@Inkerbell. Hier ook veel afscheiding en ook afgeraden om inlegkruisjes te gebruiken ivm verhoogde kans op infectie. Daanom soms wel 5 x per dan schoon ondergoed aan @ Soepkip. Yep hier ook. En in mijn liezen. Schijnt allemaal met indalen te maken hebben
Jeetje wat is er veel gekletst hier @Tj, wat een goed nieuws om te lezen! En wat een heerlijk ventje hebben jullie zeg! @Trishka, wat sneu op een van zijn eerste dagen de pechvogel. @Sjenny, rot he die harde buiken vind ze ook echt niet fijn meer om te voelen, ze doen niet echt pijn ofzo maar echt lekker voelt het ook niet. @Inkerbell, hier ook afscheiding maar dat heb ik eigenlijk de hele zwangerschap al wel, dus ik gebruik ook gewoon inlegkruisjes heb in het begin geprobeerd onderbroeken te wisselen maar toen werden het er al snel 5 a 6 per dag hihi @Pam, fijn dat de kleine meid er klaar voor ligt Eeeuuhm nou weet ik niet wie ik vergeten ben Sorry is niet persoonlijk hihi @Hier, net naar zw gym geweest kon helaas niet veel mee doen, maar heb wel weer kunnen oefenen met puffen. Heb onzettend veel harde buiken de laatste dagen, had er al erg veel last van maar de laatste dagen echt heeeeel erg veel ben tijdens het koken 3 x moeten gaan zitten Bed staan op blokken, maar wat is dat hoog!!! Heb ook erg veel last van mijn rechter been weet ook niet waar het vandaan komt en hoop dat het een deze dagen weer over is. Oh ik zie dat ik wel erg veel klaag voel me niet zo down als het nu lijkt hoor hihi
@Babylove: dat vele klagen valt wel mee hoor. Er komen gewoon klachtjes bij. Dus als je die gaat opsommen heb je nogal een lijst. Hier trouwens ook regelmatig last van mijn been. Maar dan links. Een flinke steek, even minder gevoel en hij doet het weer. Hier eerste helft prima geslapen. Maar 2 keer eruit geweest en nog 2x wakker geworden omdat ik moest draaien. Maar toch zo weer lekker terug.
Hier lekker geslapen twee eruit voor kramp. Straks met man en kids naar ikea. Man heeft papa dag op woensdag.
Een goeeeedemorgen! wat een nacht.. gister smakelijk gelachen met manlief omdat ik in mn halve naakte niksie (krijg t benauwd van kleding in bed op t moment dus alleen broekje) op t bed geklommen was maar niet meer links of rechts kon en dus zeer charmant op handen en knieeen zat daar.. Hij lachen.. ik vloeken en ook lachen.. de etterbak! hahaha Zien jullie t al voor je?! whahaha Hij vond t natuurlijk wel leuk hihi.. uieindelijk op zijn helft kunnen laten vallen en hij heeft me naar mijn helft getakeld.. whahaha Kan zeer slecht draaien in bed en ik ben zon draaikont! dus daarom kom ik echt heeeel beroerd in slaap.. en dan vaak plassen erbij.. ik mis wel wat slaap merk ik maar dat wordt straks nog veeeeeel erger.. En als ze op dr broer lijkt duurt dat wel een maand of 9 met maar een paar nachtjes doorslapen erbij.. en komt ze ook tijden gerust om t uur snachts.. dus ik zie dit slechte slapen maar als luxe! Hier gister alle foldertjes doorgespit en er staat een hoop op dat ik nog op mn wenslijstje had of goed kan gebruiken voor weinig! Ideaal! Dus we gaan van de week ff shoppen (naja, bouwmarkt en winkelcentrum hier doorstrompelen ) en dan wordt dat lijstje ook weer korter, en das zelfs een "moet niet, maar zou t wel fijn en leuk vinden als ie weg is" lijstje haha De schommelstoel gaan we naar mn schoonouders brengen omdat wij geen plek hebben om m te schilderen.. en dan laten we ff vallen aan schoonpa dat we m ff licht willen schuren en gewoon wit willen lakken.. wie weet gebeurt dat dan ineens vanzelf wuhahhaha Verder is mn mini to do lijstje eigenlijk allemaal dingetjes voor manlief en een wasje of tig. even de bekleding van de wagenbak wassen das al een hele was, de wipper en schommel en speeltjes van de mobiel van fisherprice is een was want das allemaal dezelfde kleur en heb nog wat kleertjes te wassen.. denk wasje of 2.. (kleur wat spul en wit wat spul) dus das ook in een dagje wel gedaan! alleen ff kijken hoe ik nu ga strijken en vouwen want staan zo lang gaat niet..... Had trouwens van de week een heeeeeele berg met heeeeele vieze hydrofielluiers en witte rompers enzo.. allemaal vlekken die ik er niet uit kreeg en er supervies uitzagen.. ik zou alles eigenlijk maar gaan weggooien maar heb t dus een nachtje in een emmer met bleek en water gezet en erna gewassen.. en t is allemaal weer wit!! Oude poepvlekken (van die lekkere doorlek momentjes met een witte romper ) spaghetti en andere oranje zooi.. alles eruit! Das dus mijn tip van de dag hihi Verder dus rustigaan aan t doen omdat ik wel moet en zin hebben in vrijdag omdat dan volgens mij alles wel lekker klaar is en onze dame echt gewoon mag komen wanneer ze zin heeft.. ergens denk ik dat die nog wel weekjes zit maar ergens denk ik ook dat we feb. misschien toch niet gaan halen! spannnennnddddd En ik vind t superspannend wie als eerste gaat bevallen! wie weet komt er straks iemand online om te vertellen dat de volgende beeb er is.. leuk leuk leuk! @Soepkippie: Thanks nog voor je lieve stukje!! ben ook best wel trots dat alles zover af is en dat we samen zoveel gedaan hebben! ben heeeel benieuwd wat iedereen overal van vindt!
Goedemorgen @lekken; ik draag 's nachts zo'n sportbh, dat zit nog wel ok. En idd anti lek cups *proest* Ik kon man opvegen, die kwam niet meer bij :x @pam; aah leuk dat je uk nog even hebt kunnen zien. Fijn dat ze er klaar voor ligt @Sjenny; herkenbaar, ik douche ook altijd voor man. En als het een keer niet zo kan, dan gaat hij het later even gauw droogtrekken. ik heb nu al een paar dagen géén last van kramp in de benen Man heeft dat zondag even helemaal los gemasseerd @pam; ja het waren denk ik ook voorweeën, hond was hier helemaal in de stress 'ooow vrouwtje heeft pijn'. En ging compleet los op mijn oren schoon te poetsen Tjonge wat duurt wachten lang Man heeft onze hond niet uitgelaten, maar mijn broeken liggen nog in de droger Naja hond ligt nog te meuren dus dat scheelt
Pam: was hier ook van plan om alle witte rompers en doeken weg te doen met vlekken, maar nou ik jou stukje lees.... Welke verhoudingen doe je met water en bleek?... Ben benieuwd!..
@Mausyi: WHAHAHAHAHA Sorry maar ik zie je ineens voor me druk je weeen opvangend met je haar overeind gelebberd en t kwijl dat uit je oren loopt
Uuuuhm nou dat was echt natte vinger werk! Alles in een emmer gegooid, in mijn geval waren t er zelfs 2 en gevuld met water.. volgens mij gewoon koud water en toen de fles bleek erop.. heb flink erin geknepen want had zoiets van teveel kan bijna niet en komen er gaten in of wat dan ook gooi ik t weg want dat zou ik toch al doen! Dus heb echt flinke scheut bleek erbij geschonken, laten staan en manlief heeft t ik denk ruim een dag erna uitgewrongen en gewoon in met wasmiddel voor wit gewassen. En t resultaat valt mij echt alles mee want had van maar weinig dingetjes verwacht dat ze misschien schoon zouden worden erdoor maar zoals t er nu naar uitziet (nog niet alles gestreken/gevouwen) is echt alles weer wit!
Goeiemorgen! Haha Pam, ik zie je al staan op bed! Gisteren voor echo bij de vk geweest. Kleine ligt iets voor op schema, 37 weken geschat. Maar zal met 40 weken tegen de 7 pond aanzitten. Vrij normaal dus. Ook weer wat mooie foto's mee. T liep alleen giga uit, volgens mij kreeg het stel voor ons niet zo goed nieuws. We hadden nu een invaller, dus was beetje maf bevallingspraatje: Heb je de folders doorgelezen? Ja Heb je nog vragen? Nou, eigenlijk... Ok tot over 2 weken Hopelijk heb ik dan de gewone vk weer, dan kan ik tenminste nog wat overleggen. Ze heeft wel genoteerd dat ik een geboorteplan heb gemaakt, maar ze heeft er niks mee gedaan ofzow. Nou ja, was een beetje vaag, verder gelukkig alles goed. Mausyi: aaah wat een lief beeld schetst Pam hier. Gisteren hier ook al een starende man: zit er nou wit op je borst?
Bleh! Hier vanaf half vijf wakker, hoofdpijn en een overactieve baby, niet meer. Weten hoe ik moet liggen. Sliep ik tegen acht uur weer maakt lief me rond negenen wakker..... Was lief bedoeld maar toch.....
@Annethamar: Mjaaaaaa ik denk ook echt dat t er eentje was van "Jammer dat we geen foto's hebben" van mij op dat bed vooral die kop van manlief.. Beetje balen van je inval VK.. hier ook t idee niet alles besproken te hebben wat ik wou maar heb t ook op papier.. en die lezen hun waarschijnlijk met je bevalling gewoon ff door en dan zijn ze alleen met jou bezig dus dan moet dat goedkomen toch?! Over die lekkende tieten, iets waar ik echt om heb dubbel gelegen en manlief ook was de stuwing.. Tuurlijk doet t zeer enzo, dus zo leuk is t niet maar als je borsten dan op spanning staan en je gaat lekker warm douchen en je doet je BH uit en de compressen eraf.. dan uuuuhh.. wil t nog wel s lekken.. Maar dat lekken is dan soms dus geen lekken meer dan staat er zon druk achter dan beginnen serieus je borsten gewoon te sproeien! Whahahaha Hier had ik dat dus ook, 2 grote memmen die keihard strak stonden door die stuwing en dan bijna een meter ver spuiten in mn badkamer.. ik zag t, ik verging van t lachen en heb meteen manlief geroepen onder t mom van "Hellup! Moet je dit zien!!!!! WHAHAHAHA" Hij keek en dat hoofd!! GOUD waard! Echt waar.. we moesten zo lachen erom.. Misschien is mijn humor heel slecht hoor maar kan iedereen bij deze waarschuwen voor schietende tieten
Whhaaaaaa en hij heeft geen stoot voor zn hoofd gehad uit reactie? hihi.. zou zo gefrustreerd zijn dan.. Misschien strakjes nog ff terug? ik heb soms na een rotnacht dat ik gewoon niet lekker lig en alles zeer doet en dan ga ik er maar uit, en een paar uurtjes later hoef ik mn bed maar te raken en ben weg, dan ineens ligt mn bed superlekker
Goedemorgen! Ook ik kan weer meepraten over slecht slapen, haha! Kleine man kwam vannacht bijna om de 1,5 / 2 uur. Is wel goed, want hij heeft nu dus ook best veel bij mij gedronken en dat krijgt hij al niet meer via de sonde. Alleen heb ik daardoor maar 3 uurtjes geslapen en dat voel ik wel! Ga proberen vanmiddag nog even te liggen, maar ik kan 's middags nooit zo goed slapen. Verder kreeg ik vanmorgen te horen dat de kans groot is dat we zaterdag naar huis mogen, mits Jurre niet is afgevallen (was gisteren wel het geval). We gaan hem om 11 uur weer wegen, dus ben benieuwd! Kan ons geboortekaartje niet per pb doorsturen, dus mocht je 'm willen zien, hij staat in mijn fotoalbum. Hij is zo mooi, ben er super blij mee! Mocht je tevens vriendjes met me willen worden op fb, dan kun je me zoeken op mijn naam die op het kaartje staat. Ook ik ben heel benieuwd wie de volgende van ons clubje is die gaat bevallen! Kom maar op met die baby's!
Tj: echt super dat je goed nieuws hebt gewoon! Heel fijn, naja behalve het slapen dan haha. Ga zo s ff spieken! En voor jou en Yojo: slaap lekker straks! Pam: k zal mn man alvast waarschuwen voor schietende tieten, denk dat ie niet meer bijkomt Maak me ook niet echt zorgen om hoor, maar blijft vaag dat de een zegt: ja we bespreken alle folders en je geboorteplan en de volgende wuift t weg zo van is niet belangrijk. Denk dat ze wilde eten, t was al bijna 6 uur toen we weggingen (had afspraak om kwart voor 5) Miron: succes en veel plezier!
@TJ: Oooohhh krijg gewoon bijna tranen in mn ogen van je kaartje!! Wat supermooi is ie zeg.. echt heel erg leuk, en die foto's! Wauw! mooi mannetje heb je hoor! En die gebroken nachten, oh heerlijk.. zo stom maar krijg er echt zin in (en dat duurt straks een dag of 3 dan ben ik t zat! haha) Wel fijn dat ie zo vaak komt uit zichzelf en dan ook drinkt! T aankomen komt dan vanzelf wel denk ik.. over het algemeen is BV net slagroom dus groeien ze als kool! Vind het trouwens ook erg knap dat je dat zo probeert door te zetten! de BV! Dat zal in jouw geval niet makkelijk geweest zijn!!! Smiddags slapen is slim hoor.. hier ging zelfs manlief in t begin gewoon mee.. ff bijtrekken! en hoe stom t ook klinkt.. t went ook wel.. als Brayden ff had doorgeslapen een paar nachtjes en voor t eerst weer kwam snachts was ik GEBROKEN! terwijl ik dan een week ervoor gerust elk uur eruit was geweest en dan redelijk uitgerust was op de dag.. alsof je lichaam went aan de weinige slaap, tot ie doorheeft dat meer ook kan! en zeker als je nu elke 1.5 a 2 uur eruit moet en hij pakt straks ineens 3 a 4 uurtjes in een nacht achtereen dan is dat ineens zo lekker! vond ik iig, kon dan van 3 a 4 uur achter elkaar slapen enorm uitgerust zijn! Heb je toegevoegd hoor! @Allemaal: Er doen ook meiden een kraamfeest/borrel toch?? ik heb zoiets leuks gezien! www.partydrinks.nl Kwam t ineens tegen in de slijterij bij ons! tis wel iets voor de volwassenen natuurlijk (al hebben ze ze ook met muisjes geloof ik! ) maar ik vind ze echt leuk! weer s wat anders en nog lekker ook Zit eraan te denken er hier een paar van te bestellen voor de naaste fam ofzo.. maar t is meer iets voor een kraamfeest gezien de levertijd enzo.. Vond de prijs ook wel meevallen eigenlijk! Ik denk zal t even delen misschien vinden jullie t iets! @Miron: Succes!
TJ wat een mooi kaartje!!! Echt heel mooi! Ik ga straks ook even terug hoor ga t anders echt niet trekken. Nu eerst weer paracetamol en eten! Lief is vrij vandaag dus kan ook niets doen want wordt meteen toegesproken....haha.
Veel plezier Miron Schietende tieten *proest* Dan kan ik bij man gelijk cpr toepassen, die komt niet meer bij @tj; zal zo eens even kijken naar jullie geboorte kaartje Slaap lekker straks @yojo; mannen..... zou straks gewoon even lekker rusten! @pam; nou ja zo zag het er wel ongeveer uit En dan een hond erbij die hartstikke enthousiast is, omdat hij aan het soppen is wahahaha krijg hem dan amper weg geduwd. Hé bah, word ik net gebeld door mam. Heeft ze een lekke band, moest uitwijken voor iemand en ze rijd zo tegen de stoeprand aan. Band lek, maar ben bang dat de velg ook naar zijn grootje is. Pap was al op de fiets naar de toe gegaan Heb maar gezegd dat ze de anwb moest bellen. Daar had ze helemaal niet aan gedacht.
@Mausyi: Ik zie dat echt heeeelemaar voor me! denk dat Max ook gek zou worden als ik beneden ben met mn weeen.. is de vorige keer niet gebeurd dus wie weet.. heeeeerlijk onder gekwijld op de eerste foto! whahahaaaa geweldig! En balen van je mams! gelukkig "maar" een stoeprand en mankeert zij verder niks.. maar altijd balen als je kosten hebt aan een auto... hopelijk valt t mee, en misschien is ze allrisk verzekerd?? @Yojo: Alvast truste want als mn kereltje t zat is gaan wij ook lekker terug!! al staat ie nu nog te dansen met een puzzelstuk in zn mond?! (een groot stuk hoor, en hij staat nog geen halve meter bij me vandaan.. don't worry )