Over de Voice, ik begrijp ook absoluut niet dat Paul door is, maar de rest van Nederland geloof ik ook niet dus hoe het kan haha! Jeetje Soepkip, wat was je nog laat op? Heb je zoveel energie over of kon je gewoon niet slapen? En wat rot van de jeuk, ik heb het soms ook en weet me dan geen raad. Ook rusteloze benen door het vocht, heel irritant. Wat lief dat je man er zo goed voor je is, maar het is zo jammer dat ze eigenlijk maar zo weinig voor je kunnen doen he! Miron, soms heb je van die dagen he Ik heb ze de afgelopen weken ook regelmatig gehad en juist nu mijn handen jeuken om het huis onder handen te nemen mag het niet meer! Mw, heerlijk lekker high-teaen! Ik ben er gek op en dat weten mijn vriendinnen, voor mijn vrijgezellendag en babyshower hadden ze ook een high-tea georganiseerd haha! Geen bh dragen? Pfff, dan voel ik me helemaal een gestrande zeekoe met die grote uiers haha! Nee hoor, hier blijft ie gewoon lekker aan, ik vind het juist wel fijn dat het een beetje steun geeft. Vaddie, fijn dat je weer goedgekeurd bent! Ik moet ook echt nog even kijken hoe dat werkt met de Maxi-Cosi in de auto Anders sta je straks zo te hannesen met je kindje erin haha! Morgen maar even samen met mijn man proberen! Marjanneke, balen van het maagzuur! Ik drink momenteel liters melk want dat is het enige wat bij mij een beetje helpt. Heb jij niet iets wat er een beetje tegen helpt? Yoyo, hier ook onrustig, maar ik mag niks en al zou ik het willen, manlief zit wat dat betreft boven op mijn nek en houdt me streng in de gaten haha! Herken je gevoel dus, erg vervelend! Inderdaad maar het beste ervan maken, ik ga zo denk schilderijtjes maken van stof voor in de babykamer. Wil ik al heel lang doen, maar het kwam er steeds niet van. Pampillio, wat een leuk idee zon luierbroekje! Daar heb ik nou nog nooit over nagedacht haha! Leuk dat je man zo uitkijkt naar de bevalling, die van mij ziet er vooral tegenop. Hier niet heel erg goed geslapen, ben steeds wakker, erg irritant! Ook weer veel hoofdpijn, dus heb wel een beetje een baaldag. Een zwangerschap duurt eigenlijk net even een maandje te lang voor de meeste moeders heb ik het idee, word het nu ook wel zat...
Hier is Lief werken dus niemand die me in de gaten houdt...haha maar ja ik heb alleen mezelf ermee. Cake is uit de oven en ik ga de bank op. Heb alleen maar last van mijn buik en de hoofdpijn begint ook weer dus ga maar weer eens opzoek naar mijn beste vriend Meneer Paracetamol... Vanaf maandag mag ons Fonske komen dus laat maar komen die meneer!!
Kijk je ook zo uit naar die 37 weken grens? Ik wel, zeker nu het zh heeft gezegd dat ze vanaf 37 weken niet meer moeilijk doen over het inleiden in mijn situatie... Nog 2 dagen hihi, leuk trouwens dat we precies gelijk lopen!
Ja ik kijk heel erg uit naar die grens ja... VK heeft gezegd dat ze me niet over de 40,5 laten lopen maar ga donderdag nog eens aangeven dat ik het zo echt geen weken meer ga trekken. Dat ze me dan maar weer doorsturen naar zh...en inleiden maar! Ook al is dat geen pretje maar denk dat je me bij elkaar kan vegen anders.... Ja leuk dat we precies gelijk lopen!
Ik heb precies hetzelfde, dit houd ik ook niet nog 3 weken vol. Die hoofdpijn is niet te harden en dan het feit dat je niks meer mag, dan kan je maar beter bevallen! Gelukkig deelde de vk van gisteren die mening, hopelijk heb ik dinsdag dezelfde! Ik loop op het zh bij de verloskundige, dus het wisselt nog weleens, maar tot nu toe zijn ze allemaal erg alert en begripvol. Tegen een ingeleide bevalling zie ik ook wel op, dat schijnt niet zo prettig te zijn. Maar aan de andere kant lees ik ook weer veel positieve verhalen, dus denk dat het echt per persoon verschilt. Maar toch, liever ingeleid worden dan nog 3 weken zo doorlopen inderdaad!
Ja dit ga ik niet trekken hoor. Leef op 6/8 paracetamols per dag. Lijkt me ook niet goed. En de stress die ik er zelf van krijg lijkt me ook niet goed voor de baby. Bij onze praktijk hebben ze een stuk of 6 vk's donderdag heb ik weer een andere als afgelopen donderdag dus ga ik het weer aangeven. Misschien scheelt het ook wel dat ik dan over die 37 weken heen ben. Het aanbod om een nachtje in het ziekenhuis te gaan slapen ga ik denk ik toch niet doen. Ik pak nu mijn slaap die ik pakken kan dan maar gespreid over de nacht/dag. Slapen met behulp van medicijnen staat me heel erg tegen...je hebt dan geen controle over je eigen lijf en dat vind ik eng... Al zou het volgens de vk niet schadelijk zijn voor de baby maar toch...
Ik kan me goed voorstellen dat je dat niet wil. Ik zou het ook niet doen hoor, bovendien ben je dan toch over de 37 weken heen dus kunnen ze je beter een handje helpen met de bevalling! En dat het niet schadelijk is voor de baby kan ik me bijna niet voorstellen, maar goed zij zijn de experts wat dat betreft dus moet je dat maar aannemen.
Ja idd zij hebben er voor geleerd en ikke niet.... eerst nog maar eens een paar dagen aankijken. Kan goed zijn dat ik maandag gewoon alvast bel. Want vind dit echt niet meer leuk. En nog plannen voor het weekend??
Nee ik had wel plannen, maar helaas hebben we die af moeten zeggen. Vanavond wel even langs een vriendin, even mijn haren laten knippen, maar kan dus niet lang blijven om lekker bij te kletsen helaas... Als het niet gaat moet je inderdaad gewoon bellen! Ik ben ook wel blij dat ik dinsdag alweer terug moet. Jij nog plannen?
Vandaag helemaal niks en morgen vieren mijn zus en sbroer hun verjaardagen. Dus daar gaan we even heen. Is wel drie kwartier rijden maar goed ben ik er even uit.... En zie ik mijn neefje en nichtje weer eens een keer. Die kunnen ook niet wachten tot de kleine er is. Mijn nichtje had al tegen een vriendinnetje gezegd van de week dat ze met de carnaval niet mee naar de optocht kon gaan kijken want dan was de baby geboren en moest ze naar het ziekenhuis. Mijn schuld....ze wilden graag weten wanneer de baby ongeveer zou komen en ja hoe leg je dat uit aan een vijf-jarige?? Ehm als het carnaval is dan is de baby zeker geboren... Dus ja die link heeft ze goed gelegd hahah. Maar dan is hij zeker want dan zou ik 42 weken zijn...
Haha, geweldig zoals kleintjes alles letterlijk aannemen! Wel leuk dat ze er zo naar uitkijken en mee bezig zijn! Hier had ik tegen de kinderen in de klas gezegd dat de baby in het nieuwe jaar, dus na de kerst en oud&nieuw, geboren zou worden. Ben benieuwd of mijn duopartner al vragen van de kinderen heeft gehad, over of ik al bevallen ben!
Ja leuk is dat he die kleintjes! Dus jij werkt op school. Ik werk in de kinderopvang. Zat alleen al vier weken voor mijn verlof thuis omdat ik te veel harde buiken kreeg. En daarvoor werkte ik halve dagen omdat mijn rug niet mee werkte en daarvoor heb ik vier weken thuis gezeten omdat ik alleen maar over aan het geven was....dus ik heb een HEERLIJKE zwangerschap! Hahah hoop dat ik snel de kleine man in mijn armen kan houden en eindelijk kan gaan genieten!
Stelletje kletskousen!! Hihi Hier ff op mn mobiel omdat ik in de auto zit te wachten op mn mannen, die zijn ff boodschappen doen.. Red t lopen en staan in de winkels echt niet meer voel meten mn bloeddruk en krijg t dan stik benauwd! Ook mn bekken trekt t helaas niet met.. Maarja wel ff lekker wat dingetjes voor de badkamer gekocht en nieuwe eetkamer lampen.. Wilde ik al heel lang dus dat wordt lekker zitten vanavond! Al met al ben ik t ook wel zat maar t idee niet meer zwanger te zijn en nooit meer te worden doet me ook wat, dus ik geniet echt nog ff!! Hoop dat t bij jullie lekker opschiet nu dames! Sterkte
Pam herkenbaar dat boodschappen doen! Eerst was dat nog een van mijn weinige uitjes maar dat gaat echt niet meer. Zweet breekt me uit, harde buiken etc... Balen is dat he! Jij weet al zeker dat het bij jullie de laatste is...denk dat ik er dan ook wel wat anders tegenaan zou kijken....
Yoyo, ja ik sta voor de klas, maar ben tijdens de zwangerschap ook meer thuis geweest dan aan het werk. Eerst ivm. de 5e ziekte die heerste en waar ik geen antistoffen tegen heb, toen heb ik vanaf begin oktober tot begin december gewerkt en moest ik ook stoppen vanwege harde buiken en vroege voorweeen. Herken dus wat je schrijft! Toen ik me goed voelde mocht ik niet werken en toen ik weer aan de slag moest kreeg ik juist allerlei kwaaltjes, dat was wel jammer! Pam, balen dat je niet nog even lekker eruit kan om boodschappen te doen enzo. Leuk dat je nog ff wat dingen voor in huis hebt gekocht, hier ook de afgelopen week nog van alles in huis gehaald om het gezellig te maken haha! Nesteldrang denk... Ik hoop ooit nog een keer zwanger te mogen worden, maar omdat het hier niet vanzelf is gegaan heb ik ondanks alle kwaaltjes wel enorm genoten van het zwanger zijn, mijn groeiende buik en het contact wat je met de baby in je buik maakt. Dat zal ik wel missen, al kan het me niet zoveel meer schelen nu, ik wil haar liever vasthouden haha! Maar kan me voorstellen dat je er net weer even anders tegenaan kijkt als je zeker weet dat het de laatste keer is dat je het mee zal maken.
Doortje ik ben het helemaal met je eens! Ondanks alles echt wel genoten van alle dingen maar ben nu op mijn eind...
Ja nu is het gewoon genoeg he! Mijn verloskundige zei ook dat je lichaam het niet meer aankan als je last krijgt van je bloeddruk en alle kwaaltjes die horen bij een beginnende zwangerschapsvergiftiging. Je lichaam vindt het nu dus ook genoeg...
Ja idd.... En weet je wat het ooit zo moeilijk maakt...mijn moeder en zus hebben allebei twee hele makkelijke zwangerschappen gehad. Mijn zus is wel via het zh zwanger geraakt maar gelijk daarna weer naar vk gemogen en nergens last van. Die snappen mij niet. Snappen niet hoe ik me voel en vinden maar dat ik me aanstel.... En morgen hebben we dus verjaardag daar...tis dat ik er echt weer uit wil anders was ik niet gegaan. Zelfs toen ik in het zh binnenste buiten gekeerd werd zei mijn moeder nog Er is niks aan de hand. Ik had vroeger ook harde buiken en dat gaf ook niks. En die bloeddruk ja dat heb je nou eenmaal.... Kan je het dan mee doen...
Jammer dat ze zo weinig begrip tonen zeg! Mijn zus had ook een hele gemakkelijke zwangerschap en dat terwijl zij juist degene is die snel normaal snel klaagt. Ik voelde me soms dus echt een aanstelster, maar hier hebben ze gelukkig wel veel begrip voor mijn situatie. De een is de ander nu eenmaal niet... Toen ik gisteren alleen op het zh was en te horen kreeg dat ik allerlei onderzoeken moest ondergaan, vroeg mijn moeder meteen of ze moest komen. Gelukkig was mijn man toen al onderweg, maar dinsdag gaat ze wel met me mee. Zij maakt zich juist zorgen ipv dat ze het wegwuift. Lijkt me heel lastig mee om te gaan, denken je zus en moeder dat het iets vanzelfsprekends is? Ik dacht dat men tegenwoordig wel beter wist eigenlijk... En als het nou is om je gerust te stellen, maar zij nemen je dus gewoon niet serieus. Lijkt me erg frustrerend!