1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik lig in bed en ga een poging tot slapen doen.

Truste en hopelijk niet tot vannacht!

2. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Ik krijg een houten kont. En de wasmachine is klaar, dus ga even aan het werk en duik dan voor de laatste keer dit jaar mijn bedje in! En wens iedereen een hele goede nacht rust toe!
    Tot morgen,

3. mar3kids

mar3kids Actief lid

26 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit nu in bed met mijn phone en bak naast me. Heb sinds vanavond last van zuurbranden en zo erg dat ik ervan moet spugen. Ben al aan de renny maar helpt niets.

FB zal morgen via de pc even pb tjes sturen, lijkt me leuk.

Poging doen om te slapen, hopelijk beter als vanacht met minder kramp. Iemand nog tips tegen de kramp?

4. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Overdag genoeg drinken (niet nu nog dan moet je zo veel eruit voor de wc)
    Maar een kussen onder je matras aan het voeteneinde kan ook helpen! Succes

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Er zijn van die huis tuin en keuken middeltjes maar weet niet of het werkt. Stukje zeep onder je matras leggen geloof ik :)

6. mar3kids

mar3kids Actief lid

26 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lig in bed klaarwakker bah. Heb voeteneinde omhoog en drink ongeveer drie liter per dag. Iemand ook nog tip voor zuubranden, hoofdsteun al stukje omhoog? Tips!!!!!!!!!

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Vaak wakker maar niet steeds hier gekeken, ik heb er ook weer een Rennie in zitten. Merk dat ik niet tegen fanta kan, lijkt het op te wekken...

Ik ga het weer even proberen...

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nee koolzuur is niet zo handig. Khad hier om 6u de wekker voorcme vriend diecme toen wist te vertellen dat hij zich had vergist en de wekker pas om half 8 nodig is....grrr... Ik klaar wakker!

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Balen mw! Ik wil er eigenlijk uit gaan maar wat moet ik doen op dit tijdstip!

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik heb trek in oliebollen!! Misschien toch zo even onder de douche en de deur uit, weet alleen niet hoe laat ze open zijn?

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Een goed nachtje acht de rug. Wel lekker zo met oud en nieuw in het vooruitzicht!
    Hannaman gaat zo naar de bakker en daarna gaan we snel de boodschapen doen. Hopelijk zijn we de drukte zo een beetje voor.
    Vanavond komen er vrienden hier en mijn lieve zussie ook, dus ik heb er erg veel zin in. We hebben lekkere hapjes en natuurlijk vuurwerk.

Soepkip, ik dek dat de oliebollenkraam al wel open is hoor. Die moeten toch hun omzet maken in een paar dagen!

Allemaal een heel fijne oudjaarsdag toegewenst en alvast een fijne jaarwisseling!!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Vanille vla en melk

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!
    Hier redelijk geslapen.
    Af en toe flink last van mijn buik.... Denk dat ik t nog ff ga proberen....

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Yojo. Hopelijk kan je nog even slapen....

Hanna. Fijn dat je lekker hebt geslapen! Zeker een goed vooruitzicht zo met de jaarwisseling. Slim om alvast boodschappen te doen! Ik zie dat we nu vriendjes zijn op facebook ;)

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha soepkip nou kstond kwart voor 7 onder de douche hoor! Vriendin van me werkt bij oliebollenkraam en zag op facebook dat ze half 7 open was. Moet ff halen voor vanaaf

16. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Fb: zal m ff updaten en dan pb ik jullie wel! Lijkt me wel gezellig om straks verder te kletsen.
    Fijn voor jurre en tj!

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier zijn de oliebollen al binnen! Hannaman is al langs de bakker+ oliebollenkraam geweest. S is nu aan de boterham en dan hup naar de Appie.

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goed zo mw! Ik ben ook lekker gedouched en ga zo de deur uit!

Fijn Hanna dat je man dat alvast gedaan heeft. Suc6 met de boodschappen. Ik verwacht nog niet dat het druk is. Gisteren was het wel heel druk!

Mijn vader bakt ieder jaar oliebollen, dat was ik even vergeten... Denk dat ik daar zo maar even langs ga, we vieren daar vanavond ook oud en nieuw maar heb er nu al zo'n trek in :D
    Volgend jaar aan de lijn :D

AnneThamar. Facebook updaten? Is toch niet nodig joh! (zou niet weten hoe dat moet).. gewoon toevoegen en klaar ;)

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pamp. Hoe gaat het met jou??? Jij krijgt vast de lekkerste oliebollen van ons allemaal :D

*edit* die van mijn vader zijn ook erg lekker;)

20. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Fb is meer dat m'n man en ik er een aanmaken, hebben er nu beide een maar hij gebruikt m nooit.
    Oliebollen en appelflappen zijn hier ook al binnen, was hier om zes uur open. Man is met de honden wandelen, zijn namelijk panisch voor vuurwerk, dus nu kan het nog. Voor de hondjes hoop ik op veel regen vanavond hihi.

En idd volgend jaar weer aan de lijn!

Deel Deze Pagina