Inkerbell. Spannend meis! Jeetje.. wat kan het dan in ene hard gaan zeg! Wat is het beleid nu verder? Iedere dag sowieso controle door de vk? (buurvrouw..) Sterkte!!!! En inderdaad fijn dat je over een paar uurtjes 37 weken bent!
Pfff heb een pijnlijke buik..... heel de tijd strak/hard (maar niet in vlagen zoals normaal.. ) had ook last met autorijden trouwens... 2x 45 min is teveel voor me! Maar ja! Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend? Hier nog een paar kleine klusjes en me zus komt langs met wat laatste spullen voor de beeb!
Oei Sjenny dat klinkt niet fijn! Doe je rustig aan?! Wij niks bijzonders. Badkamer en keuken grondig schoonmaken. Bed op klossen etc. Lekker samen zijn met man. Hij heeft de hele week weer hard gewerkt. Vannacht komt hij uit zijn nachtdienst en is dan een weekend vrij
Zo, weer een beetje bijgelezen. Sorry voor iedereen die ik vergeten ben met het reageren!!! Anne, gefeliciteerd met je ondertrouw! En verder maar zoveel mogelijk rustig aan doen... MW, leuke dag gehad in de stad? Ik kan me goed voorstellen dat je er af en toe gewoon even uit wil! Dommel, fijn toch, dat je je gewoon goed voelt! Mar3: 3 liter is wel heel veel hoor! Heb je echt zo veel dorst of doe je het vooral omdat je denkt dat het goed is? Want als je zo veel dorst hebt is dat misschien ook wel weer een teken van suiker. Goed op letten hoor. Soepkip, nog maximaal 5 weken aankomen, en dan val je in een keer een heleboel af! Het is allemaal voor een heel goed doel! Thriska, vervelend dat je je zo beroerd voelt! Wel heel fijn dat je moeder en man goed helpen. Knuffel! Sjenny, heb je alweer tv? Vervelend die harde buiken. Ik ga maandag voor mijn werk autorijden van Utrecht naar Den Bosch naar Utrecht, naar Den Bosch, naar Utrecht... ik hoop dat ik het volhoud! (archiefstukken ophalen, laten fotograferen, en weer terugbrengen). Miron, ik krijg ook altijd hoofdpijn als ik huil... Voel je je wel alweer beter nu? Ik zit ook nog maar bij het 34 weken clubje, maar wel richting de 35 nu! Vaddie, ik moet zeggen dat dat niet klinkt als rustig aan doen hoor... Hoe gaat het nu trouwens met de suiker? Blijft die een beetje onder controle?
Ja was echt ff heerlijk!! Weer wat kleertjes gekocht haha mijn zus is 16w zwanger en wou graag een positiebroek maar ze heeft echt geen buik super plat haha en ik had met 16w al een leuke buikband om morgen komt mijn schoonma de keuken schoon maken. Is echt lief mens, geen bemoeial maar wil gewoon erg graag helpen. Savonds uit eten en een verjaardag, zondag nieuwjaarsborrel. Vind t allemaal leuk want sta nu wel open voor al die sociale dingen andere nog bijzonderheden?
Sjooowwww stelletje kletskousen! haha Hier weinig bijgelezen.. ben OP! gelukkig wel wee-rustig en mn dametje was lekker bewegelijk vandaag dus heb vooral zo rustig mogelijk gedaan.. maarja door manlief zn nachtdienst wel lopen zeulen met mn kleine dondersteen (Waarom leren kindjes zo makkelijk t woordje NEE als ze t zelf gebruiken, maar als mama t zegt niet?! ) Dus nu weer flinke bekkenlast.. dus manlief heeft me weer thee en laptopje op bed gebracht en hier blijf ik mooi ff lekker liggen Heb een beetje aan een raamsticker gewerkt, mn laatste knutselprojectje.. ben benieuwd of t gaat lukken! Las even snel iets over een inkerbell waar t niet zo best mee gaat?! Hopelijk is t niet je bloeddruk maar gewoon ff een nare dag.. wie weet ga je wel snel bevallen idd! Spannend hoor!! Net even een bevalplan geschreven, en gister met mn mams afgesproken dat Brayden eerst bij ons komt na mn bevalling.. en dat zij dan na een paar minuutjes ook mogen komen kijken maar dat we even een momentje met zn viertjes hebben.. Ben ZO benieuwd hoe mn mannetje t gaat vinden.. hij is gek op baby in de buik en baby op tv enzo.. maar in t echt? geen idee! volgens mij vindt ie t niks en gaat ie aan de haal met de verpleegsters in t ziekenhuis! hahaha
@Marjanneke: heb echt rustig aan gedaan hoor. Maar moeder, oma en zusje hebben erg hard gewerkt. Heb vooral toezicht gehouden. Suiker gaat best goed. Ben wel wat makkelijker geworden en spuit bij voorbaat al insuline als ik eens wat lekkers wil eten. (van de week pannenkoeken op) @Inkerbell: sterkte. Hier net terug van een vriendin. Was te gezellig dus nu eigenlijk te laat. Nog even thuis wat drinken en dan hopelijk lekker slapen.
Marjanneke nee geen dorst, drink 2x 1 1/2ltr thee frambozenblad en cactus. Ga toch maar wat minder drinken. Nu zo lekker plat, na uitslag van the voice.
Hier erg vroeg vanmorgen, kids al om 6.35 uur wakker en het was mij morgen dus ik eruit. Vanmiddag maar even plat, trek het anders nooit de hele dag. Morgen mag ik uitslapen, heeeeeeeerlijk. Ieamnd nog ideeen om te doen vandaga met dit rot weer. Indoorspeeltuinen zijn denk ik afgeladen vol, gaat hem niet worden .
Hier ook vroeg wakker. Een of andere gek stond net buiten te zagen. Het is nog niet eens licht. Wel goed geslapen, maar 3x eruit geweest. Jammer dus weer dat ik zo vroeg wakker ben.
Goeiemorgen! Hier ook goed geslapen! Heb alleen seeds liggen dromen dat ze de baby vandaag gingen halen....slaat nergens op.... Nu wel wat gespannen voor straks.... Hoe is het met inkerbell??
Goedemorgen! Hier ook weer goed geslapen! Wel vroeg eruit... 8 uur hihi (ik kan langer blijven liggen als mannetje er niet is.. Met hem naast me lukt het gewoon niet! ) zojuist lekker ontbeten! Yoyo succes straks! Hopelijk mag de beeb nog even bij je blijven! Hoe voel je je verder? En vaddie al weer iets beter? Mar3 hmmm wat te doen met de kids... Weet niet in welke omgeving je woont... Maar een indoorspeeltuin lijkt me nu ook niets nee... Misschien bios? Of zijn ze daar nog echt te klein voor!?
Hi lieve dames, Dank Vd felicitaties! Hoe is t inkerbel, al met de benen wijd? Spannend hoor! Gister weer algehele check up gehad in ziekenhuis, bloeddruk, urine, bloed rikken, en alles was goed. Bloeddruk iets gedaald dus ook heel positief. Verder bij anesthesie geweest ivm ruggeprik. En kijkje en uitleg over de kraamafdeling. Nog mAx 17 nachtjes en dan is t zo ver, echt ongelofelijk! Merk verder dat de meesten van jullie ook nog lekker druk zijn met van alles en nog wat. Heerlijk dat het nog kan. Marjanneke, stop snel met werken en kom ook bij de verlof club, je zal zien hoe heerlijk het is! Hier weekend vriendloos. Hij heeft er wat moeite mee om afscheid te nemen van zijn ik- kan- alles- doen- en- laten- bestaan. Dus regelmatig verzint ie weer een thema avond/ weekend om de laatste keer flink door te halen voordat de baby er is. Of zoals nu, de laatste keer een weekend weg voordat de baby er is. Hij is nu met vrienden in Duitsland ( en eigenlijk hoop ik dat de kleine nu een escape ah verzinnen is om toch dit weekend al te komen ..... ( dat zal m leren!). En ondertussen vind ik t heerlijk want merk dat ik als een roos slaap als professor snurkmans niet in de buurt is. En heb een weekend alleen maar met vriendinnetjes over de vloer. Er liggen er nu nog twee te slapen beneden, vanavond met een paar andere gourmetten hier thuis en morgen komt hier iemand theeleuten. Heel gezellig allemaal! Fijn weekend nog!
Klinkt gezellig Anne! Veel plezier dit weekend! Man is nu met een hond naar cursus, ik lig met de andere hond op de bank. Gisteren toch te veel gedaan, nu weer pijn in bil. Probeer beetje op te ruimen, lijkt wel of er een bom is ontploft hier Straks maar even rustig aan onder de douche, we hebben vanmiddag een feestje voor nieuw huis van vriendin en vanavond een vjaardag. Merk dat ik enorm veel vocht vasthoud, vingers en enkels doen pijn! Man zei dat het op de rest van mn lichaam ook wel wat op gaat vallen. Verder erg veel misselijk, bah. Maar ondanks al mn geklaag blijf ik vrolijk hoor Ben benieuwd naar Inkerbell!
Morgen meiden Hier alles rustig gebleven gelukkig. Ben al vrij snel met een aspirine in bed gedoken. De kloppingen blijven maar goed daar is geen verklaring voor. Wij hebben een heerlijk lange nacht geslapen toch wel vermoeiend zn middagje ziekenhuis. Verder vandaag 37 weken Nu mag ik heerlijk thuis bevallen.... kom straks nog wle even spieken...
Goede morgen! Yojo. Spannend hoor, straks naar het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat je daarover hebt liggen dromen! Mar3kids. Hopelijk dat je vanmiddag even kunt gaan liggen. Wordt wel een erg lange dag zo voor je. Hier schijnt het zonnetje, misschien trekt het bij jou ook nog open? Geen tips wat je kunt gaan doen. Naar een kinderboerderij met man en kids? Stukje wandelen, bij iemand op bezoek gaan. Taart/ koekjes bakken... Vaddie. Jammer dat je zo vroeg wakker gemaakt bent maar heerlijk dat je lekker hebt geslapen! Anne1234. Haha! Idd het zal hem leren om vannacht alvast te gaan bevallen, maar hoop toch voor je dat ze nog even blijft zitten Het zal je maar gebeuren.... Jij gaat iniedergeval een gezellig weekend tegemoet, veel plezier! Inkerbell. Spannend!! Wie is de buddy van Ink?? AnneThamar. Fijn he dat vocht, heb er zelf ook steeds meer last van. Ach nog een paar weekjes te gaan! Veel plezier vandaag.. Ik heb een rotnacht gehad maar voel me wel uitgerust dus hou het positief. Weekend samen vrij dus lekker aan de slag en aandacht voor elkaar. Man kwam vannacht uit zijn nachtdienst en ging over m'n buik aaien, de baby lag blijkbaar in een vreemde houding te slapen waarbij zijn knie? uitstak in mijn zij. Hij was helemaal verbaasd en heeft hem maar streng toe gesproken dat er een hoop kusjes op hem liggen te wachten dus dat hij er maar uit moet komen. *smelt* Fijne dag en tot later!