1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Gebakken mosselen? Ken ze wel gekookt. (en dat snapt heerlijk :) )

2. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    ja gefrituurde mosselen :D Het liefst heb ik ze gewoon gekookt. Maar ja mam wou lief zijn :)

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Zo, dochterlief ligt bijna op bed. Hannaman is haar nog even aan het voorlezen van Jip en Janneke :)
    Hij is net na het eten nog 1,5 uur langs geweest bij zijn ouders met haar. Zij blij, lekker bij oma en opa, ik blij, want ik heb heeeel veel opgeruimd en geregeld voor morgen.
    Morgen weer werken en ik zet altijd alles klaar, anders doe ik er te lang over.
    Ik vier morgen mijn verjaardag op school. Ik ga als heks verkleed :D
    Altijd een gezellige dag!

Vaddie, wow, wat een mooie buik joh!!
    Inderdaad al erg gegroeid en als dit van 1,5 week geleden is.....

Pam, ja balen he als je dan net wel lekker ligt en je moet plassen.... hoe herkenbaar!

Maagzuur, gelukkig geen last van!

Yojo, klinkt heel goed die taart :D:D

MAusyi, leuk langs de prenatal geweest en goed geslaagd ook nog.
    Welke lakentjes heb je gekocht? Effen of met een printje?
    Bleh, van gebakken mosselen word ik ook in niet zwangere toestand misselijk.
    HOe gaat het nu met je? AL weer wat opgeknapt ervan?

Fijne avond allemaal!

4. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ja het gaat nu wel een beetje, soepstengels en cola helpen :) En een lekkere douche doet het dan helemaal goed :D

deze heb ik gekocht
    Bekijk bijlage 196043

en nog zoiets maar dan staat er 'my little sweetheart' op

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Erg leuk Mausyi, is dat erop geborduurd???
    Superleuk iig!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik krijg alleen maar meer last van mijn maag door cola....

Taart is klaar! Met slagroom en chocolade!

7. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ja dat is erop geborduurd, vond het onwijs schattig :)

Ik had ook nog een lakentje gezien met van dat broderie, ook ontzettend lief, maar die was niet afgeprijsd :D

8. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Zo, ik heb een beetje een baaldag vandaag! En poes heeft ook nog gekotst... Dat eerst maar eens opruimen dan:S

Veel te druk op mijn werk, zo zwangerschapsdement dat ik in plaats van mijn fototoestel alleen maar een hoes met een lens meegenomen had naar de fotocursus, nu eindelijk pas aan het eten en in een verschrikkelijke jankstemming. Ik ga zo maar slapen. Morgen is alles vast weer beter;)

9. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai meiden

Veel gekletst weer.......

babydozen, nog niets van de prenatal gehoord......niets via de mail nog

Vandaag weer voor controle geweest tot zover alles ok. Morgen urine inleveren, strippen en kweken.....
    Volgende week echo om te kijken hoe de placenta ligt. Was enige nog twijfel nog over.

Mooie buiken voorbij zien komen hoor........

Verder even geen puf ga lekker slapen......

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Dames wat een geprik en in potjes gepies zeg!!

Hier vanaaf nieuwe vloer gekocht. Voordeel van mijn enorme buik en btje toneel kunnen spelen; 500 euro korting en over 2 weken ligt t erin haha! Of meer mwhaha

daarna nog mijn libido in een oude doos gevonden...moest t stof er van af blazen ;)

Morgenochtend op kraamvisite bij degene die onze meisjesnaam heeft ingepikt grr knaagt nogsteeds een btje

slaap lekker dames!!

X

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Vandaag vier ik mijn verjaardag in de klas. Heb er zin in! De kinderen zijn dan altijd helemaal hieperdepieper en dat weet ik ook nog wel van vroeger. Leuk hoor!

Mausyi, ik heb pas een wieglakentje gekocht met een auto erop bij prenatal. Kon helaas geen afbeelding vinden, maar ben er erg blij mee! Leuke dingen hebben ze daar toch.

Marjanneke, lekker een kotspoes...... Die hebben we hier ook soms... Bleh! En oei, zonder fototoestel naar een fotocursus is echt niet handig he? Komt meestal weer goed hoor dit soort dingen na de zwangschap ;) zo ben ik bij mijn vorige zwangerschap met twee verschillende schoenen naar mijn werk gegaan... :D wat een gedoe he?

Inkerbell, fijn dat de controle goed was. Ligt de placenta voor de uitgang dan misschien? Bij mij gaan ze daar in de 32 e week nog een keer voor kijken.

Mw, veel plezier bij de kraamvisite... Oei je naam " ingepikt " . Da's echt niet leuk!
    Wij hebben weer een naam die niet zo veel voorkomt , dus weinig kans hierop.... Maar wat zou ik balen zeg!!

Fijne dag allemaal!

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen meiden..

Marjanneke. Oeps dat zijn vervelende dingen die je vergeet. Het overkomt mij ook zeer regelmatig. Alles opschrijven kan helpen maar ook dat 'vergeet ik'. Lees= geen zin. Omdat ik van te voren niet kan geloven dat ik dat wel eens zou vergeten ;)
    Hopelijk heb je vandaag een betere dag.

Hanna. Ik heb ook het autoledikantlakentje van prenatal. Was vorige week met korting maar 7 euro.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, heel veel plezier op school vandaag!! :D

Fijne dag!

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Soepkip....jij bent gewoon alweer 28 weken!!

14. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    Pffff even ego:
    Zit al een uur in het ziekenhuis blegh eerst zo'n heerlijk zoet drankje gedronken en nu maar wachten en wachten.... Nu nog ruim een ur en ik heb hongerrrrrr hahahaha

*einde ego bericht*

15. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hanna: gefeliciteerd! En veel plezier vandaag!
    Haha met 2 verschillende schoenen....:D

Mw: Libido? Wat is dat?
    En cool van je vloer!

Soepkip: 28 weken, wouw!

Vandaag alles opruimen, schoonmaken en boodschappies doen, komen vanavond vrienden eten dus mag pannenkoeken bakken.

Gisteren naar mijn vader geweest, getver in de rook gezeten.
    Gelukkig hebben ze toen ik daar was niet veel gerookt maar baaah.
    Alles kan in de was en ik kan mn haar wassen. Nu keelpijn...
    Maar ja, was toen ik 8 weken was en de 1e echo had gehad daar geweest, dus werd wel weer even tijd...
    Gewoon 18 weken niet geweest... Oeps.

16. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Sterkte!

17. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Hanna. Van harte gefeliciteerd en een hele fijne en leuke dag!

mw. mooie deal voor je vloer, ben benieuwd naar het eindresultaat.

jodeli. sterkte met wachten. nog maar een half uurtje... Word je niet helemaal dissy met zo'n lege maag?

Marjanneke. Nee, geen camera in de tas, wat een ramp!

Inkerbell. Strippen? Neem aan dat dat iets anders is als dat de vk's aan het einde doen, toch...

Soepkip. Yee. 28 weken. Nog 12 te gaan, maf hé!
    Kan me nog als de dag van gisteren herrinneren dat we de magische 12 weken grens over gingen, hi hi

AnneThamar. Succes met het huis aan de kant poetsen vandaag. En tjeetje, normaal tel je de weken niet en nu lijkt 18 weken wel heel veel, hi hi

Mausyi. Wauw leuk lakkentje!

Vaddie. Mooie buik!

Sorry, meiden de rest kan ik uit het hoofd even niet terug doen, gisteren gelezen na het zwemmen...
    En onrustigenacht gehad, zoonlief is ziek van zijn verkoudheid, gelukkig lijkt het vandaag stuk beter!
    Maar we blijven lekker binnen, voor de kachel en tv...
    Ook hier even wat in huis aan het poetsen, mijn vriendinnetjes komen dit weekend op bezoek. Gezellig!

Ga nog wel even proberen een buikfoto te maken, is echt al weer veel ste lang geleden!

Fijne dag, groeten Lieve

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Jaja.. 28 weken! :D En nog altijd zeg ik.. de tijd vliegt! Inderdaad wat je zegt lieve, kan me de dag nog goed herinneren dat we over de 12 weken waren en de 20 en de 26.. nu de volgende mijlpaal. Wanneer is dat eigenlijk? mmm... laten we de 30 doen ;)
    Suc6 met poetsen!

Jodeli. Suc6 met je drankje. Bleh.. dat lijkt me echt vies! Hoop dat met je suikers alles goed is!

Hier ook lekker aan de poets. Nu nog even stofzuigen, dat vind ik momenteel het zwaarste van alles. Stofzuigen en bukken. Man werkt 6 dagen deze week dus wil het lekker gedaan hebben dan kan hij ook een beetje van zijn vrije tijd genieten. Boven alles aan kant, net lades etc uitgezocht en gerommeld in de babykamer :D

Gister had ik bij de kruidvat een klein pakje luiers (voor 2 dagen) gehaald. Ik weet namelijk nog niet of ik pampers of kruidvat ga gebruiken, moet maar kijken wat het prettigst is maar het scheelt bijna de helft!
    Nog geen pampers hoeven kopen want heb zoveel gratis gekregen via post en kadodozen! Altijd handig.

Ik ga weer verder anders blijf ik zitten! Later!

19. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ha meiden,

hannah: gefeliciteerd!!! spannend als heks...

wat gaat de tijd toch snel he meiden... voor je het week gaan we aftellen v.a 10 weken... kan dat bij mijn dochter nog goed herinneren, dat die weken aftellen v.a 10 steeds spannender werd...

hier nog werken t/m 31 december... dus nog even te gaan!

op 5 december nog zwarte piet spelen op mijn werk... dit doe ik al een jaar of 5 samen met een "sint"collega en gaan dan altijd langs bij een stuk of 12 huizen op mijn werk... nog even een leuk verhaal verzinnen waarom ik zo'n dikke buik heb...

verder gister bij de VK geweest, bloed afgenomen omdat ik bloedgroep O positief heb en als het kindje O negatief heeft kan ik antistoffen aanmaken tegen het kindje.... nog iemand hier??? is een heel nieuw onderzoek...

alles was verder weer prima bij de VK... baby ligt al lekker met het hoofdje naar beneden, volgens mij ligt zij altijd zo, want met de harde buiken kan je dat goed voelen...

over 2 weken naar het ziekenhuis om de bevalling door te nemen... bij mijn dochter had ik heel veel bloedverlies en nu gaan ze beoordelen of ik onder begeleiding van mijn eigen vk mag bevallen of dat de gyn het moet doen... er moet zo wie zo een gyn op de afdeling aanwezig zijn...

nou meiden, hier straks weer mijn 24 uurs dienst in en dan zondag naar de jonge gezinnenbeurs...

fijn wekend!

20. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Goedemorgen.

Hanna gefeliciteerd :D

Mw goede deal :cool:

Soepkip gefeliciteerd met je 28 weken :p

Sterkte Jodeli

zucht.steun. Schoonouders komen eind v/d middag :( Nog even een beetje opruimen, en dan nog gauw boodschappen doen. Manlief was gister te moe. En ik wil het niet samen met Schoonmoeder doen, dan ben ik veel te veel kwijt :(

Mijn buikje:D
    Bekijk bijlage 196190

Deel Deze Pagina