Goede morgen! Hier chaos in huis overal waar ik kijk is rommel... Komt natuurlijk ook van de verbouwing maarja kga na mijn ontbijtje toch echt ff goed aan de gang!
zo het is hier ook chaos. hele week ziek geweest, gisteren vrijgezellenfeestje gehad, super leuk trouwens, maar toen was man ziek. dus niks opgeruimd oid, ga ik nu halfslachtig doen. man is naar de kerk dus kan lekker mn gang gaan. morgen pretecho en 23 weken!! voel gelukkig wel weer wat vaker beweging, ook van binnen. fijne zondag dames
Ook goedemorgen. Hier aan de strijk. Alle kleertjes die ik gekocht en gewassen heb strijken. Vind ik altijd zo leuk om te doen. Man is onderweg om een duo kinderwagen op te halen voor mijn schoonmoeder. Had een bod gedaan op een phil en teds voor 100 euro en dat was geaccepteerd. Is alleen bijna 2 uur rijden.
Goedemorgen. Hier geen chaos in huis omdat mijn moeder is geweest en geholpen heeft met poetsen afgelopen vrijdag. Gisteren lekker helemaal niks gedaan. Begin van de middag naar het ziekenhuis geweest voor een rondleiding op de kraamafdeling. Daarna samen met Lief voor de buis gehangen en opgenomen Hart in actie gekeken. S'avonds lekker samen een hapje gedaan. Waren allebei erg moe dus lagen al om 9 uur in bed. Wel een paar wakker geweest maar ook snel weer in slaap gevallen. Om half 6 hoorde ik de hond piepen en was zelf toen ook klaar wakker. Er maar even uit geweest en hondjes uitgelaten. Daarna weer terug naar bed en geslapen tot 10 uur. Nu wel hoofdpijn en zo stijf als een plank. Zo maar even wat kleine dingen doen. Daarna een verjaardag en vanavond komen vrienden langs voor een hapje.
Heb eindelijk weer de tijd (genomen) om even bij te lezen. En er is weer veel gebeurd lees ik! @Missme: wat vervelend die onzekerheid! Hoop zo dat alles gewoon goed gaat en dat jullie meisje goed blijft groeien en alle operaties straks doorstaat. Dikke digi knuf! @Sonkal: Welkom! Veel lezier met meelezen en kletsen! @Inkerbell: Beetje laat, maar alsnog van harte met je 31e verjaardag! @Vaddie: Vervelend zeg, al dat gedoe met je werk! Zou fijn zijn als je leidinggevende een beetje begrip zou tonen! Hopelijk kun je snel weer bij de Arbo terecht. Mooie buikfoto ook! @MW: Dat groeit goed dan! Hoorde van d vk dat je vaak een groeispurt hebt tussen de 20 en 24 weken. Is bij jou dus ook! Maar belangrijkste is dat alles goed is! Enne..mooie buik hoor! Groeit echt goed! @Romy83: Jij ook welkom hier en veel plezier! @Annethamar: Wat vervelend dat je moeder het zo ziet zeg! Alsof jij je alleen maar aan moet passen! Zo werkt het natuurlijk niet, dus inderdaad... een echte oplossing is dit natuurlijk niet. Hopelijk valt ooit het kwartje nog bij haar! Vervelend dat je man ziek is, beterschap! Wel een leuk vrijgezellenfeest gehad? @Soepkip: Mooie buik zeg! @Miron: Fijn dat je geslaagd bent op de beurs! @Mausyi: Fijn dat je geslaagd bent voor het kamertje en de kinderwagen! Wanneer wordt het bezorgd? En waar heb je het gekocht? @all: Hier gaat alles super, op een paar kleine kwaaltjes na. Heb gisteren weer flink geshopt, bijna alle benodigde spullen zijn in huis gehaald. M'n zus had een lijst voor me gemaakt wat je allemaal nodig hebt en welke zij het fijnste vond, erg makkelijk dus! Van haar ook heel veel zwangerschapskleding, jasjes voor de baby en luiers die ze over heeft gekregen. Erg fijn! Afgelopen donderdag hebben we er een nichtje bij gekregen: Evi! Echt een klein poppetje! Kan nu helemaal niet meer wachten tot ik zelf aan de beurt ben! Buik is de laatste weken echt flink gegroeid! Voel de baby nu ook heel vaak bewegen in m'n buik, zo fijn! Alleen manlief heeft de baby nog niet veel gevoeld, zodra hij z'n hand op m'n buik legt stopt de beeb met bewegen. Nu al eigenwijs! Ben vorige week begonnen met zwangerschapsyoga. Moest wel even wennen, maar het is wel lekker om alleen even met je kindje bezig te zijn. En ik hoop dat ik goede ademhalingsoefeningen krijg voor de bevalling straks! Hierbij mijn buikfoto van vandaag (23+1): Bekijk bijlage 189004 Ga nu even boodschappen doen, want dat is er gisteren niet meer van gekomen. Fijne zondag nog iedereen!
Mooi Vaddie en TJ! @Tj het wordt in november bezorgd Hebben het gekocht bij babydump. Kamertje is super strak, helemaal mijn stijl en kinderwagen is de maxi cosi, ideaal voor in het bos e.d. Vond de roze erg leuk, maar is zo ontzettend onpraktisch voor ons. Dus hebben we voor de bruine gekozen. Daar zie je de haren van de hond niet zo goed op
Goede middag!! Mausyi. Welke kinderkamer en wagen heb je besteld? Of heb ik dat gemist.. *edit* Haha.. ik lees nu je laaste berichtje. Laat je een foto zien als het af is? mw. Is je huisje inmiddels aan kant? Erg is dat altijd, die stof met verbouwingen. Klinkt al helemaal eng als je snachts naar de w.c moet. Yoyo. Hoi! AnneThamar. Vond de bruid het feestje ook geslaagd? Is toch anders he als je niet mag drinken en oppassen met ''gek'' doen nu je zwanger bent. Voor mij hoeven die feestjes dan ook niet meer zo.. maar je komt er soms natuurlijk niet meer onder uit. Is het nog gelukt om wat te doen in huis? Veel plezier morgen met de pretecho, is het 3/4D? Ben heeeeel benieuwd naar je foto's.. ik ga namelijk met 26 weken. Miron. Herkenbaar, alles lekker gewassen en gestreken in de kast. Heerlijk gevoel is dat! Is je man al terug met de kinderwagen? Vaddie. Klinkt als een lekker ontspannen avond/ dagje! Zo hoort 't en geniet ervan.. Wat een grote buik al! TJ82. Mooie foto! Fijn dat alles goed met je gaat. Leuk dat je zoveel spullen hebt gekregen, altijd handig. Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje, leuke naam! Hier. Gister de verjaardag van man gehad. Is uiteindelijk 4uur geworden. Een beetje te laat naar mijn zin maar op een gegeven moment dacht ik, kan maar beter blijven zitten en zorgen dat iedereen rustig het huis verlaat dan dat er morgen per ongeluk een deur open staat . (aardig wat gedronken door de gasten) Maar goed.. vanmorgen weer vroeg wakker en vandaag met mijn ouders naar opa en oma geweest. Nu zit het weekend er al weer op en het is voorbij gevlogen.. De tijd vliegt sowieso voor bij vind ik. Meiden, fijne avond...
@Tj: mooie buik. Oh, verjaardag was een gekkenhuis. 7 kinderen waarvan 6 onder de 5. Nu weer lekker thuis. Ten net nog even spelletje gespeeld op de wii. Frummel vond het of heel leuk, of helemaal niks. Werd flink geschopt. Was guitar hero aan het spelen. Zo gezellig een hapje eten met vrienden.
Ja mannetje was lekker vroeg weer terug. Mooie stevige wagen maar het ombouwen is me toch wat. Gelukkig dat je dat niet vaak hoeft te doen. En ach mijn arme meisje ze ging haar stoeltje pakken en die viel boven op haar dikke teen. Nu is haar teen bont en blauw.
Hier een aantal drukke dagen gehad. Nog een weekje vakantie voor de boeg. Vanavond lekker met mijn lief naar de film. Heb vanmiddag gewoon een paar uur liggen slapen op de bank....moest echt even bijkomen. Woensdag eindelijk therapie...ben er aan toe!
Goedenavond, snel even foto's gespot. Leuke buiken weer! Verder niet echt goed bijgelezen. Ben bekaf. Geen middagdutjes gedaan dit weekend. En vanmiddag heeft zoon zijn vingers tussen de deur gehad (ik was vergeten de klos ervoor te leggen en is juist dichtgewaaid toen hij erdoor wilde) {achteraf valt het reuze mee, maar toch} En dat kunnen mijn hormonnen nu niet handelen... Geef jullie later deze week weer meer aandacht! Fijne avond, groeten Lieve
Sterkte met de zielige kindertjes! Geniet nog lekker van je weekje vrij yoyo, wat zal het voor jou afzien zijn als je weer moet werken. Ik lig al lekker op bed met de iPad en ondertussen geniet ik van de trapjes in mijn buik. Heb net het eerste schopje op film vast kunnen leggen
Ja irritant hè, als het net stopt of het filmpje is niet scherp genoeg :x Maar.... Eens zal het lukken
zeg is pam met vakantie ofzo? morgen echt ff een buikfoto maken btw, zag al zulke leuke hier voorbij komen! verder beetje druk weekend achter de rug, schoonmoeder gezeur ook nog maar dat vertel ik morgen allemaal nog wel. kleine meid is gelukkig wel lekker druk in mn buikje, heerlijk van genieten!
Ook goede morgen en fijne dag!! Hier stormt t lekker en ik hoop vandaag te horen of mijn collega een extra dag wil werken...ik hoop t zo!!!