Babylove. Jééééééé!! Wat fijn voor je! EINDELIJK Super gevoel he, het wordt alleen maar meer en duidelijker. Zo bijzonder! Geniet er lekker van.
Wat leuk babylove! Bij mij lijkt het alleen maar minder te worden Was echt toeval die keren dat we het voelden. Bovendien ook al de hele week al vanaf 4 uur wakker gelegen ben nu gesloopt. Straks cursus, boodschapjes op de markt, en dan even tukken! Dus tot morgen dames, fijn weekend!!!
Babylove wat fijn!!! Dames ik zeg vandaag nieuwe start voor de positieve verhalen. Ik heb veel te klagen maar ga alleen positieve dingen zeggen Gistern trapte de baby ten hoogte van mijn navel in mijn zij! Wat hoog in ene!! En dan weer bij mijn schaambot en dan weer bij mijn navel wat een draaikont zeg!
@Soepkip: dat zei de gyn ook al. Is ook al wel logisch. Helaas schijnen ze op mijn werk nog altijd te denken dat het weer over gaat die vermoeidheid. B12 e.d.: gaan ze over 4 weken ook op prikken. (en ijzer) Maar verwacht dat het gewoon goed is. Slik ook vitaminen pillen waar het inzit. Vandaag: ook naar de markt, vanmiddag slapen en vanavond een feestje.
Hoi dames, hier ff een ego berichtje van mij.. Sorry voor t negatieve maar had gisteren een baaldag.. begon met flinke ruzie met vriendlief en later t knippen van t haar van Brayden, mn hormonen vonden t erg kort en dus niet leuk dus voelde me totaal niet happy en had ook erge last van de warmte (bloeddruk denk ik) en als letterlijke klapper van de dag, ben gisteren nogal dom geweest door ff keihard op mn giegel te gaan in mn achtertuin.. Was druiven aan t plukken geweest en zou mn te volle vergiet ff binnen legen en verder gaan maar ineens lig ik op de stenen! Ik weet niet meer of ik nou gestruikeld ben of door mn enkel ofzo..weet alleen nog dat ik heel erg schrok en pijn voelde en meteen aan de beeb dacht! Ben op de een of andere manier op een tuinstoel geklauterd omdat daar mn telefoon lag en ik direct in mn hoofd had dat ik mn vriend moest bellen die ff in de voortuin was met zoonlief.. Pas toen hij er was had ik door dat 1 schoen uit was en dat mn hele linkerkant flink pijn deed.. heb mezelf waarschijnlijk automatisch van mn buik weggedraaid? Resultaat, zere voet waar ik niet normaal op kan staan.. Dikke schaafwond op mn knie en die was dik en blauw en is pijnlijk en een hele pijnlijke heup.. met hulp gisteren avond ff gaan douchen en gelukkig werd ons meisje toen ff lekker druk! Dus dat zit wel goed (vond ik t engste) en nu dus nog steeds goed pijn dus vandaag maar ff aankijken of we naar een dokter gaan.. ben ergens een beetje bang voor een breukje of scheurtje in mn voet omdat t echt op 1 plek pijnlijk is met lopen.. Kan er zo een streepje op tekenen waar t zeer doet.. En maar ff kijken of ik een beetje kan lopen want anders moet vriendlief morgen maar vrij nemen ofzo want moet toch achter mn zoontje aan kunnen! Of misschien krukken halen ofzo? Dus bij deze mijn berichtje onder t mom van "heb ik dit?!" ik zal nu weer braaf positief gaan doen
Pamp. Oef .. dat klinkt inderdaad als een baaldag! Is het toch nog te kort geworden bij de kapper, ondanks dat je erbij was? Kan me voorstellend dat je geschrokken bent van de val, gelukkig is met de beeb alles goed. Hopelijk ben je snel van de pijn af. Knufs! Ben net terug van de prenatal. Heb de bugaboo cameleon besteld. Donkergrijze onderbak met offwhite kap en bekleding. Week 41 al leverbaar Man en zijn s.vader zijn druk bezig in huis, ik ga van het mooie weer genieten en geen idee wat nog meer Fijne dag!
Naja te kort.. te kort.. ben geloof ik de enige die dat vind Maar ja, ze had t van mij iets langer mogen laten ja.. en was heel duidelijk hoor, maar ze bleef maar knippen voor mn gevoel! tis gewoon een heel ander koppie en ander ventje nu omdat ie best lang haar had gekregen met wat krulletjes achterin en t stond wel heel vriendlijk.. nu met een kuif is weer stoerder maar omdat t zo anders is inene vonden mn hormonen t gewoon niet leuk denk k! hihi En voordeel is, groeien doet t vanzelf Mn voet enzo valt volgens mij prima mee trouwens! net ff stukje gelopen en t gaat dus ga niet naar de HAP. mocht t van de week nog te erg zijn naar mn zin ga ik wel naar de huisarts maar dat is volgens mij niet nodig wordt alleen achter mn boefje aan strompelen dus hopen dat die dat niet te snel doorheeft dat mama niet zo snel is nu
Soepkip, leuk zeg een Bugaboo!!! Hij bevalt ons hier erg goed!! Positief?? Hier komt mijn lijstje: Neefje Kas is een dagje hier om te spelen en dat is reuze gezellig! Ik voel de baby erg aak trappelen. Elke dag wel meerdere keren, onze kleine drukteschopper. Ik heb net de benedenverdieping helemaal opgeruimd en nu zit ik heerlijk even op de bank. Wat een fijn weertje he? Morgen ook nog, dan gaan we een dagje naar de Efteling. Heb er zo,n zin in! Fijne dag allemaal!
Positief: Lief heeft gisteren de baby gevoeld. Dankzij de gyn kwam ik er achter dat we veel te laag zaten. En de zon staat stralend aan de hemel. @Pam: gelukkig dat mee lijkt te vallen met je voet. Hier: zit er nu al weer doorheen dus zo verstandig doen en paar uurtjes slapen.
pam, gaat het al beter met je voet... soepkip, zijn de rompertjes de moeite waard van petit bateau... en wat kosten ze nu... ben helemaal fan van dat merk namelijk...
Bah ben helemaal niet postief vandaag! Is het eindelijk mooi weer, lig ik in bed! Heb weer enorme pijn in mijn rug, en heb de laatste week zo verrot geslapen, vanaf 4 uur gewoon niet meer zeg maar. En mijn favo serie is van de buis gehaald, enne manlief is de hele dag klussen! Oh ik ben aan het zeuren he? Ok positief: Euh het is mooi weer? Nee hoor, door de nare berichten van de laatste tijd (hier in de straat kindje dood geboren door navelstreng om nekje) ben ik alleen maar ontzettend blij en dankbaar dat het allemaal goed met onze kleine kruimel gaat. Maar toch he, zeuren of negatief zijn is zo makkelijk. Ga maar even een tukje doen!
*positief* - Vandaag bugaboo gekocht - Man is huis babyklaar aan het maken - Ik voel de baby regelmatig bewegen/ schoppen - Het is heerlijk weer en morgen gaan we varen ..... ik kan zo nog wel even door gaan.. ben eigenlijk heel gelukkig met alles en heb op dit moment helemaal niets te klagen... Komt vast vanzelf weer .....
Goedemiddag, gisteren een top dag gehad, voelde als vakantie. Samen met zoon gespeeld in een waterspeeltuin, wat heeft hij zich vermaakt. En wat doet mij dat dan goed, zo heerlijk. Zojuist naar een kledingbeurs geweest, temig wat een aasgieren zijn we met zijn allen... Geen goed idee achteraf, was deze hormonenbom niet aan toe. Buitendat hadden ze nog maar weinig over wat geschikt was voor mijn zoon. Meer dan drie kwart was uberhaupt voor meisjes. Waarom is dat. Merk ik in de tweedehandswinkel ook al... Zijn er dan meer meisjes dan jongens? Hebben meisjes meer kleren als de jongens? Maar toch ook nog leuk pakje voor de beeb gescoord, broekje en shirtje van de hema voor 1,50! Nu even zoon lief uit zijn bedje halen, die is zowaar vrolijk brabbelend wakker geworden! Fijne middag!
Zo wat een heerlijk weer zeg. Ben met pauzes bezig het onkruid uit de tuin te halen. Straks heerlijk effe met mijn schoonouders naar de kermis. Niet dat ik ergens in ga maar de kleine meid vind de carrousel geweldig. Gisteravond nog geholpen op de kledingbeurs en net als vorige keer stonden mensen 1 week te vroeg op de stoep hihi Hij is pas volgende week vrijdag om 8 uur maar nu waren ze er deze week al. We zitten nu gelukkig op de helft ongeveer. Dus volgende week nog maar wat extra helpen om zoveel mogelijk uitgepakt te krijgen.
Hier net even een paar uurtjes geslapen. Nu echt super suffig. Zo even eten, douchen, hondjes uitlaten en naar het feestje van mijn zusje. @AnneThamar: zeuren is idd makkelijk. Maar vaak lucht het wel op.
Dommel. Viel wel mee. Heb 2 sets van drie rompers. Heb niet gekeken voor meisjes. Heb een lichtblauwe set was 20 en nu 10euro en een lichtgele set was 20 en nu 10 euro. Per set zijn het 3 rompers, ze zijn allemaal verschillend. Dus tja.. de moeite? Vaddie en Miron. Veel plezier vanavond! Lieve. Heerlijk dat je zo hebt kunnen genieten met zoon Fijne avond meiden!
Hier helemaal gesloopt! Vriendinnetje kwam met de auto mij ophalen, zodat we naar de babydump en groothandel van Prenatal konden gaan. Ik ging rijden, omdat ik de weg weet en zij niet Weer 200 armer, maar heb wel een nieuwe maxicosi cabriofix incl voetenzak op de kop weten te tikken met 40,- korting Was het laatste exemplaar. Nog wat kleine hebbedingetje gekocht en meteen eff gekeken wat ik nou nodig heb en wat ze te bieden hebben. Ook prijzen vergeleken tussen Prenatal en babydump. Heb me doodgelachen om de discussies/ruzies van stelletjes bij de Babydump. Daarna nog eff naar Noordwijk geweest. Op de boulevard gezeten in de zon. HEERLIJK! Heb een leuke dag gehad. Lekker gelachen en nog 2 truitjes voor mijn kleine meid gekregen van mijn vriendin. Baby doet het goed. Voel dr elke dag steeds duidelijker en gisteravond en vanochtend ook aan de buitenkant.
OOOO Misschien leuk om te weten. Vanavond een leuke docu over baby's in de baarmoeder op Nat Geo! Volgens mij om 21.00 uur.....
Haai meiden Ook hier positief hoor Heb geshopt bij prenatal. Geslaagd voor een mooie broek ging toch 20% af. Ook bij bellybee geshopt leuk shirt gekocht van mammaliscious. Daarna effe gemact..... Voel me goed en beeb doet het ook goed...... Soepkip ja dat merk ken ik idd van rompers..vind ze duur maar als je een lange en smalle baby hebt passen ze goed. Ik zeer nog steeds bij Hema. Annethamar rustig ana met je rug pam suc6 met je voet; tip smeer er traumeel op helpt heel erg goed. Foxymamma lekker geshopt ook zie ik. Mooie cosi hoor. Soepkip leuke bugaboo......