1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    oh jeetje meis wat erg zeg!!!!! :(:( zo snel en zo heftig.. en dat al voor de tweede keer een week voor je bruiloft! pffff..Ik kan me niet voorstellen hoeveel pijn zoiets moet doen..

weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen behalve dat ik t echt heel erg vind voor je en dat ik je heel veel sterkte wil wensen.. ik duim op heel snel een hele stevige plakbeeb voor jou!!

Een hele dikke knuffel van mij!

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ow meis, wat erg.... zit hier in tranen voor je.. heel veel sterkte meis, knuffff.

3. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Betty Barclay: Wat erg voor je! En de 2e keer in korte tijd! Weer een klap voor je... Wens je heel veel sterkte meid! Dikke knuffel!

@Trishka: Jammer dat jullie nu nog geen steun bij elkaar kunnen vinden. Hoop echt dat jullie er samen uit komen! Vind het heel goed dat jullie hulp zoeken, hopelijk brengt het jullie nader tot elkaar en begrip voor elkaars mening. Ook sterkte en een knuffel voor jou!

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Same here!

5. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @ Bette--> Wat vreselijk meid! Mijn grootste angst is het nog een keer mee te maken. Heeeel veel sterkte! Echt verschrikkelijk....:(

6. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Oh Betty B, mijn maag keert zich om. Wat gemeen is het toch ook, en wat wreed om het zo twee keer achter elkaar mee te maken. Kop op meid, hopelijk kan je je nu helemaal concentreren op je bruiloft en gaan jullie echt een onvergetelijke dag krijgen!! Zet m op, dikke knuffel en een hele fijne dag vrijdag!!!!

7. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    jeetje meid, wat erg voor je, en dit in zo´n korte tijd achter elkaar... heb echt met je te doen!!! dikke knuffel en veel sterkte...

8. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Thrishka, Wat een domper op je zwangerschap he, als het zo gaat! En blijf hier gewoon posten hoor! Het helpt wel eens om van je af te schrijven, en we zijn hier al met zoveel dames die gelukkig wel voornamelijk postief nieuws brengen, dat we/ze jou hier ook wel door heen kunnen slepen hoor! Wat goed dat je met een derde gaat praten, je zal zien hoe verhelderend dat kan werken en wat voor ander licht het ook nog wel eens op de zaak kan werpen. Na regen komt altijd zonneschijn, en ik vind je verhaal nog best positieve kanten hebben hoor (je blijft tenminste praten, dat is al heel wat!)

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

BB, wat een rotnieuws van jouw kant zeg :(:(
    Strekte meid!

Anne, ik typ altijd in het kladblok en dan kopieer ik het naar ZP.
    Want alles lezen en daarna op iedereen reageern: nee dat lukt me ook niet hoor.
    Hoe gaat het nu met je misselijkheid?
    Hopelijk helpt de cola! Werk ze vandaag!

Dannie, hmmmm fraaie boel dat mensen vragen of het gepland is???
    Waar bemoeien ze zich mee he?
    Bij mij werd het bij de eerste al gevraagd..... Mara dat was meer omdat écht niemand van mij zou denken dat ik zwanger wilde zijn.... Heb een prik en bleodfobie en haat zekenhuizen en alles wat daarmee te maken heeft....

trishka, dikke knuffel van mij.
    Ik hoop dat jullie er snel samen uit komen en dat de psych jullie goed kan helpen!

Slapen, dat lukt hier ook erg goed hoor. Ben ontzettend moe de laatste paar weken en ik heb hier natuurlijk overdag een meisje rondlopen die de aandacht ook opeist :)

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    thanks voor de knufs meiden,

t moeilijke is ook dat we elkaar wel begrijpen maar niet weten hoe we nu verder moeten, en ik wil absoluut niet dat mn man zo depri is, dit zou juist op een gegeven moment een mooi en leuk iets moeten zijn voor ons beide..

komt wel goed met ons, daar ben ik ook wel van overtuigd!

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Nieuwe meiden, welkom! Het wordt steeds gezelliger hier.

Ik kom alleen ff gedag zeggen. Ben net m'n bed uit, ging er rond 23uur in en nu pas een beetje het gevoel dat ik ben uitgeslapen al voel ik me alsof ik gister een fles wijn leeg heb gedronken ;)
    Het liefst duik ik er meteen weer in maar helaas, moet vanavond de nachtdienst in dus probeer vanavond nog wat uurtjes te pakken.

M'n borsen beginnen steeds pijnlijker te worden zodra ik opsta, soms ook wat trekgevoel in de baarmoeder.
    *zucht* 18juni pas de echo.. ben jaloers op de meiden die donderdag al mogen! Hopelijk gaat alles goed!

Hanna en Lieve, fijn dat jullie een lekker weekend hebben gehad! :D

Ik ga weer ff verder hangen, niet veel gespreksstof op het moment;)

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    trishka, soms is elkaar begrijpen voor dan gewoon het meest haalbare en kan je vanuit daar verder gaan.
    Zoals Anne al schreef:gewoon blijven posten hier hoor.
    De breichtjes hoeven toch niet altijd te bruisen van energie en positieve dingen??

Soepkip, succes met de nachtdienst vannacht.
    Ik krijg de echo pas op 30 juni, da's nog langer wachten.......
    Geen idee waarom dit is, maar goed, dan ben ik al wel wat langer in de zwnagerschap.

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Door de reactie van Hanna zag ik het berichtje van BB.

Meis heel veel sterkte!!! En dat zo voor je bruiloft! :( Maak er een mooi feestje van, hopelijk komt je wens snel uit!

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Meiden, ik durf helemaal nog niet blij te zijn. Durf niet eens een banner aan te maken...

Donderdag bloedonderzoek. Als ik dan huizenhoog Hcg heb, maken we een banner...

maar ik ben zo bang dat het weer mis gaat! Zijn er echt al meiden die onbezorgd aan het genieten zijn, of meer angstige kipjes zoals ik?

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hanna, idd denk ook wel dat dat nu t meest haalbare is.

ben normaal juist degene met de leuke en geinige berichtjes, hopelijk ben ook ik snel weer mezelf :) .

heb hier trouweens een ventje van 3 maanden op mn schoot die me heerlijk lachend zit aan te staren :) , zooooo fijn!

16. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Zit (half slapend ) op mn werk dus ff snel,

Betty wat een rot ervaring..... Ik vind het echt verschrikkelijk voor je! Heel veel sterkte.

Mariac ik heb t ook zoals je hebt kunnen lezen..... Zenuwenpees

Hoop dat ik vanavond meer tijd heb.... Anders vannacht ;)

17. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    @Soepkip, je nickname blijft me triggeren :)..... Ondanks dat ik kotsmisselijk ben, heb ik toch zo'n zin in eigen gemaakte kippensoep.....En ook echt t enige waar ik zin in heb!

Wat heerlijk dat je kunt uitslapen vandaag, het is er echt weer voor!

18. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Net de vk gebeld, mag met 6 /7 wk echo! Inwendig, maar ben echt blij....

19. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Betty, wat enorm erg voor je! Wat een emoties zeg! Heel veel sterkte!

20. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Meld me ook eff aan hier...
    ben (volgens de huisarts) 9 feb uitgerekend.

Deel Deze Pagina