Gelukkig nieuwjaar! Tot mijn grote verbazing ben ik nog steeds op! Nou zo maar eens naar huis en mijn bed opzoeken want dit kan niet goed zijn voor mijn slaapritme (als je dat zo kan noemen)
pfff hier een scheitnacht achter de rug door een ziek kindje, jaar begint goed hahaha. Pam, meldplichtttt!
@Allemaal: Nogmaals ff goed, Goeiemorgen en HAPPY NEWYEAR!!!!! @Hier: heeeeeerlijk geslapen.. stom he? heb dus gisteravond wel een uur of 3 met weeen gelopen.. flinke ook soms.. Manlief lag in een deuk want die dacht al dat komt morgen nog!! soms moest ik echt ff zuchten of puffen en kon ff niks anders meer.. Herken t ook echt wel als weeen.. strak gevoel om mn buik en pijn (vooral onderin) en de soort pijn herken ik wel denk k.. Ze kwamen om de 5 a 10 minuten.. echt best wel snel! meestal zon 7 a 8 minuten ertussen en soms ineens 5.. soms ook wat langere weeen die beetje bleven hangen en soms echt best heftig rustig opkomend en dan op t hoogtepunt flink maar op t moment van "Ooeeeeeeehh dit doet PIJN!!!!!!!" zakte t dan weer af.. echt dat typische weeending... zodra je wilt gillen zakken ze af.. hahaha Ergens voelde t ook heel echt en serieus maar ik had in me gewoon t gevoel, nee dit zet toch niet door. Ben gaan liggen om te slapen, ben weggevallen en vannacht 1 keer wakker geworden maar toen niets waardoor ik wakker bleef zeg maar Dus ik denk dat ik gewoon een van de gelukkige ben van erg vroege (voor)weeen en dat ze niks tot weinig doen qua ontsluiting
Goedemorgen meiden, Ik wens jullie allemaal een gelukkig 2012 met een prachtige nieuwe baby!! Pam, hoe gaat het nu met je? Weeen weer weggetrokken? Oud en nieuw was erg gezellig. Zus en gezin en vrienden waren hier. Lekker gegeten en was tv gekeken, gekletst en om 12 uur heel mooi vuurwerk. S is even wakker geweest maar draaide zich weer om en toen was ze pas om 8 uur wakker. Wel fijn!
Vandaag laatste hand aan het eerste pakje, en de vluchttas.. en als ik me zo ff lekker genoeg voel ga ik toch nog maar ff achter de naaimachine denk k.. Van de week de maxi cosi wikkeldoen afgemaakt en die is best erg gaaf gelukt al zeg ik t zelf!! nu dus alleen nog dat aankleedding voor in de luiertas en een extra aankleedkussenhoes als ik daar tijd en zin voor heb want dat is geen must En misschien nog ff leuk labeldoekje ofzo als ik me verveel! haha En vandaag verplicht naar mn oma.. naja verplicht is t juist niet maar stiekem hoopt ze er wel op dus we gaan altijd met de fam hier uit t dorp een bakkie doen daar en dan zie je iedereen meteen mooi in een keer ff hapje en een drankje (oma heeft altijd eten voor een weeshuis) en dan misschien daar eten (t hoeft niet maar ze heeft zoveel hutspot gemaakt dat de hele straat een week kan eten geloof ik haha ) Al met al een lekker dagje dus en dan verder met t huis goed doorsoppen (NESTELDRANG! aaaaahhhh ) want ik wil daar niet te lang mee wachten want ik weet t niet.. maar t zou me ook niks verbazen als madam niet te lang meer op zich laat wachten!
Oh en Brayden had doorgeslapen door alle herrie! alweer en we zitten nu samen aan t slechtste ontbijt ooit.. OLLIEBOLLEN! hahah zo slecht maar zooo lekker Mn ouders maken altijd voor een hele groep mensen, op bestellen sommige en de rest voor familie en vrienden (zo is t begonnen) en dan maken ze niet gewoon oliebollen maar vanalles.. Oliebollen Oliebollen met krenten en rozijnen appel beignets appel mandjes donuts lunaatjes (zo heet mn nichtje en zo hebben mn ouders de hapjes genoemd die ze maken van t binnenste bolletje van de donut! normaal gooi je die weg maar zij bakken ze en doen ze in de kaneelsuiker, tadaaa lunaatjes ) berliner bollen sneeuwbollen mini appel beignets en dan honderden van alles... dus wij hadden een berg mee en daar snoepen we vandaag echt nog ff lekker van
Goedemorgen, zo al heerlijk gedoucht dadelijk lekker ontbijten en dan effe bij mijn ouders langs. Dan straks bij mijn schoonouders chinees eten yammie.
Goedemorgen! Gelukkig nieuwjaar allemaal! Oeh pam spannend hoor! Lijkt mij wel... Voorweeen zijn inderdaad het voorwerk! ben benieuwd wanneer ze nu daadwerkelijk gaat komen! Maar tjee wat een energie heb jij nog zeg... ik doe echt ook nog wel dingen maar als ik jou lijstje hoor... Hmmm wij hebben helaas niets meegekregen (niet aan gedacht op dat moment..) anders had ik ook gezond ontbijt gehad Zo nu eerst maar eens even een kopje thee!
@Sjenny: oooh hier juist een beroerde energie hoor!! Kan door mn lijf normaal al weinig (ME) en nu helemaal want deze zwangerschap is wat dat betreft veel zwaarder als bij zoonlief maar ik ben een koppig iemand.. Ik MOET en ZOU alles afhebben nu. gewoon een gevoel dat ik al langer heb maar steeds kwam er iets tussen of kreeg ik de hulp niet (en die heb ik dus wel nodig) en nu ben ik t gewoon zat! ik wil een gevoel hebben van "Oh leuk! een wee! wie weet zet t door of doet t iets en komt ze snel!" ipv "Oh shit.. dat leek wel een wee maar ik wil dit nog doen en dat nog doen en ze mag nog niet komen hoorrrrrrr" Whahahaha Dus ik dwing mezelf en manlief ff door de beulen en alles af te maken en t scheelt dat t naaien enzo zittend is En dat ik trots op mezelf ben als ik wat af heb! En naar mn oma is t 5 minuten lopen, maar wij gaan dus met de auto voor mij.. zo erg is t eigenlijk! hahaha
Goede morgen! Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar, dat we straks allemaal gezonde baby's in onze armen mogen hebben. Gister dus een emo avond. Moest heel regelmatig huilen om niks. Gelukkig maakte ouders en man zich niet druk om mij want ze konden er niks aan doen. Ze bleven maar vloeien op sommige momenten.. Denk dat er ook een stukje angst/ spanning bij zat.. gaat het allemaal wel goed en komt hij gezond en wel uit mijn buikie. Eerst zien en dan geloven Na de jaarwisseling zijn we nog bij vrienden langs gegaan, ik lag pas om 3.30uur in bed. Heerlijk geslapen tot net! Voel me vandaag al een stuk beter, niet emotioneel. Ik ga zo terug lezen. Fijne dag!
Ohh jij ook nog lang volgehouden! Hier ook net pas echt wakker! Pamp gelukkig niet doorgezet want anders kun jij je lijstje niet afwerken haha
TJ: Super lief schattig mannetje! Top dat ie het zo goed doet! Soepkip: Mooie echo's Yojo: Doe je wel rustig? die sterretjes lijken me niet echt goed. Anne1234: wat spannend zeg! Triska: Mooie foto en mooie dame ben je Pamp: Wow al voorweeen....hoe gaat het daar nu mee? ze zijn niet doorgaan zetten hoop ik! Hier: Gelukkig nieuwsjaar mama's!!! met oud en nieuw lekker bij me moeder gehangen. Beetje vuurwerk afsteken en kindervuurwerk met zoonlief. Ligging baby: heb echt geen idee hoe ze ligt, maar haar gedraai doet soms echt heel veel pijn. Elke avond smeert zoon me buik in en dan is ze extra druk. Soms draait en trapt ze zo hard dat ik echt eff op adem moet komen. Zoon vind het prachtig die bewegingen. Verder qua zwangerschap eigenlijk nergens last van, behalve vocht vasthouden en me rug. Hier ook frambozenbladthee gekocht. Zou ook moeten helpen met het doorzetten van weeen, wat bij mij vorige keer een probleem was. Hoop dat het werkt. Ik hou facebook en zp ook nog eff gescheiden, maar in mijn album staat ook een foto van mijzelf. Wel voor alleen vriendjes, dus eff toevoegen Wens jullie allen een hele fijne dag!!!!! XX
Hey meiden gelukkig nieuw jaar!!!! ik lag er rond 3u in hebben het zeer gezellig gehad en moest nog mensen thuis brengen. Tja dat is makkelijk zn zwangere bob. Pam fijn dat het nu nog rustig is beeb moet nog even een paar weken blijven zitten toch? Werd al beroerd van je oliebollen verhaal..... Nu gaan we even rustig aan doen...
Goedemorgen. Hier heerlijk geslapen. Maar wel te kort. Heeel snel in slaap gevallen en maar 2 keer wakker geweest. Nu even proberen goed wakker goed wakker te worden. Straks naar mijn tante waar we een groot gedeelte van mijn familie zien. (schoonfamilie heeft weer eens niks van zich laten horen)
De beste wensen voor iedereen! Pam gelukkig heeft het nog niet doorgezet! Maak jij eerst maar je lijstje af.... Ik gisteravond weer veel last van mijn buik. Waren bij vrienden en hele avond op stoel zitten/hangen rondjes lopen was niet goed voor me. Was doodop...en een vervelende dronken man mee naar huis die zich afgedankt voelde omdat hij de deur moest sluiten.....drie minuten later sliep hij meteen.... Ik ben dan zo gefrustreerd na een avond mezelf ellendig voelen dat ik maar een bed op de bank heb gemaakt. Nu is buik weer rustiger. En manlief snapte er niks van dat ik op de bank lag hahaha.
Hihi sorry Pam dat wist ik niet.... Maar als ik het zo las dacht ik echt pfffff Hier ook nog wel wat dingen die ik gedaan wil hebben... Zo heb ik een antiek grenenkast die half in de whitewash staat en dus nog af moet.. er moet nog een kapstok in de kamer opgehangen worden! Ramen moeten binnen gezeemd worden.. En eigenlijk nog wat zooi opruimen (wat even verzet was tijdens kinderkamer opknappen!) ooo en de kerstspullen weer weghalen en opbergen! Ach ja heb het idee dat ik nog wel even heb.. Dus steeds een beetje! Blij dat we echt het meeste al in huis hebben voor de kleine dus vrij rustig gevoel nu! (met 20 weken wilde ik de kinderkamer al af hebben) uiteindelijk vrij snel gedaan ook!
Update TJ82: Ons oud & nieuw was bijzonder, met z'n drietjes in het zh. Lekker rustig, was ook wel fijn! Jurre ligt trouwens al in een gewoon bedje sinds vandaag. Hij moet nu alleen nog goed aan de borst leren eten, maar daar heeft hij de kracht nog niet helemaal voor. Maar we zijn goed bezig! Heb goede hoop dat hij volgende misschien naar huis mag!