Maus fijn dat het beter met haar gaat! Yoyo als je al zo lang slecht slaapt is het misschien geen gek idee! Je moet immers straks nog een hele prestatie verrichten! Kast heb ik maar even gelaten nog! Hihi misschien dat ik er morgen nog een keer naar kijk! Heb toxch weer meer gedaan dan goed voor me is hihi 2 wasjes ( die moet ik nog wel vouwen) beneden helemaal opgeruimd en stofgezogen... Bah ik haat mijn schoonmaak/opruim woede momenteel hihi ooo en de maxicosi even uitgezogen en schoongemaakt! en de verkleiner erin gedaan! Dan staat die ook maar klaar!
Ja dat zei de vk ook. Aangezien het nog een hele prestatie is dat bevallen moet ik wel goed uitgerust zijn.... Donderdag moet ik weer terug. Dan ga ik ook even aankaarten hoe lang ze willen dat ik doorga met paracetamol. Heb dan bijna twee weken geslikt en dat vind ik eigenlijk wel genoeg.... En ga ik vragen of ze een beetje kunnen schatten wanneer ze doorsturen...
@soepkip; ja mam is bekend met hartproblemen, ze heeft al een hartoperatie gehad en al een keer eerder gedotterd. @mw; Die is alweer gegroeid Mooi hoor!
@Mauysi: fijn dat alles is goed gegaan. Hier zeer weinig gedaan. Toekijken hoe Lief boodschappen deed en de caviakooi verschonen. En ben gesloopt. Hopelijk komende nacht beter slapen. Morgen komen moeder en oma weer. Moeder gaat (op verzoek) het halletje ververven voor het eerst in haar leven. S'middags voor echo en controle.
Soepkip; Dat was even schrikken, maar gelukkig valt het mee. Rustig aan doen. Alle controle bezoekjes zijn goed geweest zag ik, dat is altijd mooi om te horen. Heb verder wel gelezen maar het blijft niet echt hangen. Hoop dat iedereen het een beetje vol kan houden: de harde buiken, misselijkheid rug en heupklachten. Bij sommigen is de beeb al ingedaald. Hier denk ik nog niet, beeb is nog erg druk en zit erg hoog. Morgen al vroeg een afspraak bij de gyn. ben erg benieuwd wat die zegt. Is weer de eerste keer controle op het ziekenhuis bij deze zwangerschap. Hoop dat ze nog even een echo gaat maken, deed ze de vorige zwangerschap wel steeds om degroei in de gaten te houden. Alleen deze zwangerschap moet ik erheen omdat de vorige een keizersnede is geweest. Toen ook suiker nu niet. Ben niet geslaagd voor canvasdoek 30x70 wordt denk ik hout wat ik ga bewerken en daar de naam op ga plakken. Bedenk wel wat. Zo de mol kijken. Wens iedereen al vast een rustige nacht zonder teveel krampje etc. Mag hier nog steeds niet klagen.
Mausy fijn dat het weer wat beter gaat. Soepkip ja flinke beeb maar ben nu ook echt mega gegroeid. Vorige week bij de gyn zeiden ze het al. Hij verklapte trouwens bijna het geslacht, bedacht zich nog om te vragen of we wisten wat het werd. Nou nee!!!! Hij zei al 90% weet het altijd...... Ben het wel zat eigenlijk. Zit maar wat te wachten op die kleine nu. Vind het nu ook wel spannend hoe het gaat beginnen, hetzelfde als bij de 1e. Flink aan de diarree of nu anders....
yojo, fijn dat je niet tot zover overtijdhoeft te lopen, als je een nachtje blijft slapen in t ziekenhuis, geven ze je dan een speciaal slaapmiddel ofzo? Groeiecho was goed, kleine meid wordt nu rond de 2600 gram geschat. ennnn, inleiding staat gepland op 27 januari! 26 januari kijken hoe mn bmm ervoor staat enzo. spannend allemaal hoor, hoop dat mn meisje een beetje goed door de bevalling komt, inleiding geeft toch altijd iets meer kans op dat ze niet goed hun temp kunnen vasthouden, maar goed dat had aaron ook terwijl die gewoon spontaan is gekomen. pfff komt allemaal wel erg dichtbij nu!
Nog 2 weekjes Trish wouw!! Van mij mag t ook al over 6 nachtjes ik ben er klaar voor haha zo'n raar idee dat t ook nog 6 weken kan duren.... Wil ik niet!! Hopelijk goede nacht allemaal!
Goedenavond. Hier weer heerlijk gezwommen. Vanmiddag niets gedaan, ja lekker met zoon mee geslapen, dus niet terug gelezen en gereageerd..! Dus morgen weer een poging, hi hi Spannend, is Trishka de volgende..? Mooie datum 27e Gisteren mooie foto's gemaakt, naakt, zal morgen eens kijken welke ik in het album toe kan voegen... Goede nacht voor iederen, tot morgen, weltrusten!
Hi! Trishka. Ze gaan je inleiden op mijn uitgerekende datum!!!! Nogmaals, misschien liggen we wel samen te puffen! Fijn dat alles goes is met jullie kleine meid! Mar3kids. Dat niets blijft hangen is wel duidelijk. Met mijn moeder is niets aan de hand maar met die van Mausyi. Uhmm.. ik ga richting bed. Ben bij mijn ouders in bad geweest en wat was het heerlijk om even gewichtloos te zijn. Ze hebben een groot diep driehoek bad dus kon makkelijk op mijn buik draaien en rond dobberen. Fijn om weer eens goed voor mezelf gezorgd te hebben. (lees maskertje, scrubben etc). Slaap lekker meiden!
Ooooh soepkip sorry, haal echt alles door elkaar op dit moment. Schrijf ook alles op anders ben ik het zo kwijt. Stoor mij er zelf aan, is niets voor mij. TrishKa wat fijn dat je weet dat het in iedergeval de 27 ste wordt. Geeft iets meer rust denk ik of niet. Ben benieuwd wat de gyn morgen bij mij zegt. Trusten en hoop voor iedereen op een goeie nachtrust.
Hoi dames, hier de nachtwacht! Ben nog steeds lekkercdruk en kan zelfs niet hier mee schrijven vanwege m'n volgepropte programma. Mooi buikje Mw.! En soepje, lekker hè zo'n bad. Moet zeggen dat ik ook lekker paar x per week dobber hoor. Heerlijk die gewichtloosheid. Trisha, jij ook al een datum? Best handig hè. Hier staat de teller nog steeds op 24 Jan. Gister weer bij gyn. Weer bloed prikken en urine testen. Gelukkig weer goed. Baby nog steeds lekker overdwars. Vandaag heerlijk dagje: kapper, Chinese massage ( heerlijk mijn vocht handen en voeten laten masseren en lekker m'n hoofd ( koppijn). Daarna belde m'n vriendin die geboorte kaart maakt v ons om opzetje te laten zien. T wordt zo cool! Echt leuk dat zij t ontwerpt ( ze is grafisch ontwerpster). En nu ben ik weer nachtbraker. Grrrrrr. Te lang wakker gebleven, nu volledig over m'n slaap heen :x......
@Babylove: hier ook al zo'n last van mijn been. Voor ik in bed dook flink gerekt en gestrekt en gelukkig heeft dat genoeg geholpen. Massage: enkele weken geleden een zw massage gehad. Besloten om mezelf daar nogmaals op te trakteren. Dus vandaag of maandag even bellen en hopen Weer niet lekker geslapen, maar ja dat schijnt een gewoonte te worden. Alles doet zeer en wist niet hoe ik moest gaan liggen. Ook veel naar het toilet geweest. En let er tegenwoordig op om mijn vochtinname te verdelen over de hele dag. Vandaag drukke dag. Moeder en oma komen weer poetsen. Moeder gaat voor het eerst proberen te schilderen. Ik durf er niet meer aan te beginnen. Vanmiddag naar het ziekenhuis voor controle en een groeiecho. Hoop dat de beeb al is ingedaald maar ben bang van niet.... Zo nog hondjes uitlaten en nog even 2 uurtjes slapen
Pff hier ook al zo'n last van mn been, wakker gelegen van de pijn. A vanaf half vijf, maar dan toch te lui m eruit te gaan. Moeders komt hier ook, om te strijken. Heb helemaal geen zin in, wil het liefst alleen zijn. Of met mn man. Van het weekend ook weer druk, wil nu alles wel s af en moeten nog achter een maxi cosi aan. Heb besloten dat ik toch naar het zkh ga om te bevallen. Gisteren hadden we verjaardag, hadden ze een poule gemaakt met wanneer ik zou bevallen en of het jongen of meisje is. En iedreen heeft een euro ingezet Verder wordt ik strontchaggo van al die mensen die zeggen wat ik MOET als de baby er is. Je moet m wel meenemen he, je moet wel gelijk naar buiten he, je moet wel"..... Ik heb nu al een vrij kort lontje, dus dat gaat niet altijd goed, maar tja... Zo dames allemaal een hele fijne dag nog, las al wat over massages enzo... Veel plezier, ik ga ontbijten! Oh lees nu dat er 27 jan al een beeb wordt geboren! Spannend Trishka!