1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ow vaddie balen zeg....je kon er vandaag niet ff tussen?

Hier verse soep getrokken. Lekker! Ook verf en behang gehaald en de eerste laag verf zit erop! Goed bezig. Alleen werkt mijn rug niet zo mee en zit ons manneke goed te protesteren als ik te veel doe....

2. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Vaddie klote zeg! Hoop dat je snel een nieuwe afspraak kunt maken zodat je uit kunt leggen dat je een beetje dement ben door de zwangerschap! (is niet als een grapje bedoelt hoor) maar ik denk dat ze daar wel begrip voor hebben.

3. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Sjee Vaddie wat erg. En je had er zo naar uitgezien in de hoop toch dat je dan ziek thuis kon blijven?

Hanna ja de kledingbeurs is veel werk maar komt ook omdat ik het leuk vind om te doen. En vorige week was er sprake van dat we niet alle zakken zouden kunnen uitpakken en dat is weer mijn eer te na dan maar wat extra uurtjes uitpakken. Hihi stel je voor we krijgen die ene zak niet uitgepakt waar nou net dat kledingstukje inzit wat ik oh zo graag wil hebben. (tja je kunt jezelf wat aanpraten he)

En ach na zaterdag is het weer achter de rug.

De beurs is vrijdagavond. Voor het publiek gaat het om 8 uur open, maar als vrijwilliger mag ik al om 6 uur beginnen met uitpakken.

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Babylove. Bedankt voor de tip, ik ga zeker even kijken. Heb nog geen boxkleed namelijk. Hoeveel moet je er aanschaffen? Een stuk of 2? Lijkt me wel handig als de een vies is en gewassen moet worden..

mw. Hoop voor je dat je collega een andere dag wilt werken. Heb je lekker geshopt vandaag?

Vaddie. Wat balen van je afspraak.. Hebben ze je ook niet even gebeld gisteren?! Stom hoor!

Verders.. hier is inderdaad weinig gekletst. Denk toch door het nieuws van de afgelopen week. Maar goed..
    Hier alles prima opzich. Vandaag gewerkt en vanuit daar boodschappen en kado gehaald voor man die vandaag jarig is. Vanavond weinig visite, de rest komt zaterdag.
    Nu last van stuit en rug, denk dat het dagelijks gebeuren gaat worden. Vrijdag mag ik weer naar de fysio.

Meiden.. ik lees later weer mee.

Pamp... Van harte gefeliciteerd met je ''geregistreerde partnerschap''.. :D

5. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

@soepkip, de kleuren zijn wat donker op de foto maar in het echt zijn ze echt heel gaaf en helder! :D

6. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    aah balen Vaddie!

Soepkip gefeliciteerd met je man

Pam gefeliciteerd met je partnerschap :p

Bekijk bijlage 187978
    vandaag gemaakt.

7. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    hihi, Mausyi, ik zag jouw foto en dacht als eerste: hey, dat is een leuke voerbak! Maar je buik mag er ook zijn hoor!

Vaddie: sterkte! Heb je gebeld om een nieuwe afspraak te maken? Echt balen dat je zo moe blijft. Maar als het echt niet gaat zou ik je gewoon ziek melden! Op deze manier werkt het ook niet...

8. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ja is ook een fijne voerbak! Bij de leenbakker vandaan :) Zit ook nog ruimte onderin waar je hondentroep in kwijt kunt :p

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yoyo, lekker zelf gemaakte soep!
    Mijn man maakt dit ook vaak. Heerlijk!

Mausyi, wow wat een mooie buik!!

Miron, in 2 uur tijd kun je wel fijn op je gemakje neuzen naar de mooiste kleertjes lijkt me.
    Leuk hoor!

Soepkip, gefeliciteerd met je man.
    Oei, toch wele erg veel last van stuit en rug... :(
    Helpt de fysio een beetje? Heb je ook oefeningen?
    Ik ga morgen weer naar mijn zus=fysio :)
    Vandaag en gisteren veel te veel gedaan.... domdomdom.... Dat merk ik goed helaas...

Pam, hoe was jullie dag vandaag?
    Gefeliciteerd!

vrijdag ga ik naar de wedstrijd nederland- Moldavië in de Kuip samen met mijn zus en neefje.
    Heb er erg veel zin in en ben net op zolder op zoek gegaan naar mijn oranje ketelpak :D
    Natuurlijk zat ie in de laatste doos.... Maar gelukkig wel gevonden!

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Hanna: orange ketelpak? Foto! :)

@Marjanneke: ze hebben bij ons de regel dat je de bedrijfsarts niet zelf mag bellen. Heb heb gemaild maar helaas geen reactie gehad. Dus mijn leidinggevende moet weer een nieuwe afspraak maken.

11. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Goedenavond, heerlijk die rust hier, hmm. Wel handig met persoonlijk reageren. Zal het inderdaad te maken hebben met de berichten van vorige week. Ben wel beniewd hoe het met de drie dames is...

Vaddie. Oh, dat is balen. Heeft je leidinggevende het wel goed aan jou doorgegeven... Zal toch wat zijn als ze het stiekum een beetje express heeft gedaan.
    En als je het niet meer trekt, gewoon ziek melden, daar heeft hij of zij dan volgende week toch ook wel begrip voor. Of zie ik dat mis.

Yojo. Goed bezig daar. En tja nu zegt je mannetje al dat hij graag zo nu en dan ook even rust en aandacht wil. En lekker een homemade soepje. Welk behang is het geworden?

Miron. Leuk dat je zo actief bent met de kledingbeurs. Altijd handig om als eerste voor de drukte aan te mogen. Ik ben benieuwd of je nog een mooie score hebt vrijdag, hi hi

Babylove, leuk boxkleed. Wij hebben er hier voldoende. Twee stuks, een eigen gemaakte en een plasticen.
    Grappig om te lezen dat je vriend het heel anders ervaarde nu met je neef. Mijn broerje zegt altijd, makkie oom zijn. Daar kun je in iedergeval van bijslapen, hi hi

Hanna. Foto? Oranje ketelpak, klinkt goed...
    Handig zo'n fysio binnen de familie.
    Zo, dat is een actief en heftig dagje na je werkdagen. Respect hoor, ik hang mestal maar wat rond...

Marjanneke, tja die plaspauzes. Ik ervaar ze nu niet zo sterk. Zoonlief slaapt onrustig de laatste tijd, combineer dat vaak met toilet bezoek. Dus word niet wakker van mijn blaas, dat scheelt toch, hi hi
    Leuk druk weekend, jij bent ook goed bezig. Mooi he om dit kinderen zo enthousiast te zien met zo'n kleinigheidje...

Mausyi. Wauw, mooie buikfoto! Daar mag je trots op zijn.
    Wat leuk dat je man de kleine heeft gevoelt, bijzonder hé!

AnneThamar. Tjeetje, je hebt het flink te pakken, verschrikkelijk.
    En je nu geen zorgen gaan maken over na de bevalling. Je weet nooit hoe je lichaam dan reageert. Ik hoor ook zo veel verschillende verhalen om me heen!

mw21. Spannend, wanneer hoor je of je collega een dag meer wil werken. En ga je dan elke week 3 dagen werken als ze het niet wilt...
    En hoe was je vrije dag vandaag?
    Wat prettig dat je leidinggevende zo meegaant is. En fijn dat ze het gewoon voor jou beslist. Goeie hoor. Ze kent jou. En nee het is geen valen!

Inkerbell. Hoe was je tweede werkdag. Heb je ook andere collega's? Vergeet niet dat ook dat heel veel energie vreet.
    Wel lekker dat je de kleine ondertussen ook nog lekker veel voelt.

Foxy. Thanks voor de tip van 'aanhangwagen' Maar ik ga toch voor kiddyboard en draagzak!

Jodeli. Leuk, dikkiedik thema. Ik wist niet dat ze er ook servies van hebben. Ga ook maar eens bij de bijenkorf kijken. Zoon zijn slaapknuffel is DikkiDik.

Soepkip. Wat zonde, de set net te laat. Maar stond hij wel mooi. Goed vooruitzicht voor volgend zomer. Dan zit je heerlijk met je zoon op schoot te genieten!
    Hoe is het verder met je en met jouw lichaam?
    Hoop dat de fysio je goed kan helpen.

Anne. Wat leuk al die cadeautjes en verrassingen van je collega's. Bijzonder hoor!
    En natuurlijk reageert de kleine positief op de muziek. Als ze het neit waardeert dan waardeer jij de bewegingen ook niet... Toch?

Pam. HOe is het met jou en met je pootje. En als ik het goed begrijp, is jullie grote dag geweest. Leuk hoor, hoe vond je het?
    Gefeliciteerd!
    En hoe van je partner het jurkje?

Trishka. Hoe is het met je verkoudheid.
    Leuk dat de kleine meid zo lekker actief is!

Hier gaat alles zijn gangetje. Zoon is strondverkouden, kortademig en stinkt verschrikkelijk uit zijn mond... Zojuist werd hij nat van het zweet wakker, zo zielig.
    Had dit weekend allemaal leuke dingen met hem willen doen.
    Manlief gaat een weekendje stappen met zijn vrienden. En ik wilde gezellig mijn familie op gaan zoeken... Maar nu nog maar even aankijken of dat wel slim is voor hem.

Trouwens we zijn er uit qua kamers. Zoon blijft op zijn kamer, commode eruit en speelruimte erin. En baby gaat naar onze werkkamer (waar ook onze kledingkast en inbouwkast met droger en vriezer is)
    Dan kan de schommelstoel ook bij mijn ouders weg komen en worden opgeknapt want daar is op die kamer wel plaatst voor... Joe Hoe, helemaal blij ben ik ermee!

Qua namen zijn we wel weer verder van huis. We zaten redelijk op een lijn, maar nu niet meer. Wat ik aandraag vind hij net niet en andersom ik de zijne niet... Gelukkig hebben we nog zeeeen van tijd, hi hi

En spannend, mijn vriendinnetje is aan het bevallen. Ben zo benieuwd!

Morgenochend nog even werken en dan weer heerlijk weekend!

Fijne avond, tot snel, groeten Lieve

12. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden
    Idd druk druk druk....
    2e werkdag was idd intensief.
    Gisteraaf gebeld door dinnetje dat haar 20 weken echo niet goed was. Meteen doorgestuurd met de mededeling ernstige hartafwijking. Blijkt in het ziekenhuis na 3 verschillende gyn's en kinderarts dat het allemaal goed is....
    Pfffff wat een stress en opluchting zeg......

Nu lekker taarten bakken, ja meiden wordt morgen 31:$.....

Sorry voor effe geen verdere reacties.....

oja heeft iedereen nu zijn 20 weken echo gehad?
    Wanneer moest missme21 weer????

13. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Hoop dat ik hier nog mag aansluiten!!
    Ik ben 9 februari uitgerekend en heb vorige week me 20 wkn echo gehad!!
    Alles gezond en het wordt een meisje!! Toch wel fijn om te horen dat wat ze kunnen zien goed is!!

Leuk om zo van iedereen te lezen hoe het gaat en hoe ze het beleven!

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @LieveKylian: helaas heeft mijn leidinggevende erg weinig begrip. Eens kijken hoe snel ik een tweede oproep binnen heb.
    Vandaag in ieder geval gewoon werken.

@Sonkal: welkom hier.

Hier: vroeg opgestaan. Als het goed is komen ze zo de dakgoot repareren.

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Lieve, hoe is het met je zoontje? Hopelijk wordt hij niet ziek. Gisteren hier een hangerig meisje, maar tot nu toe gaat het vanmorgen goed.
    Jammer dat het namen kiezen niet zo makkelijk gaat..... Succes met de zoektocht!

Inkerbell, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Fijne dag vandaag!

Sonkal, welkom hier. Gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je mee komt schrijven.

Straks naar peutergym. Leuk hoor!

Fijne dag allemaal!

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Welkom Sonkal!!
    We lopen gelijk hihi dus gefeliciteerd met je 22 weken vandaag :)

Inkerbell gefeliciteerd met je bday!
    Hier werken tot half 4 en dan naar de vk daarna snel eten en met vriendinnen naar concert in Utrecht.
    Om nog even door te gaan haha morgen ehbo cursus en savonds op t werk jubuleumfeest van collega's

veel te druk ik weet t...vriendlief gaat morgen met vrienden weekend weg dat scheelt haha hoef ik met hem geen rekening te houden ;)

17. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Hey meiden

hierbij de update van onze situatie.
    Afgelopen vrijdag in het UMCG opnieuw een echo gehad, en ons kindje heeft een zeer ernstige hartafwijking. De tetralogie van fallot (kan het niet beschrijven, wordt enorm lang verhaal, maar staat wel op de site van de hartstichting. Als je het leest, bedenk dan wel dat de milde vorm hier wordt beschreven!) Als ons kindje goed blijft groeien is er veel mogelijk. Onze kleine is afhankelijk van een tussenstukje die automatisch na de geboorte dichtklapt en zal direct na de geboorte aan het infuus (om dat tussenstukje open te houden) op de hartbewaking komen. In het eerste levensjaar zal het ongeveer 5 a 6 keer geopereerd moeten worden. maar dat geeft uiteraard niets als onze kleine het maar redt. Mocht het kindje niet goed genoeg groeien wordt het weer een andere situatie. Er is dan een kans dat onze kleine niet levensvatbaar ter wereld komt. Kortom we blijven in spanning zitten.
    11 november moeten we weer naar het UMCG, hopelijk daarna positieve berichten voor de toekomst.
    Meiden, ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd. Vind het nog erg moeilijk om het een plekje te geven. Kan de puf er niet voor op brengen op deze topic elke keer in de gaten te houden maar doe m'n best!

Fijne dag vandaag!
    Liefs

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Inkerbell. Van harte gefeliciteerd! :D

mw. Klinkt inderdaad als een te druk programma, je bent niet voor niets korter gaan werken maar goed.. je bent er zelf bij..
    Heel veel plezier bij het concert vanavond!

Sonkal. Welkom, gezellig dat je mee komt schrijven.

Missme. Wat vreselijk voor jullie dat de toekomst van de ziekte zo onzeker is.. leef met jullie mee.. Knuf!

Hier een drukke ochtend. Stond bijna een uur in de file dus te laat op het werk. Moest een patient begeleiden bij een MRI scan maar werd op het laatste moment weg gehaald i.v.m. zwangerschap. De geluiden van dit apparaat zijn sterker (lees keihard) dan andere apparaten dus beter zekere voor onzekere.

Man wilde eerst zijn verjaardag niet vieren, gister ineens weer wel en vandaag blijkt hij zo ongeveer iedereen uitgenodigd te hebben :(
    Heb niet zo'n zin in een drukke bedoeling in huis en ze willen natuurlijk het kamertje zien die nog niet af is. Zie d'r best wel tegen op..

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Missme: sterkte. Zal duimen dat jullie kindje goed groeit.

@Soepkip: mannen..... Tegen de visite gewoon zeggen dat ze het kamertje kunnen bekijken zodra deze af is. Gewoon deur dicht.

Hier: kom er net achter dat ik echt voor een schijt bedrijf werk. Krijg een officieele berisping omdat ik de afspraak met de bedrijfsarts verkeerd had opgeschreven. Echt belachelijk. Echt giga pissig nu. Dat het stomme wijf (mijn leidinggevende dus) het gore lef heeft om te suggeren dat 'ik niet mee werk aan mijn herstel'
    Zodra ik weer sta te knikken op mijn knieen van vermoeidheid ben ik er dus helemaal klaar mee!

(sorry hoor moet het even van me afschrijven, zo boos)

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dikke knuffel voor jou!!

Deel Deze Pagina