1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Slaap lekker!

Ik voorlopig nog niet. Wacht op tvoh uitslag en ben nog niet moe.

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Bloeddruk: was vandaag 135/85 Is wel de hoogste tot nu toe. Ze vroeg of ik klachten had. Soms wat hoofdpijn maar verder niet. Dus hoefde me geen zorgen te maken.

Truste dames.

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goed teken dat het rustig is hier! Ik heb energie voor tien :(

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Jeej! Maar vier keer wakker gerweest en vrij snel weer in slaap! Ben gister tijdens de uitslag in slaap gevallen maar wat ik op fb lees bevalt me niets..... Wouter eruit en paul door.....wie bedenkt dat nou????? Paul kan voor geen meter zingen....

Heb nu al barstende hoofdpijn dus paracetamol en nog even proberen te slapen....

5. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hahaha, yojo ik snap m ook niet qua zang dan! paul is natuurlijk wel een echte entertainer dus zal wel de gunfactor hebben gehad.. zal denk ik tussen iris en chris gaan, de finale.

Hier een nacht als alle andere de laatste tijd, slecht door t draaien. vanmiddag gaan de kiddies hier uit logeren naar oma, hebben manlief nog ff een laatste weekend alleen voor de kleine meid dr is hihihi.

ik ga nog ff bank crashen, nu de kiddies zichzelf nog vermaken ;) .

6. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Goedemorgen!

Heb je nog een beetje kunnen slapen soepkip?

Ik las het inderdaad net ook... Ik dacht ook echt huh Paul door?!? Maar ja zal inderdaad wel om de act gaan! ;)

Thriska wat fijn dat jullie nog even een weekendje samen hebben! :) hopelijk blijven de kids nog even rustig! ;)

Yoyo hopelijk slaap je nog even bij nu! :) en trekt de hoofdpijn nog weg!

Hier redelijk geslapen! 2x wakker om te plassen daarna weer geslapen om 8.15uur weer wakker... Toen lukte het niet slapen niet meer en er dus maar lekker uit gegaan! Dan heeft vriendje lief nog even het bed alleen! :D

Hmm wil nog even iets leuks gaan doen vandaag maar weet het even niet...

7. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Goedemorgen,

gister een beetje een baaldagje wel meegelezen maar totaal geen zin om te reageren. Sorry.

Ook geen zin om iets in huis te doen dus hier is de bom ontploft.

Vandaag ook een redelijk rustig dagje met straks een verjaardag.

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja tegen acht uur in slaap gevallen en net wakker.

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou redelijke nacht bij de messte dus!
    Hier alleen veel geplast

Herkenbaar?; als ik geen visite op de planning heb of niet op stap ga loop ik heerlijk zonder bh! Nou dat is bij erg bijzonder omdat ik voor mijn zw altijd een push up bh aan had
    Ook een aha bra van de blokker in huis gehaald, heerlijk :)

gistermiddag hapjes gemaakt en daarna naar nieuwjaarsborrel met collega's geweest. Was er half 5 en 10u weer thuis
    Straks weer de keuken in want heb om 15:00 high tea met mijn 5 beste vriendinnen.
    Vind aan de ene kant steeds leuker om in de keuken bezig te zijn omdat ik er eindelijk tijd voor heb maar aan de andere kant wordt t steeds minder makkelijk met die buik, zit echt in de weg!

Fijne dag dames! Geniet nog ff van de baby's in jullie buik want bij sommige zal t niet lang meer duren :)

Ps lekker dat zonnetje maar die vieze ramen grrr...zal ik wel of zal ik niet? Hihi

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mw: doe maar wel joh. Soms mag je wel toegeven aan die nesteldrang.

Hier ook best lekker geslapen. Ook veel wakker geweest om te plassen aan het begin van de nacht maar iedere keer wel weer snel in slaap gevallen. En dit keer vanaf 4 uur tot 9 uur doorgeslapen.
    Planning voor vandaag: zo met Lief naar de markt om groente te halen. En vanmiddag komt een vriendin met haar man en kindjes langs. Even misbruik van maken natuurlijk. :) Vriendin laat zien hoe de maxicosi in auto moet en meer van dat soort dingen. (heb er echt geen verstand van) Kindjes gisteren gevraagd of ze konijnenkooi willen doen voor mij. (zijn 4 en 8 en vinden dat helemaal leuk :) )

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    TJ en Jurre zijn op weg naar huis!!!!

12. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal! Ik heb heerlijk geslapen van ongeveer 12 tot 8, met tussendoor maar 2 x wcstop:)

Wat fijn dat TJ en Jurre naar huis mogen! Geweldig dat Jurre het allemaal zo goed doet!

Mw: hier gaat de BH ook regelmatig uit hoor. Meestal meteen als ik thuiskwam van mijn werk, maar nu zal ik overdag ook wel wat vaker zonder lopen. Het zit gewoon helemaal niet lekker meer;)

Ik brand hier trouwens helemaal weg van het maagzuur:S... het wordt echt tijd dat de kleine gaat indalen.

13. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    #4633 Sjenny, 14 jan 2012
    Laatst bewerkt: 14 jan 2012
    Haha ik draag al zeker 1,5 maand geen bh meer... Kon dat echt echt niet verdragen... Heb van de Hema een positie hemd gekocht zit heerlijk en heeft een klein beetje steun... (zo een ahhbra is toch weer een band om middenrif en daar kan ik nu juist niet tegen! :()

Wat fijn dat tj en jutte naar huis zijn! :D *Oeps inderdaad* Jurre bedoel ik

En fijn dat jullie nog even hebben kunnen slapen!
    Wij gaan zo even het dorp hier in klein boodschapje en etiketten voor de adressen van de enveloppen (krijg ik pas later binnen)
    Vanavond langs vrienden al heel lang niet gezien dus wel weer even gezellig! :)

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah foutje het is Jurre....

Ben onrustig. Wil heel veel doen maar baal weer dat het niet kan. Mijn buik is vervelend en heb spierpijn in mijn linkerbovenbeen.... Ben alleen thuis dus niemand om me af te leiden... Denk dat ik zo toch maar even wat ga doen en dan vanmiddag maar een filmpje op de bank...

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier de markt al weer gehad. Stomme is dat ik nu alweer zou kunnen slapen. Ogen dreigen dicht te vallen. Dus zo maar even spelletje spelen op de wii ofzo.
    Hier is vandaag de beeb vooral erg druk. (au)

BH: die hou ik vooral aan. Zonder ga ik sneller lekken. Draag s'nachts wel los zittende hempjes. Ze zitten nu wel heel strak maar heb nog tussenstukjes liggen. En voor s'nachts wil ik nog juist iets strakkers hebben. (en het hangt zo als ik niks aan heb)

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Das echt t ergste wat er is.. kan ik echt niet tegen!! in je hoofd vanalles willen doen en t ongeveer al doen, maar t lichamelijk niet kunnen!!

Hier ff shoppen zo en dan weer lekker in huis aan de gang.. ga eindelijk de kasten inruimen! :D en dan is t kamertjes volgens mij helemaal af.. ook beneden is t dan netjes enzo en de was gaat de goeie kant op.. :)

Wil alleen nog ff een teak sidetable verkopen en daar (staat in onze gang) een plekje maken voor de katten met een nieuwe krabpaal en een kussen voor de hond. die zijn een beetje verwaarloosd en misschien wel daarom zo vervelend soms ;)
    S kijken of een nieuw plekje een beetje helpt!

Maandag de auto te APK enzo (Dus dan moeten niet de weeen ineens beginnen!! :)) en dan is alles wel geregeld hier!

Gister een muziekdoosje voor in de wieg gehaakt.. erg leuk geworden al zeg ik t zelf :D tis een soort bloemding geworden in de kleuren van t kamertje.. en een luierbroekje voor over een normaal luiertje voor als ik blote baby foto's wil maken ;) dan is zon pamper gewoon niet mooi dus kan deze er mooi omheen! :D

Ik heb mn camera's opgeladen en klaarstaan en mn kaartjes leeggemaakt..

Dus t mag wel beginnen hier eigenlijk! Manlief staat te popelen.. bij elke kreun of au vraagt ie vol hoop "Weeen?!!" :D hahaha hij heeft er zon zin in! Van mij mag t nog best een paar daagjes wachten tot die laatste dingetjes van mn lijstje zijn ;) hihi

Nou dames, fijne dag vandaag! laat er maar iemand bevallen, vind ik wel weer leuk! hahaha

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja en ik ben heel eigenwijs.... heb met de stofzuiger gestoft en alles gezogen beneden.... En dus heb ik nu weer buikpijn.... Maar ben het niets kunnen zo ontzettend beu.... Heb geen auto dus kan ook niet gewoon even ergens heen.... bleh!

pam schiet goed op daar! Goed bezig jij! Dat haken krijg ik niet onder de knie...zo irritant!

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Voor wat ik onthouden heb.

mw. Veel plezier vandaag!

Pamp. Lekker dat je lijstje bijna klaar is! :D Leuk dat je man niet kan wachten!!

Yojo. Dat klinkt als een betere nacht, wat kan dat je dan goed doen he! Kan me voorstellen dat je toch even aan de slag bent gegaan. Van dat niets doen gaat het ook niet beter maar ik hoop niet dat je teveel last krijgt. Vanmiddag maar rustig aan doen met een fimpje idd!

Vaddie. Goed geregeld hoor met de kinderen van je vriendin de kooi verschonen! Veel plezier vanmiddag.

TJ82. Fijn dat jullie naar huis mogen, wat heerlijk!!!! :D

Marjanneke. Maagzuur. *slik* Heel vervelend. Heb je het alleen snachts of ook overdag? Bij mij helpt 't om bepaald voedingswaar te laten staan maar het is inderdaad wel tijd dat ze in gaat dalen, dan zul je veel minder last hebben.

Ego. Slechte nacht en emotionele dag. Heb vreselijke jeuk aan mijn borsten en buik. Weet niet waar dat inene vandaan komt. Vannacht heb ik zo erg gekrabt dat het er niet uitziet nu. Mijn liezen zijn in de nacht ook erg beurs, gelukkig trekt het nu weer wat bij.
    Man is super lief voor me en wil me zo graag helpen maar er is niks wat hij voor me kan doen. Vandaag wel even de deur uit en vanmiddag samen de geboortebedankjes maken.

Ben het vandaag echt even zat en zou willen dat hij komt maar ik reken er niet op. Morgen voel ik me vast beter.

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo en hop nog een appelcake in de oven. Heb ik iets lekkers bij de film....

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Lekker yojo! :D

Deel Deze Pagina