naar huis mag. Die keuze heb je zelf. Wat ik uiteraard ook doe, ga echt niet zonder m'n mannetje naar huis!
mw. Ze kunnen nog iedere kant op draaien, ookal zijn ze ingedaald. Bij mij ligt ie ingedaald maar ik voel zijn kont en rug de ene keer rechts onder mijn ribben porren en de andere keer links. Straks de echo bij een super echoscopiste! Heb er zin in!
Fijn dat je dan zelf mag kiezen! Je hoort ook wel eens verhalen dat mams naar huis moet en de beeb moet blijven....
Veel plezier bij de echo Soepkip! Ik krijg zo kraamvisite, dus ben er weer weg van. Vannacht lees ik wel weer bij!
Spannend!! Ik heb maandag groei en liggings echo...ben ook erg benieuwd hoe zwaar ze hem nu schatten....
TJ wat een geweldig ventje is het zeg. lekker genieten en rustig aan..... Soekip spannend met je echo..... Hier geen echo's meer tenzij de beeb weer gaat draaien maar daar ga ik niet van uit
Mooie buik hoor!! Heb eindelijk het shirtje van Imps & Elfs gevonden wat ik al heel lang wilde en nergens meer kon vinden. Zag een hele tijd geleden het shirtje Me & my dog en dan een voetafdrukje en pootje. Nu heb ik em eindelijk online gevonden voor nog geen 10 euro.... Is van een of ander seizoen lang geleden maar ik heb em!
Thanx Yojo. Leuk dat je dat shirtje gevonden hebt en dat voor 10euro!! Geen geld!! Lang leve het internet shoppen. De uitverkoop is al flink aan de gang, denk dat ik ook maar even ga kijken. Ik heb nog een pakje van Noppies maar dan zonder mutsje, nergens meer te krijgen. Kleertjes heb ik via de uitverkoop gekocht dus hoop dat mutsje nog te kunnen vinden wat erbij hoort!
www.kinderkleding-tekoop.nl www.mooistekleertjes.nl Bij die laatste heb ik dat shirte van Imps & Elfs gevonden! Bij de bovenste heb ik al veel besteld....als je je aanmeldt krijg je nog extra korting....
Op de Zwangerschapskleding en zwangerschapsmode 2012 - Noppies staan wel wat mutsjes! misschien staat ie erbij? En anders kleertjes.com die heeft ook aardig wat noppies! Heb zelf ook een noppies setje gekocht net
Ow en mocht je op die bovenste wat zien wat je denkt ja dat wil ik. PB dan even je email adres als ik je dan opgeef krijg je nog 10% extra korting!
Ja die ribben hebben af en toe flink te verduren he... gelukkig ligt die van mij sinds een aantal dagen flink lager dus niet zoveel last meer van mijn ribben. Alleen kan niet bukken omdat ik dan het idee heb dat er echt iets klem zit....ja zit t ook maar doet gewoon pijn....