1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Bloeddruk was perfect. Baby ligt vast ingedaald. Doorgaan met paracetamol. Als ik een keer goed wil slapen moet ik bellen en mag ik een nachtje in t ziekenhuis slapen. En ik hoef niet tot 41 + 3 door te lopen maar wordt eerder naar t ziekenhuis gestuurd.

2. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Jeetje wat een kletskousen weer! ;) hihi

Even kijken hoor wat ik nog weet ;)

Thriska wauw al binnen twee weken! Spannend hoor!

Yoyo succes vandaag!

Miron wij mogen volgende week ons praatje horen! Ik heb er ook wel al zin in hihi fijn dat alles weer goed was!

Marjanneke! Nog maar twee daagjes werken lekker hoor! Dat wordt wennen straks voor je! ;)

AnneT mijn buurman weet ook wel eens zijn volume knop te vinden...
    Helaas ;)

Foxymama en heb je al meer gehoord!?

Babylove en Mw. Jeetje wat een nacht voor jullie zeg... Succes vandaag :( en babylove beterschap met de darmen!

Hier redelijk geslapen... Gister echt veeeeeeel te veel gedaan! Maar was wel leuk allemaal! De nieuwjaars borrel was erg leuk (mijn bazen bouwen een nieuwe Intratuin (echt mega mega groot!) en daar was het en kregen een rondleiding! Mannnnn wat een afstand! ;)) had last van mijn liezen en hardebuikjes... Maar ja heb iedereen weer even gezien en mijn gezicht weer even laten zien! :)

Vandaag hoeft niets! :D

3. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Eff kleine update:
    Ben net gebeld door het UWV (gister jankend aan de tel gehangen met hun en de situatie uitgelegd) en ze gaan het aanpassen. GELUKKIG!
    Weer een stressfactor minder!

Bagger geslapen vannacht (ook door stress), erg misselijk en hoofdpijn, wat ik nu nog heb. Dus ga zo mijn bed weer in.
    Me mams is er vandaag en die is bezig met klusjes en gaat zo zoonlief halen van school zodat ik kan blijven liggen.

Hopelijk vanavond wat beter, dan reageer ik op iedereen :)

Thnx voor jullie steun meiden xx

4. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ik reageer later nog wel op jullie, ga zo naar het ziekenhuis. Mijn moeder is met spoed opgenomen :( Hartproblemen... Heb gelijk maar mijn 'vlucht'tas meegepakt. Voor het geval dat....

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sterkte!

6. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Sterkte mausiy! Jeetje!

Fijn dat het opgelost is foxymama! En voor nu rust maar lekker uit! :)

7. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Mausyi sterkte.

Foxymama Wauw wat fijn dat het al zo snel is opgelost. Nu lekker genieten van je verlof nadat je je weer wat beter voelt.

8. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Mausyi, veel sterkte!

Hier toch nog 3 uurtjes slaap kunnen pakkken gelukkig!

9. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Daar ben ik weer met een vraag! Hihi

Hoe richten jullie de kast in voor de kleine? Setjes bij elkaar? Of broekjes bij broekejes, truitjes bij truitjes enz....

Haha ben bang dat vriendlief verkeerde dingen bij elkaar pakt straks! :D

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb shirtjes bij shirtjes etc. Zoals wij zelf onze kasten ingericht hebben. Heb ook niet echt setjes gekocht. Dat scheelt misschien.

11. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Sterkte meid, hopelijk valt het mee....:(

12. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    hmmm ben gaan zoeken en kan er inderdaad niets van vinden..... alleen dat het de laatste maand wordt afgeraden ivm minder vruchtwater. Maar goed.... langer dan 5 min red ik toch niet meer vanwege de kramp in mijn been en heup dus tja ik nam het maar gewoon aan, en mijn vader is nogal van de veiligheid dus die heeft al aangeboden om mij rond te rijden :D
    Hmmm geloof dat ik wat los heb gemaakt...... tis ook maar wat ik te horen heb gekregen en zomaar aan heb genomen.... misschien dat het iets van vroeger is..... maar kon zelf op google niets vinden dus vergeet wat ik gezegd heb hihihi

@mw balen zeg! Ook al krijg je haar niet, het is toch niet leuk als je er geen goed gevoel bij hebt. Kan je niet achteraf nog bellen dat je geen man wilt en dat je het erover hebt gehad en toch liever geen leerling wilt? Zouden ze toch moeten begrijpen!

@foxymama wat een gedoe zeg! En wat een raar mens dat ze toegeeft dat de fout mede bij hun ligt maar dat je het zelf op moet gaan lossen..... kan begrijpen dat je pissed bent!
    Gelukkig dat het nu wel rechtgezet wordt

@TJ wat een mooi geboortekaartje!

@lektieten: geen last van maar heb dan ook de hele zwangerschap nog geen last gehad van mijn borsten..... draag zelfs nog mijn 'normale' bh's al is het wel met een verlengstukje ertussen.... heb dan ook niet het idee dat ze groter geworden zijn (gelukkig) maar wordt wel lastig nu ik opzoek ben naar een nieuwe (voedings)bh....

@temp opnemen: kraamzorg dat dat onder de oksel, reden was dat er beneden toch al zoveel aan de hand is hahaha mij hoor je niet klagen!! En mocht er twijfel zijn kan het altijd nog denk ik.

@babylove26: balen van dat niet slapen! En voel je je inmiddels wel al wat beter of nog steeds zo beroerd?

@mausyi: sterkte! En doe rustig aan!

@kast inrichten: de echte setjes heb ik 'in elkaar' op een stapeltje en de rest gewoon broekje bij broekje, shirtje bij shirtje

@hier: gisteren nog bij prenatal geweest om wat lakentjes en een deken te kopen... verder niet veel meer gedaan. Vandaag in de planning om de box nog wat bij te werken maar weet nog niet of ik daar de puf voor ga hebben. Verder misschien eens wat lijstjes maken en vanmiddag richting ouders om daar te eten.

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    #4513 mw21, 12 jan 2012
    Laatst bewerkt: 12 jan 2012
    Maus sterkte zeg! Pfoe kzou me rot schrikken! Goed dat je je vluchttas mee hebt genomen. Soms kunnen dit soort spanningen weeen opwekken

Foxy goed geregeld!!

Ik loop aardig op schema. Baby was super druk toen ik bij de kapper was dan geloof je toch bijna niet dat t hoofdje vast ligt!

Laatste baby/beval dingen in huis gehaald.

Nu nog huisje schoonmaken, koken en opa en oma halen.
    Wasjes morgen weer, en ik heb weer goed gespaard
    haha

oh en heb kraamzorg gebelt hoor! Hele lieve meid die mijn voorkeuren meteen heeft veranderd en veel begrip toonde

14. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden...

Maus sterkte met je moeder......

Mw wat fijn dat je toch nog even je wensen kenbaar hebt kunnen maken. Goed voor jezelf opkomen.

Foxy blij voor je dat Uwv wil meewerken.

Yoyo fijn dat alles goed was meid......rustig aan;)

Sjenny heb idd truitjes bij truitjes e.d. De kleertjes die ik voor de bevalling heb liggen klaar...
    Heb wel even een instructiebriefje gemaakt;) Die mannen zijn zo van slag en er gebeurt gewoon veel.

Temp opnemen doe ze bij mij onder het oksel. Vorige keer mocht ze niet rectaal tempen aangezien ik een totaal ruptuur had en veel hechtingen. Onder het oksel wordt er nog 0,5 bij gerekend.
    2 thermometers is hier ook 1 voor beeb en 1 voor mij.

Oja schatten van de baby hebben ze bij mij ook gedaan. Het wordt met 38 weken wel 8 pond geschat:$ We wachten het af hoor mijn dochter zou 9 pond worden en was 7,5 met 39+4

Verder gaat het goed. Kleine meid was extreem vroeg wakker, huilend dus maar bij mij on bed en samen even geknuffeld. Maar goed zat 7.30u al beneden...;) Tijd nuttig besteed met opruimen, poetsen boodschappen e.d.

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mauysi: sterkte

Kast inrichten: hier broekje bij broekjes enzo. Genoeg setjes. (volgens vriendin van wie we het hebben gehad maar dat zien we dan wel. :) )

@Jodeli: hier gaat auto nog maar net. Krijg mijn hand nog net tussen buik en stuur. :) Maar rij eigenlijk nooit lange stukken en ga weinig meer alleen op pad. Maar bij het idee alleen al..... om van alles afhankelijk te zijn..... :) En de bh: oei jij gaat schrikken. hahahahah. Hier al van B naar E gegaan. (en draag nu nog de meegroeibh's maat B) hihi

@Foxymama: fijn dat het geregeld is. Zal flink wat stress schelen.

Hier echt mijn dag niet. Vanmorgen met LIef boodschappen gedaan. Daarna gegeten en met Lief naar de tandarts geweest. Nu energie aan het verzamelen om de caviakooi nog even te doen...
    Zowel frummel al bm is erg druk dus mijn hele buik golft soms heen en weer. (au)

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mar3kids. Is het gelukt in de stad? Suc6 morgen bij de gyn, zou leuk zijn als je nog een echo krijgt!

Yojo. Fijn idee dat ze je niet te lang door willen laten lopen. Een nachtje in het ziekenhuis slapen, zou je dat willen? En hoezo bieden ze dat aan? Ik bedoel, wat willen ze dan geven?

Foxymama. Zo, dat scheelt je een hoop stress nu. Goed dat het opgelost is!

Mausyi. Onee! Dat is schrikken... Heel veel sterkte! Knuf!

Sjenny. Ik heb er ook even over gedaan om te bedenken wat het handigst is. Rompers, sokjes, luiers, hydrofielluiers etc zitten bij mij in de bovenste lade van de commode. De pakjes hangen allemaal gesorteerd op maat, ik heb speciale hangers voor de broekjes. De pakjes hangen bijelkaar en alles wat 'los' is hangt ook bijelkaar. Ben je er inmiddels uit?

mw. Fijn dat kraamzorg goed reageerde. Ze zullen het vast vaker meemaken. Wat vonden je opa en oma van de babykamer?

Inkerbell. Zo he! Dat is een flinke baby!! :D

Ik kan wel zeggen dat ik productief ben geweest vandaag. Vanmorgen kwam een vriendin langs maar ben daarna lekker aan de slag gegaan. Was gedaan, huis gezogen en de badkamer schoon gemaakt. Zag aan man z'n reactie dat hij het wel fijn vond dat ik het weer een keer gedaan had maar ik moest wel meteen rust gaan nemen.
    Nu even op de bank totdat de oven warm is en dan lekker koken.
    Vanavond ga ik bij mijn ouders in bad, maskertje nemen en mijn moeder gaat me knippen.

Gister nog spullen gekocht om geboorte bedankje te maken, van de week daarmee aan de slag. We geven dit mee na het kraamfeest dus heeft geen haast.

Tot later!

17. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Nou ze heeft een klein infarct gehad, en is na catheterisatie gelijk gedotterd. Deze keer gelukkig wel goed gegaan.

@Mw fijn dat ze je voorkeuren hebben veranderd.

@foxym. Dat zal een heleboel stress schelen.

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    pfff... je moeder is bekend met hartproblemen toch? Heeft ze dit eerder gehad?

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Soepkip Ik slaap al een aantal nachten achter elkaar heel slecht. Ben rond vier uur wakker en kan dan niet meer slapen tot een uur of acht. Als ik wil kan ik een nachtje bijtanken in het ziekenhuis. Krijg dan een spuit met een of ander medicijn waardoor ik super zou slapen....
    Kijk zowiezo nog tot maandag af hoe het gaat als het nou echt niet meer gaat lukken dat slapen denk ik dat ik wel een nachtje uit logeren ga....mag dan gewoon 's ochtends weer naar huis.

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    even een weekelijkse foto

Deel Deze Pagina