1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Goedemorgen, inderdaad best rustig hier nu.

Vandaag is de dag van de beurs dus druk druk druk. Ik van het weekend wel foto's maken van de aankopen. is meestal een hele berg hihi.

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Heel veel plezier vandaag! Ben heel benieuwd wat je allemaal kan vinden!

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Succes Miron!

Romy welkom!

Nou Soepkip dan lopen we toch een soort gelijk haha
    wel 'blij' dat ik nu een zogezegde verklaring heb voor mijn grote buik...(en mijn +8 kilo pff) Mensen schatten me 7 maanden...
    Maar valt denk ook gewoon extra op omdat ik zo klein ben en voorheen een mooi plat buikje had

Vanaaf maar weer ff foto maken

Daarbij super trots dat de vullig bh uit mijn kast is whaha van een a naar een c!!

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Romy: welkom

@Miron: veel plezier vandaag

@MW: maar mensen kunnen echt niet schatten hoor hoelang je zwanger bent. Mensen die mij amper kennen denken ook dat ik al bijna moet bevallen. (mensen die mij kennen weten dat ik normaal al best een buikje heb)

Vandaag flink last van maagzuur. Bah. Wel lekker geslapen. Zo boodschappen doen en straks komen mijn moeder en oma poetsen.

5. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Hoi Hoi,
    wat is het weer heerlijk rustig hier op deze herfst middag!
    Ierdereen lekker in de plassen aan het stampen zeker?
    Vanavond home alone dus ga dan even reageren. Nu moet de stofzuiger even zijn aandacht van mij krijgen...
    Groetjes Lieve

6. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Zo wat een stilte hier... voor de storm zeker!

Ben de hele week al knap beroerd, moest vandaag even naar het uitzendbureau toe, maja kunnen ze ook vrij weinig betekenen.
    Wel goed gesprek met mijn moeder gehad, opzich gaat het beter. Alleen erg jammer dat ze blijft vinden dat het aan mij ligt. Ik moet veranderen, ik moet me maar aanpassen.
    Dus tja of het nu opgelost is...

Morgen eerst naar honden cursus en daarna vrijgezellenfeestje.
    Lekker druk dus..

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier de hele dag druk geweest met poetsen. Mijn oma en moeder waren er om te helpen. Maar het lukt me dus niet om zelf op de bank te gaan zitten terwijl andere mensen aan het poetsen zijn. Nu dus gesloopt.

Morgen naar het ziekenhuis, krijgen we een rondleiding op de kraamafdeling.

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Buikie 24 weken

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier ook een drukke dag.. gewerkt, fysio en boodschappen gedaan... Ik duik zo lekker m'n bedje in want morgen weer een drukke dag.

Fijne avond meiden..

Ps. Ben heel benieuwd hoe het met pamp is! :D

10. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Hoi hoi

mooie buik Soepkip :)

Mw ha zie dat we bijna gelijk op lopen :cool:

Romy welkom

Morgen lekker spulletjes kopen voor de kleine meid :D Vandaag nog een hartstikke gave vest gekregen van mam. Heel apart (geen zwangerschapsmode) :cool:

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Thanx mausyi. Shopze morgen!

12. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Pampapilio. Hoe is het met je?

Soepkip. Mooi buikje. ja in 4 weken groeit hij wel stiekum een beetje door, hi hi - vandaag zijn we ons derder trimester in gegaan...
    Slaaplekker, rustig aan hé!
    helpt je fysio een beetje?

Mausyi. Veel plezier met het shopper morgen!

Vaddie. Dat kan ik ook niet, bankzitten, terwijl anderen in mijn huis aan het werk zijn... Maar wel aan jezelf denken hé!
    Of je gewoon de bank op laten sturen door de familie...
    Heb je al een nieuwe datum?

AnneThamer. Tjeetje, dat je je nogsteeds beroerd voelt, leef metje mee.
    Mijns inziens kunnen aderen niet bepalen dat jij moet veranderen... (wellicht tips geven over hoe iets overkomt)
    Maar wel prettig dat je een redelijk gesprek met haar hebt gehad. Gaat goed komen!
    Druk dagje morgen, veel plezier, geniet ervan.

mw21. Mensen kunnen zeker niet schatten. Ook logisch iedereen groeit anders. En die twee cupmaten wegen ook mee hé...
    Fijn dat alles goed was bij de controle. Foto?

Miron. En geslaagd?

Romy. Welkom, gefelciteerd met je zwangerschap. En een zoon is leuk! Gezelllig dat je mee komt kletsen.

yojo. Leuk je kaartje al klaar. Zijn jullie al uit de naam?

missme. Krijg dubbel gevoel als ik je verhaal lees. Je schrijft het zo positief. En heel duidelijk, begrijp goed hoe het met je baby is. Maar wat een heftigheid.
    Heel spannend, duim dat jullie de elfde, van de elfde, van de elfde, positief nieuws te horen krijgen!
    Maar wat dan ook, wat een vooruitzichten... Maar respect voor je positiviteit, kan alleen maar voordelen hebben!

Sonkal. Welkom. Leuk dat je mee komt schrijven, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Inkerbell. Heb je weekend nu? Bijtanken?
    Wat een verhaal van je dinnetje. Kan ze het geloven?

Hanna. Hoe was de gym? Doe je het al lang? Zoon is niet ziek geworden, blijft bij verkoudheid. Hoe is het met je dochter?

Hier is de baby weer flink aan het trappen, nu onderin de buik. Of het is heel hoog of heel laag. Denk toch dat hij of zij nog altijd met de voeten boven het hoofd ligt...
    Hier is het fototoestel met manlief een weekend aan het stappen, dus buikfoto moet even wachten!
    Zoon en ik zijn dus home alone. Maar gaan lekker mijn familie opzoeken. Morgenmiddag mag hij spelen bij zijn neef. En gaan we lekker logeren bij opa en oma. Dus een en al feest!
    Ik word trouwens dik, mijn onderkin is weer in beeld. Oeps. Blijf maar eten, met name zoetigheid gaat er non stop in...
    Ik was bij de start 10 kilo lichter als bij Zoon, maar heb de helft al weer ingehaald. Staat al ruim +10 op de teller (toen nu nog maar kleine 6)
    Dus zal wel weer niet boven mogen bevallen. Wil misschien toch wel graag in het ziekenhuis, maar dan wel direct, niet pas met 8 centimeter... Gelukkig kunnen we er nog 18 weken overdenken!

Ik houd het hierbij, fijne avond, goed weekend. Tot zondag!

13. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden....

Pam??

Mooie buik soepkip.... 3e trimester alweer...pffffff gaat snel zeg

Vandaag bij dinnetje geweest op kraambezoek. Schattig kereltje is het genaamd F.lynn nog nooit van gehoord maar een hele stoere naam.....

Vanmiddag een forumdinnetje van hier op bezoek gehad. Wij schrijven met een club meiden al 3 jaar en delen lief en leed.

Beeb trapt er flink op los. is het mijn blaas niet dan mijn darmen....heb er even goed last van gehad.......
    Verder groei en bloei ik heerlijk....wordt weer tijd voor een foto

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou maar weer eens foto's :) voorkant zie je goed de druk op me navel staan :) is ook echt grappig als ik in en uit adem vanuit me buik zie je me navel helemaal naar binnen en naar buiten gaan en van vorm veranderen, zou het eigenlijk moeten filmen whaha

HELE VIEZE SPIEGEL, ZIJN AAN HET VERBOUWEN HAHA:p

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Goede morgen!
    Kreeg mailtje van Prenetal dat alle mode 25% korting is vandaag!
    Ga ik vanmiddag maar ff heen!
    Verder huisje soppen boodschapjes doen wasje draaien en ga zo maar door!
    Vent is weekend weg lekker rustig ;)

fijne dag allemaal!

16. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Goedemorgen,

Lekker rustig geweest hier gister.

Ik ben echt mega goed geslaagd. Alle dingen die ik van te voren heb gezien heb ik kunnen kopen.
    Heb 2 laarsjes voor mijn grote meid kunnen kopen voor echt belachelijk weinig geld.

De eerste dingen zitten nu al in de was.
    En heb alles in maat 92 gekocht en dacht dat dat nog een ietsie beetje te groot was. Maar ik had net een spijkerbroek gepast en die zat prima.

Daarnaast was het best wel druk geweest op de beurs en was tegen 10:30 thuis. dus best wel een lange dag. En nu ook nog merk ik dat ik veel heb gestaan.

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen.
    Vandaag een rustig dagje. Vanmiddag rondleiding op de kraamafdeling in het ziekenhuis. Meestal komt mijn vader klussen op zaterdag. Maar vanwege de regen (zijn in de tuin bezig) blijft hij een dagje thuis. Dus hele korte planning nu. Gisteren weer genoeg gepoetst.

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Inkerbell. Derde trimester gaat toch later in? Bij 26 weken? Ben benieuwd naar je buikfoto!

mw. Mooi buikie! :D Ben je nog geslaagd bij prenatal?

LieveK. Geniet lekker van je manloze familieweekendje!

Miron. Fijn dat je zo goed geslaagd bent voor dochter.. Rust nu maar lekker uit. Lijkt me super vermoeiend zo'n hele dag.. (plus natuurlijk alle voorbereidingen)

Vanmorgen naar de stad geweest, geslaagd voor een positie jas bij de H&M en een vest van mamalicious. Verders (weer) een nieuwe broek en een pakje voor de kleine pom.
    Net een uurtje gelegen maar moet nog te veel om te kunnen rusten. Nu boven even stofzuigen en douchen. We krijgen behoorlijk wat visite en er komen veel zwangeren vanavond dus ben benieuwd!

Meiden fijne avond!

Ps. AnneThamar. Waar blijft jou foto? ;)

19. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik denk maandag soepkip!
    Ik dacht, dan stel ik het maar uit naar de 23 weken :D

Heb wel bijgelezen maar ben net terug van vrijgezellenfeestje, dus bekaf en ga ff op de bank hangen.
    Reageer morgen weer verder!

Fijne zaterdag nog dames!

20. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Mooie buik hoor Mw :)

Nou hier is het kamertje en de wandelwagen besteld :D Nog een onwijs schattige slaapzakje gekocht.

En voor mijzelf nog een trui en een zwarte spijkerbroek *doetvreugdedansje* :D

Mijn ouders waren ook mee, zijn dus maar bij de v&d gaan zitten eten. Broodje hamburger met frieten :D hamburger was lekker, maar jammer genoeg niet goed doorbakken. Dus daar heb ik maar een stukje van gehad :(

Deel Deze Pagina