1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Leuk Mw., eens t ware gezicht achter de mw21 te zien. Ik zal een dezerzijds dagen ook eens een foto van mezelf plaatsen in een mapje.

TJ, wat fijn dat t zo goed gaat, en wat een ventje is het al. Heerlijk dat ie al gewoon huidvet heeft en niet zo'n alien. Echt een knap mannetje!!!

En dames, wat zijn jullie al actief zeg. Hier nog steeds lekker in bed met m'n mannetje. Even t oude jaar gepast afsluiten :):p......
    2011 was erg roerig en heftig v ons, maar uiteindelijk heeft t zo veel moois gebracht. We gaan t vanavond ook lekker samen vieren ( het cocoonen is een beetje begonnen bij mij!).

Verder: ik word misschien wel de volgende feb mama, nl op 24 Jan al.gister dus overgegaan van Vk naar gyn. Baby nog steeds dwars, dus we hebben een datum geprikt. Verder neigt het bij mij een beetje naar zwanger schapsvergiftiging. Hele zwangerschap hele lage bloeddruk gehad, 100/55, 105/60. En gister was die 140/90. Vertelde al dat ik me Vd week niet lekker voelde toen ik in Brussel was, en was hier al klein beetje bang voor. gister bloed geprikt en urine afgegeven. T positieve is, dat ik me wel weer echt beter voel, geen hoofdpijn, niet meer zoveel vocht en de tintelingen ook een stuk minder, dus hopelijk gaat t de goede kant op. De gyn moest nog wel lachen. Ze vroeg of ik gespannen was, omdat die bloeddruk ineens zo hoog was. Ik: nee. Maar nadat we een datum hadden geprikt, zei ik: ik denk dat je nog eens moet meten, want ik denk dat ie nu wel 200 is! Het is gewoon zo raar om al een datum te hebben....

Nou, dit was weer even m'n update. Ga ook maar opstaan etc en me even in de drukte begeven. Wil jullie allemaal een hele gezellige jaarwisseling wensen en voor 2012 een prachtig jaar en dat alle feb kindjes maar gezond op de wereld mogen komen!!!

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ja babylove ken t op dit filmpje zijn de strepen ook precies niet zichtbaar... Probeer ze op foto's ook te 'ontwijken'

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Whaha Anne khad ook bedacht dat vriendlief en ik vanaaf maar ff samen gaan douchen voordat we op pad gaan. Laatste x in 2011 hihi

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Spannend anne1!!!!

Ik ben misselijk...bleh en moet nog drie kwartier terug naar huis rijden...
    Ga dat zo maar doen en dan de bank op....

5. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Bij mij is er niet veel meer te ontwijken haha

Spannend hoor anne!!! Wel een super idee dat je over 24 dagen je hummeltje al in je armen kan houden!

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Wauw Anne! Lijkt me echt bizar om de datum al te weten.. dan leef je pas echt naar een datum toe!
    Geniet lekker samen voor de allerlaatste keer in 2011.

Net bezoek gehad van collega, had gister 2 andere collega's afgezegd en ze hebben een pakketje voor me gemaakt met enveloppen, babyzalf, beschuit met muisjes, olvarit. Voor iedere dag tot de uitgerekende datum zit er een enveloppe in die ik uit mag pakken. Zo lief! :D

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Leuke foto mw!

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    mw, mooie meid ben je hoor!

heb wel een foto op fb van mezelf maar das nog met blond haar hahaha, zal m ff updaten, heb nu ook meer een plofkop jammer genoeg maar ach dat gaat dr als t goed is snel genoeg weer af hehehe :D .

dit ben ik op t moment ;) ...

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leuk al die gezichten bij de namen!
    Ik lig lekker op de bank weer thuis. Sjors bij paps en mams gelaten.
    Word een beetje simpel van mezelf....dan weer niet lekker en dan weer niks aan de hand....bleh!

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Leuk al die foto's.

Geloof niet dat ik LIef zo gek krijg voor een laatste keer hobbyen in 2011. hahaha.
    Hij is nog steeds buiten aan het spelen. Wel net even mee geweest met de hondjes uitlaten (want ik vind het een beetje eng, al die jochies met vuurwerk) en ook even samen geluncht.

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Zo ik heb ook een foto van mezelf in mijn album gezet! Moet je alleen wel even vriendjes met me worden hihi vind het niet zo prettig dat iedereen die hier langs komt mij kan zien. Maar jullie mogen het natuurlijk wel zien!

12. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Hé dames,
    ohl, ik heb ook zo'n zin in olliebollen. Manlief is vanochtend vuurwerk wezen halen, hoopte dat hij ermee thuis kwam. Niet.
    Dus toen hij de voorraad luiers aan ging vullen (hadden nog bonnen die tot vandaag geldig zijn) Hem de subtiele opdracht geven, als je een kraam tegen komt, neem dan even bollen mee. Komt íe weer met niets, nee, kwam hem niet tegen... Grm. Grm.

Onrustige nacht gehad. Kom niet lekker diep in slaap. Maar ben nu toch ook wel weer fit. Zal het dan echt al voorbereiden voor de gebrokenheid zijn.

Vanochtend de badkamer flink gepoetst, stond weer bijna schimmel op de muren. We hebben maar voor de helft tegels en de rest is saus. Straks even met manlief afstemmen of we ook alles nog even lekker gaan sausen, nieuw kleurtje heb ik wel zin in. En is het echt weer schoon!
    We hebben sinds vorig jaar dubbel glas, maar vreemd genoeg is het nu soms juist vochtiger in huis... Dacht juist dat dan andersom geval zou zijn?

We gaan einde van de middag naar vrienden. Daar lekker uitzitten en manlief is de bob. Tot ik bedenk dat ik het trek om terug te rijden. Dan mag hij aan de champagne. Voordeel is dan ook dat hij niet stomdronken wordt, hi hi

Maandag ga ik shoppen. Onder andere die thee maar eens aanschaffen! tnx. voor de tip.

Mar3kids. Tja dan maar misschien Vaddie' s tips voor tablettten daar je de mijne al lang en breedt toepast. Vevelend hoor die kramp.
    Goed dat je id kaart is gelukt, wat een wachttijd. Slim om ondertussen boodschapje te gaan doen.

Leuk al die gezichten bij de namen. Zal mijn fb profielfoto even in mijn map zetten. Laat vooralsnog fb en zp even gescheiden. Wie weet over paar weekjes, hi hi

Anne. wat bijzonder dat je de datum al weet, en leuk dat je hem met ons deelt. Houdt je het voor de rest wel nog even geheim?
    Fijn dat je je weer wat beter voelt. Houden ze je nu nog extra in de gaten om verschiftiging in het oog te houden?

Vaddie. Grappig hé, hoe die grote mannen zoineens weer kleine jongetjes worden. Hier is manlief hele dag al onrustig, volgens mij gewoon spanningen voor vanavond, hi hi

mw. Veel plezier bij de film. En nu ook één aan het kijken?

Soepkip. Veel plezier bij je ouders en geniet van je vaders bollen!

Miron. Wat een nachten maakt jouw dochter. Slaapt ze overdag ook nog. En slaapt ze ook zo lang of vermaakt ze zich dan gewoon wakker?

Sjennie. Veel plezier bij je schoonouders vanavond. En beterschap voor je vriend.

Voor die wie ik vergeet. Sorry, doe ik niet bewust.

Voor iedereen. Een hele goede jaarwisseling en tot volgend jaar! Groeten LieveK

13. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Foto's van mij een zoon in album. Ik. geplaatst. Alleen voor vrienden zichtbaar, dus dan moeten we even linken.

14. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Lieve ik heb geen idee want ik hoor haar helemaal niet. Ik heb nu wel een beeldbabyfoon maar die staat onder
    Maar ze had wel wat in te halen drukke week achter de rug. En ja ze slaapt overdag ook nog wel soms 2 tot 3 uur.

Leuk om eens al die gezichten bij de namen te zien. Normaal zien we alleen de buikjes hihi.

TJ wauw wat doet die kleine man van jullie het al goed.

Anne wat lijkt me dat raar om de datum al te weten dat je echt gericht kunt gaan aftellen.

Mannetje is lekkker aan het gamen en ik ga nu lekker een serie kijken en verder met het haken van mijn babydekentje.

15. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Zooo toch nog maar even gratis luiers bij kruidvat gaan halen! :) en er waren wat leuke meisjes dingetjes met 30% extra korting dus mooi ook nog even mee genomen! ;) (sokjes, rompers, en slaapzak!)

Ook bij de Hema naar binnen geweest (mocht niet van mezelf! Maar ik ben zooo zwak ;) :):p) een hemd gekocht en die zit echt heeeeelijk! Eindelijk iets gevonden wat niet zeer doet! ;) en twee jogging broekjes voor de kleine (paars en roze) voor 3,- totaal! :D 1,50 per broekje hahah :D

Hier leest vriendlief een boekje en ik heb Mary poppins aanstaan! :)

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Anne spannend en vreemd om al een datum te hebben maar bekijk t positief! Weet waar je aan toe bent, kan alles regelen heerlijk toch!

17. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Hoi allemaal! Wat een geklets hier... Heb net een heleboel pagina's ingehaald!

Ik hou liever facebook en ZP gescheiden, maar zal een foto van mezelf in mijn album zetten. Want het is toch wel leuk om een gezicht bij de namen te hebben:)

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijne jaarwisseling allemaal!!

19. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Iedereen een fijne jaarwisseling!!!! Beetje raar zo zonder glaasje bubbels maar heb het er graag voor over hoor!

20. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Wat nou, zonder bubbels: speciaal voor mij is er ook Jip en Janneke bubbelsap gehaald... net echt:p

Anne, wat spannend om de datum al te weten! En wat snel al!

Ik heb een foto in mijn album gezet!

Over een half uurtje vertrekken we richting Breda, waar we bij vrienden oud&nieuw gaan vieren. En ik ga op een luchtbed slapen... ben benieuwd of dat wat wordt!:D

Deel Deze Pagina