1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hoop het ook! Maar ga ervan uit dat het goed komt!

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Yojo erg herkenbaar. Wil je van alles staat je buik op knappen.
    Strijk 2 shirts kwartier zitten weer 2 shirts strijken etc. Na t eten eigenlijk niks meer gedaan maar toch keiharde buik

morgenochtend borstvoedingsvoorlichting. Ben btje van de oude stempel en ga er vanuit dat de natuur gewoon zijn werk doet maar dacht agh krijg t vergoed en heb ik weer een uitje whaha hopen dat t geen hele lange zit is

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Leuk mw! Ik ben ook opgeven maar ik vraag me af of ik het nog ga halen :( Zijn 2 dagen in januari. Eerste 18 en tweede weet ik zo snel ff niet. van Borstvoeding natuurlijk.

4. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Zo hier de strijk weg gewerkt! Heb daar zn hekel aan. Heb het flink in mijn rug nu.

Wie gebruikt nog meer de zwangerschapsolie van weleda? heb hem cadeau gekregen en vind het echt heerlijk zeg. die geur alleen al.
    Zit nu iedere avond met onze dochter mijn buik in te smeren. Vind ze zo leuk om te doen en dan doet ze haar eigen buik ook nog even haha.

De laatste loodjes beginnen nu bij iedereen wel het zwaarst te wegen of niet.
    Ik ga nu lekker bankhangen.

Morgen ga ik;
    Het box kleed wassen
    Keuken soppen
    Enveloppen schrijven en postzegels bestellen
    Middagslaapje doen....;)

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    #4025 mw21, 3 jan 2012
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
    Heb wel andere massage olie van weleda maar die is niet voor je buik haha!
    (is tegen uitscheuren kreeg ik als tip van vk)

6. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Pam wauw leuk hoor dat je zo handig bent! Ik schilder maar met stofjes kom ik niet zo ver! ;)

Lieve veel plezier morgen!

Yoyo baken dat je je zo voelt!

Hanne hoe was woezel en pip? en de Mac?

Anne veel plezier en vooral lekker eten!

Soepkip hopelijk kun je inderdaad een beetje slapen vanaaf! Ik ga niet na 14 uur slapen anders merk ik dat s'avonds! :)

Hier ook weer harde buiken... Bah.. :(

7. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Oeh die olie heb ik ook! Lekker hè! :)

Ooo ja die enveloppen schrijven! Thanx zou het bijna weer vergeten!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb die olie van weleda ook. Ruikt heerlijk!
    Die andere olie heb ik niet gehaald. Blijkt niet te werken. Heb op google bijna alleen maar negatieve reacties gelezen. Maar goed buikolie ook niet want je huid scheurt van binnenuit dus het scheurt toch als je huid zo is.... Maar alleen al voor t geurtje smeer ik em.....

9. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Wil je niet teleurstellen maar scheuren doe je toch wel ondanks die olie.
    Tenminste ikke wel...

10. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Weleda zwangerschapsolie. Vorige keer hele pot weggesmeerd. Nu besef ik dat ik hem vergeten ben te halen, oeps...
    Ga hem nu ook niet meer halen. Maar die ruikt zo lekker.
    (babylove, die moet je in de tas per ongeluk leeg laten lopen)

Weleda periniumolie. Vorige keer 1x gesmeerd, daarna vergeten. Nu wel het voornemen om het echt vol te gaan houden, maar mis de eerste vier dagen al, hihi

Meerdere vriendinnen die het concequent hebben gebruikt en er zonder kleer scheuren vanaf zijn gekomen, zeg maar!

11. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja heb de striae van vorige zwangerschap nog staan. Toen fanatiek gesmeerd met bio oil. Ben aan het bevallen en persen en het knapte er gewoon in allemaal.... baalde me kapot.

Moet wel zeggen dat deze olie de huid ook lekker voedt.

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Ik heb we bijgelezen, maar ben erg moe en hou het voor nu even kort...
    Woezel en Pip was geweldig. S ging helemaal uit haar dak :)
    Echt zo leuk om te zien!
    Ze leefde erg mee en riep ook dingen. Goed zo Pip hahahahah!!!
    De mac tja dat is altijd een succes he?
    Haar wangen werden steeds roder. Schattig om te zien!!!

Nu bankhangen na een lange drukke dag!

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier ook de buik en perineumolie van weleda. Buikolie nog niet gebruikt, maak eerst zwitsal op. Sinds m'n verlof smeer ik m'n buik consequent iedere ochtend en avond in. Nadeel van olie vind ik dat het een olie is ;)

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Oooh dat klinkt echt heerlijk zeg!! :D Krijg nu helemaal zin om een dagje met de kleine man op stap te gaan.. nog even nu hij nog mama's enigste is ;) hihi

Fijn dat t zon geslaagde dag was! :) Nu lekker rusten! ;)

@olietjes: hier smeer ik niks, maar vindt het idee van inkerbel om met de grotere samen te smeren wel een goeie.. denk dat Brayden dat ook geweldig zou vinden als ie mama's buik mag insmeren (naja mama's buik is baby ;) )

@Hier: Mn box staat!!!!! :D :D Kleed erin gelegd en ik ben best trots.. :) lekker girly roze.. alleen verder nog erg kaal dus hoop dat ik snel een hoop leuke knuffels enzo krijg als kraamkados.. ;)

Mn kamertje is trouwens ook nog erg "kaal".. heb een witte lege vensterbank en een witte plank boven de commode met erachter roze lief behang. en zou gewoon ff niet weten wat ik erop kan zetten ;)

Ben benieuwd hoe mn kerel gaat reageren.. dikke kans dat ie boos wordt omdat ik te gek gedaan heb..

En stiekem heeft ie dan ook best wel een punt.. das t ergste ;)

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Fijn Hanna dat je dochter zo heeft genoten, lekker rustig aan doen nu!

Iemand nog tips voor een leuke mobile voor aan de box?!

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Oei pam... T' zou goed zijn als man een beetje boos op je is maar aan de andere kant........ de volgende keer zal hij sneller doen wat je vraagt :D

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Noooouuuuuu..... heb ergens t idee dat ie soms stiekem wacht want hij weet dat ik t dan niet kan laten en t zelf ga doen ;) doet ie vast niet bewust maarruuhh.. some things never change! :p hahaha

en mobile.. moeilijk hoor, net waar je van houdt.. ik heb zelf de rainforest van fisher price en daar was Brayden helemaal gek van! kieren ertegen.. echt super.. :) en die heeft een afstandsbediening.. je kiest een liedje en dan gaat ie spelen en draaien, en na een tijdje stopt ie vanzelf..
    Als je dan wilt dat ie weer aangaat hoef je alleen op de grote knop van de afstandsbediening te drukken en dan gaat ie nog een keer ;) dat heb ik best veel gebruikt :)

18. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Pam die mobile heb ik ook en mijn dochter vond hem ook prachtig. De afstandbediening heb ik niet zo veel gebruikt.

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Haha! ja precies pam. Volgens mij doen we dat vast allemaal wel eens!
    Thanx voor de tip!

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Trouwens nog een voordeel aan de rainforest mobile..

Toen Brayden te groot werd voor de mobile vond ie de afstandsbediening heel interessant! hahaha :D

Reminds me.. zal die speeltjes allemaal s gaan wassen en de wipper.. dat zal ik ook wel weer veel gaan gebruiken! :)

Deel Deze Pagina