Inkerbell wat spannend!!! Mw, wat leuk! Was het een verrassing? AnneT, groot gelijk hoor! Ze moeten maar eens voelen hoe leuk het is als ze zoiets zeggen Doortje, nee geen kramp, had het idee dat er een zenuw vast (zat) zit. @Hier heerlijk gegeten en een super gezellige avond gehad met lief samen, merk alleen wel dat ik niet zo heel lang meer op een stoel kan blijven zitten dus we hebben niet zo lang na het toetje gezeten.
Spannend Inkerbell. Wat zegt de buurvrouw? TJ. Gefelciteerd. Wat een wonder dat jullie al samen thuis zijn. Geniet ervan! AnneThamer. Wat een ramp, al die bemoeials. Ben wel benieuwd naar je buikfoto. Wil graag tegen je zeggen dat ze nog zeuren ook... Pamp. Leuk al je crea bea haaksels. Hier nog niets kunnen doen aan dat gene, wie weet geeft de baby me daar nog tijd voor, hihi Doortje & Yojo. Gezellig jullie geklets samen. Uniek hoe gelijk jullie situatie is. Straks bevallen jullie ook nog ingeleid samen? mw. Wat een leuke verrassing, dus je hebt gewoon iets lekker voor je eigen babyshower staan maken. Wat een slimme set om het zo te verpakken! Soepkip. Lekker muffins. Hier laatst tip gekregen dat je heerlijk mars kunt smelten om eroverheen te smeren. Oké, komt voor jou te laat. Maar mischien krijg je nog een keer zo'n bui... Marjanneke. Gefeliciteerd met je verlof. En maagzuur, hier nu ook, izttend op de bank. Lang geleden. Maar baby zit ook weer goed hoog. Heb gewoon een privé bijzet tafel, hi hi Sjenny. HIer een mamafiets bij de Aldi gekocht. 1/3 van gazelle prijs, maar een prima fiets die heel goed bevalt! Babylove. Wat fijn dat je pijn weg is. Heb je een fijne avond gehad met je man. Trishka. Lekker de kinderen uit logeren. En laatste weekend met manlief samen. Geniet ervan! Hier vandaag vriendinnetje op bezoek gehad, lekker even buiten de deur gelunched met zijn tweeen. En morgenochtend met vrienden wandelen en daarna hier tosti's eten. Ondertussen is manlief met de badkamer bezig, toch een behoorlijke klus, blijkt veel los te zitten... Dus kost veel meer tijd, oeps. Gelukkig boden mijn ouders aan een dagje te komen helpen maandag. Kom ik misschien ook eens aan de ramen toe, hier ook niet vrolijk van de zon, wat dat aangaat, hi hi. Wil alles graag schoon hebben, zal het dan toch..? Ben dus vermoedelijk niet zo veel online. Maar geen bericht is baby nog altijd oningedaald in de buik! Fijne avond, en alvast een goede nacht. Tot de volgende keer. Groeten LieveK
Bleh, overactieve baby in mijn buik, kotsmisselijk en hoofdpijn...ga maandag zeker bellen als het niet morgen al is.
inkkkk, hoe is ie nu, al achter of t vruchtwater is??? yojo, knuf voor de pijntjes, is t al wat minder?
Gelukkig Yoyo! Hoop dat je een beetje goede nacht hebt en hoop dat je je morgen weer een beetje beter voelt!
Inkerbell: we zitten in spanning! Pam: ik begrijp wat je bedoeld hoor, ik zeg ook altijd dat ik het heel bijznder en mooi vind om zwanger te zijn maar dat het zo niet leuk meer is. Ben best wel wat pijn en ongemak gewend maar vind dit maar niks, maar troost mezelf idd met het feit dat het tijdelijk is. En iedereen bekijkt het vanuit zijn eigen situatie, zo denk ik wel eens als mn man klaagt over hoofdpijn van sjonge hallo ik heb het elke dag.. ik vind ook dit is voor mij een ongemak, met de baby is alles goed en dat is het belangrijkste. Pam: ik denk dat smmige mensen gewoon grappig willen zijn of idd erg dom. Als k dan al zo'n baaldag heb trek ik het me erg aan. Slaap lekker yojo, k zou morgen anders gewoon bellen hoor. Lieve, k zal morgen vanaf de laptop even een buikfoto plaatsen zit nu op de ipad van mn man... Mw leuk! Wat een verrassing!
oh Inkerbell je maakt het nu wel spannend hier. TJ super dat jullie naar huis mogen. Lijkt me heerlijk om nu in je eigen huisje van je mannetje te mogen genieten. Hier dalijk nog lekker the big bang theory kijken en dan heerlijk naar bed. Ben toch iets te laat naar bed aan het gaan de laatste tijd. Heb gister een mutsje gehaakt voor de pop. Zal er morgen eens een foto van maken want ik vind hem super leuk geworden. Hoop stiekum dat ie groot genoeg is voor de baby hihi.
@inkerbell Spannend.... Heerlijke maar vermoeiende dag gehad. Zo hondjes uitlaten en dan lekker. Reageer morgen weer verder. Truste
Krampen blijven en ben enorm onrustig. Vochtverlies is m.i. afscheiding wat veel is en draderig.... Ben al tig keer naar het toilet geweest voor de grote boodschap.... Maar ik weet niet hoor of dit het is... Duik zo mijn bedje in om te slapen als er nieuws is meld ik me of hier of bij mijn buddy........
Inkerbell: is het niet je.slijmprop?? Succes hoop dat dit je begin is en snel een babytje in je armen mag houden.
Sjenny, wat een gave fiets! Ik wil ook een moederfiets, maar ga het via het fietsplan van werk doen. Na de bevalling ga ik er eens rustig naar kijken Mw, hier werd ik vorige week onder het mom van een high tea meegelokt, maar was dus een high tea met babyshower haha! Erg leuk! Inkerbell, spannend!!! Ben benieuwd of het begonnen is, hoop van wel! Pam, heb jij geen babyshower gehad? Dat is wel jammer ja, ik vond het erg leuk dat ze het als verrassing voor me hadden georganiseerd! Ik begrijp goed wat je bedoelt over wat je ervan vindt als mensen zeggen dat ze het zwanger zijn niet leuk vinden. Mijn zus heeft totaal geen klachten gehad, behalve dan op het eind, maar die riep al bij 12 weken dat ze graag haar eigen lichaam weer terug voor zichzelf wilde. Ze had wel heel erg last van moodswings de eerste 3 maanden, maar toch vond ik dat ook een beetje gek om te horen. Verder heeft ze helemaal niet meer geklaagd hoor, maar toen ze dat al zo vroeg zei had ik wel zoiets van; je moet nog zolang! Vorige week was ik het zelf ook nog niet zat, maar nu ik me zo ziek voel en niets meer mag, ben ik er wel klaar mee. Dat heeft niets met het zwanger zijn op zich te maken, dat vond en vind ik geweldig ondanks dat werkelijk niets me bespaard is gebleven, ik wilde zwanger worden dus dan werd ik het ook met alles erop en eraan hihi! Maar wat is het toch heerlijk, dat gevoel van die kleine die beweegt in je buik en dat je haar nog even helemaal voor jezelf hebt. Ook voel ik me gewoon bijzonder, zo met mijn dikke buik, dat zal ik straks misschien ook wel missen. LieveK, haha dat zou wat zijn als Yojo en ik ook nog tegelijk worden ingeleid! Maar inderdaad wel bijzonder, dat zei ik vanmiddag ook tegen mijn man Yojo, zon actieve baby als je misselijk bent is niet fijn. Als het morgen niet minder is, kan je ook morgen al bellen he! Ik zou willen dat die van mij juist wat actiever was, maar ik houd me er maar aan vast dat de ctg van gisteren goed was en ze het dus echt nog wel naar haar zin heeft. Hier een gezellig avondje bij mijn vriendin gehad. Ben toch langer blijven zitten dan ik me had voorgenomen, maar mijn hoofdpijn is gelukkig ook wat minder. Mijn haren zijn weer lekker geknipt, dat was echt nodig, dus ga mooi de bevalling in hihi! Nu lekker mijn bedje opzoeken Welterusten allemaal!
Ja was erg leuk!! Was alleen met vriendinnen dus niet overdreven maar kvond t erg leuk! Inkerbell spannend zeg!