Geen nachtclub afgelopen nacht dus hopelijk heeft iedereen goed geslapen? Hier helaas niet. Alles deed zeer en man had plak neigingen. Dat kan ik dan niet hebben dus hem iedere keer de andere kant op geduwd. Buiten het snurken waar ik me flink aan heb lopen ergeren. Heb er zelfs over gedacht om op de bank te gaan liggen. Ben alleen bang dat ik dan helemaal geen rug/ heupen overhou. Man gaat zo werken en ik ga weer een nieuwe poging doen om goed te slapen.
Hier beter geslapen als nacht ervoor maar wat wil je me 8 paracetamol achter je kiezen....? Blijf nog wel lekker liggen nu lief gaat werken. Hij is het niet eens met de paracetamol, lijkt hem niet echt gezond dagelijks....
Lieve, gecondoleerd!!! Vaddie hopelijk kun je nu nog wat slapen. Her heerlijk nachtje. Maar twee keer wakker geweest en geen krampen gehad. Erg fijn. Straks S naar mijn moeder brengen en daarna ga ik weer aan de slag met mijn lijst. Paar boodschapjes, wat schoonmaken en om 11 uur naar de VK. Fjne dag allemaal!
LieveK gecondoleerd. Hier ook heerlijk geslapen. Maar 1x eruit geweest om te plassen en daarna weer als een blok in slaap gevallen. Dochter is lekker naar de peuterspeelzaal. dus 2,5 uur rust. Gelukkig vind ze het super leuk om te gaan. Ik werd zelfs net aan de hand mee getrokken van daag ga maar naar huis toe hihi. Zo nu een aflevering kijken van the Lying Game.
Wat erg lieve.... Sterkte!!!! Hier vandaag 37 weken!!!! Laat baby nog maar een week of 3 zitten... Heeft mama nog genoeg tijd om alles in huis af te maken!... ( morgen grote dochter haar kamer onderhandel nemen....)
Lieve gecondoleerd... Vaddie hopelijk slaap je nog even bij! Yoyo heel veel pijnstillers kun je gewoon hebben als je zwanger bent en paracetamol zeker! Mij werd wel een max van 4x 500 per dag gezegd (tegen pijn in de ribben) maar lees ook vaak zat dat 8 gewoon mag! Mijn meisje is ingenesteld en gegroeid toen ik 6/7 weken achter elkaar met 8 paracetamol en daarbij zelfs nog 3 diplofenac... Toen dat niet hielp zelf nog iets zwaarders... was toen ik er achterkwam dat ik zwanger was dan ook erg bezorgd of dat geen kwaad heeft gekund!? De HA vertelde me van niet... (sorry verhaal is een beetje lang ) Pam mooie instelling! Hoop dat je volhoud en daarna dan ook niet teveel last krijgt! Hanna fijn dat je lekker geslapen hebt! Hopelijk kom je lekker door je lijstje heen! en succes bij de vk En mocht nog iemand naar de vk om beeb te gluren veel plezier daar! Hier lekker geslapen! Beetje dromerig enzo maar wel lekker! straks een boodschapje doen en dan vanmiddag even de maxicosi verkleiner halen en kraamvisite!
\ Ik vind 8 ook erg veel aangezien ze hier in t ziekenhuis met geen mogelijkheid over de 6 per 24 uur wilde, maar het is op advies van een arts! en idd t werkt echt pas een beetje als je een buffertje hebt, waarschijnlijk heb je daardoor nu ook een betere nacht gehad.. Pijn is erger als paracetemol! en ik heb na mn bevalling ook "fout" advies gehad naar mijn mening van mn kraamverzorgster want ik moest er 2 per 3 uur.. dus das max. 12 per dag! (soms sliep ik snachts door dus nam dan niet) en ik had ze nog nodig ook.. na 2.5 uur zat ik erom te snakken (met die BI) Achteraf hoorde ik dat dat veels teveel was gezien mn BV. en voel me daar soms heel schuldig over.. maar het is gebeurd, kan t niet terugdraaien en Brayden doet t super en heeft er volgens mij nooit last van gehad.. De stress die pijn met zich meebrengt voelt je kindje ook.. en dat jij je rot voelt.. ook wil je natuurlijk niet helemaal tot de grond gesloopt zijn met je bevalling voor ie begint! Maar anders je man ff de gyn. laten bellen? en je zorgen neerleggen daar? Wij zijn ook maar meiden van een forum maar ik denk dat gewoon soms een paracetemolletje als je op dat moment pijnt hebt echt geen nut gaat hebben vrees ik..
Hier redelijk geslapen, vaak wakker en eruit en viel laat weg.. maar pas half 9 eruit dus dat had erger gekund en misschien straks nog ff lekker terug.. Bekken gaat beter als gistermiddag dus dat was wel heel fijn aangezien ik nu zoonlief ff moest tillen.. Ik ben diegene die mag spieken vanmiddag! Kwart voor 4 pas maar dan wel een liggingsecho en bevalpraatje als t goed is.. en heb er best wel zin in! Ben vooral zooo benieuwd of ze even kunnen/willen schatten hoe groot ze is bij 40 weken.. dat is echt iets waar ik superbenieuwd naar ben .. Verder ff aangeven van de klachten en mn bevallingswensen enzo.. verder kunnen ze toch erg weinig voor me doen nu.. Hoop gewoon dat alles goed is en dan vrijdag lekker 37 weken! ook zin in Dan kan t voor mn gevoel echt gaan gebeuren.. kan nu ook wel maar dan is ze toch "te vroeg" Begin wel steeds meer te denken aan eind januari.. en door de weersvoorspellingen dat er dan ook gerust sneeuw ligt! hahaha dan toch sleeend met de hond voorop naar t ziekenhuis?!
Hij zat er zelf bij toen de arts in t ziekenhuis zei maximaal 8 per dag dus hij moet niet mmoeilijk doen Hier nog even lekker geslapen.
Ik mag ook spieken vandaag! En ook bevallingspraatje. Ga zo nog even verder met geboorteplan. Alleen dan pas om kwart voor vijf, manlief moest wel mee natuurlijk! Ik neem paracetamol ook, alleen dan wel wanneer ik ze nodig heb, tegen de migraine. Net bij de HA geweest, mag neusspray wel gebruiken, alleen dan maar een dag of vijf. En ik heb het alleen savonds, snachts nodig, dus dan kon het geen kwaad. Vanavond een zetpilletje aaah dat kriebelt altijd zo! Haha Pam, wij hebben geeneens een auto, dus ik zal mn Yorkie alvast trainen om de slee te trekken
slapen; Mooi dat de meesten redelijk hebben geslapen. Hier 2x kramp vanacht, gisteren weinig gedronken. Pamp; veel plezier bij beeb spieken. Ik moet vrijdag naar de gyn en die kijkt ook altijd de eerste keer dat je daar weer komt voor consult. Wel leuk even weer beeb kijken, echt zin in. Paracetamol op zijn tijd moet kunnen, 8 vind ik wel veel. Maar als de arts het heeft gezegd, wie ben ik dan. Hier last van menstruatieachtige buik klachten/krampen, waarschijnlijk beetje indalingsweeen. Had ik bij de jongens ook heel erg. Straks met de oudste even naar de kappen, ziet er niet meer uit moet echt een stuk af. Nou heeft hij veel krullen dus valt het een ander mischien niet zo op, maar moeders wel. Vanmorgen om 9.00 uur al iemand om een offerte te maken voor rolluiken dus mooi op tijd de boel in de kleren hier.
anne; jullie hebben geen auto, heb je er al over nagedacht hoe je bij het ziekenhuis gaat komen. OOOOO nu ik dit schrijf bedenk ik mij in een keer dat jij een keizersnede krijgt of niet?? Dan kun je vervoer ook iets makkelijker plannen.
Hier helaas niet echt bij kunnen slapen. Vandaag dus maar een rustig dagje. Misschien straks even met de hondjes op stap, genieten van het mooie weer. Sneeuw? welke weersvoorspelling geeft dat voor eind deze maand?
En hoe is het met de dames vandaag? Vaddie vervelend dat je niet hebt kunnen slapen... Ik vind 8 paracetamol ook best veel maar het is op doktersadvies dus het zal heus wel goed zijn denk ik dan....
Mn man heeft een werkbus die eventueel gebruikt zal kunnen worden. (in geval van nood) Of de auto van mn moeder lenen. En we kunnen altijd met de vk meerijden. Als we de werkbus niet hadden, hadden we een autotje aan moeten schaffen, vind ik straks wel zo veilig met een kleintje. T is trouwens Anne1234 die een ks krijgt, bij mij was het de vraag ivm placenta, maar mag gewoon bevallen.
AnneT Bij ons staat duidelijk in de brief dat de vk geen patienten mee KAN en MAG nemen... Bij jullie wel? Ik zou dat wel even navragen als ik jou was...
pfff hier een slechte nacht gehad, strakjes hopelijk nog ff liggen als oudste naar school is en jongste in bed! verder mag ik ook aan de 3maal daags 2 paramol, eventueel een slaaptabletje, maar dat vind ik eerlijk gezegd een beetje eng omdat ik ook kids heb die me in de nacht nodig hebben. morgen een gesprek bij assisitent gyn aangevraagd om te bespreken hoe nu verder, hopelijk heeft die nog meer tips voor me! zooo nu naar school om kleine grote man op te halen, zooooo fijn dat de schoiol hier pal etgenover zit hahaha.
hallo meiden! Hier een heerlijke nacht gehad haha, eigenlijk nog nooit slecht geslapen tijdens mijn zwangerschap.. Bofkont ben ik! Wel errrruggg veel last van zuur.. wordt der gek van! Iemand een tipje??
Oh ze heeft het zelf gezegd dat dat kan Wat betreft zuur, tja ik wordt er knettergek van, zit aan de gaviscol of hoe dat heet en de rennies. En vaak eten, ipv drie keer eet ik zes keer. En bij mij helpt het vermijden van bv fruit, en heel pittig eten. Als ik dat eet dan brand ik weg van binnen. Slapen: tja kan ik alvast wennen hihi.