1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Thanx!:)

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha ik moet nog wel getelt 42 dagen werken over 11,5 week verlof! En nog 1 week vakantie...
    Spijt me ik vind t lang duren haha

3. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden......

Vaddie wat erg zeg dat ze geen begrip heeft. Vraagje heb jij je vitb12 ook laten testen? vaak wordt je daar ook wat energieker van.... niet om je aan het werk te praten maar het is vaak iets wat niet meteen herkend wordt.......

Ik moet nog 12 weken werken!!!:$ ga langer doorwerken. Vorige keer heb ik zitten wachten en vervelen en huilend naar mijn werk gegaan dat ik baalde. Vond de tijd na afloop veel te snel gaan.....had nog wat langer van mijn snoepie willen genieten hihi........

Verder heb ik het druk met het werk veel indrukken, curussen en moeilijke zaken mbt personeel

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen meiden!

Hier alweer ruim een uur wakker. Man kwam uit z'n nachtdienst en nadat we even tegen elkaar aan gelegen hebben is de baby weer wakker en ik dus ook.. Lijkt wel of hij onze stemmen gehoord heeft.

Nu lekker optijd klaar om zo naar mijn werk te gaan. Fijne dag allemaal!

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Heb ik ook altijd als ik snachts ga plassen Soepkip!!
    Ik.zit ook alweer ff klaar, de bouwvakkers zouden hier om 7u zijn nou zie nog niks! Vind t echt niks al die vreemde mannen over de vloer! Ja als ik op mijn werk ben mogen ze van mij hun gang gaan maar begin vandaag pas om 9:15
    Raar hoor dat je niet lekker zit in je eigen huis!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

7. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Oh Mw nu maakte je me ook nieuwschierig naar hoeveel dagen ik nog moest werken. En heb net effe gekeken en nog maar 28 dagen werken en nog 9 weken werken. Maar dat komt ook omdat ik al half december verlof heb.

En dat vind ik ook altijd zo verschrikkelijk als je moet wachten op mensen die een tijdstip doorgeven en dan toch later komen.

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Inkerbell: is nog niet eerder op geprikt maar wordt de komende keer wel meegenomen. Maar vermoed zelf van niet. B12 tekort heeft meestal meer symtomen.

Hier: goed geslapen. Gisteren voor het eerste de baby zien schoppen. Had de babyfoon op mijn buik liggen en het muziekje speelde af. Mijn man zet het muziekje uit en de babyfoon vloog gewoon een stukje omhoog. Helaas zag mijn man het niet, te druk met de babyfoon. Erg leuk om te zien.
    Voel me nu helemaal niet lekker. Harde buik en darmen zijn ook helemaal van slag.

9. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    pfff hier een rotnacht gehad, oudste had last van zn buik en diaree en heeft tot 2 uur gespookt... vandaag is ie ook niet te genieten, zo klierig is ie! dat wordt heel vroeg naar bed voor m.

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @vaddie: Hopelijk is de bedrijfsarts begripvoller als je leidinggevende en kan je dan meer rusten!

@trishka: ooooohh vermoeiend als ze zo zijn he?! Brayden heeft dat ook zo erg als ie ziekig is.. gaat ie alles opzoeken wat niet mag en wel bij de eerste nee huilen en boos worden..

Hopelijk knapt ie snel op! ;)

@LK: thanks.. en dat weet ik ook wel ik kan gewoon slecht tegen dat financiele gedoe steeds ;) zou willen dat ik nooit op mn rekening hoefde te kijken omdat ik toch geld teveel had! hahaha

@Soepkip: fijn dat de fysio zo goed helpt! waarschijnlijk toch bekkenklachten dus..

@Fysio hier: moet maar s gaan kijken hoeveel behandelingen ik vergoed krijg en hoeveel er uit eigen zak moeten gaan komen.. anders maar ff minder fysio vrees ik want zonder kan ik niet!

@Hier gister ringen opgehaald en bij oma van manlief in utrecht langs geweest.. drukke maar wel leuke dag maar dat na alles wat we boven gedaan hebben was wel ff teveel voor mij.. heb nu erge last van mn bekken enzo.. ;) tsjah eigen schuld en er is wel lekker veel af :)

Op de terugweg nog ff half uur stil gestaan op de snelweg.. ?! ongeluk denken we ofzo.. was daarna opgelost en iedereen reed ineens weer gewoon volop.. heel apart!

Nu ga ik straks even lekker terug met mn kleine ventje want die is nog niet helemaal in zn doen.. hopelijk kunnen we lekker een uurtje of 2 tukken!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo weer terug van therapie. Heb een hoop oefeningen meegekregen. En moet mijn werk doseren....ehm weet nog niet hoe ik dat moet gaan doen.... Moet eigenlijk om de paar uur even gaan liggen om mijn rug te ontzien.....mijn baas ziet me aankomen....

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @yojo: je hebt recht op extra pauza omdat je zwanger bent. Dus je baas heeft niet veel te willen.

Hier: nu thuis en naar bed. Voel me hondsberoerd

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    yojo dat advies kreeg ik ook!
    Liggen was hier geen optie. Ik krijg nu wel standaard pauze want dat lukte bij ons niet altijd en dan ga ik ff apart zitten, geeft ook rust.
    En ook vanwege dat advies besloten om om half 4 te stoppen zodat ik thuis kan liggen...dus misschien een idee?

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja idd miss maar halve dagen... Zal eerst ma en di even afkijken en woe moet ik terug....we zullen zien...

15. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Denk ik plaats ook maar weer een buik foto :D

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    mooi babylove!

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Mooi buikieee!! :D

@Allemaal: worden jullie ook zo verbouwd van binnen?! :) onze kleine meid is soms zon druktemakert! :D mn hele buik schudt en zeker als vriendlief zn hand of hoofd op mn buik heeft dan kan ze soms zo hard schoppen dat t gewoon zeer doet! NU AL :$
    Ook mn blaas is echt een slachtoffer en ik denk dat die serieus bont en blauw is nu.. :) wordt wat straks.. aan t eind was dat bij Brayden pas echt erg.... *slik*.. :D

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    babylove. Mooi buikie!

Pamp. Ik voel 'm regelmatig bewegen/ schoppen. (zoals nu, ik zit ondertussen aan mijn avondeten :)) Snachts ervaar ik het als minder prettig. Als ik eenmaal wakker ben en hij is lekker in de weer in mijn buik dan vind ik dat zo'n heerlijk gevoel dat ik er niet meer van kan (wil) slapen!
    Een enkele keer lijkt hij mijn blaas te bereiken maar over het algemeen voel ik 'm boven m'n navel of in mijn zij trappen. Komt misschien ook wel omdat m'n baarmoeder vrij hoog ligt. Weet niet of ie al gezakt is.

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Whaaa dat is wel wat dat je dan niet meer kan slapen! wat zal jij veel wakker liggen dan! :D en idd ik voel t nu ook heel hoog en in mn zij soms keihard maar ik denk dat mn blaas gevoelig is (lees: pijnlijk) en dat ik t misschien daardoor zo duidelijk herken? of ze denkt dat t een springkussen is :)

Heb nu ook dat ik snachts veel moet plassen omdat als ik een beetje moet t al snel pijn gaat doen en dan lig ik echt niet lekker meer.. voelt dan ook te naar om te gaan slapen dus dan moet ik er WEER uit om te piesen ;) herkennen jullie dit?

20. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

vandaag weer een drukke dag gehad.

Pam herkenbaar, mijn beeb schopt mijn blaas helemaal aan gort zeg....
    Moest vandaag in een kwartier 3 x plassen......
    Ook is het druk idd.....

Vaddie; hoop dat je snel weer wat meer energie gaat krijgen....idd je kan het altijd na laten kijken.....

Bedenkt zich nog ene buikfoto te moeten maken haha....

Oja mijn stunteldochter had weer haar moment! Zat op de pot en klapt voorover vol op haar mond...gevolg alle tandjes door de lip!!! Bloeden..... heb het tandenpoetsen maar even gelaten voor wat het is

Deel Deze Pagina