1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ha meiden,

net de 20 weken echo gehad...

ben volgens haar nu 21 en 1 dag...

alles zag er goed uit... :)

gelukkig geen hazenlipje, geen klompvoetjes, maar ook geen piemeltje!!!!!:D

we zijn dus van een jongen naar een duidelijke MEID gegaan!!!!

heb dus een leuk pakketje jongens kleertjes op marktplaats te zetten...:)

dacht dat ik teleurgesteld zou zijn, was ook wel verbaast, maar voel me nu super trots!!! ik heb straks 2 van die mooie meiden rond lopen met die mooie bossen met krullen:):):)

erg grappig dus...

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Och och, Dommel!!!!! Even op de roze stand nu :)

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Fijn dat de echo goed was dommel! maar jeetje dat is even overschakelen zeg! wel leuk een meisje!! :D

Heb je wel goed tussen die benen kunnen spieken, niet dat t bij je ukje blijft veranderen! ;) haha

@Bewegen buik: hier nu placenta aan de voorkant, vorige keer aan de achterkant.. dus dat zegt misschien niet zoveel?

Ik denk dat t vooral belangrijk is dat je ontspannen zit of ligt, en helemaal stil ;) met een blote buik.. en dat ukje dan echt tegen naar de buitenkant schopt zeg maar! een draai is veel later pas zichtbaar en niet altijd, en schoppen naar binnen voel alleen jij meestal :p maar echte schopjes naar buiten doen je buik gewoon bewegen, en omdat je t ook voelt dan weet je waar je moet kijken zeg maar ;)

Dat ik een stuk verder was was t echt heel extreem te zien met Brayden! :D hele golven en bobbels..

ligt denk ik ook aan hoeveel vruchtwater je hebt misschien? of hoe hard je buik is? bij sommige vrouwen zie je echt zon extreme bal en die ziet er dan keihard uit, maar heb ook wel s gezien dat je gewoon t hele kind zag liggen! :$ die buik was niet rond maar je zag gewoon echt de baby :p vond ik wel freaky :)

@Hanna: thanks :)

@Hier, thee is op.. serie is om half 10 af en dan duik ik mn bedje in :) tot morgen.. kheb morgen een hele lange dag alleen.. vriendlief heeft ochtenddienst en daarna vergadering dus ik hoop dat mn ventje weer zo lief gaat spelen zodat ik t volhoud ;)
    Denk dat ik weer een lekker bankdagje inlas om beter te worden :)

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Dommel jee wat een verassing van een jongen naar een meid en dat weten ze nu echt zeker? ik denk als ik dat nieuws kreeg nog maar eens een pret echo zou laten maken om het nog een keer te laten checken.

Pam lastig he als je je niet lekker voelt en dan ook nog zo'n kleintje rond hebt lopen die je ook nog moet verzorgen.

Eerste werkweek is weer goed bevallen. Weer lekker hektisch daar hou ik wel van. Volgende week weer ene dagje naar een ander kantoor. Dit wordt gesloten per 1 oktober dus nog de laatste dingen overdragen.

Ik voel de kleine nu iedere dag een beetje beter. Ik vind het helemaal geweldig.

5. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ja, het is wel echt zeker... ze heeft er wel 10 x naar gekeken, uit verschillende hoeken en ik heb het zelf ook echt gezien.... 3 duidelijke streepjes....

het was wel even omschakelen... maar het voelt ook wel weer natuurlijk op een of andere manier...

mijn dochter zei net bij het naar bed gaan: "ïkke lekker slapen en zusje ook lekker slapen..."
    ach, wat wordt ze dan ineens groot!

6. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hey hey!!!

@Yoyo! Fijn dat je een goede echo hebt gehad voelt zo fijn he! Gefeliciteerd!

@Dommel! Wat een verrassing! Toch nog een meid! Is wel leuk 2 meiden als ik nu kijk naar de band die ik met mijn zus heb :)

@Vaddie! Wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad en toch wel een beetje gerustgesteld hoop ik, wel jammer dat ze zo doen op je werk je kunt er toch ook niks aan doen.

@Pam! Beterschap!

@Moeders, ik heb wel een goede band met mijn moeder hoor al kan ik me soms ook wel een beetje irriteren maar dat komt denk ik door de hormonen whahahahah

@Mezelf! Ik heb vandaag een nieuwe echo gehad en alles was prima in orde ze was behoorlijk druk weer, ik had mijn moeder en schoonmoeder meegenomen en die vonden het erg leuk om hun toekomstige kleinkind te zien. Terwijl ik dit bericht zit te scrijven denk ik toch de kleine net gevoeld te hebben, voelde een beetje alsof er een buikspier heen en weer ging... Is dit het??? Worden jullie trouwens gewogen bij de vlos? Ik wel :) ben al 6 kilo aangekomen:) weet eigenlijk niet of dat veel is?
    Nou ik spam nog ff een foto en dan stop ik weer! De foto is van vrijdag en de kleine is alweer een cm gegroeid :D

7. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hmmmm krijg de foto er niet op die moet kleiner gemaakt worden

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Yoyo. Gefeliciteerd met je goede echo, mooie plaatjes en wat leuk een jongen! Eindelijk iemand die mij komt vergezellen ;)

Vaddie. Ik heb je niks gevraagd, ik denk dat je bij mw moet zijn :). Fijn dat alles er verder goed uit zag. Wordt je nu verder nog extra onder controle gehouden?

Dommel. Zo is dat even schakelen! :) Hoe reageerde je man erop? Uiteindelijk, hoe cliche ook. Gezondheid is het belangrijkste. En idd straks heb je 2 van die prachtige meiden!

mw. Hier ook geen mooie profielfoto. *baaltmetjemee*

Hanna. Veel plezier met shoppen! Leuk leuk! Kan me voorstellen dat je daar zin in hebt!

Uhm.. verder weet ik het even niet meer. Ik ben overwacht nog naar de prijzencircusgegaan vanavond. Wilde handdoeken hebben en is nu 3halen2betalen dus heb lekker ingeslagen!

Hele dag last gehad van maagzuur. Een rennie helpt er prima tegen. Rug ging wel tot net, maar ben ook wel lang wakker en in de weer dus ook niet zo gek dat ik daar last van heb.
    Ik ga zo lekker slapen. Truste ladies!

9. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Tadaaaaaa!

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    kzit bij de vlos ook op 5 kilo schrok maar met 20w mag je 4,5 tot 6 aankomen is gemiddelt!

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ok dan zit ik op het randje ;)

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    zo, ik lig in bed en heb me toch een last van zuurbranden! Gatver..

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Soepkip ik neem dan vaak een melkliga :)

14. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    hier ineens meisjes namen aan het zoeken...

lastig.. jongensnaam hadden we al...

dochter heet ilja-lena, dus moet er wel een beetje bij passen...

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Weer vroeg vandaag 6.15 uur wakker..... Gelukkig lagen we er vroeg in gisteren. Dat ga ik maar even volhouden. Bevalt prima.

Dommel, hoe is het met het maagzuur. Erg balen dat je daar zo,n las van hebt...
    En nu een meisjesnaam inderdaad.... Komt vast goed. Je hebt nog even de tijd he?

Babylove, wat een prachtige echofoto!!

Ik word niet gewogen bij de VK maa ga elke keer voordat ik daar op bezoek ga hier even op de weegschaal staan. Ik zit nu op + 1 kilo. Wel een voordeel van zo misselijk in het begin :)

Straks lekker winkelen. Leuke dag voor mij dus!!!!
    Fijne dag allemaal!

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Soepkip: toen ik het bericht gisteren online ging zetten twijfelde ik al.... Tja zwangerschapsdementie.... Krijg idd extra controle's en groei echo's. Maar die kreeg ik al vanwege mijn hoge bmi.

@Babylove: ik word hier ook bij iedere controle gewogen. (bah) Tot nu toe -5,6 (was -7)

pfff: hier verplicht vroeg opgestaan. Ze gaan vandaag het asbestdak saneren bij de buren dus zolang ze daar mee bezig zijn mag ik het huis niet uit. (of in) Aangezien ik 7 konijnen in de tuin heb zitten moeten ze die helemaal afplakken. (en in mijn achtertuin zijn)

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Veel plezier Hanna!
    Hier nog 1 dag werken en dan vrij heerlijk! En t wordt nog lekker weer ook!
    Heb wel scoutingweekend niet meer met de kids dat was ik naar 8j zat maar wordt elk jaar verrassingsweekend georganiseerd voor de vrijwilligers. Al aangegeven dat t voor mij niet te actief kan zijn! :)
    Maandag ook vrij genomen om bij te komen

18. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Goedemorgen,

Zo vandaag voor de laatste keer naar peutergym. Volgende week namelijk de 20 weken echo en daarna gaat ze naar de peuterspeelzaal.

Dan nog effe boodschappen halen heb bijna niets meer in huis.

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen!

Hanna. Have fun today! Lekker shoppen!

Vaddie. Suc6 met je binnenblijf uren.. Hm.. geen prettig idee, alsbest bij de buren. Gelukkig wordt dit weggehaald..

Miron. Veel plezier bij peutergym!

Babylove. Wat een mooie foto van jullie meisje.

Hier slecht geslapen, onrustig dus veel wakker. Duidelijk dat ik gister te veel heb gedaan, van hot naar her gerend.
    Vandaag dus rustiger aan maar heb geen zin om de hele dag niks te doen. Huisje is aan kant dus hoef ook niks..

Maar even wat verzinnen. Tot later!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Ik word ook niet steeds gewogen bij de vk maar thuis sta ik nog op -2.5. Was door al t ziek zijn 5kg afgevallen. Dus tot nu toe mag ik niet klagen!

Deel Deze Pagina