1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja staat niet verkeerd!

Lief gaat dadelijk mee naar de vk. Vind ik wel fijn.....

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dat is inderdaad prettig Yojo!

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    heey zwangere vrouwen!

Ik ben niet zo heel actief nu voel me nog super gammel...net een half broodje geprobeerd hopen dat dat goed gaat want ik ga zo naar de gyn (half 2). Ik kom straks verslag uitbrengen en dan lees ik ff terug!

4. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Ik kan ieder moment tante worden. SZ en broer zitten midden in de weeen......

Ik ben voor controle geweest bij de vk. Alles was goed beeb is ingedaald dit weekend vandaar die onrustige buik.
    Slijmverlies is van het indalen en de slijmprop idd maar het zegt niets volgens haar.

Soekip ja datum komt nu wel echt dichtbij hoor, zit 1 dag achter jullie;) Word wel echt spannend nu misschien hebben we wel een babyboom volgende week....

Mausy sterkte met je moeder en idd verhaal doen bij gyn.... knuff voor jou

Yoyo spannend meid, ik hoop dat ze nu wel iets voor je kunnen betekenen. Dit is zo ook niet uit te houden zeg.

MW; Ik voel me ook wel goed hoor alleen moet ik beseffen dat mijn lijf niet meer altijd zo snel wil mee werken haha:D Ik ben toch echt zwanger....

Mammadeluxe beterschap meid....

Foxy lijkt me idd raar als je zoontje op school zit en je zit thuis terwijl je normaal werkt.

Ik vind de dagen ook lang hoor. Normaal werk je en nu zit je in de wachtstand....

Heb gisteravond om 20u nog ramen lopen lappen boven..... en de badkamer geboend.... Erg hoor die poetsdrang.

5. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Nou mijn moeder is voor de 3e keer gedotterd. daarbij hebben ze de 2 aderen die donderdag en zaterdag zijn gedaan opnieuw doorgespoten en een grotere stent geplaats. En nog een nieuwe wat een aanhechtingspunt was van een omleiding. Maar ze ziet er zoveel beter uit :$ Gister dacht ik echt 'die kan ik straks wegbrengen'. Maar vanochtend had ze alweer praatjes :D

Controle ging ook goed bij de gyn. Perfecte bloeddruk en hartslag :$ Degene die het bij mij opnam stond er zelf ook versteld van. 'Mercedes' Doet het hartstikke goed, madam is weer gegroeid en haar mama ook :) Ze is nog niet helemaal ingedaald, maar is onderweg. Hij laat haar nog lekker zitten. Mocht het toch slechter gaan met mam, is alles bespreekbaar. Dus grote opluchting hier :)

@vaddie; geniet van jullie meisje

@yojo succes

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik ben in t ziekenhuis 150/90

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Mausyi: Heeee wat een fijn nieuws ff zeg!! :D Super!! Hopelijk blijft t nu de goede kant op gaan! top! :)

@Yojo: Ok, en dat is te hoog?? geen idee van namelijk....

8. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Jeetje weer zoveel gekletst hier! Mausyi fijn dat het weer een heel kleine beetje beter gaat met je mams.
    Mw, jaaaa spannend he :D
    Yoyo, ben benieuwd wat ze nu gaan doen bij je.
    Vaddie, hoop dat je snel naar huis mag met je kleine meid.
    Inkerbell, spannend hoor! Echte babyboom bij jullie dus!
    Mamadeluxe, succes bij de gyn!
    En nou weet ik niet wie ik vergeten ben....

Hier zo naar vk en daarna naar fysio, alleen is de pijn nu zo goed als over dus hoop maar op tips om het te voorkomen de volgende keer.

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Je kan er ook je klokkie op gelijk zetten he....... ;)

Net gebeld over de auto.. toch een dingetje gevonden met de APK..

Gaat gelukkig maar 300 euro EXTRA kosten bovenop de 350 die we al uitgegeven hadden aan dingen die we zelf al hadden gezien.............:$

Echt zodra je dan ff ademruimte hebt financieel ruiken andere dat ook altijd he? :) Nu al zin in mn belastingaangifte van dit jaar! whahahaha

Dusssss ook de hele avond en morgenochtend geen auto omdat t besteld moest worden..

We zijn er nu dus van overtuigd dat mn bevalling straks begint! :D whahaha timing timing :) Heb straks fysio dus wie weet wekt dat alles wel ff lekker op ;)

Ik zei al meteen, als t dan vanavond begint en doorzet dan is t hopen dat de vent van de auto morgen op tijd belt. als we dan naar t ziekenhuis moeten vraag ik wel aan mn pa of ie ons daar afzet.. als ik daar puffend die auto ga halen moet ik toch wat korting kunnen krijgen of niet?!!! :D

Eerst straks maar ff lekker t kamertje helemaal afmaken en manlief gaat de nieuwe douchekop/stang/kraan installeren.. hopelijk kunnen we dan lekker heet douchen met een massagestraal vanavond :D

Hij is nog absoluut niet zichzelf dus die moet van mij ff dagje uitzieken, douche is enige dat ie mag doen ;) haha

Heel stom, maar zie de lol er wel van in.. iedereeen vindt me altijd een pesimist als t om dit soort dingen gaat (van de week nog geroepen over die APK dat t mij zou benieuwen wat ze gingen vinden :)) maar op de een of andere manier heb ik wel altijd gelijk :p

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @mausyi, dat is goed nieuws! fijn dat je je wat minder zorgen hoeft te maken nu...

@yojo, dat is wel hoog ja...sterkte in het ziekenhuis!

Hier is de kleine stoute man vannacht gedraaid! jeej! Ik dacht dat hij zo onrustig was door al dat overgeven maar hij dacht blijkbaar euhh wegwezen hiero hihihi. Hij ligt nog niet ingedaald dus hij zou nog terug kunnen, laten we hopen van niet!

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Oh wat goed nieuws mamadeluxe! Weer een zorg minder ;)

Pam, wat balen van je auto is altijd zo hard geld, je hebt er niks leuks voor zeg maar haha

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    En nu???:x

13. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @pam, ik baal aan 1 kant dat ik nu ff zonder auto zit maar als ik denk aan al die extra kosten....die komen ook vaak op onhandige tijdstippen...

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Veel meiden online zeg nu!

Pamp het zit je ook niet mee he! Hoop niet dat het vannacht gaat gebeuren hoor!

Ink. Ja jou vergat ik bij het lijstje! Sorry! Spannend hoor voor je broer en schoonzus. Wanneer is ze uitgerekend?

Mausyi. Fijn dat je voor het moment weer even gerustgesteld bent, hopelijk blijft het zo!!

Mamadeluxe. Goed bericht! lijkt me niet dat hij nog terug gaat draaien toch? Hopelijk volgende week lekker ingedaald!

Zo dit was het weer even snel. Net boodschappen in huis gehaald en een ooijevaar voor als de beeb er is. Super leuk!
    Ga zo crea aan de slag.

Yojo. hoe is het nu?

15. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Zo Pam, schiet je al een beetje op met je lijstje? :p
    Jammer dat je altijd gelijk hebt met zulke dingen, misschien moet je eens wat anders roepen! (Zoals: we krijgen geld terug, was verkeerde rekening ;))

Goeie van die douchekop, is hier een keer gevallen, sindsdien is het rubbertje kapot dus spuit het water aan de achterkant er ook uit.
    Schiet niet op dus.

Het lijstje hier is aardig afgewerkt, alleen ontdek ik net dat er in mn badje een enorme scheur zit, lekt dus giga als je je beeb wil badderen...

Zkh tas is klaar! Nu alles op 1 hoop gegooid, moet nog even netjes inpakken.

MissSoepkip :p Smeren helpt hier altijd tegen de jeuk, heb striae creme.

Zo nu genoeg geluierd, weer verder met mn lijstje!

Oh ja, k zou nog een buikfoto plaatsen, hierbij dan. Alleen jammer dat je niet meer ziet dat ik ook nog borsten heb.. :)

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mamadeluxe. Kan me er sowieso weinig van voorstellen hoe je dat doet alleen, met zoveel kinderen! Als ik al zie wat voor godsvermogen ik uitgeef voor 1 kind:)

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Over de auto: Ja die kosten komen altijd ongelegen!!! altijd als je t eigenlijk net niet meer hebt.. zo hebben we nu een hoop andere extra kosten gehad en dat gesnoept van t potje voor de APK want zoveel zou t toch niet worden...

Jaaaaaaja! :D

En idd iets anders roepen kan wel, maar dan heb ik evengoed gewoon pech hoor ;) haha.. dat is iets met ons.. kan gewoon niet meezitten met dat soort dingen.. maarja.. ben t eigenlijk wel gewend nu :) en we zitten nu financieel eindelijk ff zodanig goed dat ik niet in paniek raak ;) weet dat t wel goed komt en dat scheelt veel! :)

Mn lijstje gaat voor geen meter annethamar! :D hihi.. manlief is nu ff aan de slag en dan moet ik snel douchen en richting fysio en ik hoop daarna even boven aan de slag te kunnen.. hopelijk ben ik dan zo klaar :)

We eten vrij simpel (lekker gebakken krieltjes met sla en kip! :)) dus dat red manlief vast wel even als ik boven ben ;)

En anders, ach morgen nog een dag.. ga er vanuit niet te gaan bevallen ;)

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Elk volgend kind kost minder hoor hahaha, eerste kind is het duurst, maar ze kosten me een rib uit mijn lijf haha, maar heb het er graag voor over! Trouwens, mijn oudste 4 zijn allemaal meiden, dan 2 jongens, dan weer een meid, die oudste meiden nemen ook wel regelmatig kleding e.d van elkaar over en de jongens ook. Jongste meisje kost weer vrij veel geld omdat zij alles weer nieuw krijgt :) En ja alle standaard speelgoed zoals duplo, vrachtauto's steps, zandbakken enz die delen ze allemaal ik heb niet 7x zoveel speelgoed in huis als een ander denk ik, ze delen alles, onzin om als je een bak met barbie's hebt om dan 4 bakken met barbie's te hebben toch...?

Qua eten, wij kopen alles in grootverpakking dat is sowieso al sneller voordeliger dan een 1 of 2 persoons huishouden waarbij veel wordt weggegooid in verhouding....dagjes weg/vakanties daar sparen we voor, dat zijn flinke bedragen.

19. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    Ha meiden,

Mausyi, wat fijn dat je moeder al weer praatjes heeft en fijn dat de vk mee wil kijken als het weer minder wordt.. ( maar daar gaan we natuurlijk niet van uit dat het nodig is!!)

Pam, kan je een hand geven... Zit hier ook bij de dealer en die waren heeeeeeeeel wat van plan met mijn auto! Kwam op 1300 euro uit!!! Dus maar even wat van het lijstje geschrapt wat we wel ergens anders laten doen....( kom ik nog rond de 500 à 600 uit! Belachelijk! Het is dat mijn vriend van dure, goede auto's houdt, want als het aan mij ligt rij ik gewoon in een klein wagentje met weinig onderhoudt...

Yojo: spannend, wat zijn ze nu van plan?... Fijn dat ze het in ieder geval serieus hebben genomen...

Verder weet ik het even niet meer... Zit mee te lezen va iPad maar gelijk te kijken of ze weer met mijn autosleutel aankomen en ik weer weg kan....

Straks naar de vk, kijken of de baby nou eindelijk vast is ingedaald...

Nou meiden, succes met alles!

20. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Mamadeluxe en Soepkip: Heb jullie nu ook gevonden op FB en heb jullie ook vriendenverzoek gedaan. Dat ben ik dus!

Deel Deze Pagina