Ja ik ben ook bang dat ik misschien last heb van de koolzuur. dat dronk ik al niet meer omdat ik daar dus last van krijg maar soms gewoon zin in een glaasje cola en in de zwangerschap al helemaal! Toch maar even laten dan.. Al moet ik zeggen dat dit idd een stuk extremer is maar ook echt op een griepje lijkt.. heb gewoon zon buikspierpijn nu van de krampen dat ik amper normaal rechtop kan lopen.. en voel me beetje koortsig.. Ben gewoon trots op mezelf dat ik heb gekookt en gegeten! kleine man ook supergoed gegeten dus ik heb goed gekookt hihi vanavond lekker op de bank hangen en niks meer doen als de kleine man slaapt en vroeg mn bedje in! nu al zin in hihi
ff serieus vraagje aan jullie; Zei al dat ik mijn echo foto niet mooi vond maar nu vind ik echt dat het bij het neusje lipje een beetje een 'zooitje' is op de foto meestal zie je heel mooi profiel. Hazenlipje is t niet dat heeft ze goed gechecked maar nu zit ik te kijken, klopt het wel echt?
Maak je niet druk meis! hazenlipje bekijken ze niet zo dat wordt bekeken vanaf de voorkant, dan zie je de neusgaten en eronder de lijn van de bovenlip, als die dicht is heeft het geen hazenlip.. Wat bij jouw foto aan de hand is (denk ik) is dat het geen mooi profieltje is, je kindje ligt zeg maar net iets gedraaid naar ons toe en dat geeft een vertekent beeld.. daardoor zie je waarschijnlijk de diepteverschillen die er zijn onder de neus (die heuveltjes zeg maar die je hebt vanaf je neus naar je bovenlip ) en misschien wel delen van de kaak.. Het is dus gewoon geen mooie foto, voorderest niks mis met jullie ukje!
Hier: ging goed in het ziekenhuis. Navelstreng bevat inderdaad maar 2 vaten in plaats van de gebruikelijke drie. Gelukkig ziet het er naar huis dat frummel een goed werkende blaas heeft. Ook heeft de gyn twee nieren gezien. Is dus gewoon een geval van pech. Toen ik thuis kwam meteen een mail gestuurd naar mijn werkgever. Dat de guo goed ging, uitslag ook goed maar dat het er op lijkt dat de vermoeidheid niet minder gaat worden. Dat ik daarom maandag weer ga werken, maar dan maar 4 uur per dag. Kreeg vrijwel meteen een mail terug dat ik een oproep van de bedrijfsarts kan verwachten. Ouders: hier een hele goede band met mijn ouders. Gelukkig kunnen mijn ouders het ook heel goed vinden met mijn man. Maar hoe goed de band ook is: mijn ouders zijn niet bij de bevalling! (daar ben ik dus veel te preuts voor) @Mw: volgens mij is dat 'zooitje' normaal hoor. Ziet er bij mij ook ongeveer zo uit. Zitten geen botjes dus wat moeilijker te zien. Prik: kan ik al weken amper tot niet meer drinken omdat ik echt last krijg van de koolzuur.
@Vaddie: fijn dat toch alles goed was! heeft het verder nog gevolgen qua extra controles of de bevalling ofzo?? En wat de bedrijfarts betreft, TOP! in mijn ervaring zijn die een stuk begripvoller en als je daaraan uitlegt dat het niet gaat, en je op advies van de gyn. rust moet houden ivm de harde buiken enzo kan ie daar moeilijk tegenin gaan.. Wat als er wat mis zou gaan met jullie kindje? hoewel t niet te bewijzen is zou jij kunnen roepen dat het komt doordat jij MOEST werken terwijl t niet ging tegen het advies van de gyn in. dat risico neemt geen bedrijf volgens mij! Dus ik denk dat dit wel in je voordeel kan werken. Ik hoop het iig voor je! zou fijn zijn als het gewoon duidelijk is dat je maar zoveel kan werken, en geen gedoe met je leidinggevende meer!
Tadaaa! Hier onze ZOON Bij de onderste foto zie je zijn onderbeentjes en daartussen duidelijk het geslacht...tenminste op haar schermpje haha
Pamp nu je t zegt is t oogje ook wel veel deze kant op dus is die inderdaad misschien wat gedraaid Vaddie fijn dat het mee viel! Jou foto lijkt erop? Ga je die ook plaatsen? Yojo ze zei halverwege wel dat t de hik had, dus misschien? Stom dat ik er zo onzeker over ben maar zie zulke mooie profielfoto's voorbij komen
@Yojo: Gefeliciteeeeerd!! een zoon! leuk hoor! en idd, duidelijk te zien op die laatste foto! @Mw: maak je niet druk, op onze beste profielfoto is niet eens een neusje te zien? zegt genoeg denk? En beweging van je ukje zorgt ook voor slechte foto's.. Des te meer reden voor een pretechootje! @Mn buik: HIJ BEWEEGT!! hihi.. als de kleine meid erg druk is zie ik m bewegen! superleuk nog ff en ik kan t filmen
Leuk een bewegende buik!! Ik vond het zo apart vanmiddag...ik voelde een schop en twee tellen later zie je het op beeld....
Yojo superleuk! Pamp hoop ook dat mijn buik gaat bewegen! Maakt denk wel uit waar de placenta ligt denk? Hier zo visite van een ...'vriendin'...hopen op een kado'tje dan heb ik er tenminste zin in haha heb sinds ik zwanger ben opeens veel 'vriendinnen' die weer willen afspreken en mijn echte vriendinnen hadden niks laten horen met de 20w echo haha oei wat voelde ze zich schuldig! Nou kom maar op met die goedmaakbabyshower whaha
wat leuk Yoyo een jongen *burp* ik heb last van maagzuur Uk trapt flink tegen mijn buik. Hier dacht ik gister ook mijn buik zien te bewegen Maar het kon aan mijn lens liggen hahaha *zucht* hier nog steeds pissig :x Dom gedoe allemaal van man zijn werk :x
@Soepkip (toch? ben kippig): sorry ga ik niet plaatsen. Dan zou er een heel verhaal uitleg bij moeten hebben. Echo foto's zijn heel onduidelijk vanwege mijn speklaag. @Pam: precies. Dat is ook mijn ervaring. Bedrijsarts was vorige keer erg begripvol. (na een operatie) En zijn advies was precies wat hij met mij besproken had. "ze wil weten wat mijn inzetbaarheid is de komende tijd" Nog of je dat kan voorspellen.
ha meiden, Mijn energielevel is wat gedaald en na twee dagen werken heb ik deze dag gebruikt om bij te komen... Voor zover dat kan natuurlijk met een ondernemende peuter in je buurt Nu bijleestijd. Oh ik lees dat anderen hier ook last hebben van het ontbreken van conditie... Yoyo, leuk zo'n drukke baby Mw, wat een prachtige buik heb je zeg! Leuk om die twee fotó's naast elkaar te zien. Fijn dat je echo goed was! TJ, veel plezier in Lissabon! Winterjas, ik ga morgen op jacht! Ga winkelen met mijn zus Verlof, ik heb geluk. De kerstvakantie gebint 6 wkeen voor mijn verlof. Die twee weken heb ik dus als bonus en begint mijn verlof dus officieel 4 weken van te voren. Dommel, fijn dat je weer veel meer energie hebt Ik neem geen ouderschapsverlof op. Miron, hoe is je eerste werkdag verlopen? MariaC, succes met de werkdagen! Werk je normaal gesproken minder dagen per week? Happygrump, da's wel schrikken zeg. Hoe is het nu met je? Oh ik lees nu dat je een goede echo hebt gehad!! Fijn en ik begrijp dat je nu ontzettend opgelucht bent. Kraamfeest, dat gaan wij ook doen. Bij S ok al gedaan en dat is ons erg goed bevallen. Pam, leuk kaartje van Brayden INkerbell, ook al zo'n schattig kaartje! Succes met je sollicitatie morgen. MAusyi, ook een goede echo gelukkig. Fijn hoor! Echt een heel mooie foto van jullie baby!!! En kan dat zomaar.. op staande voet ontslagen worden omdat je op zoek bent naar wellicht een andere baan? Oh, hij heeft nu al een andere baan. Da's wel goed nieuws!!! AnneThamar, mooi buikfoto Foxymama, leuk een meisje en ook al 20 weken! Het aftellen gaat beginnen Soepkip, hoe is het nu met je rug? Balen dat je daar zo'n last van hebt. Marjanneke, leuk dat er een nieuwe danscursus is gestart. wat voor soort dansen is het? Waarom is er een nieuw topic???? Nog meer om bij te lezen Foxy, mooie echofoto zeg! Pam, beterschap meid! vaddie, goed nieuws dat met de baby alled goed gaat. Hopelijk komen jullie er uit met het werk! Yoyo, ook een goede echo. Heel fijn. Mooie foto's Wat leuk een jongetje!!! ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, helemaal weer bij!!!!! Morgen ga ik lekker winkelen. Heb er erg veel zin in!! Fijne avond allemaal!!
Hey meiden Wat is er weer heerlijk veel afgeklets. Yoyo fijn dat je echo goed was. Vaddie gelukkig is het niets ernstigs. Denk idd dat de bedrijfsarts je goed kan helpen. Wees gewoon duidelijk in wat je klachten zijn..... Annethamar...dit gaat nog ene leuke zwangerschap worden samen met je moeder.....hormonen hoe komt ze erbij ja dan die van haar zeker of is ze niet in de overgang...pffff suc6 ermee.... Weet niet wie het vroeg maar denk dat ik nu even overstap als interim voor mij beter is. merk dat onze zorg zwaar wordt momenteel. Krijg al harde buiken/ Voor mij kunnen ze dan iemand inschakelen die het wel goed kan.....We hebben ook met tijdsnelheid te maken ..... Gisteravond hebben we bijeenkomst gehad over onze baan.....toekomst..komt er op neer dat ik weer moet solliciteren..... kan er ook wel bij. Al met al even een kop vol zorgen.....