Goedemorgen meiden! Hier heerlijk geslapen! mag echt niet klagen over mijn slaap gedrag... Echt wennen aan de baby doe ik hier niet! hiihi 22.45 slapen en nu net eruit... Enn maar 2x wakker tussendoor! Inderdaad koolzuur drink ik ook echt niet! Ga gelijk boeren en krijg ik het zuur! Ik leef nu op water, thee en aanmaaklimonade en bij het eten een glaasje soja melk. Van sinaasappelsap en appelsap krijg ik erg het zuur.... Dom vraagje misschien maar ik slaap nog steeds half op mijn buik... Zo half zij half buik... Dat kan toch geen kwaad voor de kleine?
hier redelijk geslapen, toch nog vlot in slaap gevallen met een rennie in de mond en voeteneinde en hoofdeinde omhoog. 2x kramp gehad vanacht. Kds vanmorgen op tijd wakker 6.50 uur en gemaand dat ze nog even moesten blijven liggen. Uiteindelijk om 7.45 uit bed gekomen.Hier boodschappen allemaal al binnen. Ben ook helemaal blij dat ik met frambozenbladthee kan beginnen is weer een fase in de zwangerschaps die we hebben gehaald.
Sjenny. Kan geen kwaad hoor, als de kleine er last van heeft laat ze dat echt wel merken d.m.v. tegenstribbelen Mar3kids. Ja idd.. met ons werk is het beter van niet dat patienten teveel van je weten. Bij mij weten ze ook m'n achternaam niet en als ze daar achter komen vind ik dat ook heel vervelend! Ik heb je toegevoegd!
Ik heb bewust mijn meisjes naam gehouden ivm met mijn werk en dat wij toch overal staan met mijn man zijn naam. Onze clienten/patienten zijn vaak toch van alles in staat, haha. Gekke wereld. Frambozenblad thee is goed voor de doorbloeding daar beneden, hebt minder nabloeding nadien. Heb het de mijn bevallingen alle twee keer gebruikt en bloeding was binnen twee weken over. Dat vond ik erg fijn.
Frambozenbladthee; Mee begonnen, bij de jongens ook 2 liter per dag gedronken en binnen twee weken van de bloedingen af. Frambozenblad thee is ervoor om tijdens de zwangerschap de baarmoederspieren te versterken, zodat de weeën beter verlopen en de bloedingen tijdens de bevalling beperkt blijven.
Volgens mij bij de tuinen en je hebt t ook in tabletten Zo oliebollen en boodschapjes zijn in huis. Vanmiddag met mijn neefje naar de bios. Me zus en zusje gaan ook mee. Zit nu dus te twijfelen of ik film op tv ga kijken haha hopen dat ik me vanmiddag nog kan concentreren heb filmnet voor 3 maanden 5 p/m actie. Perfect in mijn verlof zou ik zo zeggen!!
Hier prima geslapen. Zowel Lief als ik waren op tijd al wakker. (half 9) Kramp: gyn had magnesium pillen aangeraden. Helpt erg goed. Zit nu op de helft van de maximale dosis. Voor het slapen gaan benen even strekken en nergens last van. Frambozenbladthee: gaan we eens naar op zoek. Fb/ hyves. Heb ik ook. Liefhebbers mogen me ook toevoegen. Naam = nickname -V. Te maarssen. Dan zou je me moeten kunnen vinden. Hier vandaag lekker dagje thuis. Lekker top 2000 luisteren. Ondertussen beetje rustig aan, anders hou ik het nooit vol tot vannacht. (ben zo geen avondmens) Lief is buiten spelen. (gek op vuurwerk)
Goedemorgen, nou heb geen idee waar mijn dochter "last" van heeft maar ik vind het wel lekker. Gister hebben we haar om 18:30 naar bed gebracht en ben vanmorgen om 9:30 maar eens de kamer opgelopen om haar uit bed te halen. Nu dalijk nog even snel naar de winkel en dan lekker rommelen binnen straks gourmetten met zijn 3tjes en misschien ene filmpje kijken.
Hier ook lekker niets gepland vandaag! rond 5 uur naar me schoonouders en dan daar lekker eten! heerlijk verzorgd worden hihi en schoonpa heeft oliebollen gebakken yummie! Heb er al heel wat op dit jaar hoor! Er staat een kraam sinds november bij me werk en ik krijg dan ook nog flinke korting! Hmmm ga zo toch maar even ontbijten... Ik was op vriendlief aan het wachten maar geloof dat hij wel lekker ligt! En aangezien we toch niets hoeven vandaag laat ik hem met zijn zieke snotneus maar even liggen!
Goede morgen Hier heerlijk geslapen en dochter ook. Uiteindelijk half 10 uit bed gehaald. Hier ook al oliebollen gehaald naja schoonvader dan voor ons. Er misten al een paar waarschijnlijk opgesnoept door mijn schoonmoeder..
Kwil toch graag zp en fb apart houden maar vind wel leuk als jullie btje gezicht bij de naam hebben. Dus heb voor vandaag ff foto geplaatst in mijn albu. Staat in de map 'buikje' vind mezelf altijd zo'n jonge domme blonde dollie lijken en wil niet dat jullie verkeerde indruk krijgen haha ben een slimme gezellige spontane vrouw al zeg ik t zelf
Nou vind je een mooie vrouw hoor! en je ziet er zeker niet dom uit! ik hou fb ook nog even gescheiden geloof ik maar heb ook wel een foto met gezicht in me album staan! Hihi ik zie mezelf nog steeds als meisje... Terwijl ik toch ook al weer 28 ben ben ook klein van stuk en wordt heeel vaak jonger geschat
Jeetje Mw wat een draai kont zeg haha heb dat hier ook regelmatig alleen ga het niet filmen heb nogal een hoop strepen op mijn buik Oh en ik vind je er ook niet als een domme blonde dollie uit zien hoor! Fb heb ik wel maar gebruik ik eigenlijk nooit.