1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Das lief! Enne rustig aan he!

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hier was bloeddruk ook iets verhoogd vergeleken met wat ik anders heb, ben benieuwd naar morgen meis, ga voor je duimen dat ze je kunnen helpen!

3. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    WTF, wat achterlijk zeg!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thanks!
    Hoe is het met de kleine man?

5. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    gaat volgens mij allemaal wel weer lekker, hij loopt weer normaal en hoor mniet over pijn dus vrijdag gewoon weer lekker naar school hahaha.

mn mams komt morgen ff een wasje doen, vrijdag ff stofzuigen en dweilen, ben blij dat ze me wilt helpen... vind t ook zo lullig als manlief alles moet doen..

6. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    morgen groeiecho, ben nu helemaal benieuwd hoe groot ze al is en hoe lang mn bmm is enzo! wel spannend idd om nu naar een bepaalde tijd te gaan leven..

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goed om te lezen dat het meevalt!

Ja ik ken t...baal hier ook dat ik niks zelf kan. Smoeder biedt het elke keer wel aan maar sta er niet om te springen om haar iedere dag hier te laten werken terwijl ze zelf al iedere ochtend werkt. Dus lief doet heel veel en daar voel ik me dan ook weer schuldig om.... Wil weer vooruit kunnen!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja lijkt me heel spannend! Jij weet gewoon dat je over twee weken je kleine meid vast kan houden!

9. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ik snap precies wat je bedoelt, zal ook blij zijn als ik straks weer wat meer dingen zelf kan.

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nog even afzien voor ons!

11. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Ik ga zo teruglezen en op iedereen reageren! Tussendoor alvast even een buikfoto. 35 weken en 3 dagen nu!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    TJ en Jurre mogen zaterdag naar huis!!!

Mooie buik!

13. Marjanneke1981

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    @ lekkende tieten: ik lek af en toe, maar niet zo veel, dus nog niet echt last van gehad. Ik ben in ieder geval nog niet met zeiknat shirt/bed wakker geworden! Pam, dat verhaal van die sproeiende borsten! Ik lag dubbel!:D

@TJ: super dat je waarschijnlijk zaterdag naar huis mag! Wat heerlijk!
    Ik wil heel graag het kaartje zien, dus heb je even een verzoekje gestuurd!

@ Foxy: wat een kloteuitzendbureau! Weet je al meer? Dat kunnen ze toch niet maken?:$ Maar als je later zou bevallen krijg je dat in ieder geval gewoon extra aan je verlof hoor: dat kunnen ze niet afpakken!

@ Mausyi: wow! Wat een buik! Mooi:) En wat ziet jouw broek er heerlijk comfortabel uit!
    Grappig dat jullie hond zo op jou gefocussed is. Ik ben heel benieuwd wat 'ie straks van de kleine vindt!

@ verzekering: ik heb daar nog nooit van gehoord hoor, dat je na 7 maanden niet meer mag autorijden! Dat zou toch ook belachelijk zijn als je minimaal tot 6 weken van te voren moet blijven rijden? Mensen genoeg die zonder auto niet op hun werk komen of in die auto rijden voor hun werk. (je zal maar taxichauffeur zijn;)). Maar ik ga het eens nazoeken, want onverzekerd rondrijden doe ik dan ook weer liever niet...
    Ah... alweer een stukje verder en zie dat Vaddie het heeft uitgezocht. Gelukkig mag het wel gewoon. Ik vond het al zo belachelijk!

@ Trishka: spannend, dat je ineens weet dat je nog in februari gaat bevallen! Nog 2 weekjes volhouden!

@ Yoyo: volgens mij gaat het bij jou ook niet lang meer duren. Ik hoop dat je morgen misschien over een datum kan gaan praten!

@ Mw: als je nog extra dingen wil zeggen over de kraamzorg: gewoon bellen! Eerst een lijstje voor jezelf maken met alles wat je vergeten bent en dat telefonisch nog even bespreken. Dat zal toch vast geen probleem zijn? Wel vervelend hoor, als het bezoek op zo'n manier gaat!

@ klossen: ons bed staat op bierkratjes! Ik heb gewoon lege gehaald bij de supermarkt. Zo snel drinken we (nou ja, ik doe op het moment helemaal niet mee) ze nou ook weer niet leeg!

@ yoyo en trishka: stelletje spammers!!! Een hele pagina met alleen maar berichtjes van jullie!:p

Zo, ik ben weer bij! Wie ik vergeten ben: sorry. Steek het maar op de hormonen;)

ego: nog maar 2 dagen werken!:D

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Marjanneke: echt knap hoor dat je nog steeds aan het werk bent. Ik moet er niet aan denken!

Hier net echt flinke buikkrampen. Ben maar gaan douchen en gelukkig nu minder. Maar buik blijft erg onrustig. Hoop zo dat frummel nu echt gaat indalen.

15. Marjanneke1981

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Nou, bizar! Heb ik er net meer dan een half uur over gedaan om alles bij te lezen, en nu is er helemaal niemand:)

Vaddie: ik ben het werken nu ook wel zat hoor. Krijg best last van mijn rug inmiddels als ik te lang zit. Maar morgenochtend hebben we een vergadering, dan vanaf half 4 mijn afscheidsborrel, en dan vrijdag nog een beetje een loos laatste dagje. Dus het stelt nu niet zo veel meer voor... Ik vond het vooral na oud&nieuw best pittig om weer te beginnen. Toen had ik al helemaal het gevoel dat ik er klaar mee was! Maar die twee dagen nu, dat gaat nog best lukken.

Die buikkrampen zijn vast wel het teken dat de kleine aan het indalen is! Wanneer heb je weer controle? Bij mij is 'ie ook nog niet ingedaald, maar zijn hoofd ligt wel netjes naar beneden gelukkig.

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Moet a.s. vrijdag op controle. Hier ook al geruime tijd baby met hoofd de goede kant op. :) Nu alleen dat indalen nog.

17. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Hoi, Hoi, vergeet jullie niet hoor. Baby nog steeds rustig oningedaald in buik.

Bedankt voor het medeleven. Was fijn om daar te zijn gisteren. Vandaag lekker bij vriendinnetje geweest. En nu druk met werk voorbereiden, ga morgen een extra ochtendje werken. Ik ben zo gek, kon geen nee zeggen, moet even een brandje blussen...

Hoop dat ik morenmiddag tijdens S.tijn zijn slaap even terug kan lezen en reageren! Of anders vrijdag, heb dan heerlijk niets op de agenda staan.

Fijne avond, groeten LieveK

18. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha marjanneke, doe je al die moeite.... ;):D

Pff zou er ook niet aan moeten denken om nog te werken zeg.

Hier ook een beeb die nog niet ingedaald is, tenminste niet genoeg.
    Dus af en toe een steek down under.

Lag hier lekker op de bank met mn dvd boxje, komt die stomme buurman thuis dus nu luister ik weer lekker mee naar andre hazes...

Trishka: spannend!

Manlief is op verjaardag, oma wordt 74. Ik heb toch maar overgeslagen.
    Morgen ook weer verjaardag, oom wordt 60.

Ga zo nog even wat drinken en dan duik ik mn bed in. Truste!

19. Marjanneke1981

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Vaddie: ik wacht ook vol spanning op het indalen... Lijkt me fijn als hij gewoon met zijn hoofdje vast ligt: dan weet ik dat dat in ieder geval goed gaat! Maar misschien is het bij mij nog aan de vroege kant.

AnneT: Oh nee... André Hazes! Ik hoop dat hij het snel uitzet! Onze vorige bovenbuurman was ook vreselijk. Zijn muzieksmaak was totaal niet de mijne (Nederlandstalig of hele harde housemuziek) en zijn volume stond altijd heel hard! Ik ben zo blij met onze nieuwe bovenburen! Nog helemaal niets van gehoord in de afgelopen weken.

LieveK: jij mag echt niet meer werken hoor! bijna 38 weken: je kan elk moment bevallen!!! Nu ja, ik kan je vast niet tegenhouden:p

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina