Zo, daar gaan we weer! ik lees ff snel bij en antwoord overal op, zoals altijd op chronologische volgorde en dan gaat ik snel mn bed in want moet echt bijslapen! BEN OP! @Ikea: we hebben een hoop plastic bestek en bordjes enzo gescoord.. allemaal maar een euro! (18 delig plastic bestek in 6 kleuren. messen, vorken en lepels.. 1 euro! ideaal voor mn kleine man) En een hoop leuk speelgoed.. we hebben voor Brayden een blokkenwagen gekocht omdat ie geen normale houten blokken heeft en das leuk met stapelen enzo en een stoffen gereedschapsgordel met stoffen hamer en zaag en alles! Zo cute! En een plank voor boven de commode van de babykamer in wit hoogglans.. zo hebben we de hele kamer en deze plank was nu 15 euro en in een babyzaak betaal je voor zoiets gerust 100.. @Jonge gezinnenbeurs.. denk niet dat ik t ga redden.. financieel en qua mensen en lijf.. maar leuk lijkt t me zeker! @Mw: brutaaltje! hihi Nee kan ik wel hebben hoor heb niks te verbergen En vind het grappig dat dat zo lijkt want ik koop dus ongeveer nooit wat! hahaha en ga normaal ook gerust maanden niet shoppen dus kheb een goede tijd denk k! lol! Ben een echte windowshopper.. ga ergens heen, kijk dan.. vind t leuk.. twijfel.. denk aan t geld en laat t dan liggen! hahaha Nee Vriendlief heeft ook absoluut een goede baan en ik ben volledig afgekeurd dus uitkering en we redden t.. Daar is t momenteel wel ff mee gezegd door een berg tegenslagen maar zolang ik mn kop boven water houd en mn vaste lasten netjes betaal zonder dat mn kind iets tekort komt is t goed! Moet wel zeggen dat we voor de kleine meid een leuk extraatje opzij hebben gezet en we daarvoor dus wel een hoop gewoon kunnen doen.. (nog geen vetpot helaas ) Vind t belangrijk daar niet teveel op te moeten besparen zeg maar.. En ik ben een echte doe-t-zelf muts! hihi Ik ben een koopjesjager en iemand die snel iets te duur vindt en t dan zelf gaat namaken Moet zeggen dat me dat vaak nog lukt ook En qua leuke dingen, we proberen t maar ook vaak met aanbiedingen enzo. dagje dierentuin waren gratis kaartjes bijv. zo is t nog s leuk te doen! Oh en marco is een gevalletje apart.. daar MOET en ZOU Pam heen *bloos* heb 1 concert gemist sinds de afgelopen 7 jaar ofzo en dat was niet van marco alleen en ik was toen zon 39 weken zwanger en t was op een veld.. Toen toch maar besloten niet te gaan al leek me daar bevallen best origineel! whahaha Dus t valt allemaal reuze mee hihi komt denk ik heel anders over als de realiteit @Soepkip: Jaaa ik ben wel een crea tea.. zeker als t om dit soort dingen gaat.. Ik wil altijd graag iets origineels en aparts en heb dan precies in mn kop wat ik wil.. nadeel is dat t nooit bestaat! hihi Of ik vind t te duur voor wat t is, 9 van de 10 keer als ik iets zie denk k oooooh moet ik ook kunnen! Dus dan gaat ik zelf maar aan de knutsel.. Zo heb ik voor zoonlief zn kamer een hele hoop gemaakt van een patchwork patroon stof met groen en blauw en dan alle vakjes afwisselend witte stippen, kleinere witte stippen, streepjes etc. Heb dus van alle stoffen honderden vakjes geknipt en alles aan elkaar genaaid en daar dan alles van gemaakt! Uiteindelijk had ik voor zn kamer een lampenkap, dekbedovertrek, schommelstoelkussen, kasthanger, aankleedkussenhoes, en labeldoekje gemaakt.. Oh een een hemel gecombineerd met dat en de trouwjurk van mn mams! Ook de muurschilderingen toen zelf bedacht en gemaakt op de muur.. En samen met vriendlief de radiatorombouw gemaakt.. Meestal neem ik wel teveel op mn nek maar dat ben ik, ik ben een extreme perfectionist en moet en zou t dan gewoon zo doen.. Als ik t in mn kop heb dan krijg je dat er erg moeilijk uit zeg maar En hoewel t me lichamelijk dus vaak sloopt ben ik er dan erna zo trots op! dusja.. dan heb ik dat er wel weer voor over.. Nu dus ook weer een heel origineel idee voor de kamer bedacht en ben heeeel benieuwd wat iedereen ervan gaat vinden.. @Dromen: erg he, soms kan ik ook echt heel naar wakker worden en dan ben ik er ook ff niet bij met mn hoofd.. Moet dan bijkomen van t dromen @Jodeli: ben nu wel errug laat, maar nog gefeliciteerd! hihi @Afspreken op de beurs, leuk idee! hoor vaak dat de meetingen van de mama's op dit forum erg leuk zijn! @Pam: Jeeeetje, wat een *****actie van je vriend!! Oh wacht.. dat ben ik zelf! LOL.. Sorry ben slaperig en melig geloof ik! hahaha @Inkerbell: Ohhh dat loopt ook niet erg handig nee.. hopelijk is t gewoon wat onhandigheid dat vanzelf weer weggaat net als de builen en blauwe plekken! @TJ: ooeeh geslachtsgokjes.. das mn hobby haha @pagina 35.. ik schiet al op @MW: grrrrr balen als dat gebeurt dat je net te laat bent!! wel in de gaten houden, misschien komt er wel een terug he! en dan kan je m alsnog bestellen! En ben druk aan t bij typen.. heb er bijna blauwe vingers van Ooooh ideaal zon vent, als jij t leuk vindt doen.. WHAAAAA WILLIK OOK! Maar wel een supercute wiegje zeg! @Hanna.. je wilt geen keizersnee om de ruggeprik? meid die stelt niks voor! Tuurlijk had ik een weeenstorm dus al hadden ze een halve lantaarnpaal in mn rug geduwd had t me weinig geinteresseerd als die stomme wee maar wegging maar t lijkt echt enger en erger als t is Maar hopelijk heb je m lekker niet nodig! @babylove: komt echt snel nu dat getrappel! en dan kan je je niet meer voorstellen dat t er eerst niet was.. @Soepkip: je hebt helemaal gelijk hoor! achteraf gister een baalmoment.. zag t allemaal ff niet meer zitten, emo.. vriendlief was chaggo en ging dus ook zo de deur uit (FIJN! Grrrr) En toen ik mn mams belde en t ff kwijt wilde maakte die t eigenlijk niet minder.. Dus ben idd naar bed gegaan maar sliep uiteindelijk pas om een uur of 2? Half 5 weer wakker en erna zo rond half 7 door vriendlief.. Erna niet meer geslapen want zoonlief vond t om kwart voor 8 een mooie tijd om eruit te gaan.. *gaap* en JEEEEEJ eindelijk fysio! hopelijk werkt t bij jou net zo ideaal als bij mij.. paar weekjes volhouden en t gaat echt een heeeel eind beter dankzij haar! ik zweer erbij! @Trishka: aaah balen he als ze ineens zon nacht hebben en je weet totaaaal niet waarom. Kan er dan best wanhopig van worden soms.. ben benieuwd naar je echo! @Mw: mooi buikieeee!! @Hollandse prak: ben er echt DOL op nu.. gister witlof gemaakt en oooohh heb zo zitten vreten! t koken ervan vaak geen zin in maar heb nu echt veel meer zin in mn groentes en aardappeltjes als bij Brayden.. toen kreeg ik t echt met moeite weg.. @Soepkip: spannend voor die vriendin! ik hoop t ook voor haar! @vaddie: wat naar dat je je steeds zo slecht voelt zeg.. moe, hoofdpijn.. weet hoe bellemmerend dat kan zijn allemaal.. Hebben ze je bloedwaardes wel s gecheckt? niet alleen de zwangerschap dingen maar ook los ervan? misschien heb je wel een beetje vit. b12 tekort ofzo.. kan al die klachten veroorzaken bijv. en is wat mee te doen.. @TJ82: ik durf er geen geslachtsuitspraak over te doen.. zie wel iets wat een piemeltje zou kunnen zijn maar kan ook net zo goed een deel van de navelstreng zijn omdat het niet duidelijk op de voorgrond in beeld is.. en zie ook niet de duidelijke schaamlippen ofzo.. Ik zou er geen muren op roze of blauw maken @Inkerbell: stoere laarsjes!!!! @Trishka: jeeeeej! @Hanna: fijn dat t positief was en dat de placenta mooi opschuift.. en misschien dat je er in je hoofd wel rekening mee moet gaan houden met die keizersnee zodat je er misschien in de komende weken vrede mee gaat krijgen. hoeft t dan niet valt t weer mee! maar dan ben je dan iig niet meer zo erg in paniek als het wel moet hopelijk.. Aaaaah wat een poppetje!!! echt een supermooi meisje zeg! @babylove: fijn.. wilde zo gaan slapen, wedden dat ik nu overal spinnen voel en zie?! Dank u! @Annethamar: hmmz.. moeilijk dat je moeder dat zon probleem vindt dat ze nu ook jouw regeltjes zal moeten volgen.. kijk tuurlijk zal niet alles via militaire regelmaat gaan en hoeven lijkt me.. maar als jij toch uitlegt dat je kindje er anders niet vrolijker van wordt en dat jij t fijn vindt als ze dan een vaste bedtijd aanhoudt en t gaat al zo? sterkte.. HEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... Krijg nou tieten, ben bijgelezen! Ik ga gauw op verzenden drukken voor jullie weer verder kletsen
Dit is btw t jurkje geworden! MOO*S © for happy moms & babies! Zit bij mn buik en kont mooi aangesloten en komt net mooi boven mn knie.. vond m wel meteen sexy en mooi staan.. en de prijs was mooi dus ik ben happy!
Babylove, niet ziek worden hoor!!!! Mausiy, zwaai Pam, nou je hebt je best gedaan zeg met reageren!!! Er zit wat in wat je zegt... Uitgaan van het slechtste senario en dan kan het alleen maar meevallen. Mooie jurk zeg! Leuk dat je nog iets moois hebt kunnen vinden.
Goede morgen! Kben weer opgeknapt en ga vandaag en morgen weer werken! Zal wel pittig zijn na 3 dagen helemaaaaaal niks doen! Fijne dag!
Mw veel succes dan maar weer met werken. Zo alweer 20 weken vandaag Over een uurtje de 20 weken echo ben gelukkig niet zo nerveus maar vind het wel leuk om weer een kijkje te doen in mijn buik.
Haha Pam wat een verhaal!!! Leuk jurkje trouwens, als je m aan hebt gehad wel ff foto spammen he? @ Mw: werkse! @ Miron: veel plezier en succes! @ Mausyi: hoi Hier: ga over 10 minuten aan het werk, vanmiddag naar moeders want die is jarig, en dan lees ik morgen weer verder! Oh ja, ik krijg een pretecho van mijn s moeder en moeder, over 2 weekjes al!!! Leuk leuk leuk, baby zwaaien.
Hey meiden Na een lange tijd niks van me hebben te laten horen, ben ik er snel even voor een update. We hadden dinsdag de 20weken echo. Ontzettend veel zin in en maakte me nergens zorgen om. Totdat de beste man zei dat het niet goed was. Iets met het hart. We moesten 's avonds weer terugkomen, want onze kleine lag niet goed. 's avonds lag het wel weer goed. Maar het slechte nieuws blijft. Ons kleine hummeltje heeft een hartafwijking.. We zijn ontzettend verdrietig en machteloos. En zitten nog met duizenden vragen. Morgen moeten we naar het UMCG (Groningen) en dan hoop ik dat we meer weten. Toekomst is voor ons nu op dit moment erg onzeker. We weten alleen dat ze een gaatje in de longslagader heeft en dat daar weer een andere ader doorheen loopt. Klinkt erg moeilijk allemaal en dat is het ook. We snappen het zelf ook niet voor de volle 100 procent. We gaan dus morgen de onderzoeken in en dan hoop ik dat we meer te weten komen. Wou het toch even melden, kan mijn ei hier net iets beter kwijt.. Liefs!
allemaal drukke dagen zo te horen! Zit hier te wachten op de babydump.. heel braafjes.. hoop dat ze komen voordat zoonlief moe genoeg is om terug te gaan want ik had best nog wat uurtjes kunnen slapen hoor! En ja, als ik dan bij moet lezen krijg je een heel verhaal! hahaha.. daarom doe ik mn best jullie bij te houden
@Missme: Jeeeeetje meis! wat een verschrikkelijk nieuws! de grootste nachtmerrie van iedere mama to be! Snap dat je met veel vragen zit en hopelijk wordt er een hoop beantwoord en kunnen ze jullie misschien wel geruststellen dat het goed te behandelen is.. ik hoop het heel hard voor jullie!! Heeeeel veel sterkte toegewenst in deze onzekere tijd en een hele dikke digiknuff!!!
Missme: Jeetje meis wat heftig!!! Wat een onzekere tijd gaan jullie tegemoet.. Heel veel sterkte met de onderzoeken, hou je ons op de hoogte? Dikke knuf!
jeetje miss me, wat erg... ik hoop dat t uiteindelijk allemaal te behandelen is.. kan me voorstellen dat de grond ff onder je weggeslagen is, kan me dat gevoel nog heel goed herinneren..vind t echt heel erg voor jullie want dat gevoel wens je je niemand toe. kan me voorstellen dat je alle leuke gezellige verhalen niet wilt lezen nu, nu t bij jullie allemaal zo onzeker is.. laat je wel ff weten hoe t allemaal verloopt? leef met je mee lieverd, hele dikke digiknufff..
Pamp. Als je niet weet hoelaat de babydump komt kan je op deze link kijken, bij mij werkte die.. Vanspreuweltransport.nl | Track & Trace
Jeetje wat klote!!! Heel veel sterkte en ik hoop dat je in het ziekenhuis wat meer duidelijkheid krijgt!
Volgens mij was het Hanna ( en voor de andere dames die bang zijn ) Maar betreffende de ruggenprik en keizersnede Het is allemaal niet zo erg als dat het lijkt. Een ruggenprik is alleen een bitch als je die moet krijgen terwijl je weeen hebt. Je moet dat met die pijn stil blijven zitten, maar ik moet zeggen dat ik het best vond meevallen. Keizersnede valt ook mee (mijn ervaring). Alleen het herstel is wat minder snel als bij een natuurlijke bevalling, maar met wat hulp van man en eventueel familie en kraamzorg is het allemaal best te doen. Schrijf desnoods een geboorteplan en geef die aan de Gyn. Dan kunnen ze en beetje rekening houden met je wensen.
hier ego: Zal later op de dag/avond eff reageren op iedereen hoor, ben nu aan het werk en heb het best druk. Gister te horen gekregen van de baas dat ik na mijn verlof niet terug kan komen. Ze hebben volgens haar dan geen uitzendkrachten meer nodig en een contract aanbieden doen ze niet (geen geld voor zeggen ze) Moet wel bellen om te kijken of ze eventueel nog op een andere afdeling , of toch deze afdeling, mensen nodig hebben. Aangezien mensen met kennis van het oude en nieuwe systeem best gewild zijn. maar toch...best K.U.T. Werk dr al een jaar en hoor alleen maar psoitieve dingen over mijzelf, maar blijkbaar niet genoeg om me permanent te houden. Plus ik denk dat mijn collega heeft lopen stoken, omdat ze het gevoel heeft dat ik dr baan wil/ga inpikken