1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
  2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Lieve. Dan zou het best kunnen dus. Vind ook dat mijn buik nu een groeispurt aan het maken is. Iedere keer zit mijn vriend naar mijn buik te kijken van... zoo hee!! Lijkt wel of hij elke dag dikker wordt!

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wat verschrikkelijk voor Desiree.. :(

4. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    @missme; jeetje wat een klote bericht, hopelijk kunnen ze je in Groningen helpen. Duimen draaien hier.

@pam; gaaf jurkje!!!!

@vaddie; wat balen dat je zo weinig energie hebt. Gelukkig is het hier wel 'bijgetrokken'.

@foxy; wat rot met je werk. Hoop voor je dat je toch weer een oproep krijgt om terug te komen.

@geld; hier ook een uitkering, en man werkt dan gewoon. Kunnen goed rondkomen, alleen nu zit manlief thuis, non actief. En we hopen dat hij het loon van okt. wel krijgt. Anders wordt het wel erg krap :(

Gister op kraambezoek geweest bij mijn vriendin, wat een mooi ventje heeft ze gekregen :) Wel lastig vasthouden met die buik in de weg :D Ukkepuk liet ook even merken dat ze er was *hahaha*

@fotocursus; wil ik eigenlijk ook erg graag...ik ken de camera al wel redelijk. Maar ja...dan leer je het toch nog iets beter kennen.

@pam; het is wel op het laatste moment hé :( Maar ja je hebt wel iets op uk mee te vervoeren toch? Mocht het eerder geboren worden?

pff ik wilde nog ergens op reageren, maar weet het niet meer:)

Ukkepuk is hier ook fanatiek, gooit nu al haar kont in de krib *dat word wat als ze geboren is*

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Mausyi: jaaa voor nood heb ik wel wat hoor! want de wagen die ik heb is verder perfect.. en misschien zou ik dan iets van draagdoek kunnen gebruiken ofzo maar ik heb ook geen idee of ze uberhaupt wel naar buiten zou mogen als ze te vroeg komt.. dus of t dan een probleem is..

Je moet er altijd vanuit gaan dat je kindje tot de 37 weken zwangerschap grens in t ziekenhuis ligt als t te vroeg komt heb ik altijd begrepen dus dan kan zon wagen zo geregeld zijn.. zou ze met 37 weken of eerder al geboren worden is t misschien wel krap doordat je ook met de feestdagen zit.. ;)

Hmmz.. moeilijk moeilijk.. zit al te bedenken wat ik kan verkopen of doen om misschien lekker alles te kunnen doen, en alles voor t kamertje uitzoeken en kopen en de wagen bestellen..

kijk t is ergens jammer dat we nu dubbelop moeten doen, normaal gesproken hadden we de wagen gewoon al gehad en gebruikt maar ik kan echt niet zonder duowagen.. zeker als ik van zovele hoor dat t zon goede aankoop geweest is voor hun met kindjes zo kort op elkaar!

ik gaat nog s mn zolder doorspitten denk k ;) hihi wie weet spaar ik t wel bij elkaar met een soort "garagesale" :)

6. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ja een draagdoek zou ook nog kunnen, ik zou gewoon kijken waar jij je het prettigst bij voelt Pam. :)

En spullen verkopen, gewoon overal opgooien :D Hier op de site (je zit toevallig niet op het hondenforum)?

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Tsjah.. weinig wat ik kan bedenken wat ik kan verkopen wat ook misschien nog IETS waard is eigenlijk :) hihi

en nee zit niet op t hondenforum maar met marktplaats kom ik een eind hoor ;)

heb her en der wat meubeltjes die weg kunnen maar sommige hebben al een tijd op marktplaats gestaan en kwam maar geen bod op dus verwacht er geen goudpot van! :p

Whaaaa wie tovert er een geldboom voor me? :D

Of heeft er iemand interesse in ambachtelijke zelfgemaakte goudeerlijke druivenjam voor maar 100 euro per potje????????

Heb toevallig een enorme druivenplant/boom buiten die volhangt en kom nog om in de jam van vorig jaar! hahahahahaha :D :D

8. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes allemaal. Ik ben weg... helaas

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wow kippevel over mn hele lijf van je berichtje en onderschrift.. wat een verschrikkelijke ervaring :$:( Heel erg veel sterkte gewenst in deze tijd van rouw en verdriet! Dikke digiknuff!

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    He door al die nare, verdrietige berichten van de feb mama's die nu door een hel gaan vind ik mijn duo-wagen "zorgen" echt heel ongepast.. :(

Al moet ik door de sneeuw met mn kindjes op mn rug om ze mee te kunnen nemen.. wat ben ik dolgelukkig en dankbaar als ons meisje gezond ter wereld mag komen en mijn ventje gezond mag blijven!!

Heel veel sterkte dames.. ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk dit moet zijn!

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Missme, jeetje meid, wat een bericht... :(
    Geen zekerheid nu voor jullie... wat verschrikkelijk rot!
    Hopelijk is de hartkwaal goed te behandelen.
    Ik denk aan jullie. Dikke digitale knuffel van mij!

Marjanneke, fijn dat je meer energie hebt.
    Veel plezier bij de cursus.

Miron, fijn dat de echo goed is.
    heb je al een cadeau gevonden?

vaddie, als je nu zo weinig energie hebt lijkt met me wel handig om de sportschool even stop te zetten.

pam, hoe staat het met de babykamer? Alles al op zijn plek?
    Ik ben ook aan het twijfelen over de tijd waarin ik eventueel een duowagen ga aanschaffen...
    Lastig he? Ik wil er dan wel in op MP kopen, maar daar moet te toch ook wat research voor doen en dan nog maar het geluk hebben dat je er net op dat moment eentje vindt...
    Heb je al een beslissing genomen intussen?

MW, fijn dat het zo goed ging op je werk. Altijd even afwachten als je weer gaat beginnen vind ik dan.

Soepkip, tjee 10 zwangeren...een ware babyboom in jouw omgeving. :)

Lieve, gelukkig heb je nog even om na te denken over de kamers boven.
    Wat is het plan nu? Zoon een andere kamer en baby daar?

Happygrump, jeetje meid..... ik lees nu net je onderscharift..
    Heel veel sterkte toegewenst!!!

all, vandaag was bij de VK alles weer goed. Hartje gehoord, bloeddruk wat laag, vandaar dat ik soms ook duizelig ben. Weet ik dat ook weer.
    Over 4 weken mogen we weer.

12. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Wow! Mijn hemel wat vreselijk!
    Heel heel veel sterkte toegewenst!!!!

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @hanna: nou we kijken hoe en wanneer we t geld hebben en dan bestellen we m.. wordt me dus ff inhouden met andere spulletjes kopen voor onze meid maar we kunnen iig wel alles in huis halen eerst om de kamer af te maken want dat is t belangrijkste! :)

En volgende week, of in de week erop wordt t kamertje gestuucd en dan gaan we aan de slag.. nu dus gewoon de dozen en maxi cosi op t kamertje staan en we halen alvast alle spullen qua behang en verf in huis en dan kunnen we meteen aan de bak zodra t stuucwerk droog is! ;)

Zodra t een beetje af of iig een babykamer is show ik foto's! beloofd ;)

14. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ow wat erg... :(
    Heel veel sterkte happygrump.

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    jeetje meis, wat erg.... heel veel sterkte lieverd, hoop dat je t een plekje kan geven..

16. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    NEEEE, Heel veel sterkte met dit grote verlies. Gecondoleerd.

17. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    oh meiden wat een nare berichten allemaal..

Dees en happygrump heel veel sterkte met dit verlies zeg.... geen woorden voor.

Miss21 wat een schok, hopelijk kunnen ze er operatief iets aan doen......

Hier laat ik het even bij.....

dikke knufff voor iedereen

18. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Pam inderdaad, en wij ons maar druk maken over duowagens en kinderkamers... Wat doet dat er toe.

19. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Enorm geschrokken van dit bericht! Als je ooit je verhaal kwijt wil mag dat altijd...enorm veel sterkte!

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Lieve Happygrump. De trillingen lopen over mijn lijf.. wat een heftig bericht. Wat een verdriet!
    Ik wil je heel veel sterkte wensen, heel veel liefs en dikke knuf..
    Mag ik vragen hoe jullie meisje heet?

~Nooit voldragen~

Zijn rupsjes geen beestjes
    wanneer ze niet tot vlinder mogen ontpoppen
    En zijn roosjes geen bloemen meer
    wanneer ze blijven in de knoppen

Is een herfstblad geen blad meer
    wanneer het valt van de boom
    En is liefde niet oprecht
    wanneer het niet kan worden getoond

Is het ijs er nooit geweest
    Alleen omdat het smelt