Haha.. grappig... ZP en FB lopen ineens doorelkaar Mensen in mijn omgeving weten trouwens niet dat ik hier rond hang!
Thanx! Jij hebt ook leuke foto's! Die heb ik al eerder gezien op je babysite.. Mijn omgeving weet er niks van omdat ik hier dingen neerzet die een ander niks aan gaat. Tja en dan is het prettig om hier anoniem te blijven.. Je kan helaas ook berichten terug lezen, in het NOD topic heb ik mijn hele cyclus blootgelegd op het forum Dan hoef ik echt niet van een vriendin terug te horen wat ik hier op heb geschreven! haha..
Nee idd! Hebben anderen niets mee te maken wat we hier bespreken. Dat is t voordeel van t forum. Alleen helaas idd dat alles terug te lezen is. Eigenlijk moeen ze dat hier op de site zo instellen dat je alleen iemands berichten terug kun lezen als je vrienden bent.
Bij mij weet ook niemand dat ik op zp zit hoor. Gaat ze niks aan haha Babylove ik heb ook geen buddy want zit meestal via mijn tel op zp dus net zo makkelijk om meteen berichtje hier neer te zetten ipv een sms sturen
Hier weet ook niemand dat ik hier rondhang. Inderdaad wel vreemd dat je hier zo lang en zomaar alles terug kunt lezen. Dat had ik in eerste instantie ook niet in de gaten... Best belachelijk dat je via mijn profiel al mijn ooit geplaatste berichten terug kunt lezen. Is wel een goede dat dat eigenlijk alleen maar voor vrienden zou moeten kunnen. Dergelijke functie's heb je immers op fb of hyves ook... Ik heb geen internet op mijn mobiel, dus wat dat betreft is het ouderwetse smsje naar mijn buddy vermoedelijk eerder hier dan als een bericht gelezen vanaf mijn fb! Ik heb op de achtergrond home alone 3 aanstaan. Heerlijk, hi hi
Ik vind het zelf ook wel wat eng maar heb het bij de 1e ook gehad weet ik nog. Blijft het zo zal ik mijn buuf even vragen wat het kan zijn. Het is net zoiets als het oorsuizen dat je het bloed hoort stromen zoiets is het ook in mijn rug maar dan erger natuurlijk.... Ik heb ook fb dus wie wil pb maar even. Ik heb nog steeds contact met een clubje meiden van dit forum rmmc noemen wij ons.. Roze motor en mini club. Kwam omdat 2 nod topics november/december 2008 motor en mini als plaatje hadden. Nu kletsen we op een prive forum en meeten we eens per jaar.
Ik klets ook nog bij een ander onderwerp. Al vanaf het begin dat ik op t forum kwam. Dus die meiden ken ik al vanaf 2007 een paar ook in t echt. Blijft allemaal een beetje hangen bij dat onderwerp. Al gaat het daar bijna nooit meer over. Haha!
Het blijft uniek en byzonder. Echt geweldig dat de natuur zelfs dat goed heeft geregeld. Nu duimen dat TJ er niets aan overhoudt. En Jurre zijn stijgende lijn voortzet.
HA meiden, Ik las iets over FB. Daar zit ik ook op. Wie het leuk vindt om mij toe te voegen kan met even pb,en. Verder een drukke dag gehad. Mjjn vriendin kwam langs met haar dochter. S helemaal in de gloria! Super leuk! Lekker even gelunched hier in het dorp en daarna nog het winkelcentrum in. Lopen blijft echt goed gaan LieveKillian, ik stuur je even ene pb voor het fb.
jeeeeej tj!wat fijn dat jurre t zo goed doet dat ie uit de couveuse mocht, is een speciaal moment! soepkip heb je toegevoegd .
Meiden die mij willen toevoegen, ik weet niet of ik via de zoekmachine te vinden ben, is dus handiger dat ik jullie toevoeg...