1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    mausy sterkte

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Mausyi: jeeetje meis wat naar! :( :( Snap dat dat ff niet lekker is in combinatie met elkaar!! sterkte!!

@Ink: heee jammerrr ;) maar wie weet komt t vandaag weer op en nu goed! :) ik duim voor je hoor! ;)

3. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

@Mausyi, klote joh! Hoop dat het snel beter gaat! Knuf!!

@Vaddie, oooohh wat spannend!!!!! Begint hier nu ook aardig te kriebelen.

@Inkerbell, jammer dat het opgehouden is, maar misschien zet het vandaag wel door!

4. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Hè bah maus... Hopelijk knapt ze snel weer op... Sterkte!:(

Zal vast niet voor niets zijn ink! Klinkt wel als flink voorwerk! :) spannend hoor! :D

Vaddie nogmaals, zet hem op! :)

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    #4725 mw21, 15 jan 2012
    Laatst bewerkt: 15 jan 2012
    Maus sterkte!

En Vaddie ook sterkte maar dan op een andere manier :)
    ohhh wat spannend zeg! En wat heerlijk dat t dus gewoon spontaan kan met 37 weken dat geeft weer wat hoop!
    Kmag van mijn vk vanaf woensdagavond thuis bevallen dus kom maar op! Kben er klaar voor hihi!!!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Oehhh vaddie zet em op!

Ink hoop dat t snel doorzet...

Hier vanaf half zes wakker....tussendoor ook veel. Hoofdpijn en trekkend gevoel in mijn buik.

7. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Wow, ineens is het helemaal begonnen:)

Vaddie, spannend! Succes en zet hem op!

Ink, het zal bij jou nu ook wel snel doorzetten denk ik. Ook al zo spannend:)

Mausyi, wat een ellende! Ik hoop dat alles snel weer goed gaat.:S

Hier gaat alles gewoon zijn gangetje. Ik heb zelf niet het idee dat er al snel iets staat te gebeuren! Maar ik ben vandaag ook nog maar 36 weken:)

8. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Mausyi Jeetje wat klote sterkte.

Ink Jammer dat het niet heeft doorgezet. Hoop toch voor je dat het snel gaat beginnen.

Hier zit effe met een k..gevoel thuis. Manlief heeft dochter meegenomen naar een indoor speeltuin. En vroeg of ik mee ging. Maar ik moet om 2 uur ergens anders zijn. En ik vind het niet leuk dat ze dan om mij naar huis moeten voordat ze uit is gespeeld. Zegt ie rijd dan met je eigen auto mee maar dan weet ik dan is S helemaal overstuur omdat we niet in dezelfde auto zitten heb ik ook weinig zin in. En ook ik zit daar toch maar op een stoel en kan niets doen.

9. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    jeeeeeeeeeeeeej, vaddie zet m op!

ink, jammer meis, maar al dat voorwerk zorgt dr wel voor dat t straks allemaal wat soepeler gaat als t goed is.

Maussi, pfff sterkte meis,hopelijk gaat t snel weer stabiel met je moeder.

miron, kan me voorzstellen dat je ff verdrietig bent maar wat je zelf al zeht, je kan niks daar doen behalve zitten, misschien juist wel ff lekker dat S papatijd heeft?

Hier: pfff zooo verrot geslapen, of pijn of zuur waardoor ik wakker werd.. maar gelukkig wel tot half 11 kunnen doezelen enzo, zodirect de mannen weer ophalen, mn kleine donder liep gister gewoon 6/7 stappen terwijl ie nog niet eens 11 maanden is :$ . ik wil ook ziennnn :D !

10. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Trishka ik vind het ook super leuk voor der dat ze effe tijd heeft met papa maar de manier waarop ie hier de deur uit ging pfffff.

Oh en de eerste stapjes Leuk.

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Zo... ik log net in en zie spannend nieuws van Vaddie. Eerst even samen ontbijten.

12. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ja das dan moeilijk he, mannen kunnen soms echt lomp in dat soort dingen zijn zucht..knuf!

13. Marjanneke1981

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Vervelend Miron. Daar kan je dan wel een kutgevoel over krijgen. Maar nu heb je even wat jij-tijd. Gewoon proberen daar van te genieten!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Bleh heb alleen nog maar gedouched en zit met een pijnlijke harde buik op de bank met een hoop druk van onderen.... En dan moet ik straks nog op verjaardag....

Dikke knuff voor iedereen die em nodig heeft!

15. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dikke knuf terug want volgens mij kun jij hem ook wel gebruiken ;)

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen!

Even een stukje terug lezen.. zal je net zien, ben je even niet online en er gebeuren meteen dingen ;)

Inkerbel. Jammer het niet heeft doorgezet maar je bent vast weer een stukje dichterbij de bevalling. Zal toch wel een stukje voorwerk zijn?

mw. Leuk dat je vriendinnen dat voor je gedaan hebben! Leuke dingen gekregen?

LieveK. Mooie buik hoor!!

Mar3kids. Heerlijk voor je dat je goed geslapen hebt, hoop dat je je vandaag een stuk beter voelt daardoor.

Vaddie. Hahahahah meis je ligt gewoon te puffen!! Wauw!! :D:D suc6 meid, nog even en dan heb je je kleine meisje in je armen. Hoop voor je dat alles voorspoedig verloopt!

Miron. Veel plezier vanmiddag! (mannen hebben soms ook last van hun hormonen, doorgaan en lekker even van me -time genieten!)

Yojo. Jij maakt het ook spannend he, de voortekenen heb je in ieder geval wel al! Hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten... Knuf!

Sjenny. Herkenbare kriebels!!! :)

Mausyi. Een hele dikke knuffel voor jou meid, heel veel sterkte :(

Trishka. Ahh.. dat is inderdaad vroeg! Kan me voorstellen dat jij dat heel graag wilt zien! :)

17. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ach ja slecht slapen en hormonen maken het allemaal erger dan het is.

Hij heeft al gebeld hij had mijn autosleutels in zijn jas zitten en had hem een smsje gestuurd van bedankt voor dit k..gevoel en hij begreep het allemaal wel. Maar omdat het de vorige keer ook al mis was gegaan door mijn horrormoontjes dat hij samen naar de speeltuin wilde was ie een beetje geagiteerd. Maar ik begrijp zowiezo niet dat ie bij alles wat ie wil doen bevestiging wil hebben van mij (zo erg ben ik toch niet met mijn hormoontjes hihi)

Yup effe lekker mij tijd. Nog een paar series kijken en de was doen in de tussentijd.

Yoyo jij ook dikke knuf.

18. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hier net even snel de ramen gedaan, las het bericht van vaddie die vanacht dacht '' ik moet mijn ramen nog doen'' En toen dacht ik miss geen slecht idee haha lief meteen lachen en vroeg of ik er weer last van had (nesteldrang)

19. Marjanneke1981

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Hihi, die nesteldrang, die schiet bij mij nog steeds niet zo heel erg op... Maar mijn vriend wil nú alle kleertjes in de was en controleren of mijn ziekenhuistas helemaal compleet is:) Hij schoot een beetje in de stress toen ik zei dat er al iemand aan het bevallen was, en er wel het een en ander aan het kriebelen was bij anderen:D

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha babylove ik stond gister ook opeens de ramen te doen hoor! Buurvrouw verklaarde me voor gek aangezien ik ze nog net aan niet met me buik droog trok hihi

zo ga ik aan de zolder beginnen. Zie er als een berg tegenop want t is echt een ontplofte bende maar t geeft zo'n goed gevoel als t gedaan is en ik stel t al weken uit hihi

Vaddie ging trouwens wel in t zh bevallen toch?

Digiknuf voor iedereen die t nodig heeft!!

Oja ps ego de baby was gister heel duidelijk aan t trappen tegen de handen van mijn vriendinnen zo leuk! Had echt een golvende buik. De meiden vonden t echt kicken! Ben dan ook de eerste in die vriendinnengroep

oja nog vraagje( ben verder nie zw hoor :p) maar de baby ligt nu met billetje rechts onder rib, ruggetje zij rechts en voetjes en handjes links. Als hij of zij strekt krijg ik dus rechts een kont en links een voet super leuk maar soms duwt t zo hard met hoofdje naar beneden dat ik me pies in moet houden en t lijkt of iemand even een mes en mijn onderkantje steekt
    mooi omschreven hé :)
    maar herkenbaar?

Deel Deze Pagina