1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Pam Noppies heeft nu een superleuke collectie......

Dommel hihi leuke dochter heb jij...
    Mijn dochter was laatst om half 7 boos op mij. Ik wekte haar en dan doe ik het licht op de overloop aan. ik ga dan de douche in zodat zij wakker kan worden. lag ze te schreeuwen dat Memmie het licht uit moest doen. Ikke slapen!!!!!!:D Je kon mij rollen zeg geweldig.....
    Het woordje NIET is momenteel heilig alles is niet.......

Soepkip; tja baan blijft afwachten natuurlijk in het nieuwe jaar. feit blijft dat we opnieuw moeten solliciteren op onze functie.

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Mooi hoor Marjanneke!

3. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
  4. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    marjanneke; mooie foto's trouwens...

inkerbell: hoe oud is jou dochter nou?... o, ik zie het al, 1 maand jonger als die van mij...:D
    hier ook op alles: :nee, hoeft niet...
    leeft de zwangerschap al bij haar?... hier wel, heeft het nu al over haar zusje...:D

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
  6. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    dat dacht ik al... jij houdt volgens mij ook echt van die meiden, meiden dingen...:)

h&M 9.95... en er zat in mijn zw. doos van de etos een bon voor 50% korting op babykleding, dus die heb ik gebruikt...:D

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Whaaaa dat wordt dus doos van de etos ophalen en naar de H&M rennen zodra de kinderbijslag er is! :D kan ik ook mooi winterjasje voor Brayden gaan zoeken..

En ja ben echt van die meiden-meiden dingen :) mag wel stoer hoor, dat vind ik ook superleuk.. maar dan wel met roze of toch gewoon overduidelijk voor een meid! :D kan me in t begin niet zoet genoeg vrees ik.. hihi

8. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
  9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ pam das helemaal super dan! Extra kans om je kleine te zienT

Gefeliciteerd met de goede echo's!

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    zie heeeele leuke kleding langs komen!

hier ook een supercute jurkje van jottum gehaald, en ben net ontzettend verwend door mn vriendin, die had nog allemaal kleding van dr meid, denk wel 3 van die grote boodschappentassen vol!

dit is t jurkje:
    Welcome! | kleertjes.com

11. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    en deze ook:

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Trishka: Waaauwie!! supercute hoor! :D

13. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Haha, roze shoppen is heel leuk! Wat een lieve setjes allemaal:)

Ik ben vanavond met mijn vriend naar Prenatal geweest, en helemaal chagrijnig terug gekomen. En helemaal niets gekocht... Vond alles te duur, of stom. 't zullen de hormonen wel zijn;)

Morgen vertrek ik voor een heel cultureel weekendje:) We gaan met een groepje mensen naar een aantal kastelen in Nederland kijken. Ik heb er zin in, maar vind het wel jammer dat ik 's avonds niet gezellig mee kan doen met de biertjes/wijntjes;) Nou ja.... 't is voor een goed doel!

Oh, Pam, werknaam is nu Pietje Puk, maar ET is zeker een goeie nieuwe;) Ik krijg vannacht vast nachtmerries over die echofoto;)

En hier tot nu toe ongeveer 4,5 kilo aangekomen. Das mooi op schema dan!

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Marjanneke: en prenatal is eigenlijk gewoon niet zo leuk om te winkelen hoor. Schrok ook van de prijzen. Je bent niet de enigste. (maar ja, ik heb ook nogal last van de hormonen :) )

Kleding: nog altijd niks gekocht. Eerst de kinderkamer af.

15. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Zo even ego hier. Ben toch een potje ziek geweest vandaag! Ben ziek uit mijn werk gekomen bleef maar spugen en heel erg veel buikpijn:(

Zag echt super lieve meiden kleding voorbij komen! Heb zelf ook al wat leuke dingen gekocht zal ze van de week op de foto zetten.

Ga zo naar mijn mandje want de rek is eruit.

16. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Oh en 20 weken!!! :D

17. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja ze is zeer geinterreseerd in mijn navel!!!! haha ze prikt er in en zegt dan baby?? Vraag ik wat wil je broertje/zusje zegt ze opa..... ja die poep ik niet uit........
    Het is een dametje hoor....behoorlijk eigen willetje al

18. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    V&D is ook nog ene leuke tip vooral Friendz..... shop me helemaal suf voor mijn meisje haha....

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen!

Wat zie ik leuke kleertjes voorbij komen, erg schattig! Als er nog iemand tips heeft voor jongenskleren dan zijn ze welkom. Al moet ik zeggen dat ik alleen maar leuke kleertjes heb gekocht ;)

Babylove. Hopelijk voel je je vandaag wat beter. Gefeliciteerd met je 20 weken!

Prenatal. Is mij ook tegen gevallen. Vond het niet te duur maar vaak niet leuk genoeg voor een jongen. Heb het gevoel dat de hele wereld prenatal draagt. Is natuurlijk met HEMA ook zo maar de kleertjes daar vindt ik leuker! Ik zag het merk ''feetje'' is ook erg schattig.

Verder niet veel te vertellen en te doen vandaag. Heb bij de prijzencircus 30 nieuwe handdoeken gehaald dus ben die aan het wegwassen, klote klus..

Hier alweer 22 weken. Altijd weer leuk als er een week voorbij is.

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Goedemorgen!!

Ben vrij vandaag maar ben t uitslapen verleerd denk ik!
    Wel topfit dus geeft niet! En mijn kleintje wordt ook wakker met mij dus dat is een topstart van de dag!

En dat geshop van jullie haha! Is maar goed dat ik niet weet wat t wordt :p shop vooral nog veel voor mezelf :) en al zoveel gehad. Heb nu 14 pakjes 8 mutsjes 16 rompertjes en 8 paar sokjes gekregen. En als t geboren is krijg ik vanzelf kleding in de goede kleur binnen
    Maar na de 20w echo gaat t shopgevoel wel extra kriebelen!

Verder dames nog leuke plannen vandaag? Kdenk rustig rommelen wat boodschapjes en spullen opzoeken voor scoutingweekend

ohja nog een vraagje aan jullie; kben soms echt een heks tegen mijn vent door die hormonen maar hij blijft zo lief en rustig. Maar wat me nu vooral opvalt is dat hij graag thuis of samen met me wil zijn. Anders was hij vaak savonds werken of bij vrienden bakkie doen etc (vond ik nooit erg kan goed genieten van alleen zijn omdat je in de zorg al continue mensen om je heen hebt en hij kan moeilijk stil zitten) maar nu heeft die daar vaak geen zin in

Herkennen jullie dit? En dames die al een kleintje hebben, jis dit met de 2e zw minder?

Deel Deze Pagina