Mausyi, mooie foto zeg!!!! Yojo, leuk al de spulletjes in huis. Mooi hoor. Welke wagenis dit? AnneThamar, succes met opruimen!
Het is de Joolz. Super fijne wagen wat ik hoor van mensen die em hebben en je kan em lekker klein opvouwen! Op de babysite (www.babyengel.babysite.nl) heb ik meer foto's staan.
Ow en die stoel...ik MOEST gewoon de Bloom stoel hebben...kost wel wat maar aangezien wij een hondje hebben wat graag overal zit en ligt waar het niet mag wil ik niet aan een wipstoel beginnen. Deze stoel kan plat waardoor het kindje er al vanaf dag 1 gebruik van kan maken. Moet alleen nog een verkleiner kopen. Zou em eigenlijk van mijn vriendinnetje lenen maar die is nu zelf zwanger dus heeft em zelf nodig.
Wij hebben hem juist niet genomen vanwege onze hond Wij willen graag dat wipstoeltje van bloom die staat iets steviger
Ja die is ook mooi! Wij hebben een mini hond en om nou de wipstoel steeds ergens op te zetten vinden wij niks vandaar de stoel. Jullie hebben dalmatier of niet? Die waarschijnlijk ook beter luisterd....haha
Ja hij zal ook niet zo gauw passen in dat wipstoeltje, En hij luistert goed Met af en toe bananen in zijn oren Maar hij kan nogal lomp zijn, en dan is zo'n hoog ding redelijk gevaarlijk voor ukkepuk.
Haha wij hopen met veel trainen onze honden uit het wipstoeltje te houden. We zetten met kerst alles al neer, want tja 2 mini hondjes die overal willen liggen of zitten... Vooral de kleinste, die heeft een voorkeur voor rare plaatsen. Moest nog boodschappies doen maar ben veeels te moe. Morgen maar weer.
Ja ze zijn eigenlijk veel te duur....wij hebben hem gekregen van mijn ouders en de wagen van de ouders van mijn vriend....dat scheelt heel veel hoor....
@Mausyi: gave fotooooo!!!! superleuk om dat zo te zien volgens mij! @Yojo: gave stoel en wagen hoor!! Hier kon ik alleen echt niet zonder een wipper.. heb er zelfs 2, eentje staat in de douche anders had ik t eerste half jaar niet gedouched ofzo! hahaha @Hond in wipper: WHAHAHAH Lol. zie t al voor me, dan zie je de wipper niet meer nee das hier geen probleem.. Katten wel maar ik heb dus van een simpele laken hoezen gemaakt voor om de wagenbak en maxi cosi en wipper.. als we dan naar bed gaan of weggaan zitten die eromheen zodat als de katten er dan in gaan liggen de haren en bende op de hoezen blijft Eigenlijk gewoon een grote lap gepakt die groot genoeg was en dan een randje omnaaien en elastiek daar doorheen halen.. t hoeft niet de vorm te hebben van tgene waar t voor is ofzo.. vond ik ideaal..
Troost je annethamar, grote honden zijn net zo erg Elmo kruipt altijd heel graag op schoot @yoyo; ah dat scheelt inderdaad
@Mausyi: leuk he, die grote honden op schoot. Mijn eerste hond (was 5, dus van mijn ouders) was een kruising newfoundlander/ labrador en wilde bij mij op schoot zitten Terwijl de mini's die we nu hebben altijd NAAST ons komen liggen. Dobby heeft alleen op schoot gelegen toen hij pup was en erg veel moest slapen. Bij Bella kan het nog komen natuurlijk, die is nog volop aan het wennen aan ons en Dobby. Maar wel errug gezellig. Al merk ik nu dat ik vandaag zo moe en niet lekker ben, zij ook niks doen. (Vanaf hun uitje om 2 uur hebben ze liggen tukken)
Allemaal, Wat wordt er toch hard geklust, geshopt, buikfoto's geplaats, emo-buien beleeft, ge high-rtead, jufs verjaardag gevierd, onenigheid op de werkvloer beleeft, en als klap op de vuurpijl wordt er ook nog in het ziekenhuis gelegen!! Tjonge, als je een paar dagen niet meedoet hier,loop je snel achter. TJ, wat een schrik zeg. Bij het umc ben je in goede handen en gelukkig ben je al +27 weken, maar laat die kruimel ajb nog even binnen boord! En hopelijk kan je lekker naar huis, alhoewel men zegt dat t ziekenhuishuis de beste uitrut plek is, zal die vlieger voor mij niet opgaan. Ik zou daar geen oog dichtdoen met al die mensen om me heen s nachts, nog daar gelaten dat ik me druk zou maken om wat voor kledingstukken vriendlief voor me mee zou nemen (haha, waar kan een mens zich druk om maken he). Ikzelf heb alleen maar positieve berichten. @Lieve, idd goed gezien, ik had een groeiecho. De reden dat ik deze echo had, heeft te maken met mijn zeer lage bloedwaarden, waar ze achter waren gekomen tijdens de combinatietest. De lage waarden kunnen aanleiding zijn van een groeiachterstand, dus in wk 27/30 en 33 heb ik een extra echo. Wk 27 is vorige week geweest. Daar waar de kleine in wk 20 en 24 nog voorlag op groei (bijna 4 weken) was ze nu perfect op maat. alles netjes binnen de curven. Ik moest ook wel lachen. De echoscopist zei over het gewicht: we maken altijd maar een schatting dus bind me er niet op vast. De schatting was: 1 kg en 6 gram. Mn die zes gram, maakte de schatting wel compleet he ..... Verder hebben we gister lekker geshopt bij familie, echt goedkoper kan het niet!! En ik heb toch een leuke dingen te pakken!!! Van de drie vuilniszakken vol met kleertjes heb ik 5 dingetjes er uitgehaald wat ik niet wilde. En de rest ziet er nog als nieuw uit (mini all stars, zgan , zo lief!). Dus die buit is binnen. Nu het baby bed, commode, kinderwagen, box en niet te vergeten: de kinderkamer an sich nog..... Ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig, al slaat dat natuurlijk nergens op. Ik bedoel, als het echt echt echt nodig is, dan heb ik in een middag alles gekocht. Ga eerst nog even lekker op vakantie, nog lekker een dikke week naar de zon. Das natuurlijk ook niet verkeerd he!
@Annethamar; ik herken het verschil hiervoor hadden we een york, die had echt een hekel om op schoot te liggen. En deze ploft naast je neer/ half over je heen @anne1234; Fijne vakantie, geniet ervan Fijn dat alles goed gaat met je uk. Mooie schatting trouwens
Hier vanmiddag toch maar gebeld omdat de harde buiken bleven aanhouden. Gelukkig is met frummel alles goed. Ik moet meer rust houden. En volgens haar is rust = slapen. Morgen dus maar eens op mijn werk melden dat ik minder ga werken....
Minder?? Vaddie.. denk je niet dat t tijd wordt dat er een gyn/VK een mooie brief voor jou gaat schrijven dat je niet meer KAN werken?? En dan gewoon de ziektewet in tot je verlof? Eerst ben je bekaf en kan je lichamelijk al amper, dan de suiker en nu de harde buiken, ik denk niet dat je lichaam harder kan schreeuwen om rust! En dit is niet aanvallend bedoeld maar wat jij ziet als bijna niks doen is echt nog een berg hoor meis! zolang je lijf t aangeeft zal je toch NOG een stapje terug moeten doen voor de beeb.. Hoe moeilijk dat ook is (en ik ben een stapjes-terug expert dus ik weet hoe moeilijk dat is )
Hey meiden Vaddie beeb gaat voor alles hoor.....dit is een duidelijk signaal. laat je leidinggevende maar bellen met die gyn........ Anne123 wat fijn dat je echo goed was, hele opluchting hoor.... Vind het effe moeilijk om te lezen hier. Lees veel over hondjes en het is nu bijna 1 jaar terug dta onze hond zomaar dood neer viel 2,5jr oud....gemis is erg groot omdat het zn lieve schat was.....tja voor ons voorlopig even geen optie een hond erbij....hoe graag we het ook willen wordt het wel erg druk....misschien als de kleintjes wat groter zijn..... Vandaag gesproken met mijn leidinggevende. 21december is mijn laatste werkdag! Eerst een week vakantie en dan gaat het verlof in..... het is nog maar 8 weken en het aftellen begint nu al......