Thanx meiden, ben d'r ook heel blij mee! Conditie. Met mijn conditie is nog niet veel aan de hand. Heb er met slenteren nog niets van gemerkt Verder sport ik niet dus geen idee. Wat ik wel merk is mijn kortademigheid als ik een paar trappen op ren. Dan sta ik te hijgen boven aan de trap! Dat heeft niks met conditie te maken.. M'n moeder viel het op dat mijn buik wat naar beneden is gezakt? Ik dacht het zelf ook al een beetje maar voel het van binnen niet zo. Heb (nog) geen last van een baby die tegen mijn blaas aan trapt en dat vind ik helemaal niet erg natuurlijk. Ik ben ook al aardig op weg met de aankopen voor onze zoon, vind het heerlijk om te struinen en leuke pakjes te kopen. Zijn kledingkast hangt al vol.. mag van mezelf niets meer kopen omdat we w.s. ook nog genoeg krijgen als hij geboren is. Maar toch.. voor de eeste maatjes en in het begin wil ik dat hij er vooral leuk uit ziet in mijn eigen gekochte kleertjes! Hier ook de voice aan op de achtergrond maar ik denk dat ik zo mijn bed in duik. Nog 2 dagen werken en ik heb echt geen zin. Ben alleen maandag vrij en dan mag ik weer werken tot en met vrijdag. Maar..... volgende week zaterdag ben ik 26 weken en dan heb ik mijn 3/4D echo Kijk er naar uit! Fijne avond!
Mooie wagen hoor! Hier lig ik op me rug en links buik is echt zacht en rechts voel je de baby helemaal liggen. Vriendlief laten voelen die zei wow!! Haha
Soepkip. Mooie wagen. En zeer goede keuze, hi hi! Conditie. Ook hier buitenadem boven aan de trap. En ik ben traag, in alles volgens manlief, dus ook mijn reactiesnelheid... Loop al tijden een flinke stap minder snel als normaal. Normaal houdt hij mij niet bij, nu ik hem niet, hi hi Vaddie. mijn buik protesteerd al na een klein half uurtje... Baby kijken. Zoon was heel lief, moest hem steeds boven de box tillen zodat hij een kusje kon geven. En hij deed alle moeite om de box in te klimmen... En er kwam geen protest toen ik de baby vast had, mooi makkelijk kon hij allemaal kusjes geven. Dus dat is een goed vooruitzicht! Prettig! Weer. Heerlijk, lekker naar de tandsarts en bakker gewandelt vanmiddag. En kreeg het zowaar warm achter het glas tijdens de thee in de keuken, hi hi Slapen. Hier ook braaf met zoonlief meegeslapen vanmiddag. Dat heb ik stiekum op deze vrijdagen wel nodig, hi hi Kleding. Ik mag niks meer shoppen. Volgens manlief staat er meer dan genoeg op de zolder... Voor de portomonee een voordeel dat we niet weten of het een jongen of meisje is! Pauze is weer voorbij, dus aandacht dwaalt af. Fijne avond verder, groeten Lieve
Zo ik lag gisteren om half 10 op bed met warme chocomelk. Lekker liggen lezen, en vanmorgen om 5 uur wakker. Gaan zo naar utrecht, vrienden helpen verhuizen. (Tenminste mijn man dan, ik ga kijken ) Af en toe voel ik de beeb maar over het algemeen heb ik nog steeds niet het idee dat ik zwanger ben! Na 4 echo's zou je denken dat ik het wel snap, maar kan het soms nog niet bevatten... In ieder geval... Fijn weekend dames!
Heel erg herkenbaar hoor An! T vroege wakker zijn en t niet beseffen haha zelfs nu ik dit typ voel ik trapjes maar dan kan ik me nogsteeds niet voorstellen dat dat mijn baby is die dat doet
Goedemorgen, zo dat was me een nachtje wel. Dochter is begonnen in haar eigen bedje maar om 9 uur toen ik naar bed ging hebben we haar bij ons in bed gelegd met als gevolg dat ik nauwelijks heb geslapen tot 1 uur. Daarna nog eens geprobeerd om in haar eigen bedje te leggen en daar heeft ze nog geslapen tot 3 uur. Daarna begon ze weer van au au. Dus maar weer terug bij ons in bed. Mijn man is met haar om 6 uur opgestaan en heeft haar bij mij weer om 8 uur terug in bed gelegd. Dus ik ben nu wel uitgeslapen maar mijn man niet. En vandaag moeten we nog de boodschappen gaan halen voor morgen omdat ze dan 2 jaar wordt. Dus ik ben benieuwd hoe de rest van de dag gaat.
Goede morgen ladies, Hier weer een bizarre nachtmerrie gehad. Was aan het dromen dat ik was bevallen was van 6 kinderen. Voor alle 6 had ik een bugaboo gekocht. Ik mocht echter maar 1 kindje houden en de rest moest ik met flink geweld dood steken met een uiteinde van een bezemsteel. Vriend werd wakker van mij omdat ik aan het gillen was, ik bleef onrustig. Hij heeft me moeten vasthouden omdat ik maar niet uit de droom kwam. Weet 'm nu nog goed te herinneren *hormonenikdanku* Dus.. maar goed. Vanmorgen verslapen.. gelukkig was ik nog redelijk op tijd maar ja wat wil je met zoveel diensten achter elkaar. Zal blij zijn als morgen voorbij is, maandag lekker vrij. Miron. Suc6 vandaag met alles. Hopelijk heeft je meisje niet te veel last en kan ze een beetje afleiding vinden. AnneThamar. Suc6 met het kijken naar verhuizen vandaag, lijkt me ook vermoeiend Voordeel van rustig achter de computer zitten typen is dat ik de baby voel bewegen, zowel links als rechts tegelijk. Ben benieuwd hoe groot hij nu is. Over precies een week de echo! Fijn weekend!
Soepkip. Gadver wat een verschrikkelijke droom. Ben je dan niet helemaal van slag vandaag? Ik ga dan altijd veel te veel denken, waarom droom ik dat, wat bedoelen die hormonnen mij te vertellen... Geniet maandag van je welverdiende vrijedag! Miron. Jij ook al zo'n slechte nacht. Hoe is het nu met de oren van je dochter. Ook niet leuk zo voor haar tweede verjaardag. Kun je dat een beetje handelen zo'n halve nacht en zwanger en een feest voorbereiden? AnneT. En is het gelukt om alleen maar te kijken, of stiekum toch links en recht wel een beetje geholpen? Goed idee, ik ga nu lekker warme choco maken. Heb verschrikkelijke pijn in mijn linker lies, heup. Of ik dan toch vanochtend te veel heb gedaan. Even lekker naar de bakker en super gewandelt met zoon in de wagen. Althans de heenweg, terug heeft hij gelopen.. Volgens mij had hij het toch een beetje koud, dus ga de trappelzak maar weer van zolder halen! Lopend op bepaald moment ook heel schattig één hand aan de wagen, net of hij me wilde vertellen, dat gaat goed komen in januari, mama! Maar ook heel donderstenig juist de verkeerde kant op lopen achter de hondjes aan door de poep in het gras... Maar wel lekker genoten. Warm aangekleed, koude voelen en ondertussen genieten van het toch best wel warme zonnetje! Nu ligt hij lekker te slapen en geeft ik julllie even aandacht om er straks ook nog even in te duiken. Vanmiddag bij vrienden op de thee en diner! Goed weekend!
Hier afgelopen nacht ook al bagger geslapen. Vreemd gedroomd en veel wakker geweest. Vandaag weer te druk geweest. Maar babykamer staat in de verf. Morgen mogen de meubels van de zolder. Komende week of weekend zet Lief die in elkaar en dan het het grote schoonmaken en uitzoeken beginnen. Zin in.
Zo wat een droom soepkip kan me voorstellen dat je daar helemaal naar wakker van word. Zo alle boodschappen zijn in huis. Heeft mijn mannetje gedaan Dochterlief heeft lekker geslapen en hoewel ze wel koorts heeft speelt ze nog en is ze nog vrolijk. ze klaagt ook niet meer over oorpijn dus dat is een goed teken.
Hoi allemaal, Hier ook niet heel goed geslapen. Vriend is ziek, en ligt de hele tijd te hoesten Kan hij ook niet helpen, maar is toch echt wel verschrikkelijk irritant! En ik moest nogal veel naar de wc! Maar nu net terug van 5 km wandelen in het bos. Dat duurt normaal een uurtje, maar nu 1,5 en ik ben er goed moe van! Ik word echt traag... Maar ben wel weer helemaal bijgetankt! En nu ik stilzit word ik meteen weer lekker getrapt Fijn weekend iedereen!
hey Wat vervelend dat jullie zo slecht geslapen hebben Soepkip is wel heel heftig die droom.....gelukkig wa het maar een droom. Miron arm meisje, ja als ze niet fit zijn dan heb je het er maar druk mee. Hopelijk zakt de koorts snel marjanneke heerlijk gelopen...geniet er maar van straks kom je zover niet meer.... Vaddie druk bezig, lekker toch enne wel foto's showen.... Hier ook druk geweest, mannen zijn de tuin aan het bestraten, huis gepoetst, vanmiddag dames van de pufclub op bezoek, cake gebakken, was gevouwen etc...... Nu tijd voor mijzelf....
LieveKylian. Er zit inderdaad altijd een soort realiteit in die horror dromen. Ik heb er maar uitgehaald dat ik zwanger ben van 1 zoon en dat het goed zo is. De rest moest ik vermoorden.. Ben er maar niet teveel mee aan de haal gegaan Is je pijn inmiddels al een beetje weg getrokken? Klinkt niet prettig en het kan toch niet nu al teveel zijn zo'n wandeling? Vaddie. Veel plezier morgen met de babykamer. Dat zijn de leukere dingen om je mee bezig te houden! Miron. Goed geregeld! Gelukkig heeft je meisje vandaag niet teveel last gehad. Hopelijk blijft het zo. 't zou zielig zijn als ze op haar verjaardag ziek is :S In ieder geval veel plezier morgen! Marjanneke. Sterkte met je zieke mannetje. Dat gehoest naastje is inderdaad niet erg prettig. Sowieso zijn zieke mannen niet zo prettig Inkerbell. Klinkt als een druk dagje, is je tuin mooi geworden. Meiden van de pufclub? Is dat van deze zwangerschap of heb je een gezellig clubje van je vorige zwangerschap overgehouden? Ik ben nu een beetje zago. Heb na het werk een uurtje geslapen, kom ik eruit gaat man een uurtje liggen en zegt als je het eten klaar hebt kom ik eruit. Ik eruit en gekookt en meneer komt z'n nest niet uit. Uit protest heb ik de waskamer open gezet waar de wasmachine en droger staan te draaien, hij haat dat geluid. Moet me eigenlijk niet aanstellen, hij heeft 11 dagen achter elkaar gewerkt en is op zijn eerste vrije dag gaan klussen bij zijn broer. Maar toch.. is het wel irritant. Ik wacht maar tot de machines klaar zijn en dan ga ik lekker slapen Morgen laatste dagje werken.. Fijne avond!
@Inkerbell: valt nog niet veel te zien. Muren zijn gewoon wit. Als de kamer af is zet ik wel een foto online. Maar dat kan nog wel een paar weken duren. @Soepkip: ik doe morgen helemaal niks meer. Moet echt even bijkomen van vandaag.
Pufclub is van onze vorige zwangerschap. hele hechte club. Er zijn toen 9 meisjes en 2 jongens geboren....... Nu al 4 meiden die een 2e hebben en 4 die zwanger van de 2e zijn. Ik start aanstaande woensdag met zwangerschaps zwemmen..ben heel erg benieuwd. Af en toe mag je je lekker ergeren aan je vent hoor. Doe ik ook. Had zo gezegd zijn spul in de vaatwasser te zetten zodat deze aan kon...wat doet ie loopt hem voorbij om te gaan roken buiten...heb hem heel lieftallig terig gefloten.....
Heup. Vermoed dat ik me vertrapt heb, zonder dat bewust te merken, zeg maar. Als ik gewoon goed loop dan gaat pijn weg. Ook tijdens zitten is er geen pijn. Maar als ik dan op moet staan... Dus vermoed gewoon even de tijd en rust geven!
goeiemorgen soepchick! nou ja goeie... heb denk ik vanacht amper 2 uurtjes geslapen, kids zijn alle twee verkouden zucht. oudste is net een zeehond en jongste is benauwd dus beide nauwelijks geslapen.. ga zo nog ff lekker mn bedje in, ff nog 2 uurtjes bijtanken pfff.