1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ja heb ik echt geluk mee. Heeft zelf ook 2 kindjes en vind dat als je zwanger bent het kindje op nr 1 staat, organisatie regelt zij wel zegt ze dan :)

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Wouw Mw: wel fijn dat ze zo meedenken!
    Uiteraard is alle verf die hier binnenkomt op waterbasis. Schuren doe ik nat, met een schuursponsje, aangezien alles heel licht opschuren genoeg is, zo komt er geen stof vrij.
    Afnemen met ammonia doet mijn man, dus dan kon ik aan de kwast :p
    Heb het wel gered, alles is nu af, maar was iets te optimistisch...
    Heb de hele middag op bed gelegen met migraine.
    AUUWWW. Arme hondjes ook, die komen nu ook niet buiten. Over een uur is mijn man thuis en dan zullen ze wel op knappen staan :(

Anne1234: Jij hebt ook al zulke lieve collega's!
    Leuk om te lezen!

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Yoyo. Fijn dat alles goed was.

Pamp. Ah... ik hoop zo dat je morgen alsnog een super leuke dag hebt! Knuff voor jou!

Anne. Heerlijk die positieve vibe, geniet er lekker van!

mw. Hier ook de box met lade gedaan. Altijd handig maar de lade schijnt niet erg diep te staan. We zetten 'm pas later inelkaar.
    Goed geregeld met de teamleide om korter te gaan werken!

Hier weer een hoop gedaan, teveel voor vandaag. Heb de hele dag al pijn in mijn stuit en rug dus ik duik nu de bank op. Ga tussendoor regematig even op bed liggen lezen. Als ik lig heb ik geen pijn maar doezel dan al snel weg. Man trekt me dan weer uit bed omdat 'ie bang ik dat ik vannacht niet meer kan slapen.

Enige voordeel van veel liggen is dat ik de baby heel duidelijk voel :D

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mw: fijn dat je leidinggevende zo meedenkt. En dat ze je kindje op nr 1 zet en niet het werk. (ken helaas andere voorbeelden, hahahaha)

@pam: zoals gezegd: niet op hakken willen lopen. :)

Stress bedrijfsarts (weet even niet meer wie het zei) Is ook eigenlijk stom. Ben er in het verleden al eens geweest na een operatie (omdat mijn leidinggevende wilde dat ik kwam werken terwijl ik niet kon lopen) En toen was hij ook erg vriendelijk en meedenkend.

Net even een uurtje geslapen. Wat kleine dingen gedaan en zo nog even konijnenkooi vegen. En konijnen wisselen van kooi vanwege knokpartijen.

5. AnneThamar

Oh ja Pam ik las ergens iets over schaafwonden en roze crocs...

Ik kan me er wat bij voorstellen maar wil wel graag foto's! :D

Heel veel plezier iig!

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Waar blijft jou buikfoto?!

7. AnneThamar

Vanavond!

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @AnneThamar: kom maar op. Het is avond. :)

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    AnneT avond is bijna om :p

hier lekker gezwommen afgesloten in t bubbelbad. Wow wat ging mijn buik te keer van di bubbels! Hoop dat de kleine t leuk vond

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pamp. Veel plezier morgen, ben je zenuwachtig?

Annethamar. Het is avond, ik wacht ;)

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hmmmm dit was dan het laatste dagje mooi weer :( Gister wel heel erg leuk gehad met mijn kleine neefje :D We hebben goed kunnen oefenen hihi het leek ook wel of mijn lief nu pas echt echt echt door had dat wij er over een aantal maanden ook zo bij lopen hihi hij bleef maar zeggen leuk he zo schat! Verder heeft hij de hele avond op de bank zitten glimlachen omdat hij er zoveel zin in heeft dat de kleine er is zoooo lief :D

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
  13. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Dag allemaal!

Het is even geleden dat ik hier gepost en gelezen heb, maar ik had een druk weekend! En op dit moment heb ik daar een beetje spijt van, want helaas ging het dansen vanavond echt niet meer lukken...

Afgelopen zaterdag ben ik een hele dag als middeleeuwer naar de Kukeluusjes Verwendag geweest. Dat was een dag bij kasteel De Essenburgh in Hierden waar 25 chronisch zieke of gehandicapte kinderen in het zonnetje werden gezet. Samen met hun vrienden en familie mochten ze een dag lang van alles doen bij het kasteel. Het was echt superleuk! De mensen waar ik mee was deden middeleeuwse kinderspelletjes, en het was echt geweldig om te zien hoe die kinderen eerst heel verlegen waren, of alles stom vonden, het dan toch maar eens gingen proberen en het vervolgens geweldig vonden! Een meisje riep vol enthousiasme: "Mama, mama, kom snel kijken! Ik heb echt een héél gááf spel!". En wat ze moest doen was met een stok op een houtje meppen zodat 'ie wegvloog. Het houtje kon dan landen op 0,1,2 of 3 punten. Dat was alles! Maar de meeste spelletjes waren zo simpel, en dan zo'n groot succes. Al die WII's etc. zijn helemaal niet nodig;)

Om half tien was ik eindelijk thuis. Ik ben op bed gaan liggen en 5 minuten later sliep ik. De volgende dag ging ik kapot van de spierpijn en de pijn in mijn rug. Mijn houding was nogal verkeerd geweest de hele dag...
    Maar zondag gingen we nog naar mijn ouders. Meer dan een uur rijden, en dat dan heen en terug. Vandaag de hele dag werken, daarna nog een uurtje vrijwilligerswerk bij paardrijden voor gehandicapten. En daarna had ik nog moeten gaan dansen, maar de batterij is leeg!

Beeb is ook blij dat ik eindelijk eens stilzit. Kan hij wakker zijn;) Hij is me nu echt al zeker een uur lang aan het schoppen!!!

Maar dit weekend geeft me meteen de gelegenheid voor een mooie buikfoto! Ik heb nog nooit iets gedragen waarin ik zo'n dikke buik had;) Ik zal er binnenkort nog eentje met normale kleren neerzetten. Dan is het net wat subtieler;)

14. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Mooi Marjanneke.

Lijkt mij ook heel erg leuk om aan zoiets mee te kunnen doen.

Hier vandaag vrij want mijn dochter gaat vandaag voor de eerste keer naar de peuterspeelzaal. Ben echt benieuwd hoe ze dat gaat vinden.

En na afgelopen weekend weet ik ook wat bandenpijn is hihi. Toch iets te enthousiast in de tuin gewerkt.

15. AnneThamar

Haha wachten wachten wachten en nee... is niet gelukt.
    Ben gisteren na het eten zowat ingestort, nawerking van migraine. Man heeft me om 8 uur in bed gestopt en ben er net weer uit.
    Nog steeds niet lekker, ga mn afspraken vandaag afzeggen.

Als het lukt komt ie vandaag!

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Marjanneke: mooi hoor. :)

Hier ondertussen bijna klaar met werken. Ben kapot. Het ene overleg na het andere. (en alles liep natuurlijk uit)
    Straks thuis hopelijk eerst even een uurtje plat.

18. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    Ben ik weer!
    Super druk weekend gehad!! Zaterdag naar dwaze dagen van de bijenkorf geweest. Heb een serviesje van dikkie dik gekocht en mijn ouders een nachtlampje van dikkie dik en een lekkere zachte wikeldoek. 's middags naar het verjaardagsfeestje van mijn neefje geweest, 6 jaar geworden :) Daar van mijn tante nog een heel lief boxpakje gekregen. En zondag mijn eigen verjaardag een beetje gevierd. Het oa een lodger wrapper en baby nikes gekregen :)
    Verder heeft manlief gisteren waarschijnlijk beeb gevoeld dus dat was wel leuk!!!!!
    Meer niet te melden eigenlijk...... ben erg geschrokken van al het slechte nieuws hier..... moest veel bijlezen maar ben er een beetje verdrietig van geworden en wens de meiden dan ook heel veel sterkte!

19. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Nou dochter heeft het geweldig gevonden op de peuterspeelzaal. Ze heeft heel lief overal aan mee gedaan. En heeft helemaal niet gehuild.

Ik ben helemaal blij nu nog kijken of het zo blijft.

Verder deze week nog druk bezig met de kinderkleding beurs ben er zelfs snachts mee bezig. Als ik maar leuke kleren kan kopen en dat niet alles net voor mijn neus weg gekaapt wordt.

20. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Zal later eff reageren op iedereen, maar ik zag dit op internet en dacht dat het misschien wel handig zou zijn voor de mama's met jonge kids.

Buggypod

Deel Deze Pagina