Goedemorgen, Mw21 ik hoop ook voor je dat je collega je goed nieuws brengt. Hier vanmiddag naar de efteling met het werk. Ben benieuwd wat we daar gaan doen. Zal dus laat terug zijn. Man heeft deze week cursus dus dochter is naar schoonouders om te logeren.
@Mw: hopelijk goed nieuws vandaag @Miron: veel plezier in de efteling vandaag Hier: gisteren lekkage op het dag gevonden. Vanmorgen dus meteen gemeld bij de werklui. (ze hebben het dak van de buren vervangen en nu lekt mijn dak) Vanaf vandaag word ik eindelijk vervangen, de uren dat ik niet werk. Hoef ik me dus iets minder schuldig te voelen ten opzichte van mijn collega's. Wel een heerlijk weekend gehad. Echt twee dagen vrijwel niks gedaan. (en toch moe zijn, dat is nog wel het ergste)
Goeiemorgen! Geniet van jullie dag! Ik ga boven poetsen en vanmiddag de stad even in. En vanavond weer zw.yoga. lekker ontspannen!
Goedemorgen, Hoop voor je dat je collega het wil doen Mw Hier vandaag alweer 23 weken, time flies Bekijk bijlage 189152
Zo vandaag dan de pretecho gehad en ik moet zeggen: Echt super leuk!!! Niet in de laatste plaats voor de oma's! Weer een stelletje mooie foto's erbij, alles weer eens opgemeten en de beeb is mooi op gemiddelde. En weegt 555 gram! Helemaal blij weer. Straks even foto's scannen een een buikfototje maken. Idd thriska, vroeg ik me ook af over Pam! Weet eigenlijk niet, miss overheen gelezen...
AnneThamar. Wat super leuk, ben benieuwd naar je (buik)foto's, was het 2D of 3/4D? Mausyi. Mooie buik!
Mausyi mooi hoor! Onze buiken lijken beetje op elkaar alleen kan jij je rug nog btje recht houden haha AnneT kben benieuwd! En mijn collega wil er nog een paar weken over nadenken grrr... want betekend dat ze oppas moet regelen nou ja snap ik natuurlijk heel goed dat ze daar over na wilt denken! Maar dannog wel ik het snel weten haha heb ik natuurlijk niet tegen haar gezegt..
Ik kom even binnenvallen met een sorry dames! sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb zal proberen weer wat meer mee te lezen vanaf nu.. Heb ook niks teruggelezen.. heb ik nog iets gemist? is er al iets bekend over de 20 weken echo's die opnieuw moesten?? Drukke week met mn zere pootje, t geregistreerd partnerschap (Wat wel allemaal prima en leuk was btw! ) en aan de slag in ons huisje.. Vandaag te horen gekregen dat we met de hypotheek niks kunnen dus dat is echt even een flinke financiele tegenvaller en een domper voor de komende 8 jaar Zit er daardoor echt ff doorheen want weet ff niet waar ik t geld vandaan moet toveren voor de kinderwagen enzo.. had zo gehoopt dat we iig alles voor ons meisje gewoon konden kopen maar t zit weer s niet mee.. Hopelijk gaan niet alle kosten dramatisch omhoog volgend jaar want ben t echt wel zat om zo te moeten puzzelen met t geld! Verder weinig te klagen, kleine meid is lekker druk.. en heb twee lekkere mannen in huis dus dat moet ik mezelf soms ff een keertje extra vertellen
Heey Pam, zie nu pas dat je er weer bent We vroegen ons al af of je op vakantie was ofzo. Maarre... gefeliciteerd met je geregistreerd partnerschap! Wel weer balen van de hypotheek, ik ken het gegoogel met geld en op een gegeven moment ben je er wel klaar mee. Vervelend mw dat je collega er nog langer over doet, je wilt graag alles geregeld hebben!
pam, pfff wat shit zeg van de hypotheek.. anders iets van een persoonlijke lening of kan dat ook niet? mooie foto's anne!
@Pam: balen dat jullie geldboom dood is. Hier ook al last van. @AnnaThamar: leuke foto's Hier: algehele malaise. De dag begon lekker. Dus heb weer best veel gedaan vanmorgen. Nu hoofdpijn, zeer been en zeer onrustige buik. (beeb, darmen en maag dus flink daarbinnen)
Dag allemaal! Eindelijk weer thuis na een veel te lange werkdag... Nou ja, een normale, maar hij had wel wat korter gemogen! Ik heb me dit weekend weer een beetje overvraagd, dus hier ook een zere buik. Ik had altijd al moeite met mijn grenzen, maar nu loop ik er toch af en toe keihard tegenaan! Pam, wat een ellende zeg. Geldzorgen zijn naar. ego: Hier heeft vriendlief eindelijk een baan (via het uitzendbureau), dus wordt het allemaal financieel wat makkelijker. Maar wij wonen op dit moment in een 2-kamerappartement. Een huis kopen zit er niet in, want alleen ik heb een vast contract en verdien nou ook weer niet heel veel. We willen dolgraag naar iets groters, en ik hoop dat we nu in ieder geval kunnen doorschuiven naar een 4-kamerappartement. Dat lukt nu financieel. Maar via de woningvereniging lukt dat sowieso niet, want daarvoor heb je veel meer wachttijd nodig dan ik heb (ik heb nu 4 jaar). In Utrecht mag je zeker 6 jaar op de lijst voor een (slecht) appartement, en een rijtjeshuis krijg je pas na iets van 10 jaar wachttijd. Voor urgentie komen we niet in aanmerking. Dus wij zijn nog niet eens begonnen aan een kinderkamer! We kunnen het nergens kwijt...:S Als we niets groters krijgen binnenkort mag vriendlief zijn kledingkast opofferen en krijgt hij een klein kastje, zodat we in ieder geval plek hebben voor een ledikantje en commode. Blègh... ik ben het zat! En het allerliefst wil ik gewoon een huis met een tuin, maar dat zit er voorlopig echt niet in Maar goed, weer genoeg gezeurd!
@Marjanneke: zou zeker wel reageren op mooie flats/ woningen in Utrecht. Je zal maar een keer geluk hebben. Hadden wij ook. Ons eerste flatje kregen we ook 'al' na 4 jaar wachten. Terwijl er wordt gezegt dat je van zeker 6 jaar uit moet gaan. En het scheelt wel in welke wijken je reageert. Sommige wijken zijn minder populair dan andere. En in sommige dorpen in de omgeving maak je ook meer kans. (of je moet echt in Utrecht zelf willen blijven) Hier: LIef is nog steeds niet lekker dus wilde niet eten. Dus zelf maar even een frietje gebakken. Nu even tv kijken, hondjes uitlaten en op tijd naar bed.
@Allemaal: jaaa t is gewoon ff echt balen, ergens weet ik dat er geen man overboord is want vanaf eind december hebben we t even wat ruimer (eindelijk klaar met afbetalen van een fijne fout van de belastindienst en uwv :x) en in februari ga ik nog eenmalig iets omhoog in uitkering omdat ik dan pas 23 word dus dan hebben we alweer wat meer ademruimte.. T is gewoon dat de kleine meid niet een half jaar langer blijft zitten omdat ik t dan wat ruimer heb ik wil nu zo graag zoveel kopen en af hebben enzo en moet toch maar leren dat t niet allemaal "nu nu nu" kan.. Ideaal is anders maar zoals ik al zei, er is ook geen man overboord.. had gewoon stiekem wel erg gehoopt op een meevallertje hiermee.. @marjanneke: Jeeeeetje! dat lijkt me idd erg moeilijk zeg.. geen ruimte hebben en ook niet zo 1, 2, 3 mogelijkheid om die te krijgen.. Is er geen particuliere verhuur waar de wachttijd minder is? hopelijk vinden jullie snel een oplossing en kan je lekker tekeer gaan in een babykamer!! @Brakke dames: t is er ook echt weer voor he????!! lekker met een bak warme chocomel met slagroom op de bank! voelt iedereen zich vast snel beter!!
AnneThamar. Mooi buikie en beebje hoor! Pamp. Welkom terug. Dat is zeker balen van je hypotheek.. uiteindelijk zal alles wel op z'n pootjes terecht komen maar het is inderdaad heel erg jammer dat jullie nu niet kunnen doen wat jullie graag willen.. Wat je zegt.. niks is mooier dan het gezin dat je nu hebt, en geniet van de dingen die je wel hebt (begrijp je wel hoor, zou het ook geen lekker vooruitzicht vinden) Marjanneke. Fijn dat je mannetje nu een baan heeft, hopelijk volgt over een niet al te lange tijd ook een huisje naar wens! Vaddie en Yoyo. Jullie in de lappenmand Lekker vroeg naar bed en zorg goed voor je zelf. Yoyo wanneer heb jij ook al weer fysio? Ik ben weer thuis. Heb gewerkt en daarna bij mijn ouders gegeten. Man heeft de hele week avond/ nachtdienst dus eet alleen en mag niet meer van hem brood eten in de avond (daar heb ik nog al een handje van ) Altijd fijn om aan het schuiven. Voel me verder bijzonder goed vandaag. Eigenlijk vanaf het weekend al, geen stuit/ rug klachten. Vrijdag fysio gehad dus misschien heeft het toch iets geholpen. Ik voel de baby de hele dag door vandaag, eerder was het vooral savonds in bed en in de ochtend. Hopelijk zet dit zich voort hoewel ik niet afgeleidt wil worden op mijn werk. Ach.. het zal wel wennen denk ik.. Verders weinig te melden, ik wens jullie een fijne avond en tot later. Groetjes!