Hey meiden Hier op zich goed geslapen maar moest er regelmatig uit om te plassen. Lag al om 21.30u op bed met knallende koppijn. Het heftige kloppen in mijn rug en nek is ook nog niet weg. Vooral als ik op bepaalde manieren zit dan klemt het af ofzo. Ga ik dan verliggen/zitten dan is het were weg dus moet echt ene goede houding zoeken. Tj meid fijn dat je een update geeft. Het is best pittig allemaal voor jullie. Hopelijk mag Jurre over 2 weken mee naar huis. Annethamar; Ik had een big shirt aan idd en tijdens de bevalling een hemd. Het was toen 32 graden ofzo dus hemd was geen overbodige luxe. Tip van de sokken is echt ene goede hoor. Je krijgt koude voeten tijdens de bevalling. Ben benieuwd wie de volgende baby gaat krijgen....
Soepkippie en Lieve zijn de eerste die uitgerekend zijn toch?? Dus volgens de banners zijn zij als eerste aan de beurt hihi Ben ook erg benieuwd.. Manlief denkt hier de 22e januari.. ik dacht steeds 1,2 of 3 feb. maar door t spoken zou eerder me ook niet verbazen.. bij brayden begon dit weeen gedoe pas veel later, denk zo rond de 37 weken en dus had ik zon 3 weken erna hem in mn armen.. We gaan t zien..... PS: Ik heb ZON zin om mn huis overhoop te halen en alles op te ruimen en te poetsen!!!! wie houdt me tegen? want t is vast slimmer om op mn kont te blijven zitten nu even.. maar toch.. KRIEBELS!
Hier vooral geen zin om te bewegen. Ben zo moe. Maar moet wel. Konijnenkooi ziet er echt niet uit. Net terug van het park en nu eerst even uitblazen. Warm: hier ook! Loop in huis nu maar in een t'shirt. Ondanks dat de verwarming niet eens aanstaat en het hier maar 17 graden is. (weet al niet meer wie het zei) Hier ook een onrustige buik en flink last van mijn onderrug. Ongi krampen zijn mij eigenlijk onbekend dus geen idee of ik het kan vergelijken. (de rugpijn in ieder geval wel) Dus waarschijnlijk ook indalingskrampen. @Pam: zitten blijven!
Pfff steken tussen de benen... Harde buiken en krampen... Volgens mij is ze weer aan het zakken... @pam blijven zitten! hihi doe ik nu ook!
Hier veel last van hormonen. Als de kids niet luisteren kan ik al janken. Zie ook overal troep liggen, baal van mezelf. Net de berging opgeruimd en vier zakken vol in de kofferbak gegooid. Zo even naar de vuilstort. Ondanks harde buiken toch even doorgegaan, moest gewoon weg. Als ik zo weer thuis kom ga ik rusten.
Soms levert het daadwerkelijke opruimen inderdaad een beter en fijner gevoel op dan die buiken! Maar denk wel aan jezelf hè!
Ha meiden, Zo even tijd om te lezen en te reageren. Dat doe ik even in het algemeen omdat ik nu op de Ipad zit. Moeheid, de laatste loodjes zijn nu echt aangebroken voor ons he? ,s Nachts niet goed slapen.... Ik heb dat ook. Heb net een heerlijk tukkie gedaan en er nu weer tegenaan! Bij mijn bevalling had ik alleen maar een bh aan. Ik heb zolang de persweeen moeten opvangen en daar krijg je het wel warm van. Yoyo, fijn dat alles goed was! Mijn echo was ook goed vandaag. Prima in groei, nog steeds lange benen en grote voeten... Nu 8,5 cm. Vrijdag gesprek bij de gyn om te kijken he nu te handelen voor de bevalling.
Ik heb pas half vijf afspraak.... Eerst echo en daarna dubbele afspraak vk ivm bevallingsverhaal. Ben benieuwd. Heb een hele lijst met klachtjes van de afgelopen week die aanblijven houden.
Yojo, oh sorry dan heb ik wat gelezen en gedacht dat het van jou kwam. Succes zometeen dan Ik ben erg benieuwd hoe het gesprek zal gaan. Ik heb dit vrijdag.....en vraag me af hoe specifiek ze gaan handelen of dat ze nog steeds zo vaag blijven als ze tot nu toe hebben gedaan.
Haha zijn de hormonen.... Wilde pas ook op iemand reageren maar voor ik op mijn telefoon zo ver was was ik het alweer kwijt....
Hier weer goedgekeurd, volgende controle over twee weken. Baby had meer dan voldoende zwemwater en is ook nog echt niet ingedaald, licht nog hoog boven bekken... Dus ik vermoedt dat hij of zij gewoon zijn of haar broer na gaat apen, hihi Waarom zou ik klem gaan liggen als ik alle ruimte heb... Mijn bloeddruk was exact gelijk aan vorige keer! Alleen wel flink aangekomen, dacht dat het redelijk gelijk bleef, maar nu verklaard het wel waarom ik bepaalde broeken niet meer pas. Fijne middag verder. Wil graag nog even wat werk verzetten, tot nu toe alleen de kerst nog maar de deur uit gekregen...
Hier ook druk bezig met het opruimen van de kerstspullen. Phoe, is eigenlijk best veel. Ben eigenlijk gesloopt en buik is erg onrustig. Maar zo'n half opgeruimde kamer is ook geen gezicht. (buiten mag Lief doen, ga echt de ladder niet op) Dus nu heel even rustig doen en dan weer verder
Nou ik heb hier toch even wat gedaan maar wat kleins.. t eerste pakje is af!! En wat is t gaaf geworden al zeg ik t zelf! ben er helemaal trots op en heb er helemaal zin in dat ons meisje het strakjes aanheeft.. Kan papa haar ook eindelijk vasthouden en knuffelen want die wordt ongeduldig! zit elke werkdag te vissen of ik al weeen heb, kan ie thuisblijven whahaha Vanavond nog een babywasje draaien en strijken/vouwen. en de kerstdozen naar beneden meenemen dan kan ik alvast de kerstboom enzo leeghalen. manlief haalt t dan hopelijk morgen de boom weg en alles naar boven! Dan mn box neerzetten en mn tafels weer op hun plek enzo.. en dan heeft manlief morgen nog 1 zon dienst (half 1 smiddags weg, rond 11en pas thuis) en kan ik dus nog ff keutelen een avondje en dan hebben we ff 2 dagen om alles in huis te soppen en te doen!!! Mn mams helpt met wassen en mn schoonvader komt t bed doen en dan wil ik vragen of mn schoonmoeder mee wilt komen dan kan zij mooi ff helpen beneden met soppen.. als dan mn keuken ff gesopt wordt en mn grond goed gezogen en gedweilt zijn we eigenlijk wel helemaal klaar voor ons meisje denk ik! en dan kan ik met een lekker gevoel zitten Enige waar ik nog ff beetje mee zit is mn gangkast.. die gaat de kraam gebruiken omdat daar de stofzuiger staat maar die staat momenteel op een berg rotzooi en er is een serieus lawinegevaar bij t openen van die deur.. Dat kan eigenlijk gewoon niet dus die moet ik eigenlijk leegmaken en uitzoeken. dagje werk maar dat is wel t allerlaatste van mn lijstje dan.. Wie weet wil schoonmoeder daar wel even mee helpen ook.. En misschien dat ik dan ff begin over t badkamerkastje dat nog opgehangen moet worden, geheid dat schoonvader dan manlief ff aanspoort om t meteen te doen Dan zou ik 5 januari zon beetje overal mee klaar zijn.. zijn we iig eerder als bij Brayden! haha
Hier ook controle gehad bloeddruk weer perfect. Hartslag van mij was 10 slagen hoger dan alle andere keren. En ik houd sinds anderhalve week vocht vast :x En weer 1 kilo erbij (afgelopen weekend bij ouders op de weegschaal gestaan, en kwam daar erachter dat ik 20 kg aan ben gekomen ) Ukkepuk doet het ook nog steeds goed (goed gegroeid incl. buik). Hartje doet het nog steeds goed, genoeg vruchtwater. Madam is hier ook nog niet ingedaald. Over 2 weken weer komen.
Hier ook weer goed door de keuring gekomen! Wel weer 2 kilo erbij maar had het wel verwacht. Sterretjes kon ze niet verklaren moet het wel in de gaten houden. Vanavond eten we heerlijk hollandse pot, zuurkool stamp met eigen gemaakte ballen! Heerlijk!!! Hier moeten de kerstspullen ook nog naar boven, maar ik denk dat we dat zaterdag even samen doen.
Ik heb ook weer heerlijk last van zwangerschapsdementie! Vandaag de halve dag in de keuken gestaan om van die kleine cupcakes te maken met allemaal mooie versiering (rood met witte stippen, marsepeinvormpjes, chocoladeglazuur etc.). Die wilde ik uitdelen bij het paardrijden voor gehandicapten, omdat ik daar afscheid wilde nemen. Dus ik kom daar aan met al mijn cupcakes, blijkt er vandaag helemaal nog geen paardijden te zijn! Gelukkig waren er nog drie kleine meisjes en twee vaders die wel een cupcakeje lustten. De rest voer ik maar op aan mijn collega's morgen. Vinden ze vast niet erg!
Zo daar ben ik weer. Lekker bij souders gegeten. Echo was goed, beeb ligt al een heel eind ingedaald maar toch nog mooie profielfoto gehad! Was ook stuk gegroeid. Mijn bloeddruk was wat hoger als vorige keren en dat in combinatie met al mijn andere klachten wilde ze mijn urine checken. Was nu goed maar moet donderdag terug om nog een keer te checken en bloeddruk op te meten. En volgende week donderdag weer gewone controle. Ze schatte de beeb nu als ik 40 wkn zou halen op 8 pond.....pffff
Oef hihi lekker volle beeb! Bij mij hebben ze nog nooit geschat! Morgen maar eens vragen! De krampen, harde buiken en steken zijn weer weggezakt! Meestal is ze na zo een bui/aanval heel stil nu ook... Herkennen jullie dat?