Die meelezers zijn vast fans van een van ons of meerdere van ons hier, zo nieuwsgierig wanneer diegene bevalt... Veel plezier op pufcursus!
Ik had het trouwens al eerder gevraagd, wat voor geboorte versieringen gaan jullie allemaal gebruiken? Ik durf geen ooievaar die worden heel veel gestolen in de stad. Ik heb bij mijn oudste zoon een mega spiraal van balonnen van boven uit het raam gehangen....dat zou nu ook wel weer leuk zijn, alleen is dat heel veel werk...nou kan ik de kinderen daar opzich voor inzetten haha. Ik merk dat de laatste tijd de buurtbewoners als ze voor het huis langs lopen aldoor onze ramen bestuderen of er al slingers hangen waarschijnlijk hihihi. Grappig
Wij hebben een raamsticker laten maken. En mijn zus heeft een houten bord gemaakt. De knuffel van ons Fons heeft ze nagemaakt. Die hangen we onder het badkamerraam. Ook omdat het anders gestolen wordt.
@Mamdeluxe: Hier buiten niet zo superveel versiering denk ik.. sowieso een normale gevelvlag (aan een stok dus ) met ballonnen daarbij en 2 slingers van 6 meter vanaf de stok naar tuinhekje ofzo.. dat laat ik verder aan manlief! Dan heb ik voor boven voor t raam de standaard "Hoera een meisje!" slinger en voor beneden heb ik zelf een naamsticker gemaakt! Die bedekt dus zo ongeveer t hele keukenraam En nou heb ik nog een stuk roze tule dus misschien dat ik daar nog ff een strik van maak voor op de deur als ik genoeg heb! (we hebben een schuur aan de voorkant aan het huis dus 2 voordeuren, een aan de zijkant van die schuur en een aan de voorkant. die voorste deur is dus goed te zien dus daar denk ik dat ik dan die strik op doe! ) Dus bij ons is t wel gewoon duidelijk straks! Verder heb ik voor binnen zoveel slingers, ballonnen en weet ik t gekocht dat t niet te missen is straks.. hihihi
O ja raamstickers hebben ze tegenwoordig idd ook...misschien is dat wel een idee...die heb je laten maken, is er een lange levertijd voor?
Nee binnen twee dagen klaar. Volgens mij hadden wij die van ons geboorte raamsticker / muurstickers / babystickers / geboorteraamstickers / baby stickers / geboortestickers / verjaardagsstickers / muursticker maar je hebt er heel veel. Funniez.nl is er ook nog een.... Ik zal zo eens bij die van ons kijken of het op de rol staat...
Wauw Pam, ja dat kan niet missen straks bij jou hahahahaha, ergens lijkt me dat ook supergaaf lekker veel versiering, lekker gek doen. Ik heb alleen nog echt helemaal niks in huis....erg he *schaam*. Ik wilde opzich eerst niks doen buiten omdat ik totaal niks met deze buurt heb (heel mooi huis, stomme buurt) maarja voor onszelf is het toch wel heel leuk ergens de hele boel versierd! Zo'n ballonspiraal valt ook erg op trouwens, ik heb dat toen met een stuk electriciteitsdraad gemaakt (waar je de kabels mee door de muur trekt) daar zit een scherp puntje aan en daar heb ik alle 200 balonnen door de tuitjes aan gerijgd en toen van boven uit het raam gehangen en onder vastgezet. Veel werk en best duur zoveel blauwe balonnen maar was heel mooi! Bleef ook best lang goed en I.saiah is ook in februari geboren.
@yojo, thnx, misschien doe ik wel zo'sticker idd, lekker veilig kan niemand aan komen. 2 slingers vanaf de voordeur naar het hekje voor in de tuin is ook wel leuk wat Pam zei...een vlag dat wordt m niet wij hebben geen vlaggenstokhouder en ben niet echt van plan nu nog dat te gaan regelen. Ik heb liever niet dat iedereen de naam ziet dus een naamvlag die hang ik liever binnen, misschien dat ik nog achter de naaimachine kruip als ik ff een gaatje vind....ik moet nog een nieuwe badjas kopen voor in de ziekehuiskoffer, wat hebben jullie daar allemaal in? Ik denk steeds dta ik wat vergeet....
Leuk hoor! Ik heb alleen een klein probleempje bij ons doen de zussen het meestal voor elkaar! en geen idee of dat hier nu ook zo gaat zijn... Hmm... Zo een sticker is zo ie zo wel leuk! heb ook al roze ballonnen hier en de Hema hoera een meisje slinger ooo nee 2 hihi
Ja meiden, Hier weer terug van de vk, alles was prima, bloeddruk gaat wel langzaam omhoog en is voor mijn doen aan de hoge kant ( normaal 55/100 en nu 80/120) dacht het al want heb vaker hoofdpijn... En zie af en toe sterretjes na bepaalde bewegingen... Moet het in de gate houden en als ik meer klachten krijg moet ik bellen... Verder is het kindje eindelijk vast ingedaald... Ben ik wel blij om.... Versiering... Tja... Geloof dat ik daar ook maar is wat mee moet... Ga wel ongeveer de eerste 5 dagen in een kraamhouder, dus hoeft niet direct te hangen... Zo even lekker eten en oprijd naar bed... Ben kapot na een dag niksen bij zo'n auto dealer... Koste uiteindelijk 420 euro.... Maar dan moeten we zelf nog wat dingen vervangen.... ( wat een geld voor een grote beurt!!!!!)
In t dorp waar ik vandaan kom wordt idd door zus/broer een plaat gemaakt. Vandaar dat mijn zus er een heeft gemaakt. Ze heeft t vast gegeven zodat lief het gelijk op kan hangen. We hebben de naam er al opgeplakt. De sticker hebben we zelf gedaan. Ivm met weghalen hier in de stad....
Yoyo fijn dat je nu goed in de gaten gehouden wordt dan. Versiering, vlag en ballonnen en in huis alles versieren.... Heb nog niets want moet dan voor 2 geslachten halen. Dommel rustig aan jij....... Meelezers..? Het valt me wel op dat bij de lijst iemand schrijft die ik niet ken. geeft updates over dr zwangerschap. Niemand opgevallen? Schreef ze eerst al met ons mee? Mother to Be?
Ja zag ik toen straks ook.... Zegt me zo even niets... Ben helemaal vergeten te vragen naar die slijmprop vanmorgen....ach ja we zien het vanzelf wel....
Zoooo even een dompertje hier Ben net lekker aan de laatste dingetjes in t kamertje aan de slag gegaan en das echt de kleertjes uitzoeken en plekje geven dus eigenlijk gewoon leuk werk.. En had wel flinke bekkenpijn maar ach, tis echt t laatste wat ik te doen heb! dus waarom niet ff doorbijten right?? Mja.. tot ik echt geen stap meer zetten kon en merkte dat dat met elke stap erger werd.. en moest ook nog naar beneden dus ben noodgedwongen gestopt En ik was zo lekker bezig.. Nu dus weer te ver gegaan qua bekken.. *schaam* Ik weet t stom, maar ik heb helemaal geen zin om toe te geven aan de pijn als ik nog NET niet klaar ben.. potverdikkie.. de leukste dingetjes moeten nu en als dit klaar is kan ik echt op mn kont wachten tot ik iets voel! Naja misschien lukt morgen nog iets.. Kan wel lekker douchen straks want dat heeft manlief ff afgemaakt dus nieuwe kraan en kop enzo.. ben benieuwd haha Over de raamsticker, ik heb m zelf gemaakt! beetje crea geweest met 2 kleuren plakplastic van de bouwmarkt.. ze hadden bij formido knalroze en spierwit.. en compleet transparant. Dus de naam uitgetekend en geknipt en vanalles erbij.. en dat dan weer in spiegelbeeld op een rol transparant zodat manlief het heel makkelijk van binnen uit op kan plakken in 1 geheel! hahaha Al die losse letters en elementen zag ik alweer fout gaan he hihi Koste me nu in totaal 15 a 20 euro voor 2 ramen. rol is 45cm hoog en nu is de totale lengte van de 2 stickers zon 2 meter! @Meelezers: Zijn dat ook niet mensen die gewoon op babynieuws wachten? ik lees nu ook soms mee bij de januari mama's hoor hihi en idd bij de lijst had ik gezien maar volgens mij was die er in t begin wel bij in dit topic.. @Dommel: Das idd hoog als je zon lage bloeddruk gewent bent! Hier is ie nu nog laag en is ie eigenlijk altijd.. zal echt naast mn stoel pleuren als die omhoog gaat want volgens mij is mijn bloeddruk gewoon niet hoog te krijgen!!.. Ben wel benieuwd met een instortende bloeddruk als ik bijv. in een beweging omhoog kom van een tijd rustig liggen.. dan zakt ie ineens weg en word ik dus ook niet lekker.. Hopelijk blijven de klachten verder weg! En auto's en geld.. die twee horen gewoon bij elkaar he????!!!!
Uuuhhm.. jaaahhaaaaaaaa i know i know.. MAAR IK WIL T AF HEBBEN IK WIL BEVALLEN EN BABYKNUFFELEN!!!!!!!! Whahaha Kan nu alleen echt niet meer zitten/liggen niks.. en maagzuur als een malle.. snap echt niet hoe dat komt zeg.. hele dag al erge last van en de kleine meid is al heel lang ingedaald en vast en mn buik is zelfs in een week tijd super gezakt (fysio viel t zelfs op) Straks een bak thee, doos rennies en lekker heet douchen denk k
@dommel, fijn dat je beebje is ingedaald, wil ik ook wel! Scheelt een boel ruimte. Wat is een kraamhouder? @inkerbell, mama in spé, ja volgensmij schreef zij helemaal in het begin toen ik ook actiever was ook mee. @pam, wel potverdorie doe jij wel ff kalm aan vrouwke! Straks moeten ze je uit huis takelen voor de bevalling @yojo, wat is er met je slijmprop dan?