Stelletje kletskousen! Ik ben de hele dag de hort op geweest, en heb net even bijgelezen. Maar ik heb helaas niet meer de puf om op iedereen te reageren! Ik wil alleen nog even zeggen: spannend Inkerbell!!! Ik ben benieuwd of er morgenochtend nog meer nieuws op het forum staat Verder welterusten voor nu!
Hier flink aan het spoken. Ging naar bed en had het gevoel de controle over mijn blaas te verliezen. Natuurlijk flink aan het ruiken geweest maar rook eigenlijk nergens naar. Ging er enkele uren geleden nog vanuit dat het mijn blaas was maar begin nu te twijfelen. Afgelopen uren ook mijn darmen flink aan het leegmaken. Ondertussen blijf ik vocht verliezen. (heb ondertussen maar kraamverband ingedaan) En zag net dat er hele draderige stukken tussen zitten. Slijmprop? Ook regelmatig hele flinke krampen (ongi krampen zijn er echt niks bij). Krampen lijken ongeveer om de 10 a 15 minuten te komen en duren ongeveer een minuut. Dus of ik heb enorme heftige oefenweeen of het lijkt begonnen te zijn. Ben na 2 uur woelen en draaien maar het bed uit gegaan en zit met een kruik tegen mijn buik op de bank. De krampen blijven maar doen ietsje minder pijn. Ben ook zeer onrustig en zou eigenlijk het liefst de ramen gaan zemen. (maar dat doe ik niet want het is 2 uur s'nachts) Nu dus ook hier afwachten.....................(en geduld is absoluut niet mijn sterkste punt)
Helaas hoor ik bij de nachtclub deze nacht... Beetje jammer! Morgen ehhh vandaag dus heb ik een meeting met 18 augustus 2009 mama's. Ik heb er zin in! Gelukkig kan ik met iemand meerijden dus dat komt helemaal goed! Inkerbel, spannend hoor!!! Zo , ik ga het licht weer uitdoen hier en hopelijk nog een paar uurtjes slaap pakjen!
Ink vaak grote boodsschap kan een teken zijn. Darmen willen leeg zijn voor de bevalling. Vaddie en ink jullie maken het heel spannend....
Vaddie en Ink; hoe gaat ie nu, hoop voor jullie dat jullie nu druk zijn met bevallen!! Spannend dienen de eerste februari baby's zich aan. Hier goeie nachte gehad, doorgeslapen van 0.00 tot 7.15 uur. Met de kids beneden. Wakker geworden van een erg drukke baby moest ook direct naar de wc, hopen dat hij zo druk was omdat hij uit de stuit ging. Voelt alleen hetzelfde als afgelopen week dus zal wel niet. Heb het gevoel dat mijn buik een en al baby is. Moet wel veel meer naar de wc als de dagen hiervoor. Afwachten dan maar vrijdag weer controle bij de gyn. Blijf online kan ik mooi even kijken of iemand wat weet over vaddie en Ink. Ben erg benieuwd. Hanna; heb je vanacht ook weer lopen spoken, hopen dat je toch nog een paar uurtjes hebt bij kunnen slapen. Yojo; jij was vanmorgen ook lekker op tijd. Geen slaap meer of te veel klachten.
Oeh wat spannend is het hier! Succes meiden! Mw. Wat leuk zo een surprise babyshower! ik had er stiekem ook wel een beetje op gehoopt maar vrees dat het er niet van gaat komen... Jammer Voor mij doen slecht geslapen.. Lag er dan ook pas laat in (waren bij vrienden langsgeweest!) was wel erg gezellig! Ben er na veel draaien maar uit gegaan om 7.45 uur misschien vanmiddag maar even een uurtje Liggen nog! Maandag naar de voetreflexoloog! Even ontspannen en zij gaat me wat ademhalings oefeningen geven! (heb geen cursus gedaan!) ben best wel een beetje benieuwd
Ooohh dames, wat een spannende avond en nacht! Ink & Vaddie: Ik hoop dat jullie druk aan t bevallen zijn en we straks lekker babynieuws gaan krijgen weer! hihihi @Babyshower: nee niet gehad, had t stiekem wel errug leuk gevonden maar iedereen is te druk of hebben andere dingen aan hun hoofd of weten waarschijnlijk niet eens wat t is/of dat ik t leuk zou vinden.. Maar van een hoop denk ik stiekem wel een beetje van sjoh, was dat nou teveel moeite geweest voor mij? Maar ik geef gewoon mn hormonster de schuld van die slechte gedachte !! hihi @Mar3kids: ik hoop dat de beeb je lekker fopt en toch gedraaid is met t druk zijn! @Hanna: klinkt leuk! Ik heb met sommige juli2010 mama's ook nog contact! vooral op hyves dus een meeting zit er niet in (ben niet meer actief in t topic) maar t is wel leuk te zien hoe die kleintjes op elkaar lijken! @MW: klinkt goed hoor! Was t echt een verrassing of wist je t stiekem een beetje?
Nee had t wel verwacht een paar weken terug maar toen dat niet gebeurde had ik t eigenlijk niet meer verwacht ink en Vaddie we zitten vol spanning te wachten!
Nou heb net een berichtje van Vaddie bevalling begonnen 4 cm ontsluiting vanaf 12 uur bezig. Ben benieuwd wanneer ik een berichtje krijg dat ze bevallen is. Hier vanmiddag een nieuwjaarsmeeting van de klediingbeurs. Nog geen idee wat ik tot die tijd ga doen. Wel bagger geslapen. Had voor het eerst in mijn leven last van maagzuur. Gister te laat nog gegeten op de verjaardag denk ik dan.
Oeh oeh spannend!! Pfff merk dat het nu echt gaat kriebelen hier! Pfff wat kunnen 5/7 weken dan nog lang wachten zijn...
@Miron: Thanks voor het buddynieuws en wat spannend vaddie!!! Lekker vroeg ook zeg, top gepland.. 37 weken! Ik hoop dat t lekker snel doorzet en ze snel en voorspoedig bevalt van een gezonde beeb! Vaddie zet m op! Succes en je kan t!!!!!
Ja Sjenny dat heb ik ook heb ook zoiets van ik wil ook mijn meisje in mijn armen houden. Maar ben pas 35 weken dus laat haar nog maar effe zitten. Sophie is ook pas geboren bij 40+3 dus zoiets verwacht ik deze keer weer.
Jaaa dat kriebelen gebeurt hier ook steeds meer en meer.. Nu mn huisje steeds lekkerder shoon wordt en vergeten klusjes afgewerkt enzo.. krijg echt zin in die kraamweek! t hele huis roze, de muisjes (hmmmm beschuit met muisjes.. vind ik zo lekker! Maar mag ze nog niet, brengt ongeluk vindt manlief! hahahah) Het bezoek wat allemaal zwijmelt bij de beeb en dan als trotse mama dat helemaal snappend omdat jouw kindje echt de mooiste van de wereld is.. De borstvoeding en de geluidjes die zon ukje dan ineens maakt.. (Vond dat bij Brayden heel wonderbaarlijk.. had me vanalles voorgesteld maar geluid nog niet! haha en vond t echt superschattig ) *zucht* Nog eeeeeeeven geduld.. lang is t niet meer. Maar ik zou best vandaag of morgen willen bevallen eigenlijk.. Mn mams heeft de 28ste nog een grote catering en verder niet meer de eerste tijd dus dan kan die ook lekker mee genieten.. geen verjaardagen rond nu, dat gedoe begint de 30ste weer (VEEL verjaardagen deze maanden) Dus ja, kommaarop! Heb er zin an hahaha
oow wat spannend! Wens Vaddie succes. Nou hier is het nog steed k*t met peren. Gistermiddag mam opgehaald, en gisteravond is ze weer terug gebracht met ambulance Geen infarct deze keer, maar ze zagen wel iets in het bloed en hartfilmpje. Adrenaline + baby in de buik is niet grappig
Sterkte Mausyi! Hopelijk mag ze snel naar huis... Vaddie, waaah spannend! Vanaf morgen mag ik ook, maar heb het idee dt het nog wel ven duurt!
Jeetje wat spannend dames!!!! Vaddie, zet heb op! Hopelijk verloopt alles lekker vlot! Ink, hoe gaat het bij jou? Klonk ook als begonnen?.... Hier goede nacht en super trots op mijn grote dochter... Heeft voor het eerst in haar grote bedje geslapen en wel van 20.00 t/m 9.30!!!! Geloof dat mijn meisje nu echt een peutertje ....
Morgen meiden Denk dat vaddie de 1e is. hier alles weer afgezwakt. Heb gister gedoucht en de afscheiding zijn idd van die draden dat wel maar dat is mijn slijmprop. Pijn is er nog wat maar niet meer in golven opgaand dus denk dat de beeb of nog verder is ingedaald of voorwerk aan het doen is. Beeb is wel rustiger nu. Was enorm onrustig vannacht en heb dus ook weinig geslapen. We zullen zien wat de dag brengt.. Ja een beeb van vaddie Geweldig....