Hier ook regelmatig last van mijn bil/ been/heup/ rug. Bil/ been zou kunnen dat de baby op een zenuw ligt. Helaas weinig aan te doen. Is hier gelukkig maar heel zelden. Rug/heup hier ondertussen vrijwel continu last van helaas. Ook al weinig aan te doen. Verkoudheid lijkt flink los te komen. Gelukkig een stuk minder beroerd dan gisteren. Nu zorgen dat ik mezelf niet voorbij loop vandaag..... Moeder en oma zijn onderweg en ook zusje komt straks nog langs. Ik moet van mezelf (en mijn man begint in de stress te schieten) nu echt beginnen met het inpakken van mijn koffer.
Tjeetje, je kan merken dat we lekker aan het verlof vieren zijn. Wat wordt hier veel geschreven zeg. Babylove, wij hebben dus een beetje dezelfde verschijnselen, qua evt beginnende zwangerschapsvergiftiging. Rustig aan doen, dat helpt iig iets! Ik mag zo weer komen opdraven in het ziekenhuis voor een gesprek met verpleegkundige (die doet de controles en ze verteld me meer over de keizersnee en de afdeling waar je komt te liggen. En weer voor de 12948573 ste keer bloedprikken, ivm met mijn hoge bloeddruk dus en ivm operatie. Dus daar gaat weer een verlofdag vandaag . Mijn verlof is officieel afgelopen maandag begonnen maar van wat ik mij er bij had voorgesteld (lekker op de bank met filmpjes en boeken) is nog niets uitgekomen. Woensdag hele dag klusjesmannen voor electra (nou ja, mijn papa met een vriend). Dus dan moet je zo af en toe weer wat spullen voor ze kopen en lekkere lunches maken etc). En gisteren gingen we in ondertrouw voor geregistreerd partnerschap. Daarna wel gezellig met vriend gaan lunchen. Verder hadden wij de babyzen kinderwagen gekocht (van recaro). Super stoere kar die je ook heel klein kan inklappen, en waarvan de reiswieg in drie gedeeltes kan worden opgeklapt (wij wonen 3 en 4 hoog zonder lift), dus ideaal voor ons. Maar die gebruiksaanwijzing mbt de reiswieg was alles behalve duidelijk. Dus gister na de lunch naar eeb babyzaak gegaan waar ze deze wagen verkopen, en onder het mom van dat we interesse hadden in de kinderwagen, laten uitleggen hoe alles werkte (wij hadden hem gekocht via vrienden in duitsland die een babyzaak hebben, dus voordeliger, en kregen deze in dozen aangeleverd, vandaar). Voelde me wel lullig, want die verkoper was zo vriendelijk. Gelukkig moesten we ook nog een babybjorn, en die verkocht hij ook dus die maar bij hem aangeschaft. En ook nog een babypakje. Waren we beide zo verliefd op geworden, maar was zo schandalig duur. Maar toen de verkoper ons ook nog van een verkeersboete (parkeren), toch maar gekocht. Dus uiteindelijk wel goed geslaagd (en goed gespend !!!!!.....) gister. Verder kwam er gister weer een soort fee langs met tassen vol met leuke dingen. Echt, ik koop helemaal en dan ook helemaal niks meer!!! (behalve dan een luieremmer, een thermometer, kam en borstel, babyfoon.......etc etc etc etc...) T is maar goed dat mijn beeb eerder komt, want t kost idd handenvol geld. Al heb ik het er zeker voor over. Vind het zo leuk om te kopen allemaal! Succes verder allemaal vandaag. t zonnetje schijnt dus ook de autoloze mensen kunnen nu lekker op pad. Geniet lekker dames! tot later
Anne succes in t ziekenhuis!! Zal je zien dat t volgende week opeens draait haha hier ook redelijk geslapen. Moet gewoon later naar bed haha kga vanmiddag met mijn zusje ff de stad in. Merk dat ik er behoorlijk depri van wordt als ik de hele dag binnen zit en niemand zie bleghhad ik niet verwacht kon voorheen erg goed alleen zijn. En misschien ( kweenie hoor) als ik wat vrolijker ben dat ik ook minder snel last heb van harde buiken. En dit weertje werkt natuurlijk ook positief Fijne dag lieve dames! Ben zo benieuwd wie februari mama nr 2 gaat worden!
Goede morgen meiden, Gelukkig slaapt iedereen wat beter zo te lezen... Durf het bijna niet te zeggen! Maar het gaat hier echt super na dat mijn verlof is begonnen... Elke dag verzet ik een berg ( in huis dan hè ....) maar merk dat ik er geen extra harde buiken van krijg of zo... Heb nu de gang veranderd met een nieuw kastje... De slaapkamer helemaal onderhanden genomen En alle geboorte bedankjes zo goed als klaar ( zelf gemaakt, zal is een foto maken, ben er best trots op) Straks naar de Ikea om de spullen voor mijn dochter haar nieuwe kamer ta halen ( bedje, matras, kast en prulletjes) En dan volgende week gaat mijn broer haar kamertje schilderen en kan het inrichten beginnen!!!! Kijk er wel naar uit, want dan kan ik ook in de babykamer ( dochters oude kamer) gaan rommelen met kleertjes etc... Kamertje is helemaal af... Dus voorlopig mag de baby echt nog wel even blijven zitten, want voel me nu nog echt goed, en die momenten wil ik graag gebruiken om eindelijk is dingen af te maken, waar je normaal niet aan toe komt.... Gister ook bij vk geweest, alles was goed, baby is los ingedaald, maar dat ze er af en toe uit komt is geen probleem zei ze... Nou meiden, fijne dag allemaal! Ik heb er weer zin in!
Hallo allemaal, Gisteren bij de verloskundige geweest, en alles was goed. Ze denkt dat het een lange dunne baby wordt. Nou, ik ben benieuwd... Bloeddruk was 120/60, dus heel netjes. Ik krijg nu ook wel wat meer klachten: zuurstoftekort (oh, wat was het fijn toen mijn longen nog de ruimte hadden!) en nog steeds veel rugpijn tussen mijn schouderbladen. Maar dat is toch vooral op mijn bureaustoel. Verder snel moe en slecht slapen, maar voor de rest gaat het eigenlijk allemaal nog heel goed! Ik ben nu gewoon aan het werk en kreeg even de kriebels. Nog maar 1 week werken hierna, en nog zoveel af te maken/over te dragen! Eek.. ga ik dat wel redden? Gisteren hadden we nieuwjaarsetentje van mijn werk, en ik was pas om 11 uur thuis. Nu had ik daar vroeger hard om gelachen, maar tegenwoordig slaap ik dan meestal al wel... Nu sliep ik tegen 12 uur, en 7 uur ging de wekker weer. Gelukkig maar twee keer naar de wc, dus al met al redelijk uitgerust. En als ik dan de hoofden van de collega's zie die wel gedronken hebben, heb ik het nog niet zo zwaar Het weekend wordt ook weer druk: zaterdagochtend naar de lapjesmarkt, en 's middags afgesproken met een vriendin. Zondag ga ik een dagje hoogzwangere middeleeuwer zijn in Amersfoort bij een middeleeuwse boerderij. En dan 's avonds instorten denk ik. Ik heb er een beetje problemen mee om gas terug te nemen Iedereen heel veel plezier op het forum vandaag... ik ga weer werken En iedereen die zich rot voelt: sterkte en knuffel!
Iedereen die vandaag 35/36/37 weken is van harte. Hier vanmorgen met moeders het huis gepoetst. Ze komt elke vrijdag om me even te helpen, dat is wel erg fijn. Nadien wel harde buiken en zere heupen en rug, maar zakte ook zo weer weg. Nu nog even even wasje vouwen. Vind het vervelend dat ik de beeb soms niet goed voel. De eene dag meer als de andere. Heb ik sinds de jongeman niet meer in een stuit ligt, daarvoor voelde ik hem echt heel goed. Houdt nog steeds veel vocht vast. Drink toch bijna 3 liter per dag, is toch genoeg of overdrijf ik dan een beetje?? Zo nog even met de kids naar de winkel en even langs mijn zusje. Die mag vandaag weer naar huis met de kleine, urine was bacterievrij. Wel nog aan de AB. Anne; fijn die feeën die bij jou langs komen, haha
Hi meiden, D'r is hier weer gezellig wat geschreven... LieveK. Zie je nu niet online dus je bent vast heel productief! Vaddie. Ik lees zoveel verschillende verhalen op internet w.b. het gewicht. De één schrijft dat er wordt gekeken naar je start gewicht en de ander schrijft je uiteindelijke gewicht. (dat laatste is het meest logisch). Gister toch uiteindelijk op de weegschaal gestaan en ben flink aangekomen, zoals ik al vermoedde. +23 kilo. Werd even heel verdrietig maar wist toch dat het moment zou komen. Toen man thuis kwam van zijn werk heb ik mijn gewicht ''opgebiecht'' en hij was heel lief voor me, heet me gerust kunnen stellen. Hij heeft me ook altijd gestimuleerd om op dat klote ding te gaan staan maar ik was eigenwijs. Ben nu toch blij dat ik erop gestaan heb en dat zal ik nu ook blijven doen. Nog een paar weekjes en dan zie ik mezelf weer lichter worden Man is alleen maar heel trots dat ik zo goed aan het broeden ben op ons kindje. Nu eerst maar eens genieten! Yojo. Gezellig dat je bezoek krijgt, nog even en dan is je mannetje weer thuis. Morgen alweer naar het ziekenhuis he, de dagen vliegen voorbij. Meestal zit je eigen gevoel goed dus de kans is groot dat hij eerder geboren wordt. Ik heb ook mijn hele zwangerschap dat gevoel gehad maar nu de bevalling echt dichtbij komt denk ik dat het nog wel even kan duren. Sjenny. Veel plezier van bij je oma! Vervelend dat je nog geen televisie hebt! Trishka. Voor mij zijn je klachten niet herkenbaar maar ik hoef dan ook niet te tillen. Wellicht dat het daardoor geforceerd wordt? Vervelend dat je zo'n last hebt, advies van de vk is nooit weg maar denk dat ze je dan door verwijst naar een fysio? AnneThamar. Hoop dat het lukt met shoppen! Heb je wiegje gezien op facebook, is inderdaad heel mooi geworden! Anne1234. Suc6 in het ziekenhuis. Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Slim om uitleg te vragen voor de kinderwagen, kan me voorstellen dat je je daar 'schuldig' over voelt maar het zijn maar verkopers in babyzaken hoor! Die smeren onschuldige a.s. ouders ook de meest dure dingen aan... mw. Veel plezier in de stad vandaag! Probeer zo veel mogelijk te plannen nu het nog kan. Ik heb tot nu toe geen dag alleen gezeten, elke dag wel wat te doen gehad omdat ik bang was dat ik me zou gaan vervelen... Dommel. Fijn dat het zo goed met je gaat en je toekomt aan de laatste dingen in huis! *hoerahoerahoera* voor mezelf en LieveK. 37 weken, wat een mijlpaal!! Net bij de verloskundige geweest en de controles zijn goed. Baby ligt nog steeds ingedaald maar niet vast met zijn hoofdje dus ik moet bellen als mijn vliezen breken. Aaaargghhh... het zou nu zomaar mogen gebeuren Spannend hoor! Heb er zoveel zin in.. ik denk dat ons mannetje nog wel even blijft zitten.. Wij zijn er iniedergeval helemaal klaar voor!
Spannend Soepkip!!! (Je naam gaat steeds normaler klinken, in het begin moest ik elke keer denken aan ernst bobbie en de rest, je bent een soepkip!) Ben nu net terug, maar ging voor geen meter. Heel erg, mijn moeder is gaan lopen en ik ben in dr rolstoel gaan zitten!!! Levert leuke blikken op wanneer je voor de kassa ineens opstaat Of wanneer je in een broodjeszaak ineens op de gewone stoel gaat staan haha. Ben nu wel helemaal kapot, ga zo op de bank liggen. Maar was wel gezellig met mn tante en moeder. En wel helemaal geslaagd, alleen een nagelschaartje niet, maar die krijg ik van mn tante. Ik vroeg me idd af qua gewicht, zal vast boven de 100 zitten maar heb geen flauw idee. Bij ons moeten ze sowieso de trap op, woon 1 hoog... Maakt dat uit? Anne, gefeliciteerd met je ondertrouw! Wanneer ga je voor de gp? Zo ik ga ff plat dames!
pfff meiden zit dr ff doorheen hoor, ondanks dat de kids een goede nacht hadden slaap ik alleen nog maar slecht, heb last van Ischias denk ik(das wat de vk ook denkt) en in de nacht heb ik dr dus ook last van dus heb zo langzamerhand t gevoel dat ik oververmoeid raak blehhh. al vk net gebeld maar die zeiden dat ze geen tips voor me hadden verder, wat als ik nu nog 5 of zelf 7 weken moet, hoe hou ik dat in godsnaam vol met de zorg ook nog voor beide kids? mn mams helpt me gelukkig op t moment 2 keer in de week met t huishouden en manlief doet ook echt zn best..voel me gewoon ff belabberd op t moment, ben allang blij dat aaron weer wat beter eet en slaapt, in dat opzicht heb ik t wel getroffen met mn kleine man. OOk jes doet redelijk goed zn best, probeert me ook te helpen met dingen, zooo lief! sorry hoor meiden voor mn klaagzang, normaal ben ik altijd heel positief enzo maar heb nu ff een dipje, vanaaf lekker super uitgebreid douchen en dan morgen weer een betere dag!
@tj, wauw je bent al bevallen lees ik! Van harte Gefeliciteerd! @anne, hier ook een stuitligger, al een tijdje, heb je zelf gekozen voor een keizersnee of wordt dat aangeraden? Als het mag dan ga ik voor een natuurlijke bevalling, denk ik...
Wauw wat een geklets! Hihi ben alles bijna weer kwijt sorry Twee dames 37 weken vandaag las ik! Gefeliciteerd! En voor de dames die het zwaar hebben heel veel sterkte! Hopelijk gaan de laatse lootjes toch nog meevallen! Bij oma was het gezellig! nu lekker op de bank met de iPad want tv zal of pas vanavond of pas morgen het weer gaan doen... (wanneer vriendlief zin en tijd heeft....) zit te twijfelen of ik nog iets nuttigs ga doen... Hmmm ik denk er nog even over..
goedemiddag zo vandaag lekker met de kleine meid naar een indoor speeltuin geweest eindelijk. Heb haar net toch maar effe in bed gelegd zodat ze wat uitrust maar ze is momenteel meer aan het rotzooien met haar knuffels als slapen. Heb vannacht wel effe wakker gelegen ivm hoofdpijn. Krijg ik altijd als ik huil en heb daar nu nog een beetje last van. En ik hoor helaas nog bij het clubje 34 weken zwanger
AnneThamar. Misschien omdat je nu mijn echte naam kent?! Ik heb heel veel trappetjes in huis, handig zo'n splitlevel woning. Kreeg in het begin van mijn zwangerschap toestemming om in de slaapkamer te bevallen. (woonlaag nummer 4) Heb je nog een beetje uit kunnen rusten? Lijkt me behoorlijk frustrerend om in een rolstoel te moeten zitten! Marjanneke. Klinkt als een druk maar leuk weekend! Veel plezier! Nog even en dan kan jij ook echt je rust gaan nemen... wordt wel een keer tijd voor je geloof ik! Mar3kids. Meer dan 3 liter zou ik niet drinken hoor, weet niet wat je normaal gewend bent maar je nieren moeten het ook nog aankunnen Misschien even aan de vk vragen? Fijn dat je moeder geholpen heeft en, natuurlijk dat je neefje thuis is! Heeft toch nog wel even in het ziekenhuis gelegen toch? Hoop dat hij nu goed opknapt!! Trishka. Dikke knuffel meid, lijkt me erg zwaar als je je zo belabberd voelt en een gezin hebt om voor te zorgen.. dan kunnen die 5 weken nog lang duren . Ga voor je duimen dat je je beter voelt!! Mamadeluxe. Zwaai! Hoop dat alles goed gaat! Ik heb net even geslapen, ga nu boodschappen doen ook voor 't weekend dan hebben we dat weer gehad. Tot later!
@AnneT: zou even bij je vk informeren hoe dat precies zit. Voor zover ik weet mogen de ambulance broeders niet boven de 100 kilo tillen. Ongeacht waar de trap is.... Als je dus geen lift hebt zou het kunnen inhouden dat je poliklinisch moet bevallen. @Trishka: vervelend die pijn. Ik ken het gevoel helaas. Bij het idee dat het nog wel 6 weken zou kunnen duren heb ik soms spontaan een huilbui. Digiknuffel! @Mamadeluxe: leuk dat je weer even langs komt. Alles goed met alle kindjes? Hier is hard gewerkt vandaag. Erg veel gedaan. Heb zelf redelijk rustig aan gedaan maar natuurlijk toch gesloopt. Gordijnen gewassen, auto gezogen, badkamer schoon, konijnenkooi en caviakooi schoon en wat kleine boodschappen gedaan. Buurvrouw heeft hondjes mee naar het park genomen dus die zijn ook lekker moe.
Vaddie: k zal t eens navragen maar wilde eigenlijk toch thuis bevallen, tis toch ook raar eigenlijk, als ik nou val onder de douche, mogen ze me dan ook niet naar beneden tillen? De vk is hier trouwens een x geweest, en zei er toen niets over... K heb lekker op de bank gehangen! Mn moeder belde vanmiddag dat ze echt helemaal gesloopt was! Normaal zit zij natuurlijk, en nu heeft ze flink gelopen (en af en toe de rolstoel geduwd) Hihi moest wel lachen. Gelukkig had ze een goede dag. Marjanneke: Veel plezier dit weekend! Man is nu aan t koken, ben benieuwd wat ie er van maakt. Meestal kan ie het heel goed, maar af en toe...... Strakjes lekker de friends serie afkijken op de bank! Blij dat mn mannetje er weer is!
Hey meiden Reageer even kort. Voelde me niet goed vandaag. Kloppingen in rug, hoofd, nek en borst. Vk gebeld, bloeddruk was te hoog en eiwitten in urine. Naar ziekenhuis geweest bloed prikken, bloeddruk meten, ctg, urine, echo etc. kortom alles weer normaal alleen de kloppingen zijn niet te verklaren. Mocht dat erger worden dan wordt ik ingestuurd naar de cardioloog. Beeb was een flinke volgens de arts hij en de vk zeiden dat het weleens stilte voor de storm kan zijn... wie weet om 0.00u ben ik 37 weken dus het mag van mij dan wel komen.