Wouw, wat een mooi ventje TJ! Leuk om te lezen dat het goed gaat!!! Soepkip: nice die buik van je Hier gaat t idd ineens hard! Pam: oh wist ik niet, dacht dat je de baby variant zeg maar wel mocht. Ben het gelukkig toch vergeten, had te veel rugpijn om te winkelen. Heb alleen nog 2 hoeslakens gekocht, verder niks, toen moest ik naar huis... maar ik maak wel een zoutoplossing, zet ik wel naast mn bed vannacht. Mijn ribben hebben het ook zwaar maar mn maag ook! Heb wel indalingssteken, dus goeie hoop dat het snel gaat zakken.
wauw tj, wat een mooooi mannetje! en fijn dat t infuus eruit is, ben blij dat jullie mannetje t goed doet.
Die indalings steken hoe voelen die? Heb gisteravond in bed een aantal hardebuiken gehad die meer dan normaal pijn deden.. (nouja pijn, het was gevoeliger)ook had ik een vreemd gevoel em steekjes in me vagina zeg maar.... Kan ze ook al een beetje aan het dalen zijn? Of voelt dat heel anders?
Wat een mooi ventje TJ! Fijn dat alles goed met hem gaat. Gaat het herstel bij jou zelf ook goed? Voel je je nu ook meteen beter nu je je bent bevallen, of blijven de symptomen van HELLP dan nog wel even aanwezig? Ik heb echt geen idee! Hoe was de echo Soepkip? Ik wil er ook nog een, maar ik krijg er geen meer! 20 weken was mijn laatste:S Bij mij wisselt de kont tegen mijn ribben ook nog flink tussen links en rechts. Nu duwt hij lekker rechts... Het hoofdje blijft volgens mij wel gewoon netjes beneden. Gisteren was het echt een drukte van jewelste in mijn buik. Er staken steeds delen uit, je zag het hele ruggetje langsglijden en hij bleef maar bezig. Mijn vriend vond het echt prachtig om te zien. Ik ook, maar het mocht wel iets rustiger We hebben net de sleutel van ons oude appartement ingeleverd, en op wat kleine dingetjes na was alles goed. Dus ik krijg een lekker bedrag borg op mijn bankrekening gestort. Hoera
@TJ: mooie man. Zag ook weer een mooie buik voorbij komen. Hier vanmiddag weer goedgekeurd door de gyn. Ook frummel ligt mooi op schema. Nu weer gemiddeld que gewicht. Dus zoals het er nu naar uit ziet geen zware baby. Ze was ook erg tevreden over mijn suiker, bloeddruk enzovoort. Over twee weken weer controle en nog een groeiecho. Baby ligt in hoofdligging en is bezig met indalen. Mijn gevoel had het dus goed. @Sjenny: die steken daar beneden kan idd een teken zijn dat de baby bezig met indalen. Hier ook regelmatig last van. Hier ook regelmatig uitstekende kont.
Zo sjeemig wat een kletskousen. Tj wat een mooi mannetje. Hier zijn we vanmiddag met de kleine meid naar een theatervoorstelling geweest van het zandkasteel. Ze vond het prachtig. Was lekker mee aan het dansen. Maar merk nu wel dat ik gister iets te veel gedaan heb. Heb een beetje last van mijn buik. Dus rest van de avond lekker rustig aan doen nu.
Fijn voor je Vaddie, dat het zo goed gaat met je suiker en je baby! Sjennie, heb idd steken echt helemaal onderin, kan idd indalen zijn. Haha MaRjanneke, kun je lekker babysjoppen Krijg jij dan geen liggingsecho? Is hier standaard ij 36 weken. Soepkip: hoe was t hoe was t hoe was t?
Sjenny. Kan idd met indalen te maken hebben. Ik heb af en toe ook steken down under. Marjanneke. 20 weken de laatste?! Zo... ik heb m nog gezien met 26 weken, 31 weken en nu 36 weken. Dit was echt de laatste hoor! Net ons ventje bekeken en wat is hij gegroeid de afgelopen weken! Zo zat hij eerst nog onder de middellijn, nu komt hij daar boven. *blij*. Sinds dat ik gestopt ben met werken is deze groeispurt zichtbaar, dit bevestigde de echoscopiste ook dat het w.s. daardoor komt. Het is niet wetenschappelijk bewezen dat druk zijn/doen de groei belemmerd maar wel heel opvallend en daar ben ik een goed voorbeeld van. Ze heeft gister nog een lezing gehouden en kreeg artsen over zich heen dat dit niet wetenschappelijk bewezen is maar zij ziet in de praktijk wel anders... Maar goed.. Alle metingen komen overeen met 37 weken. Het gewicht 3000gr. Hij heeft een bolle toet gekregen, ze heeft nog een 3d foto gemaakt. Voeg hem even toe maar hij is wazig. Heb 'm via iphone gemaakt en doorgestuurd via mail.
Bleh! Voel me weer niet zo lekker...mijn buik rommelt, doet gewoon pijn als beeb weer ligt te woelen, misselijk en zie sterretjes af en toe....(wel mooi om te zien hahaha)
Soepkip; mooi hoor, moet je het nu nog zelf betalen. Geeft weerwat rust of niet. TJ; wat een mooi kereltje.
@TJ! Wat een super mooi mannetje!!! Echt een knappe baby! @soepkip, Mooie foto's van je buik en je beeb! @Hier, kraamhulp is geweest, was een leuke meid beetje mijn leeftijd. Ze had een goeie babbel dus dat komt wel goed hihi
Balen yojo.. hoe kan dat, sterretjes zien? lage bloeddruk? Mar4kids. Echo betaald, 20 euro. Ze heeft de 3d foto's gratis gedaan. Normaal zijn dat aparte echo's en zijn duurder.
Soepkip mooie buik en mooie echofoto. Fijn dat het zo goed gaat met je kleintje... Yoyo pas je goed op jezelf. Sterretjes zien is niet zo fijn Ik weet niet wie het vroeg maar heb de liggingsecho afgelopen dinsdag al gehad. Beeb ligt goed helaas niet meer ingedaald omdat het nog weer gedraaid is. het kan zijn dat het nog gaat draaien maar de kans is erg nihil nu. Moet wel meteen gaan liggen als mijn vliezen breken. Ik heb het idee dat de beeb mijn bloedvaten in de rug afkneld. Als ik op een bepaalde manier ga zitten dan schokt het door mijn rug heen. Voel gewoon mijn bloedvat enorm kloppen zeg maar.....heel vervelend gevoel zeg.