1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    @Foxy mama ik had hem al opgesteld voor opnemen haha! Kan ik nu ff ik hou van Holland kijken en dan kan ik daarna dat kijken en reclames doorspoelen

Nou dames jullie je hebben je best gedaan om positieve berichten neer te zetten!!! Fijn hoor:D

Hier begint de nesteldrang eindelijk een beetje. Stond bij mijn opa en oma opeens mijn auto te wassen haha toppie!

ff een foto'tje

2. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo effe heerlijk over de kermis gelopen. Sophie had de grootste lol.

Ze was op die trampolines geweest waar je vast gemaakt wordt en dan heel hoog de lucht in gaat. Nou heb nog nooit zo'n grote smile op haar gezicht gezien hoor :)

Daarna nog even bij mijn schoonouders langs en ze gaat nu richting bed. Hoop dat ze morgen nog wat langer wil blijven liggen dan hihi :)

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Foxy. Leuke maxicosi! Jammer genoeg heb ik de docu gemist :(

mw. Wat een verschil, mooi om te zien!

Vandaag gaan we genieten van het mooie weer, mee met ouders op de boot dus we vermaken ons prima.
    Fijne zondag!

4. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Vandaag lekker ons kleinste neefje op bezoek (7weken) dus kunnen wij mooi oefenen terwijl zijn papa en mama weg zijn hihi kinderwagen staat al klaar :D Kan ik hem eindelijk proberen :D

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Leuk!! :D

6. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Veel plezier!!!

Mw: jeej wat een verschil zeg!
    Ik ga morgen weer een fototje spammen, ben ik 22 weken :D
    Maar bij mij zie je nog steeds bijna niets! Als ik mijn gewone kleding aan heb zie je echt niets! Bij iets straks of zw kleding zou je denken: zo die heeft een pens :):)
    De kleine groeit lekker naar binnen, zodat ik fijn alleeen maar last heb van maagzuur :D;):) Zoo dat was toch positief :D

Zo ik ga lekker genieten van het heerlijke weer, lees vanavond of morgen weer mee! Fijne zondag dames!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo!

Heerlijk weekje centerparcs gehad met super weer! Nu nog twee weekjes vrij.
    Hoe gaat t met jullie?
    Hier op mijn stuitje en onderrug na wel aardig. Alleen regelmatig 's nachts last van maagpijn....
    Buik begint goed te groeien. Morgen weer controle.

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen. Feestje van zusje was erg gezellig. Toch nog best laat geworden (voor mijn doen). Waren om half 2 thuis. Was helemaal gesloopt ondanks dat ik s'middag nog had geslapen.
    Afgelopen nacht geslapen als een os.
    Vandaag wat kleine dingen doen in huis en genieten van het heerlijke weer.

Zijn uitgenodigd door mijn ouders om mee te gaan naar de efteling. Duurd nog even maar we gaan dus eind november naar de efteling. Leuk. Nog een hoop leuke dingen in het vooruitzicht de komende maanden. (bezoek dierentuin, wintercircus, efteling en voorstelling Bastiaan Ragas)

Maar vandaag eerst genieten van het weer. Zag net op de voorspelling dat het komende week echt herfst weer gaat worden

9. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    @mw mooie buik (dat 'je' kan al wel wegblijven :D).

zag ook nog een mooie maxicosi..

Onze visite is ook weer weg. Vrijdags en gister hadden we vrienden te logeren met hun zoontje van 1,5. Die is ook levend weer mee gegaan naar huis :D Ging gelukkig hartstikke goed tussen het ventje en Elmo (yeah). Hij is maar 2x omver gebeukt :cool: Elmo heeft nu ook door dat een kindje=eten betekend. :D

Vandaag zijn we naar de hondsrug classic (mountainbiken) wezen kijken, en foto's maken natuurlijk. 1e keer dat ik foto's maak met sporters.

1 van de 'elite' bikers
    Bekijk bijlage 187126

Heb manlief maar even duidelijk gemaakt dat hij ook maar mee moet doen volgend jaar :D zijn leuke geld prijzen mee te winnen:D

Ons meisje vond het niet zo leuk, dat ik best lang op de hurken zat om foto's te maken ;) paar flinke trappen gehad :D

10. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Mooie foto, knap gemaakt!

Leuk he, dat trappen! Ik voel de beeb steeds iets minder duidelijk, maar zo af en toe krijg ik me toch een trap! :D

Enne, wie is omver gebeukt, Elmo, of de kleine man?

11. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ja ze krijgt steeds meer commentaar :D Lijkt nu al op haar mama (hahaha).

Het ventje werd door Elmo omver gebeukt :) geen pijn hoor :)

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier een heerlijke dag gehad. Mezelf wel weer voorbijgelopen.... gefietst in dit geval. Ging met de hond fietsen en ineens ben je al 45 minuten onderweg. :) Dan moet je ook weer terug natuurlijk. Daarna even een uurtje geslapen. Toen kippeling (nee, is geen spelfout) gegeten en nu even wat tv kijken. S'morgens wat kleine dingen in huis gedaan. Gelukkig heeft LIef het meeste gedaan dus had ik het makkelijk. :)

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede avond meiden.. wat is het alweer donker he, moet daar nog steeds aan wennen. Vandaag heerlijk gevaren met mijn ouders. Het voelt net als vakantie op het water altijd en we hebben er lekker een kleurtje aan over gehouden.

Eind van de dag hou ik vocht vast en doordat ik lang gezeten heb wederom last van mijn stuitje. Eenmaal thuis even op bed gelegen en voel me nu al een stuk beter. Buikje hier gaat ook zo hard, tante zei dat ik duidelijk een jongens punt buik(je) heb :D
    Zo over de hele dag amper gevoeld maar nu weer volop gelukkig.

AnneThamar. Ben benieuwd naar je foto. Jammer dat je nog niet zoveel ziet maar het komt vanzelf! Rennies helpen bij mij tegen de maagzuur als je daar last van hebt.

Yoyo. Wat heb jij geboft met het mooie weer! Heerlijk nu nog een paar weken vrij! Wat helpt bij jou tegen stuitpijn? Ik heb er ook zo'n last van en loop nu bij de fysio.

Vaddie. Dat zijn zeker leuke activiteiten in het vooruitzicht. Dagje efteling, is dat niet te vermoeiend?

Mausyi. Mooie foto. Lijkt me inderdaad geen prettige houden om foto's te maken. Doe je alleen voor de fun toch?

Vaddie. Wat is kippeling?!!

Het weekend is weer voorbij gevlogen. Morgen nog samen met man vrij. De loungeset wordt eindelijk geleverd dus daar kunnen we morgen nog van genieten en dan opbergen voor de winter :(

Fijne avond en werkweerk!

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Soepkip: kippeling, is kibbeling maar dan met kip.
    Dagje efteling: afgesproken met mijn ouders dat we tegen die tijd even kijken hoe ik me voel, anders regelen we een rolstoel.

15. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Nee niet echt fijn :( Maar ja zo krijg je wel de mooiste foto's :) Volgende keer neem ik een stoeltje mee :D En ja het is een hobby :p

@vaddie; kun je niet beter wachten met de efteling? Wij zouden met mijn nichtje gaan i.v.m dat ze bruidsmeisje was. Maar dat doen we mooi volgend jaar:)

16. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Mooie foto. Ik houd het nog geen seconde uit op mijn hurken, ga op mijn gat zitten... En dan heel elegant via de knieen weer staan, hi hi

Maar vandaag gewoon lekker op een stoel in het zonnetje genoten van mijn vriendinnetjes. Wederom een topdag!

Nu even ons bedje opmaken, heeft heerlijk buiten gedroogd vandaag, i love it. En dan maken dat mijn oor op het kussen komt te liggen.

Werkse morgen, voor wie mag en moet. En verder veel plezier!

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mausyi: misschien wel. Maar we zijn uitgenodigd om mee te gaan. Dagje met mijn ouders en zusjes op stap. Hebben daar ook altijd in de buurt gewoond dus komen er ieder jaar. Dus ken de attracties. :)

Hier: is helaas weer maandag. Zit nu al weer tegen de rest van de week op te hikken.

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Gisteren een heel drukke dag gehad met een dagje Efteling.
    Er waren meer mensen op dit idee gekomen met dit lekkere weer! :)
    Het was erg druk, maar erg gezellig. Eerste keer dat Svinthe het sprookjesbs echt beleefde. Oei, wat schrok ze van de draak hahahah. Ezeltje strekje vond ze geweldig!

Mausyi, mooie foto zeg!!

Ik zag ook nog een mooie buikfoto voorbij komen!

Vaddie, leuk hoor dagje Efteling? Leuk vooruitzicht!

Vandaag voor mij een dagje werken. Pfffff, ben toe aan weekend na dit weekend ;)

Fijne dag allemaal!

19. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Zo dames, weer ee nieuwe dag!

Heb niet zoveel zin om te werken wan sta vandaag met een 'ik weeet t beter' collega

ook functioneringsgesprek, zie ik daar qua functioneren niet tegen op :) maar wil heel graag de dagen vastzetten die ik na me verlof ga werken! Maar is steeds niet zeker grrrr

oh gistereb babykamer, box etc allemaal gekocht! Komt eind novembr want dan is de verbouwing klaar haha

fijne dag!

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oh vandaag precies 5 maanden :)

Deel Deze Pagina