1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Nou, ik ben weer bijgelezen! Het schiet echt niet op... Ik word erg moe van werken, en als ik dan weer energie heb om te lezen heb ik tegen de tijd dat ik alles heb gelezen geen energie meer om te reageren;)

Morgen naar de verloskundige om het bevalplan te bespreken. Ik ben benieuwd of de baby al ingedaald is, want ik moet zó vaak plassen!

Maar voor nu iedereen dan maar een hele fijne avond! Ik hoop dat iedereen lekker slaapt!

2. mar3kids

mar3kids Actief lid

26 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een berichtje via mijn mobiel. Vandaag het ledikantje opgezet, nu nog iets leuks vinden voor aan de muur. Nu lekker slapen, zere rug.

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen!

Hier wakker, aantal keer naar het toilet geweest maar nu misselijk dus wat gegeten. Ik duik er zo weer in.

Las net een verhaal hier op ZP over bed op klossen zetten, ze waren er door heen gezakt.. Zit ik hier nu over te malen :(

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier alweer $%^& geslapen. Heb het even zo gehad. Alles doet zeer. Had ook nog eens bedorven kaas gegeten gisteren dus flinke buikpijn gehad afgelopen nacht. Wist niet meer hoe ik moest gaan liggen van de buikpijn/ rugpijn/ pijn in heupen.
    Zo even door de storm om de hondjes te laten plassen en dan weer terug naar bed.

5. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Vaddie. Vervelend dat je je zo voelt. Hoop dat je nog even lekker hebt kunnen slapen, deze vroege ochtend. Vervelend dat je nu ook nog ziek bent geworden van de kaas!

Soepkip. Ba, zo misselijk. En dat bed op klossen gaat goed komen toch, daarom hebben jullie toch een nieuwe. Of heb ik dat verkeerd herinnert?

Mar3Kids. Wat voer iets zoek je voor op de muur? Behang, Sticker, Schilderij...

Marjanneke, en ingedaald?

Yojo, hoe is je bloedruk of heb je later vandaag controle.

Hier was zoon weer bijna twee uur eerder deze ochtend. En niet helemaal uitgeslapen nu, helaas. Dat wordt een ramp straks bij de kdv...
    Ik ga op verjaardag bij vriendinnetje.
    En vanmiddag lekker samen met zoon thuis. Ga ik even weer lekker met hem meeslapen, kijk ik nu al naar uit, hi hi

Fijne ochtend, tot vanmiddag. Groeten LieveK

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wat een noodweer he dames! Hier 30 km van de kust wel!

Bed op klossen; man heeft zelf hele mooie ombouw getimmert.
    Las overal dat t tussen de 70 en 80 cm moest zijn dus hij is 73 maar nu krijg ik van de week bevalinfo mee daarin staat minstens 80 cm!! Grrr nou doecnet of ik gek ben hoor!

En wat kost met verlof zijn veel geld zeg :) ga echt snel ff wat kopen
    hopen dat mijn harde buiken btje weg blijven zodat ik nog wat strijk kan doen

fijne dag allemaal en rustig aan!

Babylove gefeliciteerd met onze 35 weken!

7. mar3kids

mar3kids Actief lid

26 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanacht veel wakker geweest. Kwam voornamelijk door de storm denk ik waar ik wakker van lag. Stond pal op onze kamer, beetje omweer erbij gehad. Kids waren mooi op tijd 7.20 had meer gehoopt op 8.00 Helaas. De oudste is hoesterig en is erg warm. Wordt dus een lange dag. Net tijdens aankleden van de kids even gaan liggen. Zweten, beroerd en misselijk ineens nog niet eerder.gehad, voor iemand bekend?

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Moet voor twee uur binnen zijn gelopen maar ga om elf uur met mijn schoonzusje mee.

9. mar3kids

mar3kids Actief lid

26 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lastige is dat ik dat eigenlijk nog niet zo goed weet, heel irri die besluiteloosheid :).

10. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Wat vervelend dat jullie zo slecht slapen! Ik heb echt weer heerlijk geslapen! ;) ging er vroeg in en nu net pas uit! :D (sorry dames)

Hier wel de storm gehoort maar ik slaap er niet slechter door! Al kraakt ons huisje dan wel aan alle kanten! ;)

Vaddie hè bah! zo knap je niet echt op hè! En dan ook nog die kaas :( hopelijk kom je vandaag een beetje bij!

soepkip! Hihi ik denk dat ik het eerst ook wel wennen vind als het bed op klossen staat...

Mar3 ja dat is lastig als je het nog niet weet ;) ik zat vanmorgen te denken om een schilderijtje maken met de naam erop! Voor aan de deur... Alleen heeft me moeder Me roze verf nog...

Meiden met controle vandaag succes! :)

Hier een lekker lui dagje voor de boeg misschien even een cake bakken ofzo :D hmmm
    Hihi de kleine heeft weer eens de hik! ;)

11. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedemorgen meiden

Wat een storm zeg blijf lekker binnen vandaag met de kleine meid.
    Ik heb gister middag geslapen, na het eten in slaap gevallen wakker gemaakt door vriendlief omdat ik moest zwemmen. Heerlijk gezwommen en daarna meteen mijn bed weer ingedoken.
    Heerlijk geslapen vannacht....

Mw das balen dat de ombouw te laag is, wat niet weet wat niet deert joh.....;)

Soepkip dat zijn de laatste loodjes. Herken het wel had dit ook vanaf week 37 net of moet je lichaam opschonen ofzo.. beterschap meid en lekker nog even bijtanken in bed.

Mar3kids ben benieuwd hoe het kamertje er uit zal zien......

Sjenny jij slaapt ook goed heerlijk toch?

Yoyo suc6 met bloeddruk meten.

Ik wacht hier op mijn kraambed.... whaa nu komt het wel echt dichtbij hoor.....:$

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Nogmaals goede morgen..

Vaddie. Nog een beetje kunnen slapen meis?

LieveK. Klopt, hiervoor hebben we een nieuw bed aangeschaft maar dat wil nog niet zeggen dat hij niet door kan zakken ;)
    Hoop dat je vanmiddag even met zoon mee kan slapen, goed excuus!

mw. Die 7 cm verschil merken ze echt niet op hoor! Je hebt toch netjes je bed op klossen, dat doet ook niet iedereen hoor. Lees hier op het forum dat de kraamzorg vaak zegt dat ze weg mogen. (behalve bij thuisbevallingen dan). Verlof kost idd een hoop geld, maar ja je moet toch wat te doen hebben om de tijd te doden toch? ;) Heb je nog veel nodig of alles al zo'n beetje in huis...

Mar3kids. Ik herken dat gevoel, bij mij komt dat soms opzetten als ik bijvoorbeeld net thuis ben, moet dan echt even gaan liggen want het zweet breekt me dan uit en voel me niet lekker. Over het algemeen is dat snel weer weg getrokken. Weet dus dat het naar voelt, sterkte ermee. (Heb het ook wel eens na het poepen).. Sorry voor de details.

Yojo. Suc6 bij de vk! Hopelijk valt je bloeddruk mee. Hoe voel je je nu? Ben je zenuwachtig voor controle? Geheid dat je bovendruk dan weer te hoog is...

Sjenny. Kom je een stukje cake langs brengen? ;)

Inkerbell. Jij wacht nu op de kraambed? Ga je in de huiskamer bevallen? Tijd vliegt he, niet normaal!!

Miron. Is je oprit weer schoon?

Hier op de bank verder geslapen maar om een uur of 8 werd ik van de bank getrokken door man, hij was me kwijt :D de schat.
    Zo komt een vriendin een bakkie doen en verder een rustig dagje denk ik. Pff... wat kijk ik uit naar morgen... 37 WEKEN!! :D

13. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    Goedemorgen!
    Weer lekker veel gekletst hier ;)
    Gister bij babypark geweest en nog wat losse spulletjes gekocht (luieremmer, borstel, adapters enz) en van mijn ouders een wipstoel gekregen, het is de titanium swing geworden.
    Nu alleen nog op zoek naar wat beddengoed, heb niet zoveel meer nodig maar kon daar niets vinden. Oh ja en een babyfoon pffff wat heb je daar veel soorten van. We hebben een camera met beeldscherm gekregen maar dat is geen echte babyfoon, die moeten we dus nog hebben. Hoef er niet al te veel poes pas op en moet ook niet te duur zijn dus als iemand tips heeft voor een goede betaalbare dan hoor ik het graag!
    Zit hier nog te twijfelen wat ik vandaag ga doen...... heb 2 opties: 1 is op 12 uur broodje eten met 2 oudcollega's en dan gelijk even naar de hema om te kijken voor lakens en een dekentje.... optie 2: die collegaatjes om een uur of 2 hier een bakkie laten drinken. Keuzes keuzes hahahah denk dat de 1e optie een betere is dan hoef ik het huis nu niet aan kant te maken en kan ik gelijk even voor het beddengoed gaan kijken........
    Ik spring in ieder geval eerst eindelijk eens onder de douche (nou ja spring is een groot woord haha)
    Fijne dag allemaal!

14. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Mw, jij ook gefeliciteerd met onze 35 weken! Gaat snel nu he!

Hier slaap ik de laatste nachten ook klote helaas.
    Gister nog een nieuw pakje gekocht voor onze kruimel echt zoooo lief! Alleen beetje jammer dat ik ongeveer om de 10 stappen last van mijn buik kreeg, dus ben maar heel even weg geweest. Hier is het ook zon rot weer bah! Las dat er een aantal beetje ziekjes waren, heel veel beterschap en doe lekker rustig aan vandaag het is toch geen weer om naar buiten te gaan!

Klossen haal ik dinsdag op moeten er 6 onder het bed ben benieuwd of ik er nog in en uit kom;)

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Jodeli. Heb hier op het forum veel positieve reacties gelezen op babyfoons van ALECTO. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt.
    Wij hebben er ook een van dat merk gekocht met camera, maar die heb jij niet nodig. Optie 1 lijkt me dan inderdaad een betere! Veel plezier in de stad!

Babylove en mw. Gefeliciteerd met jullie 35 weken!

16. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Soekip ik mag niet boven bevallen. Onze trap is niet goed voor de ambulance ofzo dus dan willen ze liever beneden. Anders moet ik door het raam haha....

Bed is gearriveerd. Tijd gaat dd snel

17. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Nog even wat ik nog uit mijn hoofd weet!

Yoyo veel succes bij vk ik hoop dat je bloeddruk nu goed is!

Sjenny, Mooie buik hoor en natuurlijk een mooie volle kast ;)

Tj, wat is het toch fijn te horen dat jullie kleine man het zo goed doet! En idd wat een knap stuk! Zou zeker niet zeggen dat hij te vroeg geboren is hij is al lekker vol!

18. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Ik heb nog geen babyfoon... Vriendlief wil er een met camera.. Weet niet of ik dat nodig vind... Ons huis is best gehorig als je niet uitkijkt hoor je je scheet beneden zeg maar :D

Kan ik altijd nog aanschaffen denk ik dan! ;)

Babylove en Mw. Inderdaad gefeliciteerd! :)

Jodeli ik zou ook voor lunch en Hema gaan!

Duur verlof! Tja ik weet er echt alles van.... Ik denk alle zwangere dames wel hihi :D

Hier aan huis geplakt... Vriend heeft de auto en ga echt niet ergens heen fietsen met dit weer! ;) zo eerst maar eens na gtst douchen! Daarna zien we wel verder! :)

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Gelukkig nog wel wat kunnen slapen maar nog steeds beroerd. En die stomme rug en heupen blijven pijn doen. Bah. Heb het hier dus even helemaal gehad.
    Toch zo maar boodschappen gaan doen, die komen helaas niet met de storm aanvliegen. Verder bed verschonen en de rest bewaar ik maar tot morgen. Dan komen moeder en oma weer helpen.

20. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Oprit is zeker schoon. was gelukkig geen bloed te bekennen.

Nou ben een beetje aan het balen. Man heeft deze week nog vrij zodat we leuke dingen konden gaan doen samen. Maar nu was zijn auto zo slecht dat hij een andere moest. Maar een nieuwe andere was te duur. Nu kennen we iemand die was eerst mede eigenaar van een garage is nu pas met pensioen. En daar stond dezelfde auto maar dan met een kapot blok. Dus ze zijn nu al vanaf maandag bezig om het blok om te leggen van de ene naar de andere auto.
    Hij is nog niet voor 6 uur thuis geweest de hele week.
    En hij is vandaag al om 8 uur begonnen omdat de auto alleen nog maar gekeurd hoefde te worden. Nu nog niets van hem gehoord en we zouden vandaag eindelijk iets leuks gaan doen.

morgen kunnen we ook al niets leuks gaan doen omdat dan iemand de kelder af komt betegelen waar hij geen zin meer in had. En zaterdag wilde hij gaan klussen om weer extra geld te verdienen.

En ik kan nu nergens heen omdat hij mijn auto heeft.

Deel Deze Pagina