@miron; Ach ze zal wel verkeerd gevallen zijn o.i.d. of zo in elkaar gezakt Paar jaar terug ook een 'lijk' gezien Alleen was dat een moord.
Volgens mij klopt die meter inderdaad niet... nu gaf hij na alleen maar de was in de droger te stoppen 150/100 aan. Lijkt me niet echt een goede meting hahaha. Dacht eens effe kijken wat ie nu doet...snel weg dat apparaat!
Hè bah wat naar... Gelukkig lag hij/zij wel al onder laken..toch?! Wat fijn dat het sjoppen gelukt is! Vrijdag was ik na 3 uurtjes sjoppen ook helemaal gesloopt hoor! Ik ben normaal heel lief maar mijn moeder verwacht dat ik een heks wordt tijdens bevalling me moeder en schoonmoeder zullen er ook bij zijn... Begin gemaakt aan me vluchttas tja sommige dingen kunnen er nog niet in en moet nog wat dingen halen! Moet je ook luiers voor de beeb meenemen enz? Wind is hier gaan liggen momenteel! Moet er zo nog uit voor boodschappen hoop dat het zo blijft!
Dat is verschillend Sjenny of je dat mee moet nemen. Bij ons in het ziekenhuis hebben ze het gewoon voor je. Maar dat is niet overal zo. Ik zou voor de zekerheid even navragen of gewoon meenemen.
@Pam, we kunnen er nog niet achter komen waar de sterretjes vandaan komen, ze komen gewoon onaangekondigd en heb er ook geen hoofdpijn bij. Maar ga het zeker proberen om meer te drinken wie weet helpt het. @Miron, he bah wat naar! Ze lag dus echt bij jou op de oprit? @Hier, een echte off day! Ik had een nieuwe tas gekocht voor naar het ziekenhuis. Dus langzaam alles al gepakt en klaar gelegd, pak ik er net iets uit stinkt toch alles naar de nieuwe lucht van die tas! :x Dus nu kan ik weer opnieuw beginnen met uitwassen en opnieuw inpakken grrrr
Denk niet dat dat veel nut heeft dat opnieuw uitwassen...de lucht is nog lang niet uit de tas....dus als je die tas wilt gebruiken.....
Oh en de hond staat echt al een uur naast mij te zeuren dat ie naar buiten wil, maar het regent hier zooooooo hard!!! Hij wacht dus nog maar ff hoor!
Die van mij ook. Dus ik denk (tot 4x toe..) dan ga maar even in de tuin....kijkt ze buiten en gaat ze weer zitten....wil niet nat worden denk ik...
Nee das waar wilde hem als het van de week een beetje droog was een keer een dagje buiten hangen of heeft iemand nog tips om die lucht er uit te krijgen!
Ja gelukkig lag ze al onder een laken ja. Hier hoef ik geen eten of luiers mee te nemen. In het ziekenhuis waar ik wil bevallen kun je de hele dag en nacht eten en drinken pakken. Luiers en kraamverband is ook volop aanwezig. Hier begint het nu weer te regenen en het waait nog behoorlijk. Hier ook al de lampen aan binnen.
Hahaha! Sorry moet even hartelijk lachen om het gesprek tussen yojo en babylove Miron. Pff.. dat is schrikken zeg, kon ze niet ergens anders gaan liggen? Bejaarden van tegenwoordig.... 'skippybal'. Ben bang dat ik daar doorheen plof Weer gezellig wat afgekletst hierzo. Wat een takke weer zeg, de wind is gaan liggen maar het regent en is al vroeg donker. Ik heb heerlijk geshopt, nou ja heerlijk... ik schrok me kapot toen ik de stokke kinderstoel met newbornset en met kinderset afrekende Maar ja.. t'is mooi spul en ben er blij mee! Verder nog een lief tutdoekje van barbapappa meegenomen met van die labels eraan. Dat vind ik zo leuk, al die labels. Ben gek op snoozebaby Nog een tip. Je kan bij ''opties wijzingen'' het aantal berichten per pagina veranderen. Ik heb er 40 ipv 10 per pagina, is soms wat makkelijker met terug lezen!
Hey soepkip! Mag ik je wel wat zeggen over zo een labeldoekje! (vind ze zelf ook schattig hoor...) maar zorg ervoor dat het geen lusjes zijn! Knip ze desnoods open! (geld ook voor knuffeltjes enz.) Ik heb vroeger bijna een vinger verloren door zo een lusje... vinger erdoorheen en gedraaid tot mijn vinger bijna zwart was... Ik heb ook een stokke! Ben er ook erg blij mee! Heb alleen de newborn set niet... Vind ik zo duur... Voor de korte tijd dat je dat deel kan gebruiken...
Thanx voor de tip Sjenny, ik zal eens kijken! Heb ook een boxkleed en babywrap van snoozebaby... Het barbapappa tutdoekje zijn enkele labels. Newbornset is ook duur, maar ik woon in een splitlevel woning. Mijn woon en eet gedeelte zijn verschillende woonlagen. Wel een open ruimte maar 7 traptrede's ertussen zeg maar. We eten 'boven' en de box staat 'beneden'. Vind het een prettig idee dat als we straks aan tafel zitten te eten zoonlief dichtbij ons hebben. Dit was eigenlijk de enige reden voor het aanschaffen. Zit er zelfs over te denken om nog een box te kopen om hier neer te zetten. Ik zit namelijk altijd aan het eet gedeelte. Babylove. Stoffen zakje meewassen met superlekker wasmiddel, daar de kleertjes in doen, vervolgens in een plastic tas en dan in je stinkkoffer