1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Slaap lekker!

Hier baby wel ingedaald en 'vast' net alleen romantisch geweest met vriendlief dus hoop niet dat die kleine losgeschut is hihi!

Kga morgen kraam opbellen en mijn bezwaren van vandaag doorgeven

2. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Ik ga ook naar bed. Welterusten allemaal!

3. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Ik weet dat ik niet moet gaan werken, als mijn vliezen breken moet ik plat blijven liggen, word nog wat als dat op de zaak gebeurt, hihi
    (maar heb ik ook bedacht toen ik gisteren drie uur in de auto zat naar mijn ouders, wat als nu halverwege de boel breekt)
    Maar heb echt nog niet het gevoel, dus gaat wel goed komen!
    Net lekker een appelcake gebakken, voor bij de koffie morgen, hadden ze nog tegoed, anders had ik in mijn eigen tijd heengegaan, nu in die van de baas. Het heeft ook zo zijn voordelen, hihi

Weltrusten!

4. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Soepkip, ben jij stiekem aan het bevallen?

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hihi nou idd Soepkip!

6. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hahaha, heb nog geen bericht van dr! maarruh hou t in de gaten, mn foon hehehe.

sleep well iedereen!

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Lig nu lekker in mijn bedje. Heb wel bijgelezen maar geen puf om te reageren. Hier weer wel krampjes gehad .... Indalen???

Trusten voor iedereen!

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    NEE! Ik ben niet aan het bevallen :)!!!
    Net naar borstvoedingscursus geweest, was erg leuk en leerzaam. Ik duik m'n bed in en ga morgen is goed bijlezen want dat is nu niet te doen op mijn telefoon. Het lezen gaat wel maar vergeet meteen wat ik lees.

Slaap lekker meiden!!

9. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Kom ik eens naar de nachtclub ben ik alleen :( hihi
    Kan echt mijn draai niet meer vinden, ben aan de diarree en stront misselijk bah! Dus nu maar beneden op de bank aan het hangen, kan mijn lief ook eens slapen want die doet geen oog dicht met mijn gedraai van de laatste weken.

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    +1 haha

maar hier wel in bed gebleven

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hier nog steeds op de bank en voor de 7e keer naar wc moeten rennen:x

12. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ok heb vorige keer te hard geroepen dat ik nog redelijk sliep... Nog steeds op de bank, en ga over een half uurtje maar eens eitjes koken en koffie zetten voor lief. Echt geen seconde geslapen pffff

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Grr balen! Hier ook elk uur wakker geweest maar tussendoor nog wel geslapen. Kgsla t nu weer proberen, die rare enge dromen werken niet mee!

Maar babylove...we zijn vandaag 36 weken!!!

14. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Jeeeeeej!!!! hihi slaap lekker nog!

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Maakt veel goed hé haha
    mmm alleen veranderd mijn banner nog niet!
    Hopen dat t slapen nog lukt ben aan t bedenken wat ik vandaag nog allemaal moet en dan krijg ik altijd meteen de kriebels
    Fysio, postkantoor, thuiszorgwinkel, kapper, boodschappen, koken, huis aan kant want om 19:00 mijn opa en oma halen. Die wonen een dorp verderop en willen graag de babykamer zien :)

16. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Gewoon oogjes dicht doen en morgen weer een dag! Of ja eigenlijk vandaag, maar je snap wat ik bedoel ;)
    Je banner is mee veranderd hoor!

17. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Goedemorgen,

Babylove beterschap ik hoop dat je nog effe lekker hebt kunnen slapen.

MW hoop dat jij ook nog effe lekker hebt kunnen slapen en over rare dromen kan ik je de hand schudden :)

Hier al weer goedgekeurd bij de verloskundige en het bevallingspraatje gehad. Ik moest vooral op mijn gevoel letten en dan bellen en niet van al 2 uur lang ween die om de 5 minuten komen en die 1 minuut duren.
    Nu wordt ik wel benieuwd hoe het nu gaat beginnen. En het verloop van deze bevalling. Begin er wel zin in te krijgen hihi.

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier ook flink aan het spoken vannacht. Rug en heupen doen flink zeer en kon geen lekkere houding vinden. Ook flink last van zeer actieve darmen en veel bm krmapen. Bagger geslapen dus.

Lief is vandaag thuis, moet vanmiddag twee keer naar de tandarts. Gaat zo dus mooi mee boodschappen doen

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen meiden,

Stelletje nachtbrakers. Ik was ook ieder uur wakker maar niet op mijn telefoon gekeken. Man slaapt de laatste dagen ook slecht, zullen de zenuwen wel zijn.

Yojo. Suc6 bij de verloskundige vandaag, hopelijk zijn de controles goed en ben benieuwd wat ze zegt als jij aangeeft dat het zo niet langer gaat.

TJ. Ik ga je zo een verzoek sturen want volgens mij zijn wij geen vriendjes en ben heel benieuwd naar je kaartje!

Autorijden. Gelukkig mogen we gewoon blijven rijden! Beetje raar van die kraamzorg dat hij zegt dat dit niet mag! Zou toch ff naar het kraamburo bellen om te vragen waar hij deze onzin vandaan heeft ;)

Trishka. Jeetje over 2 weken! Weet je al een datum? Fijn dat je verloskundige goed met je meedenkt en je niet langer door laat lopen. Suc6 vandaag bij de groeiecho, ben benieuwd!

Marjanneke. Mooie buik! suc6/ veel plezier je twee laatste werkdagen... :D

AnneThamar. Lief van je mannetje, beetje jammer van je buurman ;)

Foxymama. Hoe gaat het nu met je? Wat een gezeik zeg.. sta je daar met je goede gedrag door te werken.. grrr.... Kan me voorstellen dat je boos bent!

LieveK. *wijstmetvingertje* zucht....

Babylove. Gefeliciteerd met de 36 weken!! :D Beterschap, lig je nu lekker te slapen?

mw. Jij ook gefeliciteerd!! Goed dat je kraamzorg gaat bellen, niet over jezelf heen laten lopen hoor!

Hier rustig dagje. Wel met een vriendin afgesproken maar nog geen tijd. Gister weer heerlijke lush spullen gekocht dus daar duik ik zo mee onder de douche.

Fijne dag en tot later!

20. mar3kids

mar3kids Actief lid

26 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier redelijk doorgeslapen vanacht, ook goed opgestaan. Heb wel heel veel mnoeite met inslapen. Kids waren voor de klok van 7 wakker maar moesten van mij blijven liggen. Zelf even gauw onder de douche gesprongen. Zo even naar de stad, canvasdoek scoren. Wordt heel creatief, haha. Ben ik normaal niet zo, manlief stond ook helemaal te kijken van mijn idee. Vanmiddag past s-vader even op jab ik rustig de boodschappen in huis halen en de oudste naar de peuterspeelzaal brengen. Verder weinig klachten af en toe beetje misselijk en menstruatie kramoen. Morgen om 8.30 naar de gyn, ben benieuwd wat die te melden heeft. Hoop nog even een echotje maken.

Deel Deze Pagina