1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Sonkal welkom hier!

De soep was heerlijk gister! Wat heb ik gesmuld!
    Ben klaar met het verven van alle onderdelen van de boom en hond. Nu een plaat halen die we gaan behangen en daar dan de boom op plakken ipv de muur.
    Het behang is een beetje grijs/zilver. Als het klaar is zal ik wel een foto plaatsen.

Heb besloten het vandaag wat rustiger aan te doen als gister. Werd pas om half tien wakker terwijl ik om tien uur al lag te slapen en zelfs in bed had ik nog last van mijn rug en stuitje. Had gisteravond niet ook nog een extra rondje met de hond moeten gaan lopen. Maar goed dat weten we nu ook weer.

Woensdag mag ik naar de Mensendieck. Hoop echt dat ze me kunnen helpen anders zie ik heel erg tegen het werken op....daar loop en til ik de hele dag....

hoe is het verder met jullie?

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    pfff jeetje meis, wat lijkt me dat moeilijk die onzekerheid... snap ook dat t misschien ff moeilijk is hier te komen als jullie door zo een moeilijke tijd gaan.. dikke knuf en ik ga heeeeel hard duimen dat jullie kleine gewoon goed blijft groeien en de operaties mee zullen vallen.. mn gedachte is iig bij jullie!

3. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Missme21 hele dikke knuffel. Wat een onzekerheid zeg...... Ga heel hard voor jullie duimen....

4. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Thanxxx meiden ben nu echt definitief uit de 20tiger jaren vandaan.... 31 mijn hemel......

Sonkel welkom bij de club en gefeliciteerd met je meisje beeb......

Zijn veel meiden zeg......

Vaddie; das balen maar idd snap je leidinggevende ook wel.Die zit ook te wachten op advies en jullie liggen al in strubbeling dus tja zei trekt meteen haar conclusies. Heb je haar niet even gebeld gister?????Of vandaag? Trek geen partij, maar zit zelf aan de andere kant ook en het is zo moeilijk om het dan goed te doen...... Hopelijk lossen jullie het snel op.........

Hmmmm soep maak me gek haha......

nou meiden ga mijn kleine meid het bed ingooien en dan nog even opruimen....

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Missme enorm veel sterkte! Kan me echt niet voorstellen hoe moeilijk dit voor jullie moet zijn...!!

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Inkerbell: snap die berisping ook wel. (moet ook voor het uwv omdat ze de deadline nu niet halen) Maar het lef dat ze durft te zeggen dat ik niet meer werk, daar word ik boos van. Heb haar gisteren meteen gebeld toen ik mijn fout merkte en ook mijn excuses aangeboden. Heb 7 weken geleden al aangeven dat het niet lekker gaat en of ik naar de bedrijfsarts mocht om dat te bespreken. Toen was het niet nodig volgens haar en ze doet het nu alleen omdat het moet van het uwv.
    Laten we het er maar op houden dat ik het helemaal met haar heb gehad.

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat voor berisping heb je gekregen dan?
    Maar lekker hoor zo'n leidinggevende....bleh!
    Wat voor werk doe je?

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

@ Vaddie, sterkte met je werk... Zou bijna blij zijn dat ik geen werk meer heb...

@Inkerbell: gefeliciteerd! Lekker taart gegeten?

@ Missme: heeel veel sterkte, lijkt me erg zwaar om dit mee te maken, zal voor jullie duimen.... wat lijkt 11 november dan nog lang te duren...

@hier:
    Gisteren voor het eerst meegedaan met zwangerschaps fitness.
    Was wel leuk, gelukkig geen spierpijn vandaag :)
    Vanmorgen gewerkt, nu lekker bankhangen. En straks opruimen.

Hebben een proef geboorte kaartje bij poobies besteld, was net binnen, echt superleuk!
    Denk wel dat dat m gaat worden, tenminste, de kleur en naam kunnen nog wijzigen :p

Maandag voor pretecho, en dan woensdag weer voor controle.
    Baby weekje dus!

Wat minder leuk: de tandarts rekening van mijn man kwam binnen: 280 euro... Pff hopelijk krijgt ie een gedeelte terug. :x

En waar blijft Pam met dr foto's??? :D;)

9. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Missme, heel veel sterkte gewenst! Fijn dat jullie naast een heleboel slecht nieuws ook hoopvolle berichten hebben gekregen. Er is in ieder geval iets te doen! Ik hoop dat alles goed mag gaan.

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @yojo: die berisping is omdat ik me vergist had in de dag van mijn afspraak met de bedrijfsarts. (was dus een dag te laat) En de berisping op zich snap ik nog. Maar zoals gezegt: dat ze durft te bewerken dat ik 'niet meerwerk aan mijn herstel' (niet dat dat gaat lukken voor de bevalling maar goed), daar word ik pissig van.
    Werk bij een hogeschool, in de bibliotheek.
    Maar is vooral mijn leidinggevende die flink bezig is. Zij weet de richtlijnen van het bedrijf altijd zo uit te leggen dat het voor haar het beste uitkomen. (en in dit geval is het gewoon haar formulering van de mail)

@annethamer: gelukkig gaat het bij de meeste mensen anders hoor.

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Vaddie Ow bah! Stom mens zeg! Ja oke een berisping snap ik ook wel hoor. Had je de afspraak niet op papier dan? Ik had alle afspraken die via UWV liepen ook op papier gekregen van ze en een nummer dat ik kon bellen indien nodig.

Zo een proefdruk van het kaartje is besteld!!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ehm foutje geen proefdruk. Proefkaartjes had ik al thuis. Nu heb ik net via de mail een leesproef gekregen! Hijs leuk! Simpel maar leuk!!

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @yojo:stond ook wel op papier. Maar daarna verkeerd op de kalender gezet en niet meer op het papier gekeken. Was trouwens niet via het uwv maar gewoon via mijn werk

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    ow...maar dan nog heel herkenbaar...als ik mijn beste vriendje mijn agenda niet had....

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ff ego: kom net bij de vk vandaan baarmoeder is 6cm gegroeid in 4 weken!!!
    Gelijk aan 24 weken ipv 22 weken kindje is niet groot maar veel vruchtwater

ben ook 3 kilo aangekomen in 4 weken.. Komende weken de snoepjes ff laten staan....

16. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Missme even een dikke knuffel, duimen draaien hier dat jullie kindje mooi groeit!

Vaddie, balen!

Voor de rest niet bijgelezen. :)

17. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Vaddie. Een officiele berisping?! Ongelooflijk! Nog meer stress op jou bordje.. Ben benieuwd wat de arboarts hiervan zegt. Gewoon open kaart spelen hoor, slechter dan dit kan de relatie tussen jou en je teamleider toch niet worden.

Yoyo. Jij ook al zo'n last van stuitje en rug. Hoop dat mensendieck gaat helpen voor je. Ik wil dit na mijn zwangerschap gaan doen omdat ik met een holle rug sta.

AnneThamar. Leuk dat je al een proef druk binnen hebt! ik moet zo zoetjes aan ook maar gaan kijken... Beetje jammer van de tandartsrekening. Is hij niet aanvullend verzekerd? Ik en man krijgen altijd alles vergoed.

mw. Zo dat is inderdaad een enorme groeispurt! Leuk joh! Loop je toch nog een beetje gelijk met mij ;) of niet.. want mijn buikie loopt ook voor op het termijn

Was weer een lange dag voor mij.. gewerkt, gekookt en nu even een wasje erin. Net even een buikfoto gemaakt en ik schrok een beetje van de foto :$. Laatste buikfoto was namelijk met 20.1 weken. Maar omdat het al donker is, is de foto niet zo mooi geworden dus ga ik er morgen een met daglicht maken en ben dan ook precies 24 weken :).

Morgen ook weer vroeg werken en na het werk fysio...

Fijne avond meiden!

18. Romy83

Romy83 Lid

3 apr 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Mag ik ook op de lijst:)!!! Ik ben de 12e uitgerekend, 1e kindje en het wordt een jongen:).

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
  20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen..

Gisteravond is het ook nog stil gebleven :D..

Hier vandaag 24 weken en vanmiddag ga ik een buikfoto maken. Nu naar het werk en aansluitend fysiotherapie..

Tot later!

Deel Deze Pagina