hier was de intake via foon(ook kraamvogel btw ). oudste is ook echt een pechvogel, wordt ik opeens door zn juf gebeld, is dr een jochie met de fiets tegen m aangeknald en nu kon ie niet meer normaal op zn ene been staan, zn knie deed te pijn, ik maar met m naar de arts, waarschijnlijk zn knieschijf wat gekneusd dus moet ie 3 dagen rust hebben zucht, begon ie school net leuk te vinden! arm scheetje ligt nu op de bank maar tv te kijken.
hahaha, zou je denken he, nee volgens mij legt ie die link gelukkig niet! hopelijk kan ie vrijdag of na t weekend weer naar school!
@TJ: wat een heerlijk ventje. En wat fijn dat hij waarschijnlijk al snel naar huis mag. Sneeuw: vind ik normaal erg leuk maar mag nu uitgesteld worden tot na de bevalling. Als het nu glad word kan ik helemaal niet meer ver lopen. @Mauysi: hier ook al enige tijd last van. Vooral s'nachts. Hoe strakker mijn bh zit hoe minder last ik heb van lekkage. @Trishka: balen van die botsing. Gelukkig dat hij de link niet heeft gelegd en nog steeds graag naar school wil. Hier vanmiddag niet veel gedaan. Beetje gerommeld, nog wat dingen in de koffer gegooid en verder tv gekeken.
Hoi meiden, Ik ben een hele tijd niet geweest, was dit topic kwijt, maar zag hem toevallig bovenaan staan en heb dus meteen weer een abonnement genomen! Vind het erg leuk om te lezen hoe het met andere aanstaande februari-mama's gaat aangezien we allemaal hetzelfde meemaken op het moment! Ik heb gisteren de intake van de kraamzorg gehad. Alles was goed en de kleine mag komen haha! Maar zelf heb ik liever dat ze nog even 2 weken blijft zitten hoor! Vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis voor controle, mijn bloeddruk was iets te hoog en heb een spoortje eiwitten in mijn urine, maar moet sowieso nu iedere week dus word goed in de gaten gehouden! Morgen ga ik mijn ziekenhuistas eens in orde maken, mijn man wordt een beetje zenuwachtig van de voorweeen die ik regelmatig heb en wil dat hij klaarstaat voor het geval dat haha! Maar ik denk dat het nog wel 4 weken duurt, 7 februari is het weer volle maan en dan schijnen de meeste baby's geboren te worden!
Ahhh Tris wat zielig! en wat een geluk had mijn eigen vk! Ze pakt t alweer op haha! Maarja geen garantie dat ik haar heb met mijn bv. hele bevalling doorgenomen zelfs aan welke kant van t bed ik beval omdat ze rechts is. Balen voor mijn vent want dan lig ik aan zijn kant hihi! En controle gehad op mijn eigen bed fijn hoor. Baby is helemaal ingedaalt, ligt vast in mijn bekken en is nu al meer dan 3100 gram(schatting) dus ook vk hoopt dat t voor de 40 w komt Mag vanaf 19 jan thuis bevallen maar savonds de 18e was ook goed haha. Mag ook in ons gewone bad bevallen en ook met een meter sneeuw lekker thuis heerlijk zo'n vk!!! Nu morgen de kraam nog haha
Pfff even mopperen hoor! Heb al de hele middag harde buiken... Maar wel even lekker baby geknuffeld! zat nog niet eens en kreeg haar al in mijn handen maar met zo een dikke buik best lastig hihi mocht ook haar fles geven! Vanavond maar gewoon niets meer doen... Wilde nog de was vouwen en de maxicosi uitzuigen en schoonmaken... Maar dat doen we dan maar morgen ochtend denk ik... Heb alles gelezen maar ben het allemaal kwijt... sorry!
Doortje. Welkom terug! mw. Fijn dat de baby er al helemaal klaar voor ligt! Een flinkert zo te lezen, hoop ook voor je dat hij voor de 40 weken komt voor je. Geen garantie dat zij de bevalling doet maar ga je die ander wel ontmoeten? Lijkt me wel zo prettig anders heb je nog een vreemde aan je bed staan... TJ. Geen idee hoe dat moet, ik heb net gekeken maar volgens mij kan dat inderdaad niet! Zijn de geboortekaartjes mooi geworden?
Sjenny. Vervelend van je harde buiken! Vanavond niets meer doen, morgen weer een nieuwe dag! Lief he, dat knuffelen. Vanmiddag kwamen mijn zwager en schoonzus langs met m'n neefje. Het verlangen wordt alleen maar groter als je een pas geboren ukkie in je armen krijgt Heb trouwens steeds een vast plekje waar ik de baby altijd voel als ik 'm even wil voelen. Als ik op mijn linker zijde kriebel dan gaat hij er tegen aan duwen. Zo lief
@Tj; aah wat een mooi ventje! Fijn dat het zo goed gaat. @Mw21; dat is wel lekker dat je je eigen vk hebt. @lekkende borsten Mijn hele shirt was nat Ik kon mij niet voorstellen dat ik zo aan het zweten was (werd wakker 's nachts). Toen kwam ineens de *pling* Sinds vanmiddag ineens gigantische pijn golven, niet continue. Maar madam is ingedaald.
Even snel een beetje bijgelezen.. @MW: Jup we hebben gespiekt! Koppie ligt duidelijk beneden, ze ligt vast en ze wordt geschat (met de handen) op zon 3700 a 3800 gram bij 40 weken.. precies wat ik zelf al vanaf t begin in mn hoofd heb! haha Ben erg benieuwd.. We hebben weer een leuk fotootje van t profieltje, en mn ouders ook een.. omdat mn paps jarig is en ze hun verjaardag vierde had ze die uitgeprint! hihi Ook ging ze even t ruggetje volgen en toen was madam even heel charmant. dr onderkantje kwam meteen vol in beeld! hahaha lag lekker met dr benen wijd dus duidelijk een meid.. maar een dame is de vraag dus! Whahahahaha Verder alles sowieso helemaal prima qua controle.. weet wanneer ik moet bellen en beetje aangegeven wat ik wil (had wel t idee dat er niet echt op een bevalpraatje gewacht werd.. ) maar ik was t kwijt en de rest komt vast helemaal goed bij de bevalling.. alle vertrouwen in Hier ook meerdere VKs (4) en ken ze allemaal.. Ben in totaal nu 9 kilo aangekomen dus viel me ook mee zo na de feestdagen ben nogal aan t vreten geweest de afgelopen weken! haha Nu dus lekker afwachten tot ze komt! We hebben er zin in.. @Trishka: aaaaah arme man! en hij gaat net pas! gelukkig legt ie die link niet.. en hopelijk gaat t snel beter met m! @TJ: Wat een poppie zeg!! prachtig kereltje hoor! krijg er door jou helemaal zin in En wat fijn dat je waarschijnlijk snel naar huis mag en dat ie t zo goed doet! Knappe kerel! toppie hoor @Intake kraamzorg: Hier via telefoon ook.. simpel vragenlijstje en ze leggen nog ff de belangrijke dingen uit.. wanneer je moet bellen, wanneer er dan iemand komt.. dingen die wel gedaan worden of juist niet en wat je persee in huis moet hebben enzo.. en vragen zoals heb je huisdieren etc. zo hebben ze bij ons maar even genoteerd op mijn verzoek dat er een GROTE hond is Niet dat iemand gerust wel tegen een hondje kan maar er niet dol op is want dan heb je hier geen leuke week En je krijgt je kraammap (die heb ik dus even moeten halen) en die moet je dan onder t aankleedkussen leggen van mijn kraamzorginstantie.. dan weten alle kraamhulpen m te vinden Verder weinig boeiends.. @Doortje: welcome back!! Jij ook al extra controle door hoge bloeddruk en/of eiwitten?!! Dat is een rage in t topic hier Hopelijk blijft bij iedereen alles netjes laag en schoon en komen de beebs gewoon wanneer ze er klaar voor zijn! @Volle maan: DAN PAS?!!!!! whahahah.. ach op zich wel een mooie datum! @Mw: je VK klinkt idd wel als een makkelijke zeg! super hoor en ach die verschillen ook nogal s.. wij hebben er 4 en ze spreken zelfs mekaar wel eens tegen! Ik weet hoe en wat en heb ook mn eigen mening en woordje bij me dus dat scheelt wel denk k.. en ik wil toch naar t ziekenhuis dus ik ben makkelijk! haha Ik duim voor je dat je lekker haar hebt met je bevalling!! @Sjenny: Balen van je harde buiken zeg! Helpt even heet douchen dan niet? dat vind ik dan iig wel s erg lekker.. dat warme/hete water erop.. En nog nooit een baby vastgehouden met mn toeter.. lijkt me idd heel apart! @Mausyi: lekker, klinkt ook al als voorweeen! dat kan echt zwaar pijnlijk zijn hoor! Mn VK zegt wel dat t altijd nut heeft, ook al doet t niet direct wat.. dus das dan wel leuk om even in je achterhoofd te houden haha En over t lekken, ik had t bij mn zoon heel erg ook! en dan bedacht ik dat me ook laat.. Vond t vaak ineens zo koud bij mn tepels.... Zou gewoon lekker van die zoogcompressen gaan gebruiken, die voel en zie je niet en nemen t wel op.. En misschien is zon "Ah-bra" achtig ding een tip voor de nacht? lijkt me een topje qua gevoel maar kan wel een compres in Pffff ben bekaf en kan weer niet lopen.. en heb geen moer gedaan op de verjaardag! maarja.. lekker op tijd te bed en morgen lekker lui dagje! en dan is manlief gelukkig vrij dus nog even wat dingetjes doen in huis en vooral lekker rustigaan doen saampjes!
Hey meiden Zo hier de boel weer aan de kant. Ben naar de kapper geweest, hen net mijn haren geverfd, dochter ondertussen in bad gezet en op bed gedaan. Zelf gedoucht. Nu even zitten en zal zo de enveloppen maar even schrijven. Vriend wil ncis kijken namelijk. Vraag zijn er al meer meiden die zoveel slijm/ afscheiding verliezen? Het zijn nog niet de taaie draden maar het wordt steeds meer bij mij namelijk. Ook al tig keer naar het toilet geweest. Doortje welcome back. Ook al last van de bloeddruk...spannend hoor. pam fijn dat je een mooie echo had Foxy dat is niet zo netjes van je moeder. het is jouw afspraak toch. Uhhhh????? ben het kwijt... kom straks wel weer even spieken.
Inkerbell erg herkenbaar! Ook smorgens als ik na liggen een tijd sta glijd t er echt uit! Moet eigenlijk echt inlegkruisje gaan gebruiken
Heeft met het indalen te maken dat extra slijm. Was normaal zei mijn vk toen ik het een paar weken geleden vroeg. Gebruik ook inlegkruisjes al raden ze dat af. Vind t anders maar smerig....
Ik heb het ook! Ik gebruik ook nog geen inlegkruisjes (op advies) maar ik denk als het zo blijftik wel zal moeten (jakkes ) maar dat bevestigd wel een beetje dat ik ook al een indalend meisje heb! Douchen is wel lekker alleen hebben wij zo een mooie moderne inloopdouche en die moet dus nog droog getrokken worden... En dat is zoooo zwaar nu... Doe ik liever niet dus want dan heb ik weer harde buik! meestal ga ik dus voor vriendlief douchen (dan kan hij de nattigheid wegwerken! )
Ben THE devil wears prada aan het kijken. Leuke film. Hebben jullie ook wel eens steken aan de buitenkant van de vagina?!