Hallo!!! Ik kom me weer eens even melden Ik lees al die tijd wel gewoon mee maar meestal vanaf mijn telefoon omdat het zitten met laptop niet meer zo fijn is. En reageren met telefoon gaat toch niet zo makkelijk. Hier eigenlijk niet zo heel veel te melden..... van de week babydoos gehaald bij prenatal en een winterjas kunnen scoren (maat 56 haha maar was maar 20 euro). Ben gister gebeld dat ik het frame van de kinderwagen kan halen (was helemaal scheef toen ik hem uit de doos haalde) dus dat ga ik zo maar doen en dan maar wachten tot de laatste onderdelen eindelijk binnen gaan komen pfffff. Verder morgen ochtend voor de glucose tolerantie test... ben benieuwd!! En zaterdag even kijken bij de jonge gezinnen beurs, geen idee wat ik daarvan moet verwachten maar we gaan gewoon even kijken! Nou dat was het wel weer voor nu hahahha Fijne dag!!!
Fijn Vaddie, dat je echt merkt dat het wat doet! Doe je het niet voor niets! Als mijn moeder terug is van vakantie laat ik haar mij even prikken. Ben benieuwd hoe haar suiker is in een warm land met vreemd eten. Winterjas: vanmorgen bezorgd, had m besteld via internet voor 45 euro, dat vond ik al niet duur! maar 20 is helemaal beter! Soepkip: sjopze!
@Jodeli ik ga zaterdag ook ff een vriendin neemt me mee. Ze is zelf niet zwanger maar t zit er wel aan te komen denk haha. @slapen hier eigenlijk geen last van, waar lopen jullie precies tegenaan? Hier enorm blij omdat mijn werkdagen vast staan voor na mijn verlof!! maandag om de week en woensdag+donderdag vast Echt heerlijk. Maandag om de week doet me mams dan Donderdag me schoonmoeder en woensdag tot het kindje 7 maanden is mijn zusje en daarna opvang. Mijn vakantie kan niet beter beginnen zeg!! (11 dagen vrij maandag midweekje weg met vriendlief aansluitend weekend weg met mijn ouders/zussen/zwagers) Daarna gewoon genieten van mijn werk tot aan mijn verlof ben weer helemaal enthousiast!
Jodeli, dat is nog eens een koopje die jas. Leuk hoor! Veel plezier op de beurs. Helaas ga ik niet ivm te veel en te ver lopen en dat is niet verstandig. Het schijnt een heel leuke beurs te zijn. Mw, wat fijn dat de dagen nu geregeld zijn. Is dit precies wat je wilde of heb je nog wat moeten schuiven. En nu lekker genieten van je vakantie!
@slapen, ehh waar loop ik tegenaan??? Heel veel plassen en ik ben normaal gesproken een buikslaper.. Beetje jammer dus nu. Nu ligt ik op mijn rug, maar soms wil ik op een zij en dan moet ik mijn buik stutten met een ander kussen anders doet ie zeer... Soms ben ik hierdoor wel 8x per nacht wakker oid.... Ach nog max. 15 weken
Ik ga niet naar de jonge gezinnenbeurs. Is niet echt mijn ding. Even een buikfoto spammen. Kijk en vergelijk. 1,5 week geleden en ik groei hard.
Whaaa helemaal zelfde probleem hier, al lig ik dus nog steeds half op mn buik tot ik echt commentaar krijg van madam, dan draai ik wel.. of ik leg nu tegenwoordig mn been heel hoog op mn voedingskussen, dan ligt ik als t ware alsnog op mn buik maar mn buik heeft de ruimte tussen t bed en t voedingskussen.. En moet ook supervaak piesen wat ik vooral erg vind als ik nou net s WEL lekker lag en lekker sliep! :x
Haha dat van dat plassen heb ik ook. En ook ik slaap altijd op mn buik. Heb er nu maar een kussentje onder gepropt. Wanneer ik dat voedingskussen gebruik druk ik mijn man uit bed of plet ik m tegen de muur. Dus dat was geen succes. Heb nu vooral last van maagzuur aaaauuwww! Stom en ik vind die rennies zo vies....! (Neem ze wel hoor, maar blehg wordt er misselijk van)
Ik kreeg van mijn verloskundige het advies om regelmatig kleine beetjes te eten waardoor er altijd een laagje eten in mijn maag zit en deze niet gaat irriteren waardoor er geen maagzuur omhoog komt. Ik heb hier voornamelijk 's nachts last van en moet zeggen sinds ik dit doe (ook voor ik ga slapen) heb ik zowat nergens meer last van! Ik durf geen Rennies te nemen...mijn schoonzusje heeft tijdens haar zwangerschap Rennies gebruikt en die is daardoor in het ziekenhuis terecht gekomen met nierstenen. Zij gebruikt nu Antagel. Dat schijnt beter te zijn voor zwangeren....
Zooo mijn taartje staat in de oven!! Ga em morgen vullen met banketbakkersroom en een dun laagje frambozen jam en dan afwerken met chocoladeglazuur.... Even makkelijk houden ipv al die marsepein.... Heel makkelijk keukenapparaat wat ik gekocht heb!!
Ja dat is wel waar ja, ga ik zo maar even een broodje eten.. En wat betreft die rennies, getsie. Hoe kwam dat dan? Is dan een gebruikelijke bijwerking oid? Zal morgen eens naar de drogist gaan.
Blijkbaar is meer Rennie gebruik als normaal niet goed als je zwanger bent.... maar volgens de arts toen in t ziekenhuis lag het daaraan. Ehm ik wil best een stukje brengen maarre moet ik dan erg ver??
mw. Fijn dat je werkdagen nu geregeld zijn! Geniet nu lekker van je vakantie! Vaddie. Wow wat een toeter al! Slapen. Hier ook een buikslaper en dat gaat nu toch echt niet meer, ik probeer het soms nog half maar dan gaat hij trappen en dan voel ik me schuldig . Net m'n urine weer naar de huisarts gebracht. Volgens de assistent zit er suiker in en nog steeds verhoogde leuko's. Morgen bloedprikken. Hoop toch niet dat ik zwangerschapssuiker heb, dit had mijn moeder ook bij al haar zwangerschappen. Even afwachten dus..
Pff... kotsmisselijk hier de gebakken mosselen waren veel te vet Nu maar niks gegeten, en drink cola Pff afgelopen nacht weinig geslapen, waren op visite bij een klant van man. Was erg gezellig waren rond half 1 pas thuis, jammer genoeg had Elmo alles eronder gekotst (de ziel). Vandaag bij de prenatal lakentjes gekocht voor het ledikantje, waren nu afgeprijsd en gelijk ook de doos opgehaald. Ik zag een aantal mooie buiken voorbij komen zal manlief ook even vragen om er weer 1 te maken.
Ahh.. gatver mosselen! Bah! Gek he dat je daar misselijk van wordt Heb de prenatalbox net uitgepakt, moet zeggen dat ik heel tevreden ben over de inhoud! De leukste box tot nu toe!
Over de rennies.. is dat niet bij overmatig gebruik? want je mag er zonder zwangerschap oneindig veel geloof ik maar met een zwangerschap staat er wel een maximum in de gebruiksaanwijzing.. dacht wel dat dat 16 per dag was, dus t lijkt me al veel.. maar heb nog nooit gehoord dat t kwaad kan! ook mn VK nooit over gehoord.. Ik slikte die dingen bij brayden als smarties.. klinkt nu wel eng..