Had ik van de week ineens ja, maar had ook hoofdpijn en sterretjes zien erbij. Ben maar gaan liggen... Sterkte! Vandaag voel ik me ook knap beroerd van de isias denk ik. Kan niet meer lopen, zak door mn voet. Gister bij de fysio geweest: loop t er maar uit... Dus een kwartier op de loopband en nu kan ik niks meer. Zo balen, t is een zooitje hier, maar elke stap die ik zet schiet de pijn door mn bil en been. :x Een vorodeel: mijn verlof kost me helemaal geen geld, kom t huis niet meer uit zo.
pfff dan heb ik nog niks te klagen anne, jeetje wat ontzettend kut dat t zo naar voelt allemaal... hopelijk nog maar een paar weekjes meis, dikke knuf!
Grrr balen als je zo weinig kan!! Kdoe vandaag alleen een boodschap en ff kijken hoe t met me buik gaat om te zien of ik nog wat op zolder ga rommelen of strijken Zit nu nog in pyjama vanmorgen lekker films gekeken hihi
Ben net klaar in ziekenhuis. Urine was goed bij vk maar bloeddruk weer hoger. Dus voor de zekerjeid door. Daar uur aan ctg gelegen, bloeddruk, bloedgeprikt, urine check en echo. Tot nu toe alle uitslagen goed. Wel een spoor van eiwit maar niet zorgelijk. Moet zaterdag om 10 uur terug komen.
Ha meiden, Even tijd om bij te lezen en te reageren. MAr3kids, leuk dat het ledikantje staat. Ik vond dat een van de leukste voorbereidingsdingen! MArjanneke, hoe was het bij de VK? Soepkip, door het bed gezakt omdat er klossen oner staan??? VAst niet zp'n goed bed meer Zal echt niet vaak voorkomen joh! Vaddie, balen van die nachten..... LieveKillian, heerlijk een middagdutje Was het gezellig op de verjaardag van je vriendin? mw, hier ook echt een hele erge storm gehad. Woon op de ZuidHollandse eilanden, dus ook erg aan de kust. Leuk, 35 weken vandaag! Mooie buik!!! Sjennie, heerlijk toch dat je zo goed slaapt. HIer loopt er een kleine spring in 't veld rond, dus uitslapen toto half 10.... dat heb ik al 3 jaar niet meer gedaan INkerbell, een speciaal kraambed??? Soepkip, veel plezier met je vriendin. en morgen al weer 37 weken... gaat echt snel! Jodeli, wij hebben de Alecto DXB-88 en die bevalt prima. babylove, leuk nog een nieuw pakje gekocht voor de baby! Miron, hmm niet zo fijn van de auto en dat de vakantie zo in het water valt... Annethamar, loop het er maar uit???? Wat is dat voor gekkigheid???? Hopelijk is het snel weer wat beter!!! Morgen ga ik voor een gesprek naar de gyn in het ziekenhuis. Ik verwacht er maar niet te veel van, dan kan het altijd meevallen. Vandaag naar mijn fysiozus geweest. WAt een zaligheid Ik loop nog steeds als een kieviet, ik ben er zoooo blij om. Verder vandaag geen plannen, ben een beetje aan het opruimen in huis en hoop dat S nog even gaat slapen Fijne middag meiden!
Oh ja volgens mij kunnen we als we allemaal bevallen zijn gewoon een nieuw topic openen onder het kopje: de mama's Lijkt me heel leuk om door te kletsen. Hebben we met de aug'09 mama's ook gedaan en dat loopt ook nog steeds. 15 januari heb ik daar een meeting van. Gezellig hoor!
De vk dacht aan beginnende zwangerschapsvergifitiging maar tot nu toe is het nog goed. Dus maar weer terug op de bank en rustig aan doen....
@Miron: balen van de auto. Hopelijk kan je vanmiddag toch nog iets leuks gaan doen. @Yojo: dus min of meer wel weer goedgekeurd. @Mw: mooie buik. Boodschappen zijn hier weer binnen. Zo nog even wat kleine dingen en dan een plat denk. (twijfel alleen nog of het bed of bank word)
Goedemiddag, was zeker gezellig op de verjaardag, drukke kinderbende. Wel prettig dat ik alleen was, hi hi Mmm, even vergeten dat ze de auto zo om komen ruilen, heb een leenauto mijn eigen is gerepareerd. Dus moet ik wachten met mijn middagdutje. En loopt mijn planning vertraging op... Ik kan het ook omgooien, maar lijkt erop dat ik de tijd hier uit ga zitten. Verlof duur. Hoe kom je erbij? Dinsdag één ochtend wezen winkelen. Geen grote aankopen gedaan, maar toch even ruim 150 euries lichter. Nog even en manlief neemt niet alleen onze auto maar ook mijn porto mee naar zijn werk! Vanochtend verf gekocht, we gaan de badkamer even overschilderen. Enige ruimte waar we nog niets aan gedaan hadden in dit huis, en verbouwing stellen we uit. Dus doen we gek met een kleur. Echt knal groen gekocht, ben zeer benieuwd? Yojo. Spannend. Klinkt als verhaal van TJ. Hoop voor je dat het bij jou niet eindigd in Helpp. Sterkte! Mar3kids. Wil graag met je meedenken. Waar twijfel je tussen? Jodele, is het de Hema geworden? En geslaagd? Miron, balen dat jullie laatste weekje met zijn drieen zo in de soep loopt, door zón stomme auto. Is manlief ondertussen al thuis? AnneT. Balen dat je je nu juist minder voelt na de fysio. Hoop dat je je morgen beter voelt als ooit te voren, wie weet... mw. Mooie buik. Lijkt wel al wat te zakken, of is dat gezichtsbedrog? En de zolder nog opgekomen? Hanna. Op de eilanden, ja daar zal het nu ook wel te keer gaan. Ik zag zowaar een omgewaaid reclame busje in het weiland liggen. Dan besef je hoe het te keer gaat... Uitslapen. Tja, dat ga ik straks in de kraam ook missen denk ik... Bij zoon sliep ik gewoon tot de 11 uur voeding met hem mee, hi hi Soepkip, lief dat je man je kwam halen. Voel je je al wat beter? En Vaddie. Jij ook? Heb zo met je te doen. Die baby is me toch caprolen uit aan het halen, ondertussen, echt niet leuk. Lijkt of ik de kont rechts van mijn navel naar buien voel komen. Maar waar is dan het hoofdje, links boven mijn bekken. Oh, gelukkig het draait weer terug... Pamp. Hoe is het met en bij jou? Ga toch proberen iets nuttigs te doen, althans zodat mijn man ziet dat ik iets heb gedaan vandaag... Tot later!
Yoyo fijn dat het uiteindelijk mee viel! Hopelijk blijft het zo en kan je zaterdag ook weer snel naar huis! Hanna veel succes morgen bij de gyn! Hier even aan het balen! Heb hier satelliet tv en die stoort dus enorm door de storm... Wordt er echt moe van kan hem echt beter uit doen.... Dan maar een extra klusje in huis gaan doen geloof ik... had ik eigenlijk zooo geen zin in vandaag...
Zo manlief is inderdaad thuis. En hij wilde perse nog naar een indoor speeltuin. Daar was het zo druk dat we bijna buiten in de rij stonden voor we naar binnen mochten. En na 10 minuten had ik er zo genoeg van dat we ons hebben omgedraaid. Gevolg ik over de zeik en de kleine aan het huilen omdat ze niet kon spelen. Dus ben nu mijn man aan het vervloeken met zijn veels te drukke schema
Miron; komt heel bekend voor hier hadden gisteren die situatie. Daarna ik ook emo omdat ik mij eigenlijk wel heel sleht voelde tegen over mijn kids die begonnen te huilen. Daarom maar even doorgegaan naar de intratuin die er tegen over ligt. Konden de heren mooi visjes/konijnen en vogels kijken, verdriet was snel voorbij. Lieve; veel plezier met verven van de badkamer, wel benieuwd hoe het groen uitpakt. Hier ook zin om van alles te schilderen en aan te pakken maar dat wil niet echt met 2 loslopende jongens. Lieve hier ook een beeb die de eene keer heel rustig is dan denk ik ben je er nog en de andere keer van gekkigheid niet weet wat hij moet doen aan draaien. Sjenny; irri dat sateliet tv het niet goed doet, kan echt je humeur bepalen. Yojo; rustig aan doen hoor en veel rust nemen. MW; mooie buik heb je hoor. Vaddie; voel je je al wat beter dan vanmorgen en nog beetje kunnen slapen?? Vervelend dat je je zo voelt, dan kun je echt opkijken tegen die laatste weken. Hier niet meer misselijk geweest , houdt wel heeeel veel vocht vast. Kwam er vanmorgen al mee uit bed. Deze zwangerschap nog niet eerder gehad. Vanmorgen toch even met de jongens de stad in geweest in altijd markt op donderdag maar en stond echt bijna niets. Luiers gekocht voor beeb en jongens bij kruidvat, had een aanbieding 3 halen 2 betalen (mischien een tip) en weer richting huis gegaan.
Het is gewoon zo dat hij er niets aan kan doen met die auto. Maar dan komt alweer het volgende om de hoek kijken. Hij moet vandaag nog de kelder opruimen en volgens mij ook nog spullen halen zodat de tegelzetter morgen zijn werk kan doen. Hij wilt een hele muur nog betegeld hebben terwijl ik zoiets heb hoeft niet laat stuken en verven en dan is het klaar. Ook omdat we daar geen tegels meer voor hebben en hij die dan ook nog moet uitzoeken waar we geen geld voor hebben. En hij zegt natuurlijk weer is maar werk voor een half uurtje dat opruimen en zo en ik zie dat natuulijk weer uitlopen. Als die tegelzetter er morgen dan is wilt hij weer gaan klussen. Dus dag nummer 5 dat ik thuis zit en nergens heen kan.
Ben ik weer...... het is geen van de 2 opties geworden dus heb helaas gen beddengoed kunnen kopen Ging vanochtend onder de douche staan en moest er halverwege even onder vandaan om te gaan zitten, voelde me heel langzaam niet goed worden echt heel naar gevoel! Wel jammer dat ik de meiden af moest zeggen maar wilde even rustig aan doen. Heb wel vandaag wat babywasjes tussendoor gedaan en wilde de box verven. Daar maar weer mee gestopt want dacht hem alleen met een speciaal goedje af te nemen en dan te schilderen maar het wordt er super lelijk nu dus besloten om hem toch maar eerst op te schuren dus ben bang dat hij dit weekend nog niet klaar is @babyfoon: denk dat het inderdaad een alecto gaat worden, moet alleen even goed napluizen welke. Zag vorige week een leuke aanbieding bij de gamma maar toen ik dat type opzocht kwam ik gelijk alleen maar slechte resencies tegen.... Zo.. ga ik nu nog maar even een wasje eruit en erin doen en dan met de voetjes weer omhoog en even helemaal niets (behalve dan wat achterstallige afleveringen van as the world turns kijken )
Miron wat vervelend dat hij er door de omstandigheden weinig is geweest... Hopelijk valt ht opruim/tegel verhaal mee en kunnen jullie nog iets leuks doen! Mar3 wat vervelend dat je zoveel vocht vast houd... Ik had de aanbieding ook gezien maar ja had net 2 pakken gehaald... Misschien morgen nog! welke maat nemen jullie dan? Ik heb nu 2 kleine pakjes newborn en 1 pak 1 maatje groter... Bah Jodeli jammer dat het niet door heeft kunnen gaan! Box heeft hier eigenlijk ook de verkeerde kleur maar mij teveel werk hoor al die spijltjes Hier de cake is gebakken en heeeeerlijk geworden! (kleine tip voor luchtige cake! 3/4 eetlepels amaretto erdoor! Mmmm) De vloer in de woonkamer gedweild... De laatjes van me grenen kast staan in de whitewash! (zo nu 1 laagje) en dan de vloer in de eetkamer en keuken nog dweilen... En de wc moet ik nog doen... Tja je moet wat he als de tv het niet doet...
Voelde me zo beroerd dat ik vanmiddag naar bed ben geweest. Geheel tegen de verwachting in nog geslapen ook Niks gedaan dus. @ Jodeli. Tip. Douchekruk. Ik werd ook iedere keer beroerd onder de douche. Heb via de thuiszorg een douchekruk geleend en zit nu. Hherlijk en nergens meer last van
ik heb wel zo'n plastic voetenbankje in de badkamer staan nu om snel even te kunnen zitten maar durf hem niet in de douche te zetten als ik alleen thuis ben..... bang dat ik niet meer omhoog kom hahaha maar goeie tip van de thuiszorg, zal binnenkort de thuiszorgwinkel even leeghalen hihihi (zit gelukkig hier om de hoek)
Bed staat op klossen...lief kreeg het ineens benauwd.... Hier vandaag helemaal niks meer gedaan. Ben kapot en mijn buik blijft vervelen. Af en toe ook flink misselijk en hoofdpijn. Als ik nou echt een stuk zieker word moet ik rechtstreeks naar de verloskamers bellen. Maar ga ervanuit dat ik het wel red tot zaterdag.