Pff.. wat een naar nieuws allemaal. Had het niet meer verwacht met dit termijn. Weet ook even niet zoveel te zeggen behalve dat het me erg raakt.. Ik ga richting bed. Morgen verloskundige en fysio. Hele avond flinke steken in de bm, messcherp. Ga d'r vanuit dat het door het groeien komt. Slaap lekker...
Goedemorgen, heftige dag gisteren. Alle berichten hier. En sterfdag van mijn oom 10 jaar geleden, op een donderdag, de dag dat hij zijn ongeluk heeft gehad, dus beleef je ook dat... En onwerkelijk, zo dichtbij en tastbaar als het voelt, maar toch al weer 10 jaar geleden... Voor iedereen, sterkte vandaag! Wel prettig dat het zonnetje er nu door aan het komen is. Groetjes Lieve
Bah wat een naar nieuws allemaal. Veel sterkte voor jullie. Ik merk dat ik er best van schrik, nu toch nog een aantal zwangerschappen niet goed lopen.
Goede morgen meiden.. LieveK. Sterkte vandaag. Alweer 10 jaar geleden maar alsof het de dag van gisteren is Hier super slecht geslapen. Ben toch wel erg bezig geweest met de gebeurtenissen van dit forum. Zo heb ik vannacht gedroomd dat mijn vriendin, die net een positieve test in handen heeft een miskraam heeft gehad. Ik trof haar aan met een pakje sigaretten en ze vertelde me doodleuk dat ze allemaal stolsels verloor. Heel vaag. Gelukkig was het maar een droom. Zo schreef ik hier vorige week nog dat ik had gedroomd dat iedereen om mij heen die zwanger wilde zijn ook zwanger was en dat ik een miskraam zou krijgen. Nou... iedereen die om mij heen zwanger wilde zijn is nu zwanger dus.. *hetwasmaareendroom* Wellicht speelde dat vannacht ook mee. Inderdaad het zonnetje schijnt en ik ga er een leuke dag van maken. Schoonpapa staat ieder moment voor de deur om van alles op te hangen, lampjes, luxaflex etc.. Om 12.40uur moet ik naar de verloskundige en om 13uur naar de fysio. Hoop dat ik dat ga redden het zit gelukkig naast elkaar. Fijne zonnige dag!
Morgen meiden Door de nare berichten van gister toch wel even van slag geweest. had gehoopt deze zwangerschap er niet steeds mee geconfronteerd te worden. Miron ben helemaal jou vergeten te feliciteren met je mooie echo....... Iedereen een dikke knuffel........ ik ga een bakkie doen bij een vriendin.
Wat een verschrikkelijk nieuws gisteren. Ook ik ben er van ondersteboven. Dan realiseer ik me meteen hoe gelukkig ik me mag prijzen met een gezonde frummel in mijn buik. Boodschappen zijn binnen, Nu even relaxen op de bank en zo eens wat schoonmaken. Kijken hoe ver we komen. Sportschool abbo kan ik inderdaad tijdelijk stop zetten. Net even lang geweest en met een medische verklaring kost me dat helemaal niks. Moet om 15.45 naar de gyn dus meteen even vragen.
happygrump: jeetje meis, wat ongelofelijk dit! wil jullie heel veel sterkte wensen... missme: hopen dat jij binnenkort goed nieuws krijgt... ook voor jullie sterkte!!! meiden, wat is het toch een wonder om een gezond kindje op de wereld te zetten... dat besef ik me maar weer al te goed nu!!! heel veel zonnestraaltjes voor de mensen die dat nodig hebben!!!
Als kado van 't kleine wondertje in mijn buik is hij lekker rond aan het trappelen terwijl ik pijn in mijn stuit aan het kweken ben achter de computer. Straks fysio
lieve dames, Ook ik schrik heel erg van de verdrietige berichtjes van Happygrump en Missme. Was nog zo blij dat na, naar wat ik vond best een slechte start met behoorlijk wat miskramen, dat we alleen maar goede 20 weken echo's hadden. En nu dit... HappyG en Missme, heel veel sterkte. Dit moet echt zwaar. De 20 weken echo is zo'n punt waar je naar toe leeft, en waar je misschien in je achterhoofd houdt dat er iets niet goed zou kunnen zijn. En dan wordt je er ineens mee geconfronteerd dat het wel mis is. Geloof me, ik heb kippenvel als ik dit typ. Nogmaals, sterkte!
Pfff hier is t me ook niet in de koude kleren gaan zitten.. heb al een tijdje de angst dat mn vliezen te vroeg zouden breken (geen idee waarom!) en elke keer als ik iets voel lopen (sorry voor de details ) breekt t zweet me echt uit! pfff.. Kan me echt niet voorstellen hoe verschrikkelijk het moet zijn je kindje te verliezen! Wat een ellende en idd zo ver in de zwangerschap nog! we hebben niet echt een gelukstopic als ik naar die lijst met vlindertjes kijk.. laten we met zn allen duimen dat alle meiden die nog op de lijst staan gezonde kindertjes ter wereld zullen brengen! @Ego: Hier straks lekker de hort op, lekker naar de kappert en ff shoppen voor de babykamer en voor volgende week dinsdag ff zorgen dat we allemaal nette kleren hebben Brayden past zn zwarte pakje nog! die had ik vorig jaar met kerst besteld (is een 6 maanden pakje) en die zit nu perfect! broek is zelfs iets te ruim! echt ideaal! papa ook zn zwarte pak aan en we hoeven alleen een leuk overhemdje voor hen voor eronder en voila.. Zal toch stiekem wel ff aan mn paps vragen of hij foto's wilt maken die dag.. misschien sowieso wel leuk om een mooie foto van ons als gezinnetje te hebben, en misschien wel van ons allemaal? alleen onze ouders zijn erbij en zon foto hebben we nog niet dus denk dat ik dat wel leuk vind
Ik vlieg even naar de prenatal om de aerosleep te halen, hopelijk zijn ze er nog... (mamamazzeldagen)..
Jeetje wat een slechte berichten hier. Ik word er helemaal naar van. Heel veel sterkte met het verlies van jullie kindjes.
Jeetje wat een nare berichten lees ik hier, ik zit echt met een brok in mijn keel! Ik wil missme en happyg heel erg veel sterkte wensen in deze moeilijke periode en ik duim voor missme dat het niet zo ernstig is als ze verwachten. Knuf
Ha meiden.. wat is het opvallend rustig hier. Zeker aan het genieten van het mooie weer?! Ben vanmorgen naar de vk geweest, alles was goed. Baarmoeder ligt inderdaad erg hoog. Dit kan geen kwaad zegt ze maar het verklaard wel de maagzuur waar ik last van heb. Baarmoeder zakt vanzelf weer naar beneden.. De fysio ontdekte dat mijn linkerkant stijver is ten opzichte van de reachterkant en dus minder soepel. Dit verklaard mijn stuitklachten. Ze heeft mn spieren los gemaakt in de hoop dat dit helpt. Volgende week vervolg afspraak, na mijn werk en in de hoop dat ik op dat moment last heb van mijn stuit zodat ze zeker weet wat een goede behandeling zal zijn. Net bij de prenatal geweest, heb een aerosleep met twee hoezen gehaald. Zag toen ook dat de bugaboo ook in de aabieding was, net met mijn ouders besproken dat ik 'm morgen mag bestellen. Scheelt toch 150euro. Straks met m'n moeder naar de makro, daar schijnen de petit bateu (hoe je dat ook schrijft) in de aanbieding te zijn. Stond niet in de folders
Ik ben vandaag ook weer op controle geweest. Ben ook weer goedgekeurd. BM lag hoger dan ik had verwacht. (ongeveer 4 vingers boven navel) Lief heeft van de week dus helemaal op de verkeerde plek gevoeld. Zij kon frummel namelijk wel aan de buitenkant voelen. Ze was wel een beetje bezorgt over de vermoeidheid. Moet echt goed op mezelf passen. Ze adviseerde om eventueel nog minder te gaan werken en anders te stoppen of thuis te werken. A.s woensdag dus ook mijn belastbaarheid bespreken.
Dames fijn dat alles goed was bij de vk. Vaddie misschien een tip laat je vitamine b12 gehalte eens testen. Het kan zijn dat je met een paar injecties van je vermoeidheid af bent..... Hier verjaardag gehad. Kinderfeestje met allemaal 6/ 7 jarigen... vermoeiend haha. heb nu hoofdpijn en hang heerlijk voor de voice..... soepkip dat zijn leuke aanbiedingen idd. Wat is de petit beau????
Vaddie. Dan liggen onze baarmoeders even hoog. Volgens mij die van mij ook 4 vingers boven de navel. Wat ontzettend balen van je vermoeidheid.. het gaat alleen nog maar meer worden ben ik bang. Inkerbell. Petit Bateau is een babykleding merk. De bekende rompertjes heb je daarvan.. althans voor mij dan Bij de Makro rompertjes ingeslagen en pakje van Dirkje. (ook een merk), de prijs viel mee dus kon het niet laten liggen.
Ik durfde het vamiddag niet te posten na al het rot nieuws, maar heb vanacht echt heel erg klote geslapen omdat ik ben wezen zwangerschapszwemmen en heel erg veel last van mijn schouder had. Maarrrrr omdat ik dus bijna de hele nacht wakker ben geweest heb ik de baby gevoeld!!!!! Jihaaaaaaa EINDELIJK!!!
Bijzonder hé. Dan wil je vannacht wel weer wakker liggen, of niet? Geniet lekker van je kleine wondertje!