1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Jeetje Yoyo hoop dat je je snel beter voelt!

2. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Nog ter Info
    Kraambed kun je bij ons bestellen via de kraamzorg. Is een verhoogd bed met een rugsteun, matras en ondersteek. Is gratis
    Heel handig heb je het niet in je eigen bed.
    Moet wel zeggen dat de verlosbedden in het ziekenhuis beter liggen ;)

3. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Yoyo denk je goed om jezelf..... rustig aan hoor en anders echt bellen....

Jodeli heb jij geen suikerdalingen? Rustig aan en anders toch de vk bellen......

Hier vanavond nog even bedacht mijn badkamer te poetsen......
    Kleine meid zat in bad en tja dan ge je iets doen poetsen. Hij blinkt wel nu.....
    Stilte voor de storm???

Miron snap dat je over de rooie was. Ik zou dat ook niet willen. Mijn manlief heeft ook altijd een drukke planning maar goed ik ben nu zwanger en er moeten dingen overgenomen worden.
    Ben allang blij dat ie de komende weken niet internationaal gaat.

Vaddie beterschap meid....

Sjenny krijg gewoon zin in je cake zeg......:p

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier nog even een klein snackje en dan slapen. Flinke koppijn + snotneus + zwanger = helemaal geen goede combi.
    Heb het even zo gehad.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Knuf voot jou vaddie!

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    even aanvullingkje hieraan..

Vorige bevalling bed nodig gehad dus een hoop nagepluist, wanneer een bed een kraambed was en zonder medische indicatie nodig was moest hiervoor bij ons wel betaald worden!!

Wij kregen t weer via via vergoed (potje van de overheid) omdat t kortdurig was en voor iets medisch (kon niet lopen door extreme plotselinge BI en is dus aangevraagd in mn kraamweek door de kraamhulp)

Dus even het nachecken waard misschien? denk dat dat scheelt per kraamzorg ofzo? :)

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Btw niks teruggelezen verder, mn oog viel hier even op.....

Zware dag gehad met schoonouders die hebben geholpen in huis en heb wel met meer dingen tot 2000 geteld vandaag :D Maar wel een hoop van mn lijstje en een deel al lekker schoon dus al met al is t wel fijn.. soms gewoon ontiegelijk moeilijk als t niet op je eigen manier gedaan wordt allemaal......
    En flinke last van mn bekken en buik zo erg dat t weer ging knakken van onderen en dat had ik ook voor ik de vorige keer ineens volledig door mn bekken ging en gewoon niet meer kon lopen (noch normaal liggen of zitten btw) dus ik lig op mn verhoogde bedje bij te komen en ga lekker slapen zo! :)

Hopelijk morgen een rustig dagje en dan lees ik weer braaf bij als t even kan ;)

8. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Is vergoed hoor, een basiskraambed. Op medische indicatie krijg je een luxere variant (hoog/laag bed)

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inkerbell, lekker weer een dchone badkamer.
    Ik heb hetzelfde gedaan net :)
    Beetje toegeven aan de nesteldrang.
    Mrgen de babykamer en dan is de bivenverdiepeing weer schoon.

Vaddie , beterchap meid!

Snds ik een paar dagen geleden ben gestopt metd e middagslaapjes slaap ik veel beter in de naht en dat is me wel meer waard.
    Misselijkheid is ook over, dus het gaat weer steeds beter met me.
    Wel fijn zo op het einde.

Nu lekker slapen. Trusten allemaal!

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede avond!

mw. Mooie buik!!

Yojo. Onzekere toestand allemaal voor je. Wat voor gevoel heb je er zelf bij? Denk je dat je eerder gaat bevallen?

LieveK. Heb je nog iets 'zichtbaar' nuttigs gedaan?

Mar3kids. Zelfs met vocht je bed uit stappen? Is het in de loop van de dag erger geworden? Vervelend hoor! :(

Miron. Wat een gedoe allemaal! Kan me voorstellen dat je daar nu net niet op zit te wachten!

Kraambed. Ik kan deze ook gratis huren. Heb nu de klossen, ondersteek en rugsteun.

Pamp. Fijn dat je weer wat dingen van je lijstje af hebt kunnen strepen, ga zo door!

Hanna. Fijn dat je je zo goed voelt deze zwangerschap! :D

Morgen moet ik voor controle naar de vk. En dan is het moment van de waarheid. De weegschaal..... ben zo bang dat ik te zwaar ben en dat ze gaan zeggen dat ik niet boven mag bevallen. Stomme doos die ik ben dat ik ook echt niet wil weten hoeveel ik weeg! :(
    Maar ja het zal wel moeten...

Vanavond weer bij de makro pampers ingeslagen. Niet normaal hoeveel we nu hebben staan. Wel verschillende maatjes en als we newborn over hebben zijn er nog 13 zwangeren om mij heen dus die komen wel op.

Fijne avond, slaap lekker!

11. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Tja. Ik vond van wel. Manlief dacht er anders over. Ik heb besloten naar de Ikea te gaan, om daar wat klein grut te gaan halen, die nog op mijn lijstje stonden. Zodat hij zaterdag alleen maar even het magazijn in hoeft om de kast op te halen...

Maar ik had weer veel te veel onzin dingen gekocht, had die tijd beter kunnen besteden... Was zijn eerste reactie. Uiteindelijk na mijn toelichting, was het allemaal wel praktisch hoe ik het had bedacht.

We hebben nu een billy boekenkast op de babykamer, maar gaan deze toch maar vervangen door de expedit. Hebben we in de woonkamer ook, en dan kunnen we de bakken met speelgoed zo omwisselen. En ik vind deze veel leuker, hi hi

Uiteindelijk was de auto er om kwart voor drie. Grm Grm.
    Had ik dus gewoon makkelijk voordien even kunnen slapen...
    Nu maar overgeslagen. Maar heb een beetje zelfde gevoel als Hanna, dat dat mijn nachtrust wel ten goede komt!

Vanavond weer heerlijk gezwommen, was drie weken niet geweest. Kon ik wel merken, maar ben ook echt niet actief geweest, is toch ook wel weer gezellig om dat even bij te kletsen met iedereen!

Morgen lekker dagje thuis met zoonlief. Even rustig aan doen. Lekker wat aan het rommelen, voor zover dat gaat met een peuter om je heen, maar toch!

En in de middagslaap de badkamer voorbereiden voor de schilderbeurt. Er komt stucwerk los, dus dat moet er even af. En dan kijken of we het gaan repareren of gewoon overschilderen. Het is immers tijdelijk, als je het goed wilt doen, moet alles eraf en opnieuw!

Maandag ga ik naar de thuiszorg, dan gaat ons bed op klossen. Het bevalbed gaat pas in de woonkamer als ik bezig ben. Ga dat sta in de weg daar niet maximaal vijf weken in de weg laten staan! En zolang als baby niet indaald heeft manlief daar dan tijd genoeg voor, hihi

Dit was weer een lang genoeg ego verhaal voor deze late avond. Tot morgen, hoop dat ik weinig online ben wat dan ben ik lekker productief, hihi! En 37 weken zwanger en mag ik officieel thuis bevallen, jippie, weer een mijlpaal

Tot dan, groeten LieveK

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Soepkip: dat zal toch wel meevallen? Dat je niet meer boven mag bevallen. Dat mag namelijk niet meer als je boven 100 kilo omdat je dan niet meer getild mag worden door de ambulancebroeders mocht dat nodig zijn. (namelijk zelf uitgezocht omdat ik daar al boven zit)

Hier Eindelijk eens redelijk goed geslapen. Alleen wakker geworden omdat ik naar het toilet moest ipv pijn ofzo. Maar toch zo na het hondjes uitlaten nog even lekker terug naar bed. :)
    Helaas ook nog steeds redelijk beroerd maar verkoudheid lijkt ietsje minder. Had zelfs weer trek. :)

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen, hier aardig geslapen. Lig er nog in dus zo nog even proberen.

Voel me niet heel lekker maar denk dat dat komt omdat lief weer is werken en ik alleen ben.... Straks komt een vriendinnetje enn lief is rond drie uur weer thuis.

Soepkip volgens mij vroeg jij t....mijn gevoel zegt dat het eerder komt. Dacht ik al maar nadat de vk gister de opmerking maakte dat de baby flink was dus dat het helemaal niet erg was dat ze hem eerder haalden. Nog meer. Al hebben ze er in t ziekenhuis niets over gezegd.

Hoe is t verder met jullie?

14. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Soepkip succes bij de vk vandaag!

Lieve leuk hoor de Ikea! Nadeel is alleen altijd dat je meer meeneemt dan je van plan was ;) (bij mij wel zo)

Vaddie lekker dat je goed geslapen hebt! :) kon je wel even gebruiken! Nu nog even verder opknappen!

Yoyo vervelend dat je je niet helemaal lekker voelt! Hopelijk valt het mee en heb je wat afleiding straks!

Hier weer lekker geslapen! Baal alleen wel want nog steeds geen tv... Ga er ook vanuit dat de schotel verschoven is maar ja ik ga nu echt niet op een trap dat ding stellen dus dat word een stil dagje ;) heb besloten straks maar even me rustig te wassen en aankleden en langs me oma te gaan! Ben nu tenslotte nog goed ter been! :) en je maakt haar er zo blij mee! :D verder is het huis schoon dus daar hoef ik niets aan te doen! :) misschien dat ik nog even een deur van me kast kan whitewashen! ;) ik kijk wel even!

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    heeey meiden goeiemorgen, fijn dat iedereen redelijk heeft geslapen, hier ook een redelijk nachtje!hoe werkt dat bij jullie met opstarten, hebben jullie dan ook zo een last van jullie bil/bovenbeen?

Ik merk dat ik in een week tijd zoveel meer last heb ervan, niet normaal soms!loop dr echt soms bij als een kreupele, kan soms mn kleinste amper nog tillen... daar baal ik denk ik nog t meeste van, als t in een week tijd zo verslechterd is, hoe moet dat als ik wel voltijd loop? ga denk ik straks maar ff de vk bellen voor advies...

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    en sjenny neeeeee niet op trapjes gaan staan hahaha, ook al snap ik wel dat je die neiging hebt hoor, kan ook echt niet zonder mn tv-tje.

17. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Haha nee heb ook plechtig aan vriendlief moeten beloven het niet te doen! :) maar nee doe het ook echt niet is ook niet een trapje waar ik op zou moeten maar een verdieping hoger ;) neeeee bedankt! :D gelukkig bestaat er uitzending gemist en RTL xl! :) maar voor nu prima vermaakt met zp en nu lekker aankleden om op pad te gaan! :)

18. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Goeimorgen allemaal

Beterschap vaddie!

En Soepkip, veel plezier bij de vk vandaag :D Haha jullie hadden wel lekker veel luiers hehehe!

Gisteren hier het wiegje afgemaakt, is wel mooi geworden.

Straks naar de stad, even de laatste babyinkopen doen. Heb besloten om het toch maar te proberen, ondanks de pijn.
    Man heeft mn bil flink gemasseerd vanaf woensdag dus ik kan weer lopen, alleen erg langzaam, en t is vrij pijnlijk.

Thrishka, wat is het bij jou dan? Hier vooral pijn in bil, zeurend, en uitstralend naar knie via achterkant van mn been.
    Misschien maar eens gaan zwemmen, maar ja dan moet ik weer een zw badpak aanschaffen, voor een paar weken...

Ga iig wel babyzwemmen strakjes! :)

Sjenny, veel plezier bij je oma.

Yojo, goed op jezelf letten hoor!

19. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    anne, ja dat heb ik ook, eerst wasa t alleen 1 kant maar nu is t ook de andere kant, kan soms amper nog maar lopen, dan loop ik echt als een oud vrouwtje.. bleh, heb ik met mn andere zwangerschappen nooit gehad, ja een klein beetje bilpijn in de laatste week ofzo maar niet zo erg als dit :( ..

Maar vandaag gaat t tot nu toe recdelijk dus zolang ik me nog zo goed voel gauw maar wat dingetjes doen voor t er weer inschiet.

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Goeiemorgen vanaf mn telefoon!

@inkerbell: oh ja, ik had idd zon luxe bed nodig toen! Was dat t verschil met betalen dus..

@soepkip en lieve: whaaaaa 37 weken vandaag! T kan en mag zomaar beginnen! Wat spannend zeg :D

@trishka: heb jij al Fysio? Want mijne gaat niet door voorbij de 37 weken maar ik merk echt zon positief verschil.. Misschien kan je nog ff een paar keer heen voor de aller laatste loodjes.. Maakt dat misschien ff makkelijker! :)

Deel Deze Pagina